Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Avatarisi tarina

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja airedoion
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Avatarisi tarina

Pitihän sitä Eddiä hieman näin joulukuun ja tulevan joulun kunniaksi muokata. Tonttulakki päässä saa Eddie oleskella aina jouluun asti.
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Eli tuossa olen minä erään lyhärin kuvauksissa. Kaveri otti kuvan salaa ja nauroi päälle... nauratti itseäkin :o
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Kuva jäi uppimatta, sillä K-fin herjasi kerta toisensa jälkeen liian suurta kokoa :'<

Tarina sekin?
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Alunperin erään nettipelin foorumia varten jonkun otuksen kuonosta leikelty. Nimimerkki silloin Nuusku, ja kuva sopi kuin nyrkki silmään. Pari vuotta tämän leikkelyn jälkeen löysin kuvan uudestaan, ja nyt käytän sitä lähes kaikkialla. Se on kuin omakuva.

Näin btw, sattuuko kukaan tietämään, minkä otuksen naamasta tuo on? Elin vuosia siinä uskossa, että kyseessä on kani. Maailmani murtui tajutessani, ettei tuo ole kania nähnytkään. Koira kenties?
 
Vastaus: Avatarisi tarina

No sehän on Full Throttlen päähenkilö Ben! :) tosi mies, joka ei aja millään missä on 4 rengasta. Vain kaksipyöräisiä tuetaan.
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Avatarini on tietenkin kaikkien tunnistama varsin mainion Pasila -animaatiosarjan Pekka Routalempi, joka pitää kaikkea varsin jännänä ja hänen juttunsa eivät kiinnosta ketään, ihan niin kuin minä!
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Hmm... Mielenkiintoinen ketju. itelläni vaihtunut täällä avatar kyllä tosi monta kertaa mutta tämän uusimman tarina on niinkin yksinkertainen että miami vice nyt vaan sattuu olemaan huippu kyttäsarja, muut ovat varmaan samaa mieltä. ;) Kiva lukea topiccia kun läheskän puolet ketjun tekstistä eivät vastaa avataria. :D
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Hmm... Mielenkiintoinen ketju. itelläni vaihtunut täällä avatar kyllä tosi monta kertaa mutta tämän uusimman tarina on niinkin yksinkertainen että miami vice nyt vaan sattuu olemaan huippu kyttäsarja, muut ovat varmaan samaa mieltä. ;) Kiva lukea topiccia kun läheskän puolet ketjun tekstistä eivät vastaa avataria. :D

No, tuskinpa kellään on samaa avataria 2 vuotta..
 
Vastaus: Avatarisi tarina

Muumipappa on niin mukava haulikko kädessä ja piippu suussa. Varmaan tulee ja vaihtuu useasti.
 
Ylös Bottom