takana yli 85 tuntia ja tänään vihdoin päästään sinne Balduriin takana siis ehkä 25-30% peliä
, onpahan ollut seikkailu ei voi muuta sanoa. kertoo jotain että vielä eilen kun lähdin lapion metsästys reissulle (en löytänyt lapiota), niin löysin vielä uuden paikan ja uusia vihollisia vaikka luulin että olin jo mestat läpi kolunnut, että silti löytää vielä uusia juttuja vaikka luulee olevansa jo tutkinut kaiken, Blindina tosiaan mennään et jos jotain missaan. niin sitten ei voi mitään.
pelin Writing ja sitä kautta myöskin dialogi on varmaan parasta mitä on nähty RPG pelimaailmassa koskaan, hyvä kun koskaan tuntuu että et ole turvassa valintojesi suhteen vain aina joku on sinun kanssasi erimieltä, ja ihmiset tosiaan haastavat sinut kaksintaisteluun myöskin verbaalisesti, se voi sitten eskaloitua siihen että party memberit lähtee kokonaan partystä (itselläni jo 3 compania memberiä poissa) tai jopa siihen että Party Memberit voivat tappaa toisensa, usein tosiaan omat valinnat tosiaan eskaloituvat vähintään niin että joudun pistämään koko linnoituksen tai campin kylmäksi koska olen suututtanut koko Rodun, and i fucking love it! ei ole niin sanotusti oikeita valintoja vaan vähemmän hyviä valintoja, aina asioiolla on kaksi eri puolta.
Pelin taistelusysteemi onkin sitten tuolla Tactianilla yksi vakuuttavampia taistelusysteemejä koskaan, se on melkeinpä mindblowing miten hyvin tekoäly tekee siirtoja, välillä kun luulet voittavasi ja teet pienenkin virheen niin seuraavalla vuorolla koko partysi onkin Kanveesissa kun Tekoäly näyttää suuruutensa, sanoinkin kaverille että jos en tietäisi niin se miten hyvin tekoäly pelaa sinua vastaan niin ihan kun ihmispelaaja olisi sinua vastassa. Taistelusysteemi osaa olla armoton mutta myöskin reilu ja se johtuu siitä että sekä ihmispelaajilla ja CPU:lla on molemilla samat säännöt. eli se mikä on parasta voi myös oppia itse paljon uusia asioita ja lähestymistapoja kun seuraa minkälaisia liikkeitä Tekoäly tekee.
Soundtrack on myöskin odotetusti yksi pelin suurimpia vahvuuksia ja syy minkä takia olen tuolla kolunnut ja viihtynyt tuolla, että saa kuunnella pelin eeppisiä sekä melankolisia piano melodioita aina uudelleen ja uudelleen, sanotaan näin että omalla kohdallani Sokenille pedattu vuoden Soundtrack taisto on myöskin isossa vaarassa.
se kertonee pelistä paljon että peli on muuten tällä hetkellä kaikkien aikojen parhaiten arvosteltu pc peli koskaan ja taakse jäävät esim GTA5, Half Life, Half Life 2, 20 arvostelua nyt ulkona ja pelin 97 score sen kun vaan pysyy sementoituna.
Considering the complex-yet-rewarding nature of the game this high score is definitely deserved.
www.windowscentral.com