John Smith
Well-Known Member
Kävin lukemassa Twitterissä tuota. Jengi laitto tolle jauhot suuhun.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kävin lukemassa Twitterissä tuota. Jengi laitto tolle jauhot suuhun.
oliko se että tästä pelista ei tulisi ollenkaan fyysistä versiota konsoli versiosta vaan digi näin ainakin peli kaupat sanovat
Ellei muu auta, niin tässäkin varmasti pystyy "huijaamaan" taisteluissa, kuten Divinityssa.Minulla on pieni kammo peliä kohtaan koska divinity orginal sins 2 jäi kesken kun en päässyt yhtä taistelua läpi edes helpoimmalla vaikeudella ja en lopulta keksinyt miten pelissä voisi päästä eteenpäin. Toivon todella että pelissä voisi aina edetä vaikka olisi ukot millaisia tahansa. Ettei joudu aloittamaan alusta kun on pelannut huonosti.
Kannattaa rauhassa tutustua pelin mekaniikkoihin ja rakentaa hahmo sen mukaan, helpottaa elämää huomattavasti.Minulla on pieni kammo peliä kohtaan koska divinity orginal sins 2 jäi kesken kun en päässyt yhtä taistelua läpi edes helpoimmalla vaikeudella ja en lopulta keksinyt miten pelissä voisi päästä eteenpäin. Toivon todella että pelissä voisi aina edetä vaikka olisi ukot millaisia tahansa. Ettei joudu aloittamaan alusta kun on pelannut huonosti.
Tässä on ihan samat hyvät ja huonot puolet kuin divinityssä puzzle puolella. Näistä ei vaan voi tietää onko ratkaisu edes tämän hetkisillä tiedoilla mahdollista vai ei. Arcane tornissa olin niin youtube nörtit on ihan eri paikasta menny sisään kuin itse. Inventory on kans kyllä yks paska vieläkin. Ei noista tavaroista puoliakaan jaksa käyttää kun niitä ei tunnista kuvakkeesta nopeasti ja puoliakaan ajasta ei muista mitä kaikkea ois edes käytössä. Mutta kyllä tätä pelatessa vaan nopeasti aika kuluu. Tuntuu että mitään ei saa aikaan ja tässä ajassa ois jo witcher 3 läpi ja tätä pelatessa tuntuu että pikkusen vasta aloittanu. On kuitenkin niin koukuttavaa tuo tarinan kerronta ja tilanteet vaikka onkin suippokorva nörtteilyä että monta tuntia putkeen menee ihan helposti. En ikinä katsois elokuvaa tai sarjaa joka sijoittuu tämmöiseen paikkaan ja maailmaan mutta peleissä nämä on usein hyviä.
Mutta tässä on niin isoja ärsytyksiä nyt tullu bugien ja divinityä huonomman taistelun takia että en sanois vielä kuin 8/10. Mutta se on minun mittapuulla jo IGN kymppi. Mutta bugit on monesti johtunut siitä että tässä pelissä ei kannata välttämättä tallentaa hyvän siirron jälkeen jos on vaikka taistelu kesken. Kerran kävi se että pikamatkustaessa luuli hahmoa kuolleeksi ja tänään se että esim yks elintärkeä laavahana ei toiminut koska oli tallennus kesken taistelun.
Mulla jäi vissiin saamatta partyyn se hahmo joka tavataan heti alussa. Siinä avaruusolio oletettujen aluksessa. On noita vaihtoehtoja löytyny jo ihan tarpeeks mutta melkein jokainen on cleric. On niin laaja tuo kavalkaadi hahmoluokissa että tuntuu siltä että vois vähän erilaista buildia tehä kohta pelin rahalla. Jotenkin tuntuu että surkea on ollu taistelukentällä koko ajan oma tiimi. Toisaalta aina kun tulee level up niin vaihtoehtojen määrä tuntuu liian isolta jopa.
Eikös tässä ole mietitty BG1 ja BG2 tapaan että lisäsisältöä tulee ns. lisäosan merkeissä ja tarina sekä lvl cap nousee a'la BG2? Jotenki jääny tällainen käsitys.Vähän harmi, että maksimitaso on vaan 12. Jää ne siisteimmät kyvyt ja loitsut näkemättä.
Pillars of Eternityssa tein vähän väliä tuota samaa. Siinä oli hiton vaikeaa ainakin itselleni pärjätä varsinkin isompia vihollisjoukkoja vastaan, jos niillä oli varsinkin omia hahmojani korkeammat levelit. Toki pidemmälle pelissä edettyäni alkoivat hahmojeni ominaisuudet olemaan niin hyviä, että sitten pärjäsi jo selvästi paremmin. Siltikin jotkut taistelut, esim. White Marshin DLC:n lopputaistelu olivat ylitsepääsemättömän vaikeita. Kuvittelisin ainakin, että noissa Pillars-peleissä olisi paljon samankaltaisuutta Baldurs Game 3:n kanssa. Eivät toki samassa sarjassa varmasti paini sinänsä, mutta hyviä pelejä nekin silti.Ellei muu auta, niin tässäkin varmasti pystyy "huijaamaan" taisteluissa, kuten Divinityssa.
Muistelisin itse käyttäneeni muutamaan otteeseen Divinityn alkupuolella ns. fov-huijausta: liikut vain sen verran lähelle vihollisryhmää, etteivät kaikki niistä aktivoidu. Sen verran pahasti tuli turpaan ekan 10 tunnin aikana, että kaikki oli sallittua. Teleportteri oli kovassa käytössä myöhemmin toki.
Larian on todennut, että BG3:een on haastava tehdä laajennuksia, mutta ei sitä ole täysin poissulkenutkaan. Ongelmia tuottaa tarinan vaihtoehtojen määrä ja sitten lvl 12+ tulevien loitsujen yms voimallisuus.Eikös tässä ole mietitty BG1 ja BG2 tapaan että lisäsisältöä tulee ns. lisäosan merkeissä ja tarina sekä lvl cap nousee a'la BG2? Jotenki jääny tällainen käsitys.