Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham Asylum [PS3 Ennakkofiilistelyt]

Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Huomasko muut että demossa batman menee toiseen suuntaan kun on avannu ton ventin tuolla Zsas huoneessa? Demossa siis se ventti vie oikealle, mutta tossa kokoversiossa ilmeisesti vasemmalle. Demo siis vissiin leikkas pelin alusta johonki vähän pidemmälle.
On huomattu. Tuo ehkä siksi, että on saatu tuo "saalistus"kohta demoon?
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Eilen kerkesin viimeinkin testamaan demoa ja täytyy myöntää, että loistavaa settiä on tulossa. Onneksi julkaisuun on enää muutama viikko. Täytynee pahinta Batman kuumetta lievittää Batman Begins ja Dark Knight leffoilla.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

mahtava peli kyllä tää batman tulee olemaan ,mutta onko teillä mitään tietoo onko tästä pelistä tulosssa mitään jatkoa?
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

mahtava peli kyllä tää batman tulee olemaan ,mutta onko teillä mitään tietoo onko tästä pelistä tulosssa mitään jatkoa?
Ensimmäinen peli tuskin on ehtinyt kauppoihin ja jatko-osasta jo kysellään? 8)

No, puhtaasti taas pelihistoriaa katselemalla voisi todeta, että jos ensimmäinen osa on kaupallisesti riittävän suuri menestys, jatko-osa on lähes varma asia (ellei esim. pelin kehittänyt studio ehdi välissä mennä konkkaan).
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Noniin, demo testattu ja... voisiko joku hieman valaista: mikä tässä on niin erikoista ja hypettämisen arvoista? Voihan tietysti olla kyse omasta ennakkoluulosta lisenssipelejä kohtaan, mutta minulle tuo demo ei tarjonnut mitään uutta tai erikoista... tai edes viihdyttävää pelituokiota...
Pitänee ottaa uusintaottelu demon kanssa, jos vaikka huomaisin jotain, mitä en ensimmäisellä kerralla huomannut.
Batman kyllä aiheena kiinnostaa ja elokuvat on aivan loistavia (Siis lähinnä nämä uudet Dark Knight ja Batman Begins)...
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Noniin, demo testattu ja... voisiko joku hieman valaista: mikä tässä on niin erikoista ja hypettämisen arvoista? Voihan tietysti olla kyse omasta ennakkoluulosta lisenssipelejä kohtaan, mutta minulle tuo demo ei tarjonnut mitään uutta tai erikoista... tai edes viihdyttävää pelituokiota...
Pitänee ottaa uusintaottelu demon kanssa, jos vaikka huomaisin jotain, mitä en ensimmäisellä kerralla huomannut.
Batman kyllä aiheena kiinnostaa ja elokuvat on aivan loistavia (Siis lähinnä nämä uudet Dark Knight ja Batman Begins)...

- Freeflow-taistelut
- Tekoäly
- "Saalistajana" leikkiminen
- Teknisesti hyvä
- Ääninäyttelijät
- Se on Batman

Muuta en ainakaan itse tarvitse. Vielä kun koko pelissä saa likkua Arkhamin saarella vapaasti ja on lukuisia muita pelimoodejakin mukana, niin nams. :)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

- Freeflow-taistelut
- Tekoäly
- "Saalistajana" leikkiminen
- Teknisesti hyvä
- Ääninäyttelijät
- Se on Batman

Muuta en ainakaan itse tarvitse. Vielä kun koko pelissä saa likkua Arkhamin saarella vapaasti ja on lukuisia muita pelimoodejakin mukana, niin nams. :)

Ääninäyttely saa etenkin todella ison plussan. Niin tuli nuoruusvuodet mieleen kun kuuli Mark Hamiltonin äänen Jokerina. Rocksteady ja Eidos on todella halunnut panostaa pelin ja sen kyllä huomaa.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

- Freeflow-taistelut
- Tekoäly
- "Saalistajana" leikkiminen
- Teknisesti hyvä
- Ääninäyttelijät
- Se on Batman

Muuta en ainakaan itse tarvitse. Vielä kun koko pelissä saa likkua Arkhamin saarella vapaasti ja on lukuisia muita pelimoodejakin mukana, niin nams. :)

Tekoälyn hyvyydestä nyt ei ole vielä minkäänlaista näyttöä (jos unohdetaan rocksteadyn omat puheet). Demossahan vihut olivat melko tyhmiä sanoisin. Turpaan ottivat ihan mielellään sen kummemmin ylivoimaansa hyödyntämättä. Vapaasta liikkumisesta Arkhamilla en puhuisi ennen varsinaisen pelin pelaamista, demo oli melko putkimainen. Mitä ovat nämä mainitsemasi lukuisat pelimoodit kampanjan ja challenge roomien lisäksi? Täytyy myöntää että pidin demosta, toteutus oli hyvä, mutta en demon ja tämän hetkisten tietojen perusteella mene tuota listaa allekirjoittamaan. Täytyy tietysti muistaa että otsikossa lukee "hype" ;)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Täällä kun on ilmennyt keskustelua Batmanin vastustajista, niin esitänpä oman mielipiteeni. Mielestäni sopivin lisä BAA:n vastustajakavalkadiin olisi ehdottomasti Scarecrow. Arkhamin pimeät käytävät ja voimakkaat hallusinaatiot olisivat loistava yhdistelmä. Bossibattlessa taisteltaisiin kymmeniä Scarecrown hallusinaatioklooneja vastaan (joista tietysti yksi olisi se oikea). Siinä saisikin sitten tapella klooneja vastaan jotka hajoaisivat tomuksi osuman saadessaan, kunnes onnistuisi pamauttamaan siltä oikealta tajun kankaalle.

Drool.. mitä tässä muutakaan voi sanoa. I'm speechless, I have no speech.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

- Freeflow-taistelut
- Tekoäly
- "Saalistajana" leikkiminen
- Teknisesti hyvä
- Ääninäyttelijät
- Se on Batman

Muuta en ainakaan itse tarvitse. Vielä kun koko pelissä saa likkua Arkhamin saarella vapaasti ja on lukuisia muita pelimoodejakin mukana, niin nams. :)

ja mikä parasta sitä on vain uskomattoman hauska pelata
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Latailin eilen demon pleikkarille ja pelasin kerran läpi. Jäi outo fiilis, kuten parilla muullakin. Peli näyttää, kuulostaa ja tuntuu todella hyvältä, mutta jotain jäin kaipaamaan. En osaa tarkalleen eritellä mikä tuo "se jokin" olisi, mutta joku tässä jäi vaivaamaan.
Eiköhän tämä kuitenkin tule hankittua, koska Batman on kuitenkin sarjakuvasankareista niitä kaikkein tyylikkäimpiä.

Täytyy vielä erikseen hehkuttaa tuota Jokeria. Mielestäni on hyvä ratkaisu, etteivät pelin tekijät ole lähteneet apinoimaan Ledgerin jokeria. Hänen roolisuorituksensa oli niin uniikki, ettei sitä kannata pilata kehnolla plagioinnilla. Vanhemman tyylinen hulluklovni-Jokeri uppoaa mulle pelissä paremmin.

Summa summarum, tämän pelin analysointi tuottaa minulle suunnatonta tuskaa, kun en keksi, mikä siinä häiritsee, mutta kyllä minä tämän ostan. Piste.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

tää on siis niin täydellinen peli en vaan tajuu jos tää ei jollekin kolahda.mun mielestä ainoat miinukset peliin on jäämiehen ja kaksnaaman poisjäänti ellei niitä sieltä jostain löydy sitte batmobilella ois ollu niin sairaan helmi huristella no ehkä sitte jatko-osassa jos siinä liikuttais tuola iha gotham cityssä
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Täällä kun on ilmennyt keskustelua Batmanin vastustajista, niin esitänpä oman mielipiteeni. Mielestäni sopivin lisä BAA:n vastustajakavalkadiin olisi ehdottomasti Scarecrow. Arkhamin pimeät käytävät ja voimakkaat hallusinaatiot olisivat loistava yhdistelmä. Bossibattlessa taisteltaisiin kymmeniä Scarecrown hallusinaatioklooneja vastaan (joista tietysti yksi olisi se oikea). Siinä saisikin sitten tapella klooneja vastaan jotka hajoaisivat tomuksi osuman saadessaan, kunnes onnistuisi pamauttamaan siltä oikealta tajun kankaalle.

E:
RecnamorceN listassa näkyy Scarecrow, joka luultavasti tarkoittaa Gamestopin BAA:n ennakkotilaajille tarkoitetussa extra haastehuoneessa kuullaan Scarecrowta. Kartan nimi on Dem Bones (Traileri), mutta toivon että hänellä on suurempi rooli pelissä.

Itse asiassa
Scarecrow on aika varmasti pelissä, kun kattoo Xboxin achievementeja, jotka julkaistiin jo aika kauan sitten peliin, niin sen avulla voi jo päätellä että Scarecrowlla on aika pakosti pelissä. Ne ei voi pistää sellasia achievementeja jotka vaatis sen challenge mapin, koska niitä on vain ennakkotilaajille gamestopissa, joten näiden perusteella Scarecrow on pelissä.
Laitoin spoilereihin koska viesti saattaa sisältää spoilereita.
E:Batman .. Arkham Asylum tuosta löytyy kuva siitä
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Onko arvuuttajalla jotain pomo esiintymistä pelissä? Tiedän että itse pelissä ainakin on noiden achvievementtejen perusteella, mutta onko pomo-tappelua Arvuuttajan kanssa? Ihan mielinkiinnosta kysyn kun on kuitenki Jokerin jälkeen lempi batman vihu :)
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

Itse asiassa
Scarecrow on aika varmasti pelissä, kun kattoo Xboxin achievementeja, jotka julkaistiin jo aika kauan sitten peliin, niin sen avulla voi jo päätellä että Scarecrowlla on aika pakosti pelissä. Ne ei voi pistää sellasia achievementeja jotka vaatis sen challenge mapin, koska niitä on vain ennakkotilaajille gamestopissa, joten näiden perusteella Scarecrow on pelissä.
Laitoin spoilereihin koska viesti saattaa sisältää spoilereita.
E:Batman .. Arkham Asylum tuosta löytyy kuva siitä

Jesh! :D Empä ollut tajunnut tarkastella noita achievementtaja. Yhdessä achievementissa tosiaan sanotaan että "Conquer the effects of the Scarecrow's fear gas" eli hän todella on pelissä mukana isommassa roolissa.

E: Uusi Batmanin varusteita esittelevä traileri on ilmestynyt.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

mahtava peli kyllä tää batman tulee olemaan ,mutta onko teillä mitään tietoo onko tästä pelistä tulosssa mitään jatkoa?

Jos jatkoa tulee niin ei ainakaan pitkään aikaan näiltä kehittäjiltä, kehittäjien seuraava projekti on Hitman 5 jota moni odottaa innolla.
 
Vastaus: Batman: Arkham Asylum [PS3 Hype]

ARRRRGH....

Eilen tuota demoa koitin. Vaikuttaa ihan ok peliltä, MUTTA tuo kuvakulma kusee koko homman. Toivottavasti tää nyt on vaan joku bugi, mutta miks helvetissä tuo batman on tuossa ruudun vasemmassa laidassa sillon kun ei oo taistelutilanne? Ja samalla peittää helposti sen 40% koko ruudusta kun alkaa kävelemään... Todella ärsyttävää ! Miksi se ei voi kokoajan olla siinä ruudun keskellä niinkuin taistelutilanteissa, paljon näppärämpää ja on tietoisempi ympäristöstään. :mad:
 
Ylös Bottom