Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham City [PS3/X360]

Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Eilen tuli vihdoin läpäistyä tarina. Spoilereita alla:
Mitäs täällä spekuloidaan ettei Jokeri oliskaan kuollut? Jokerin ääninäyttelijä, Mark Hamill, teki Arkham Cityn myötä viimeisen keikkansa Jokerin ääniroolissa, joten seuraavaan Batman-peliin ei tule ainakaan samaa ääninäyttelijää. Rocksteady ei ole niin typerä, että laittaisi Jokerin peliin uudella äänellä, koska kukaan ei pysty matkimaan Hamillin Jokeria. Tiesin jo peliä pelatessani, että tämä on Hamillin viimeinen suoritus Jokerina, joten arvasin Jokerin kuolevan. Ja tuohon "Jokeri onkin elossa" -spekulointiin vielä, että tuo "Jokeri kuolee, muttei kuollutkaan" -kikka sitäpaitsi käytettiin jo siinä lopussa, kun paljastui se kaksois-Jokeri -huijaus. Olis melkoista kierrätystä.

Todella hieno tarina. Hugo Strangen kuolema ja Ra's Al Ghülin paljastuminen kaikkien tapahtumien pääpiruksi tulivat täysin puun takaa. En myöskään osannut odottaa Jokerin kuolevan noinkin yllättäen ja "helposti", ja vieläpä täysin samalla tavalla kuin Strange. Tosin tästä lyötiin vielä paremmaksi tuolla kaksois-Jokerilla ja koko kauhia huijaus paljastu samantien. Nerokasta, sanoisinko. Lopussa kyllä kuoli porukkaa kiitettävän paljon, mutta noistahan Ra's Al Ghül ja Clayface eivät tavallaan kuolleet / heräävät henkiin.

[Pervoilua] Kissanaisella pelaaminen oli mukavan erilaista ja en kyllä Uncharted 2:n Chloen lisäksi ole keneenkään virtuaalinaiseen näin ihastunut. Uhhuh tuota kisumisukkaa. Ja ne sen Silent Takedownit ja lopetusliikkeet (tiukka peba henchmenien naamalla 8O).[/Pervoilua]
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Eilen tuli vihdoin läpäistyä tarina. Spoilereita alla:
Mitäs täällä spekuloidaan ettei Jokeri oliskaan kuollut? Jokerin ääninäyttelijä, Mark Hamill, teki Arkham Cityn myötä viimeisen keikkansa Jokerin ääniroolissa, joten seuraavaan Batman-peliin ei tule ainakaan samaa ääninäyttelijää. Rocksteady ei ole niin typerä, että laittaisi Jokerin peliin uudella äänellä, koska kukaan ei pysty matkimaan Hamillin Jokeria. Tiesin jo peliä pelatessani, että tämä on Hamillin viimeinen suoritus Jokerina, joten arvasin Jokerin kuolevan. Ja tuohon "Jokeri onkin elossa" -spekulointiin vielä, että tuo "Jokeri kuolee, muttei kuollutkaan" -kikka sitäpaitsi käytettiin jo siinä lopussa, kun paljastui se kaksois-Jokeri -huijaus. Olis melkoista kierrätystä.

...

Täysin samaa mieltä tuosta spekuloinnista. Ois typerää vetää kaks kertaa putkeen samalla kikalla. Ihan hieno muuten tuo Kain ja Abdel kuvio kun alkaa siitä kuvasta ja loppuu siihen. Tyylikästä.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

-----------------------------------------------
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Hamill sanoi jo Arkham Asylumin jälkeen, että se oli siinä, mutta palasi silti. Ja voihan se olla, että Jokeri on vielä elossa, sillä lopussahan Batmanilta taisi hetkeksi lähteä taju ja sitten heräsi lääkeputkilo edelleen kädessään. Tuskin Jokeri kuitenkaan on missään merkittävässä roolissa seuraavassa pelissä, korkeintaan joku ylläri lopussa JOS Hamill on vielä mukana. Ja jos ei ole, niin kyllä Jokerilla silti on JOTENKIN näppinsä pelissä, koska Arkhamversessä Batman ja Jokeri kulkevat aina rinnakkain.

Alla spoilereita lopusta!

Joo, katoin eilen YouTubesta yhden Hamillin haastattelun, jossa mies sanoi tekevänsä nyt viimeisen roolinsa tuossa Arkham Cityssä. Warner Bros. suuttui tästä ja vastasi Hamillille: "tiedäthän, että fanit pettyvät, kun joudumme tappamaan Jokerin?" Ja Hamill vastasi tähän, että aivan kuin Jokeria ei olis sarjakuvissa ja TV-sarjoissa tapettu satoja kertoja, silti tämä on aina palannut tavalla tai toisella. Jos Hamill ei tee enää Jokerin ääniroolia, niin tuskin Jokeria tällöin tulee seuraavaan Batman-peliin. Mutta kunhan Hamill tajuaa kuinka tärkeä osa hän on Arkham-pelisarjan Jokeria (aliarvioi itseänsä tuossa videossa), ja kun Warner Brothers vielä heittää mukaan vähän extra-kahisevaa, niin eiköhän se Markie boy ole vielä seuraavassakin pelissä mukana. Nyt Jokeri täytyi vain tappaa, kun tämänhetkinen tilanne on kuitenkin tämä, että Hamill ei tee paluuta. Jos Hamill tekee vielä seuraavaankin peliin ääninäyttelyn, niin ainahan tuosta voi sitten kehitellä vaikka minkälaisia juonikuvioita miten Jokeri olekkaan kuollut.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Ai että miten hyvä peli!

Tykkäsin Arkham Asylumista ihan sikana ja tämä on vielä parempi! Ainoa mikä harmittaa ettei noita arvotuksia tule ollenkaan (tai en oo vielä törmännyt). Juuri vähän aikaan sitten annoin Ras Al Ghulille turpaan, joten aika alussa peliä olen.. eikös?
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Ai että miten hyvä peli!

Tykkäsin Arkham Asylumista ihan sikana ja tämä on vielä parempi! Ainoa mikä harmittaa ettei noita arvotuksia tule ollenkaan (tai en oo vielä törmännyt). Juuri vähän aikaan sitten annoin Ras Al Ghulille turpaan, joten aika alussa peliä olen.. eikös?


Arvotuksia eli Riddlereitä? Niitä on Arakham Cityssä varmaa puolet enemmän ja kun olet jo Ras Al Ghullilen piessyt nii aika ihme ettet vielä oo yhteenkään arvotukseen törmännyt.
Itse kyllä tykkäsin Asylymin tarinasta ja tunnelmasta enemmän, varsinkin se Scarecrow mitä jäin kaipaamaan.
Mutta loistava peli oli muuten.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Arvotuksia eli Riddlereitä? Niitä on Arakham Cityssä varmaa puolet enemmän ja kun olet jo Ras Al Ghullilen piessyt nii aika ihme ettet vielä oo yhteenkään arvotukseen törmännyt.
Itse kyllä tykkäsin Asylymin tarinasta ja tunnelmasta enemmän, varsinkin se Scarecrow mitä jäin kaipaamaan.
Mutta loistava peli oli muuten.

Tarkoitan niitä arvotuksia joissa pitää esim. löytää joku kuva tms.

"Kuka on paikan pomo" - ja scannaat taulun. Ja arvoitus ratkaistu (tämä siis tossa arkham asylumissa).

Kyllähän mä näitä Riddle trophyja oon keränny, mutta ei niihin mitään arvoitusta kuulu, keksit vaan miten saada ne.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Tarkoitan niitä arvotuksia joissa pitää esim. löytää joku kuva tms.

"Kuka on paikan pomo" - ja scannaat taulun. Ja arvoitus ratkaistu (tämä siis tossa arkham asylumissa).

Kyllähän mä näitä Riddle trophyja oon keränny, mutta ei niihin mitään arvoitusta kuulu, keksit vaan miten saada ne.

Kyllä ne siellä ovat. Ruutuun taitaa tulla vinkkejä vasta pelin loppupuolella, mutta jos sinne Riddles-valikkoon menet, niin sieltä löytyvät. Ja karttaanhan ne on kyllä merkitty, kunhan vain kuulustelet riittävän montaa kätyriä.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Eikös arvoitukset aukeavat vasta sitten kun on käynyt siellä kirkossa, jossa arvuuttaja kertoo ensimmäisen arvoituksen? Sen jälkeen niitä voi alkaa suorittaa.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Kannattaako ostaa? Kiinnostais niin helkkaristi,vaikka bättiksestä en sen enempää ole koskaan innostunut. kannattaako silti ostaa? :confused:
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Eikös arvoitukset aukeavat vasta sitten kun on käynyt siellä kirkossa, jossa arvuuttaja kertoo ensimmäisen arvoituksen? Sen jälkeen niitä voi alkaa suorittaa.

Aa.. no se selittää kaiken, kun en ole vielä käynyt sielä. Vedän tän storyn läpi eka sit meinasin noi kaikki side missionit yms.

Kannattaako ostaa? Kiinnostais niin helkkaristi,vaikka bättiksestä en sen enempää ole koskaan innostunut. kannattaako silti ostaa?

Jos olet Arkham Asylumin pelannut ja tykkäsit niin suosittelen erittäin lämpimästi!
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Ei hitto vaan tässä pelissä on tehtävää taas ihan hulluna. Itse pääjuoni jäänyt vähän vähemmälle, kun riddlejä alkanut avautumaan suuria määriä. Kuulusteluja käynyt urakalla, että saisi lisää vihjeitä riddlejen olinpaikoista. Puhelimiinkin pitäisi muistaa vastata välillä :D
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Ei hitto vaan tässä pelissä on tehtävää taas ihan hulluna. Itse pääjuoni jäänyt vähän vähemmälle, kun riddlejä alkanut avautumaan suuria määriä. Kuulusteluja käynyt urakalla, että saisi lisää vihjeitä riddlejen olinpaikoista. Puhelimiinkin pitäisi muistaa vastata välillä :D

Vielä tahtoisin kysyä että mitä kuulusteluja? :DD

- Olen näköjään hakannu storya sitte ihan hulluna kun kaikki on menny jo ohi. No itseasiassa luulen olevani vikassa kohdassa storysta, joten kohta pystyy tutkimaan ihan sikana. :)
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Vielä tahtoisin kysyä että mitä kuulusteluja?

Niitä heppuja jotka hohtaa vihreänä, kun katselet detective modella. Ensin hakkaat ne muut äijät siitä ympäriltä ja sitten voit kuullustella sitä painamalla kolmiota.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Voi pers*ele ku pitää kaikki 400 riddle juttua kerätä että saa vedettyä ton side missionin.. No ihan sama, saa ainakin jotain jos kerää kaiken.
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Combat challenge Funhouse Brawl (extreme), rikoin 60 000 pisteen 3 merkin rajan kahden pelatun roundin jälkeen. Kyseessä vielä omasta mielestä huonompi combat-hahmo, eli kissanainen. Kyseisellä roundilla on vain 10 vihollista, 1 kantaa kilpeä, 1 armoroitu äijä, 1 sähköpamppuäijä, 1 veitsiäijä, 4 nyrkkiäijää, jotka heittelevät esineitä tai poimivat muita aseita maasta, 1 Abramovici ja 1 titaanijätti. Pystytkö parempaan? ;)

Näytä liitetiedosto 8410
 
Vastaus: Batman: Arkham City [PS3/X360]

Voiko Arkham Cityyn palata vielä pelattuaan juonen läpi? Meinaan, että ois vielä muutama Riddler Trophy ja sivutehtävä tekemättä. :)
 
Ylös Bottom