Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Batman: Arkham Knight

Vastaus: Batman: Arkham Knight [Hype]

Hyvältä tämä kuulostaa ainakin lyhyessä ennakossa: https://www.gamereactor.fi/ennakko/...+Knight/?sid=e0917aed160e23505f2ec65f8481316f

Vapaassa maailmassa saattaa esim. Törmätä takaa ajoihin ja niihin voi liittyä mukaan avittamaan poliiseja, jos paljon mielenkiintoista sisältöä tästä löytyy niin ehkä päätyy hankinta listalle.
Edelliset Bättikset pelattu ja niistä tykännyt, mutta aikalailla tuli vain tarinat pelattua ja kaikki muu jäi vähemmälle.
 
Vastaus: Batman: Arkham Knight [Hype]

Kyllä kiitos kelpaa, jos ilmaiseksi(näin ainakin käsitin) saa! Kannattaa jälleen kerran olla GameStopin kanta-asiakas. Vaikka kyllähän yleisellä tasolla ajateltuna tuollainen tietystä kaupasta pakottaminen on vähän niin ja näin.
 
Vastaus: Batman: Arkham Knight [Hype]

Tuli hyödynnettyä Gamestopin tarjous ja vietyä vanhoja pelejä pois niin samalla lähti tämä ennakko tilaukseen. Tilasin ihan peruspelin, mutta kuitissa luki että tulee joku steelbooks versio, liekö tuo sitten se Limited Edition. Mukava päästä ajelemaan batmobilella ja mapissa pitäisi olla tilaa ajella mitä ennakoita vilkaissut :).
 
Vastaus: Batman: Arkham Knight [Hype]

Myös c=64:lla oli kova ja vaikea Bättis-peli, josta pääsikin pelin puoleenväliin kun käynnistimme vahingossa pelin c-kasetti väärin päin.

[video=youtube;M_V2rbVhhVk]https://www.youtube.com/watch?v=M_V2rbVhhVk[/video]

Batman The Caped Crusader oli huippu (vaikka AVGN sen haukkuukin)! Yksi elämäni parhaista synttärilahjoista, ja kaverit olivat kateellisia :)

Mitä Arkham Knightiin tulee, niin toivottavasti tästä ovat jääneet edes ne gargoyle-hyppelyt vihdoin ja viimein pois. Tappelu ainakin näytti olevan ihan sitä samaa, mitä kaikissa edeltävissäkin osissa.
 
Vastaus: Batman: Arkham Knight [Hype]

Outoa että laitetaan noinkin huonolaatuinen "patsas" collectors editioniin joka olisi maksanut maltaita. Ennemmin kannattaa hommata Hot Wheelsin 1/18 elite versio autosta. ( Like I do )
Itselle tulossa tuo Batman patsas versio. Toivottavasti se on edes suht ok. :cool:
 
Vastaus: Batman: Arkham Knight [Hype]

Verkkokaupalta tuli juuri sähköpostia, että Limited Edition myöhästyy 1-2 viikkoa. Mitähän siellä WB:llä säädetään kun näin myöhään kaatuu homma käsiin. Verkkokauppa sentään antaa hyvitykseksi latauskoodin normiversioon, jotta LE:n tilaajat pääsevät pelaamaan heti julkkarina.
 
Vastaus: Batman: Arkham Knight [Hype]

No voi ny V.... :eek: Ite varasin Discshopilta ja sieltä ei ainakaan vielä ole tullut mitään.
Toivottavasti ei nyt tää mene käsille.. jos menee, on se pakko käydä hakee perusversio lisäksi prismasta. Tää on itelle vuoden peli kuitenkin.
 
Vastaus: Batman: Arkham Knight [Hype]

Kasa arvosteluja tuli tänään
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/batman-arkham-knight
Näyttää hyvältä.

Ainoa miinus puoli arvostelujen mukaan näyttääpi olevan:
Pakolliset batmobiili tankki kentät, kaikki eivät tykänneet siitä

Sekä Digitalfoundryn tekniikkatesti:
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-hands-on-with-batman-arkham-knight
Vieläkin näyttää hyvältä. Fps on enimmäkseen 30.

Pakkohan se on ennakkotilata.
 
Vastaus: Batman: Arkham Knight [Hype]

Lähti ennakkotilaukseen, eipä löydy muuta hyvää pelattavaa pleikkarille tällä hetkellä.. ;)
 
Vastaus: Batman: Arkham Knight [Hype]

Vaikuttaa kyllä loistavalta.. tosin itse en epäillyt hetkeäkään siitä saakka kun peli tuli julki. :) Nyt vain odotellaan että collectors edition saapuisi ajallaan.
Kaikki batmanit ( asylum, city ja origins ) ovat olleet enemmän kuin hyviä.
 
Vastaus: Batman: Arkham Knight [Hype]

Toivottavasti tarina ja hahmot on samalla tasolla asylumin kanssa on kyllä lupa odottaa erittäin hyvää.
 
Vastaus: Batman: Arkham Knight [Hype]

Day 1 patch 3.5GB+ ja ei saa vielä ladattua ennakkotilaajan DLC juttuja storesta.. :( Varmaan pääsee vasta huomenna testaan peliä kun tuntui päivitys valuvan todella hitaasti!
 
Vastaus: Batman: Arkham Knight [Hype]

Olis se mukava jos sieltä huomenna tulis jotain infoa koskien LE:n tilanneita, oli se kauppa mikä tahansa. Peli on kuitenkin varattu lokakuussa.
 
Vastaus: Batman: Arkham Knight [Hype]

Day 1 patch 3.5GB+ ja ei saa vielä ladattua ennakkotilaajan DLC juttuja storesta.. :( Varmaan pääsee vasta huomenna testaan peliä kun tuntui päivitys valuvan todella hitaasti!
Satuttaa kyllä toi 3,5GB patchi. Vaikka netti onkin 100/100 niin tietää, että ton valuminen kestää sen 5-6 tuntia koska PSN on niin hemmetin hidas.
 
Vastaus: Batman: Arkham Knight [Hype]

Onkos muilla alkanut preload ps4:lla?

Kuulemma pitäisi olla alkanut, mutta eipä mulla. Tuo "set auto-download" uncheckkaa tuon emopelin mulla vähän väliä.

Joku kikka jolla sen saisi alkamaan? Tämä lyhyt preload aika on kyllä hanurista, kun tuo ps4 vetää yleensä jotain 200kt/s.
 
Vastaus: Batman: Arkham Knight [Hype]

Hieman offtopicia mutta soitin Discshopiin limited editionista niin heilläkin sama juttu, myöhästyy 1-2 vkoa mutta ennakkovaraajat saavat tämän vrk aikana koodin jolla voi ladata siis digitaalisen version storesta. Hienoa! :cool: Odotellaan itse pakettia vielä jonkun aikaa..
 
Vastaus: Batman: Arkham Knight [Hype]

Onkos muilla alkanut preload ps4:lla?

Kuulemma pitäisi olla alkanut, mutta eipä mulla. Tuo "set auto-download" uncheckkaa tuon emopelin mulla vähän väliä.

Joku kikka jolla sen saisi alkamaan? Tämä lyhyt preload aika on kyllä hanurista, kun tuo ps4 vetää yleensä jotain 200kt/s.

Sama homma mulla,laskuri vaan laskee kohti puoltayötä.
 
Ylös Bottom