Vastaus: Battleborn
Nyt meni tarinamoodi läpi kaksinpelinä. Jos on useampi kuin yksi pelaaja niin yleensä parantajasta kuten Miko on apua ettei elämät kulu niin nopeasti, mutta jos tehtävään kuuluu, että pitää puolustaa jotain paikoillaan olevaa kohdetta niin molempien pelaajien kannattaa valita joku hitaasti liikkuva hahmo, jolla on paljon tulivoimaa, koska silloin on isompi ongelma se että puolustettavan kohteen hiparit loppuu kuin että itse kuolee.
Yhdellä pelikerralla kävi niin, että kun pidettiin taukoa pelaamisesta kesken tarinatehtävän ja pause nappia ei löytynyt, niin jätettiin ukot sellaiseen paikkaan missä vihut ei häiritse. Sitten kun tultiin takaisin niin ruudulla oli teksti että toinen jaetun ruudun pelaajista on merkattu toimettomaksi ja heitetty ulos pelistä. Onko tämä oikeasti tarpeen private story moodissa?
Kokeiltiin nettipeliä niin nettipelivalikko on muuttunut siten että siellä on ekana vaihtoehtona toimituksen valitsema spotlight taistelu. Sitten on casual moodi ja competitive moodi. Kokeiltiin casual moodia niin sieltä voi tulla mikä tahansa pelimuoto capturen, incursionin ja meltdownin väliltä. Casual moodi ei tarkoita sitä että kaikki pelaajat ovat huonoja vaan siellä oli aika kovaa vastarintaa.
Tässä on Battlebornin blogissa selitetty nettipelin muutokset:
This week, we’re changing the flow of how you match into competitive games. We’re removing the queues for individual game modes and creating two new queues in their place: CASUAL PLAY and COMPETITIVE PLAY.
The CASUAL PLAY queue focuses on getting you into games as quickly as possible and doesn’t use skill-based matchmaking. All versus maps and modes will be available through the CASUAL PLAY queue. After finding teams, you will vote on one of three randomly-selected maps from the entire set of maps and modes. We believe this will be a great way for you to get in and get a quick fix when you don’t want to take as much time to wait for a more accurate skill match.
The COMPETITIVE PLAY queue helps unify the competitive community into a single experience. All matches played through the COMPETITIVE PLAY queue will be matched through our skill-based matchmaking system. One map from each of our competitive modes will be available, based on the most popular community choices, starting with Incursion: Overgrowth, Meltdown: Paradise, and Capture: Outback. While it may take a few additional minutes to find a good match for you, the COMPETITIVE PLAY queue will offer a 25% bonus to credits and experience to help offset the additional time it takes you to find good matches.
https://battleborn.com/en/news/view/battleplan-8/