Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]
Mä en ole nettiräiskintöjen ystävä. Viimeksi olen nauttinut nettiräiskinnästä ihan ensimmäisen Call of Dutyn muodossa. Päälle kymmenessä vuodessa pelimodit ja mekaniikat ovat sen verran muuttuneet, etten koe olevani oikea ihminen kritisoimaan ovatko ne "nyky standardien mukaiset", mutta jotain noob arviota on pakko päästä purkamaan. Lyhyesti sanottuna olen tykännyt tästä IHAN SIKANA.
Vaikka tarjolla on vielä aavikkorata (jotka kuuluvat aina henk.koht inhokkeihin), olen ollut ihan äimänkäkenä. E3 demon kylä olis ollut enemmän omaan makuuni, mutta kyllä tämä kelpaa. Säätilat muuttavat ympäristön ulkonäköä sen verran, ettei tästä voi olla tykkäämättä ja oli aivan upea seurata miten kaukaisuudesta lähestyi hiekkamyrsky, joka peitti koko paskan alleen.
Osa sanoo että grafiikat olis rumat ja mä oon kyllä ihan eri mieltä. Toki mun vertailukohdat on muinaisjäänteitä, mutta kuinka paljon paremmalta peli voisi näyttää ilman, että pleikka räjähtää? Ruudunpäivitys on ollut ihan siedettävää, välillä tulee kunnon romahduksia, mutta vielä ei ole sen takia henki lähtenyt.
Ostopäätös riippuu nyt paljolti siitä toistuuku Bäfä 4:n surullisen kuuluisa moninpelifiasko.
PS. Ja mitä noihin sodan kauhuihin tulee. Mä olen sosiaalisilta kyvyiltäni jossain perunan tasolla, niin tässä jos jossain moninpelissä tulee meikäläiselle taistelupaniikki päälle, kun joku lähtee rynnimään kohti