Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mitä nyt itse ymmärtänyt niin tehdä asioita joihin oma luokkansa 'erikoistuu'. Assaultilla tuhoamiset, medicillä revivet ja healing, jne.Mutta kuinka noita rank pointseja saa noile hahmoille. Olen 18lvl tällä hetkellä ja kaikki hahmot näyttää, että ne olisi 0 rank assault tai millä hahmolla nyt pelaakaan. Mutta näköjään oli samoja ongelmia tuolla videon kommenteissa, että vaikka oli leveleitä niin tuo rank ei nouse.
Muutamat aseet vaativat ainakin, että pitää olla makuulleen niin voi ampua. Yksi snipu tullut vastaan ja assaultin "sinko" jotka ainakin ovat tuollaisia.Otin maasta liekinheittimen enkä onnistunu ampumaan sillä ollenkaan. Samoin kävi maasta otetun jonkun spessu konekiväärin kanssa sekä sniperin spotting flaren kanssa. Ei tunnu ampuvan mistään nappulasta. Myöskään noita maasta otettuja aseita ei saa mitenkään pudotettua, joten pakko vaan redeploy. Bugi vai teenkö jotain väärin? PS4-alustana.
EDIT: Kun rämpyttää kaikkia nappuloita, niin joskus onnistuu ampumaan ko. aseilla yksittäisiä laukauksia, mutta todella harvoin.
Juu todella pahasti osui, kertoo vaan tuo "jonne"-sanan käyttäminen lähinnä henkilön omasta iästä.. Jokainen varmaan pelaa niinkuin itse haluaa? Jotain vialla jos täytyy noin tosissaan joku videopeli ottaa
Vähän tuntuu siltä, että itse saa laittaa lippaallisen kaveriin eikä se kuole. Itse kyllä kuolee kokoajan one shotilla. Ellei tuo ole sitten sitä lägiä.
Ei pakko olla makuullaan, riittää että edessä on sopivan korkuinen este johon aseen saa tuettua.Muutamat aseet vaativat ainakin, että pitää olla makuulleen niin voi ampua. Yksi snipu tullut vastaan ja assaultin "sinko" jotka ainakin ovat tuollaisia.
Pääseekö porukka pelaamaan siis tällä hetkellä? Mulla tulee pelkästään matchmaking failed ilmoitusta ja kun selaan serverilistaa läpi niin euroopassa ei pelaa kukaan tällä hetkellä. Tai ainakin nollaa näyttää pelaajien suhteen. Onko tähän jokin kikkakutonen notta pääsee pelittelemään?
- Lentokoneella on lysti lennellä, mutta pommit tuntuvat jokseenkin tehottomilta.
- Lisätään varustepuolelta yksi juttu, eli minkä takia sen medicin lääkepaketin pitää olla sellainen kärpäsen paskan kokoinen? Lisää kokoa tälle.
T.
Ei *****.. Semiauto sniputhan olisivatkin tuon pelin pelastus. Juuri näitä snipupellejä tuohon peliin kaivataan lisää ja paljon...'Itse en ole jaksanut jalkaväellä kovin paljoa taistella, harmittaa kun vain scouteilla on pulttilukot. (Laatikkolippaat aika harvinaisia juttuja tuohon aikaan)
Onhan siellä niillä mediceillä ne semiautot joissa on scopetEi *****.. Semiauto sniputhan olisivatkin tuon pelin pelastus. Juuri näitä snipupellejä tuohon peliin kaivataan lisää ja paljon...'
Täytyy sanoa, että bf1 ei oikein vakuuta... vaikka beetta onkin. Kävin ihan vertailun vuoksi pelaamsaa bf4:sta ja kyllä se maistui paljon paremmalta. Vaikka kyllä meikäläisen iän tuomien paskarefleksien kanssa varmaan kannattaakin pysyä pve maailmassa.