Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Vähän tuntuu siltä, että itse saa laittaa lippaallisen kaveriin eikä se kuole. Itse kyllä kuolee kokoajan one shotilla. Ellei tuo ole sitten sitä lägiä.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Mutta kuinka noita rank pointseja saa noile hahmoille. Olen 18lvl tällä hetkellä ja kaikki hahmot näyttää, että ne olisi 0 rank assault tai millä hahmolla nyt pelaakaan. Mutta näköjään oli samoja ongelmia tuolla videon kommenteissa, että vaikka oli leveleitä niin tuo rank ei nouse.
Mitä nyt itse ymmärtänyt niin tehdä asioita joihin oma luokkansa 'erikoistuu'. Assaultilla tuhoamiset, medicillä revivet ja healing, jne.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Otin maasta liekinheittimen enkä onnistunu ampumaan sillä ollenkaan. Samoin kävi maasta otetun jonkun spessu konekiväärin kanssa sekä sniperin spotting flaren kanssa. Ei tunnu ampuvan mistään nappulasta. Myöskään noita maasta otettuja aseita ei saa mitenkään pudotettua, joten pakko vaan redeploy. Bugi vai teenkö jotain väärin? PS4-alustana.

EDIT: Kun rämpyttää kaikkia nappuloita, niin joskus onnistuu ampumaan ko. aseilla yksittäisiä laukauksia, mutta todella harvoin.
Muutamat aseet vaativat ainakin, että pitää olla makuulleen niin voi ampua. Yksi snipu tullut vastaan ja assaultin "sinko" jotka ainakin ovat tuollaisia.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Juu todella pahasti osui, kertoo vaan tuo "jonne"-sanan käyttäminen lähinnä henkilön omasta iästä.. Jokainen varmaan pelaa niinkuin itse haluaa? Jotain vialla jos täytyy noin tosissaan joku videopeli ottaa :D

Kuten se hymiö siellä lauseen perässä kertoi mitä sillä lauseella tarkoitettiin. Kannattaa opetella niiden tarkoitukset ennen kommentointia, ne kertoo kaiken sen lauseen tarkoituksesta. No tottakai jokainen pelaa tavallaan kuten minäkin, mutta ei sen pidä sitä tarkoittaa, että jokaisen täytyy pitää siitä tavasta jolla joku pelaa, tämä on se tärkein pointti mikä sun täytyy osata sisäistää.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Vähän tuntuu siltä, että itse saa laittaa lippaallisen kaveriin eikä se kuole. Itse kyllä kuolee kokoajan one shotilla. Ellei tuo ole sitten sitä lägiä.

Siellä osumat parani kun osti Assaultille paremman konepistoolin, punapistetähtäimellä. Lisäksi löytyy selvästi hahmoluokka joka tuntuu kestävän paremmin osumaa, olisiko Support tämä terminaattori johon saa upottaa lyijyä huolella.

Koirat haukkuu, karavaani kulkee. Itse tykästynyt tähän ja ostopäätös liikahtanut kohti harkintaa.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Pääseekö porukka pelaamaan siis tällä hetkellä? Mulla tulee pelkästään matchmaking failed ilmoitusta ja kun selaan serverilistaa läpi niin euroopassa ei pelaa kukaan tällä hetkellä. Tai ainakin nollaa näyttää pelaajien suhteen. Onko tähän jokin kikkakutonen notta pääsee pelittelemään?

Eipä näköjään olekaan kuin jenkkiserverit tarjolla. Ongelma ratkaistu.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Muutamat aseet vaativat ainakin, että pitää olla makuulleen niin voi ampua. Yksi snipu tullut vastaan ja assaultin "sinko" jotka ainakin ovat tuollaisia.
Ei pakko olla makuullaan, riittää että edessä on sopivan korkuinen este johon aseen saa tuettua.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Vähän enemmän eilen pelattu ja kyllä tämä ihan mukavaa nettiräiskintää on, mutta ei taida tarpeeksi kovaa iskee niin kuin odotettiin. Kysymysmerkkinä myös että parantuisiko graffat viellä varsinaiseen peliin, enpä usko kun Battlefront näytti jo betassa hyvältä. Toiseksi mietityttää että onko muutkin mapit samaa tasoa kuin tämä aavikko mikä on kyllä huono, jotenkin todella huonon tuntuisesti välittyy pelistä tuo ensimmäisen maailmansodan karu tunnelma. Jännä nähdä tuleeko ennen julkkaria Betaa viellä uusiksi vai onko tämä ainoa. Tällä hetkellä ei jatkoon, mutta pieni varaus on että mieli muuttuu.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Pääseekö porukka pelaamaan siis tällä hetkellä? Mulla tulee pelkästään matchmaking failed ilmoitusta ja kun selaan serverilistaa läpi niin euroopassa ei pelaa kukaan tällä hetkellä. Tai ainakin nollaa näyttää pelaajien suhteen. Onko tähän jokin kikkakutonen notta pääsee pelittelemään?

Eilen pelattiin tosiaan porukalla viel myöhemmin ja klo 21 aikaa alko ongelmat. Lennettiin servereiltä kun leppäkeihäät ja 1,5h me taidettiin siinä yrittää takasi. Osa pääsi pelaamaan satunnaisia pelejä, mutta ei se enää täysillä toiminut. Twitteriin satoi taas twiittejä aiheesta ja ilmeisemmin ongelma oli laaja. Ite lähdin pelistä pois joskus klo 23:00 ja ongelmat olivat sillon vielä päällä.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Ei tule missään nimessä olemaan BF4:ää parempi, mutta ihan ok vaihtelua. Vähän tylsähkö valitun ajanjakson ja kaluston ankauden takia, mutta siitä huolimatta mielenkiintoisempi kuin battlefront tai hardline.

Tärkeintä tässä julkaisussa on se, että se saa ajattelemaan, että seuraavat BF:t menisivät kronologisesti (WW2 ja sitten esim. 60-70-luvun konfliktit tai jopa kylmäsota). Näillä olisi sitten jo hyvät saumat pistää BF3 ja BF4 historiaan.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Lentokoneella tullut lennettyä paljon mutta jotenkin noiden taistelukoneiden pommit tuntuu tehottomilta :confused:
Junan päälle jos pudottaa satsin niin ei tapahdu mitään ja jälkaväkeen saa korkeintaan pientä damagea, tappoja ei koskaan.
Pommikoneesta ei niinkään kokemusta.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Mukavaa vaihtelua, vähän sekavaa, mutta niinhän nämä aina aluksi. Musta kentällä oli normaalia vähemmän snipuja, taisi vaan käydä tuuri. Mitää ylivoimaista settiä ei tullut vastaan, paitsi tietty nuo tankit. Lentohärveleillä tuntui olevan aina ihan omat matsinsa ilmassa, jalkaväki sai puuhastella rauhassa. Oli mukavaa kun ei ollut perinteistä hekohelvetiaa kokoajan niskassa. Kaippa mä tänkin ostan.
 
Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Mulle maistuu kans! Aikakauden raameja on joo vähä venytetty, mutta pelin kannalta ehkä ihan hyvä asia.
Kenttä on paska, siitä ei pääse mihinkään, mutta toivo elää julkkaria ootellesa :)

+ Tarpeeks nätti konsolille ja mulla pyöriny moitteetta, toistaseks.

+ Ajoneuvojen ohjattavuus parantunu huomattavasti, paljo helpompi lähestyä.

+ Vehkeillä mukava ajella ko ei kokoaika soi sireenit ohjusten pelosa.

+ Kentälle ripotellut tykit ym. ottaa kyllä aivan erilailla roolia mitä aiemmisa peleisä.

+ Sään muutokset

- Nuo ase-unlockit oli ainaki assaultilla pettymys. Samasta konepistoolista eri versioita ja nuilla italian tussareilla ei tehny mitään.

- Toivottavasti tuo spottaus saadaan kuntoon, aina ranttu tällä hetkellä.

- Tuo conquest käännettiin kyllä mun mielestä väärin päin. Toki motivoi vallottaan lippuja, mutta kyllä nuista tapoista sais jompaan kumpaan suuntaan olla hyötyä.

Mutta ostoon menee ehottomasti!
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Ihan hyvää matsia ehtinyt vetää kaikesta huolimatta. Eilisen striimin kanssa oli pientä painia joka ei varsinaisesti yllätä ketään kun ei oikein päästy samoihin peleihin/joukkueisiin alussa, mutta kyllä tuo sitten alkoi kenkimään. Kukaan ei tainnut sanoa tyypitysten jälkeen että "hyi", ja pari jopa totes että eiköhän tähän tule laitettua tunteja julkaisun myötä. Ensimmäinen Battlefieldi joka on tosiaan betassa tuntunut betalta ja jossain määrin epäilyttää, että saavat homman kuosiin parissa kuukaudessa kun pitäisi koodinruklaamisen sijasta sitten hoitaa ne muodollisuudet kuten pelien logistiset jakelut, markkinoinnin kliimaksit jne.

Betan testasin PS4:llä, josta paljastui ihan miellyttäviä yllätyksiä PC-pelaamiseen nähden. Tarkemmin sitten viteolla. Maanantaina BETAN arvostelut linjoille turautan joten pysykääs hereillä. Saa tuubissakin seurata niin ei mene elämän faktat ohi ikuna.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Onhan tää ihan kivaa viihdettä, mutta tuskin tulee ainakaan täydellä hinnalla ostettua. Pitää katsoa sitten, jos halvalla irtoaa joskus.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Itse en ole jaksanut jalkaväellä kovin paljoa taistella, harmittaa kun vain scouteilla on pulttilukot. (Laatikkolippaat aika harvinaisia juttuja tuohon aikaan)
Mutta lentokoneilla on tullut leikittyä ja ne ovat hauskoja.
Ainoa mikä mietityttää on että onko hävittäjien aseistus oikeasti täysin hernepyssy verrattuna attack planen (mikä lie suomeksi) aseistukseen. Vai onko meikäläinen ampunut väärältä etäisyydeltä. (Kaksi ristiin suunnattua kk:ta)??
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Nyt vähän enemmän pelitunteja takana.

Se on sanottava, että tämän pelin odotukset ovat kasvaneet koko ajan ja eniten olen toivonut tästä näiden vanhempien pelien kaltaista, eli Battlefield Modern Combat ja aikoinaan aivan huikean verkkopelin omanneen Bad Company 2:n "perillistä". BC2:n kohdalla verkko tosin toimi hyvinkin vaihtelevasti ja lagia piisasi, mutta toimiessaan aivan huikea peli aikoinaan.

- Elämänkaaren lyhyys ja turhan juoksemisen määrä on toisinaan turhauttava, kun kaikki tuntuvat pelaavan omaan pussiinsa joko snipuina tai sitten on assault-kitti mukana ja keskitytään vain tappamiseen. Onneksi ryhmiä on kuitenkin paljon ja yksin pelaamaan tulleet saavat helposti muodostettua tiimin, mutta kommunikointiin tarvitsee kyllä tuttujen pelaajien porukan ja silloin peli on parhaimmillaan.

- Pelin ajoneuvoihin liittyy eräs paha bugi vai onko se (huono) ominaisuus? Kun uusia ajoneuvoja ilmestyy aina silloin tällöin ja kentälle jäänyt (usein hylätty ja huonokuntoinen) ajoneuvo häviää kuin savuna ilmaan, uuden kulkupelin ilmestyessä lipun luokse. Tai arvauksena peli jollain tapaa monitoroi ajoneuvoja ja pitkään taistelussa syrjästä ollut ajopeli katoaa. Joka tapauksessa ärsyttävä juttu ja tämä kaipaa hiomista.

- Lentokoneella on lysti lennellä, mutta pommit tuntuvat jokseenkin tehottomilta. Vain kerran olen kuollut (kentällä juostessani) lentokoneen pommeihin täydellä terveysmittarilla, muuten ne vain kutittelevat tai tekevät kohtalaisen paljon vahinkoa, mutta harvemmin tappavat. Itse en ole tappoja lentokoneella saanut kuin ampujan paikalta, mutta viihdynkin enemmän maan pinnalla. Voi tosin olla, että ei se lentäminen niin helppoa ole ja esim. ajoneuvoihin on helpompi osua pommeilla kuin jalkaväkeen.

- Betan pelikentässä E-pointti on aivan liian kaukana muista. Toki siellä on paljon kulkuneuvoja, mutta vastaava vastustajan tukikohta on paljon lähempänä. Aavikon keskustassa toimintaa on koko ajan kiitettävän paljon ja ajoneuvoilla ei pysty jyräämään niin paljon kuin aavikon reunoilla olevilla avoimilla kohteilla.

- Kun juna tulee kartalle, niin ei siitä ole juurikaan hyötyä lippueron tasoittamisessa, ennemminkin se on vain lohdutuspalkinto pahasti tappiolla olevalle joukkueelle. Aiemmin mainittu eron kurominen tuntuu lähes mahdottomalta, jos eroa on jo kymmeniä tikettejä.

- Pelit paranivat kyllä huomattavasti, kun sai punapistetähtäimen aseeseen kiinni, helpottaa huomattavasti kauas ampuessa. Edit: Lisätään varustepuolelta yksi juttu, eli minkä takia sen medicin lääkepaketin pitää olla sellainen kärpäsen paskan kokoinen? Lisää kokoa tälle.

Täytyy testata vielä, nyt on jo kohtalaisen korkeat tasot Assaultilla ja Medicillä (26 ja 18). Kenttäsuunnittelulta odotan Siinain autiomaata enemmän lopullisessa versiossa.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

- Lentokoneella on lysti lennellä, mutta pommit tuntuvat jokseenkin tehottomilta.

- Lisätään varustepuolelta yksi juttu, eli minkä takia sen medicin lääkepaketin pitää olla sellainen kärpäsen paskan kokoinen? Lisää kokoa tälle.

T.

Minusta taas lentokoneiden pommeilla saa valtavaa tuhoa aikaan, varsinkin jos ilmojen teillä on pommikoneen puikoissa. Pudotan kohteen alueelle joka kerta ne kaksi isoa morkulaa ja heti perään se neljän pienemmän pommin satsi, niin siellä on ukot ja tankit hetkessä hiilenä.

Se pieni paska on vain aluksi medicin varustuksessa oleva bandage pouch, jonka tilalle voi myöhemmin vaihtaa isomman medical craten.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Itse en ole jaksanut jalkaväellä kovin paljoa taistella, harmittaa kun vain scouteilla on pulttilukot. (Laatikkolippaat aika harvinaisia juttuja tuohon aikaan)
Ei *****.. Semiauto sniputhan olisivatkin tuon pelin pelastus. :) Juuri näitä snipupellejä tuohon peliin kaivataan lisää ja paljon...'

Täytyy sanoa, että bf1 ei oikein vakuuta... vaikka beetta onkin. Kävin ihan vertailun vuoksi pelaamsaa bf4:sta ja kyllä se maistui paljon paremmalta. Vaikka kyllä meikäläisen iän tuomien paskarefleksien kanssa varmaan kannattaakin pysyä pve maailmassa. :)
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Ei *****.. Semiauto sniputhan olisivatkin tuon pelin pelastus. :) Juuri näitä snipupellejä tuohon peliin kaivataan lisää ja paljon...'

Täytyy sanoa, että bf1 ei oikein vakuuta... vaikka beetta onkin. Kävin ihan vertailun vuoksi pelaamsaa bf4:sta ja kyllä se maistui paljon paremmalta. Vaikka kyllä meikäläisen iän tuomien paskarefleksien kanssa varmaan kannattaakin pysyä pve maailmassa. :)
Onhan siellä niillä mediceillä ne semiautot joissa on scopet :rolleyes:
 
Ylös Bottom