Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

No eihän tuo aavikkokenttä ole varmastikaan ainoa kenttä lopullisessa pelissä. Kyllä sinne varmasti juoksuhautoja on tulossa.

Itse tykkäsin pitkästä aikaa saksalaisista huudoista.

Pelinäkin tuntui olevan toimiva, aika paljon yhtenäisyyksiä BF4:n kanssa.

Ostoon menee
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Tuo grafiikka ja fps on kaukana esim battlefrontista. Sanokaa nyt joku, että on vain betan ominaisuus ja tahallaan pyörii rumemmalla grafiikalla. En tosin ymmärrä miksi fps on siellä 30 hujakoilla eikä enemmän. Vaikuttaako dynaaminen sää ja muut ominaisuudet niin paljon?
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Tuo grafiikka ja fps on kaukana esim battlefrontista. Sanokaa nyt joku, että on vain betan ominaisuus ja tahallaan pyörii rumemmalla grafiikalla. En tosin ymmärrä miksi fps on siellä 30 hujakoilla eikä enemmän. Vaikuttaako dynaaminen sää ja muut ominaisuudet niin paljon?

Olisiko betan pienehköllä koolla jotain tekemistä asian kanssa? Vaikka toisaalta olisi erikoista tällaisessa viimehetken betassa (eli demossa) jos ulkonäkö olisi tarkoituksella selkeästi huonompi kuin lopullisessa tuotteessa.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Mä en ole nettiräiskintöjen ystävä. Viimeksi olen nauttinut nettiräiskinnästä ihan ensimmäisen Call of Dutyn muodossa. Päälle kymmenessä vuodessa pelimodit ja mekaniikat ovat sen verran muuttuneet, etten koe olevani oikea ihminen kritisoimaan ovatko ne "nyky standardien mukaiset", mutta jotain noob arviota on pakko päästä purkamaan. Lyhyesti sanottuna olen tykännyt tästä IHAN SIKANA.

Vaikka tarjolla on vielä aavikkorata (jotka kuuluvat aina henk.koht inhokkeihin), olen ollut ihan äimänkäkenä. E3 demon kylä olis ollut enemmän omaan makuuni, mutta kyllä tämä kelpaa. Säätilat muuttavat ympäristön ulkonäköä sen verran, ettei tästä voi olla tykkäämättä ja oli aivan upea seurata miten kaukaisuudesta lähestyi hiekkamyrsky, joka peitti koko paskan alleen.
Osa sanoo että grafiikat olis rumat ja mä oon kyllä ihan eri mieltä. Toki mun vertailukohdat on muinaisjäänteitä, mutta kuinka paljon paremmalta peli voisi näyttää ilman, että pleikka räjähtää? Ruudunpäivitys on ollut ihan siedettävää, välillä tulee kunnon romahduksia, mutta vielä ei ole sen takia henki lähtenyt.

Ostopäätös riippuu nyt paljolti siitä toistuuku Bäfä 4:n surullisen kuuluisa moninpelifiasko.

PS. Ja mitä noihin sodan kauhuihin tulee. Mä olen sosiaalisilta kyvyiltäni jossain perunan tasolla, niin tässä jos jossain moninpelissä tulee meikäläiselle taistelupaniikki päälle, kun joku lähtee rynnimään kohti :D
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Olisiko betan pienehköllä koolla jotain tekemistä asian kanssa? Vaikka toisaalta olisi erikoista tällaisessa viimehetken betassa (eli demossa) jos ulkonäkö olisi tarkoituksella selkeästi huonompi kuin lopullisessa tuotteessa.
Bf3 beta oli aikoinaan ihan tahallaan tehty huonommalla grafiikalla, joten todella toivon, että kyseessä on sama asia tämän kanssa.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Eikö tossa ollut että "300 score to win" ja lisäksi aikalaskuri. Yleensä taitaa tuo aikaraja mennä umpeen. Pisteitä saa tuttuun tapaan kun on enemmistö lippuja hallussa ja bleedi päällä. Yksittäisestä kuolemasta ei käsittääkseni mene tikettiä.

OK, kertaakaan ei ole sitten tullut tuota kolmeasataa täyteen, vaikka on ollut pitkiäkin pätkiä viisi lippua hallussa.

Eikä vahingossakaan kerrota missään tuosta rajasta vai olenko missannut sen valikkohärdellissä?
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

OK, kertaakaan ei ole sitten tullut tuota kolmeasataa täyteen, vaikka on ollut pitkiäkin pätkiä viisi lippua hallussa.

Eikä vahingossakaan kerrota missään tuosta rajasta vai olenko missannut sen valikkohärdellissä?

Tämä ei ole valmis peli. Valikoissa ei ole välttämättä kaikkia vinkkejä vielä mukana.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Ihan ok räiskintä betan perusteella, MUTTA en voi käsittää miksi valikoihin, hudiin ja yleisilmeiseen ei olla voitu tuoda vanhanaikaista I-maailmansodan tunnelmaa. Immersio on kyllä niin kateissa kun valikot näyttävät moderneilta ja selkeä naisääni kertoo mikä alue on hallussa. Eikö siihenkään voitu laittaa esim. jotain rätisevää radiota kertomaan sen? Voi voi voi, tässä olisi teemaltaan ollut niin paljon potentiaalia...
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

ilmeisesti nyt kaikki jonnet samaan aikaa testaamassa? failed to connetia antaa vaan....
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Itse en päässyt pelaan ollenkaan, serveri yhteyttä valitti koko päivän. No jos huomenna sitten uusi yritys.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Itse en päässyt pelaan ollenkaan, serveri yhteyttä valitti koko päivän. No jos huomenna sitten uusi yritys.

EA:n ja Blizzardin palvelimet ovat joutuneet palvelunestohyökkäyksen (DDOS) kohteeksi.

Lähde:
http://www.product-reviews.net/2016/08/31/poodlecorp-ddos-takes-ea-blizzard-servers-down/
http://www.operationsports.com/foru...er-issues-update-ea-blizzard-were-ddosed.html
http://gearburn.com/2016/08/electronic-arts-server-attack/
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Alkoi maistumaan sen jälkeen kun laittoi aseet vaihtoon ja löysi oman pakettinsa.

Tiimissä, jossa lääkintämies lyö piikkiä pakaraan ja supportti heittää panoslaatikoita ja kranaatteja. Pelasin itse pelkästään Assaultilla, jolta löytyy tankkien tuhoamiseen tarpeelliset kasapanokset 2 kpl. Nämä yksin eivät kuitenkaan riitä vaan lisäksi tarvitaan myös muita. Tankit ovat ratkaisevassa roolissa erityisesti Rushissa.

Lähitaistelussa liike aavistuksen jähmeätä. Täydellisessä maailmassa liike tapahtuu ajatuksen nopeudella. Nyt lopputulos on enempi lottoa kuin taitoa. Ruudunpäivityksessä myös toivomisen varaa. Graafinen ilme tuo mieleen väistämättä Battlefrontin. Nasse päähän ja raskas hengitys alkaa.

Huikeimmat hetket koettiin lentokoneen kk-ampujana kun sai takaa-ajajan tiputettua. Tai kun vyörytettiin omalla squadilla Rush mennen tullen heavy tankin näytellessä pääosaa.

Lopussa tasolle 16 ja beta-dogtagit tienattu. Ihan kelpo peli, tutulla porukalla. Teemasta en pidä, nykypäivä olisi ollut heti mielenkiintoisempi. Nyt ollaan vain viitteellisessä I maailmansodassa, jossa ei tiedä mikä on totta ja mikä jotain muuta.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Kyl huonon kartan laittoivat betaan. Odotin tätä betaa kuin kuuta nousevaa, mutta miksi juuri tuo kartta :/ kyllähän tuo ohjattavuudeltaan ampumiseltsan hyvä on mutta tuo kartta kyl on yks pohjanoteeraus. Oisivat edes laittaneet toisen kartan, esim sen jota julkaisun aikaan porukka pelas... Noh ettei mene pelkäksi valittamiseksi niin kyllähän tuo hevosella ratsastaminen ihan jees ja lentäminen mielestäni parantunut. Myös nuo eri puolilla kentää olevat ilmantorjuntatykit on hyvät kun estävät sen ettei lentokoneista tule liian ylivoimasia :)
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Edit: Ja tämäkin vielä, meinasi pieni palmface hiipiä kasvoille tuonkin tilanteen jälkeen... http://xboxdvr.com/gamer/GimbleFIN/video/21055439
Itselläkin tuli huomattua, että nuo konekiväärit tuntuvat tässä välillä aika toivottomilta vekottimilta. Tulinopeudet ovat niin matalia suhteessä damageen, että ukot ehtivät usein vain loikkia pakoon muutama kuti nahassa, vaikka olisivatkin olleet aluksi hyvin tähtäimessä. Ja minkähän takia joka kuti on paksu valojuova, mikä vain haittaa ampumista?
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Tykkäsin pelistä. Kiva pelata kun ei ole koko aikaa "piip piip piip piip" ääntä soimassa kun oli tankissa tai lentokoneessa. Tankkien itsekorjaus voisi kestää ehkä kauemmin kun sen avulla tulee liian helposti selviydyttyä. On tullut hypättyä tankkiin mikä on hylätty kun oli vain n. 10 terveyttä jäljellä ja sitten vain tuli istuttua kyydissä ja korjattua tankki takaisin toimintakuntoon. Tankkien tai ainakin tykistöversion lataus on sopivasti tehty eli jos haluaa lisää ammuksia varastoon niin pitää olla ampumatta jonkin aikaa. Paljon parempi toteus verrattuna BF4:seen.
Rynnäkkömiehen tankin tuhoamisvälineet voisivat olla joko tehokkaampia tai nostaa esim. kranaattien määrää yhdellä mielestäni.
Konekivääri oli mielestäni liian huono jokaisessa tilanteessa. Se ei ollut tarpeeksi tarkka keskipitkille matkoille saatika sitten edes tarpeeksi tehokas verrattuna rynnäkkösotilaan sarjatuliaseelle.

Tulee sitten Premium versio hankittua taas alle 30 €.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Ei tämä nyt oikein napannut vaikka odotukset kovat olivat. Mappi on todella surkea, pistää miettiin ovatko muut yhtä huonoja toteutukseltaan.
Ajanhenki ei välity oikein kunnolla, valikot ja hud tuommoista Modernia.
Grafiikat surkeat, odotin Batlefrontin ulkoasua mutta tuskin tulossa kun julkaisu alle 2 kuukauden päässä. Jotenkin ulkoasusta ja pelattavuudesta tuli mieleen Hardline, joka meni vasta alennushinnalla hankintaan.
Ei tämä huono peli ole, mutta ei vain kolahtanut tänne niinkuin odotin. Lokakuussa tulossa viellä pari muuta kiinnostavaa peliä, jossain vaiheessa varmaan Bf1 tulee hommattua, mutta tuskin julkkarissa. Testaillaan silti lisää kun joku tässä kumminkin kiehtoo.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Ihan ok räiskintä betan perusteella, MUTTA en voi käsittää miksi valikoihin, hudiin ja yleisilmeiseen ei olla voitu tuoda vanhanaikaista I-maailmansodan tunnelmaa. Immersio on kyllä niin kateissa kun valikot näyttävät moderneilta ja selkeä naisääni kertoo mikä alue on hallussa. Eikö siihenkään voitu laittaa esim. jotain rätisevää radiota kertomaan sen? Voi voi voi, tässä olisi teemaltaan ollut niin paljon potentiaalia...

Tähän hyvin sama! Maapallon kiertoradan sijaan pitäisi olla mudassa, hiekassa tai tärisemässä shell shockista. Miksi latauskuvassa on sliipattu ja sheivattu jannu? Miksei kyykkimässä poterossa naama mudassa revennein vaattein?

Illalla ei päässyt sitten pelaamaan ollenkaan: EA servers down.
 
Ylös Bottom