Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1

Tuleeko noista Battlepackeistä muutakin, kun uusia skinejä aseisiin? Pari sellaista tullut saatua moninpelistä ja ei sieltä mitään järkevää ole tullut.
Kyllä niistä tulee ihan aseitakin, ja jos tulee jotain mitä ei halua tai on jo niin ne voi scrapata
 
Vastaus: Battlefield 1

Onks tääl muilla ollu ongelmia antaa käskyi, pyytää medicciä, luotia yms yms? Mulla swäpätty r1 r2 plekellä. Pääsen siihen valikkoon jossa voi valita mitä käskeä/pyytää, mutta ei onnistu komennot kuitenkaan. Muilla samanlaisia ongelmia? Mistäköhän johtuisi ja millä hemmetillä sais ton kuntoon?

Kaikki päivitykset, rebootit, asetukset näppäimis takas tehdasasetuksii jne kaikki muut poppakonstit jo kokeiltu.
 
Vastaus: Battlefield 1

Onks tääl muilla ollu ongelmia antaa käskyi, pyytää medicciä, luotia yms yms? Mulla swäpätty r1 r2 plekellä. Pääsen siihen valikkoon jossa voi valita mitä käskeä/pyytää, mutta ei onnistu komennot kuitenkaan. Muilla samanlaisia ongelmia? Mistäköhän johtuisi ja millä hemmetillä sais ton kuntoon?

Kaikki päivitykset, rebootit, asetukset näppäimis takas tehdasasetuksii jne kaikki muut poppakonstit jo kokeiltu.

Sillai saat helpoiten ku katsot esim. ammusmiestä niin klikkaat vaan sitä käskytysnappulaa kerran ni se pyytää niitä. Ihan sama ku osotat lippua jos oot squad liideri ja näpäytät sitä nappia ni se antaa käskyn. Ei tarvi valita käskyä erikseen.
 
Vastaus: Battlefield 1

Tuo spottaustehtävä on kyllä syvältä ja poikittain!! Oonkohan yhden saanut hommattua. Jos spottaus osuu huonommin ku mun ampuminen niin on aika hankala toteuttaa.. välillä spottaa ihan ihmeellisistä paikoista ku tähtäin on keskellä makaavaa vihua ja näpytän R1:stä niin jostain 600m päässä syttyy täppä eri vihulle..
 
Vastaus: Battlefield 1

Tuo spottaustehtävä on kyllä syvältä ja poikittain!! Oonkohan yhden saanut hommattua. Jos spottaus osuu huonommin ku mun ampuminen niin on aika hankala toteuttaa.. välillä spottaa ihan ihmeellisistä paikoista ku tähtäin on keskellä makaavaa vihua ja näpytän R1:stä niin jostain 600m päässä syttyy täppä eri vihulle..

Kyllä itellä toimii spottaus ihan hyvin. Se pitää olla kunnolla kohillaan, mikä on ihan hyvä ettei sitä voi vaan rämpyttämällä hakee pusikoista spotteja.

Kovin montaa peliä ei oo kerinny vielä ottaan mutta näin äkkiseltään en kyllä pahaa sanaa löydä. Kaikin puolin mainion tuntunen peli. Mapit mitä oon kerinny koittaan nii todella hyvän olosia visuaalisesti ja pelillisesti. Kerran oli sellanen pirullinen spawni vihuilla, ne synty suoraan mun eteen, tulla tupsahti pari kappaletta taivaalta, mutta toisaalta taas huono tässä on niistä valittaa jos ite päättää haluta syntyä tapahtumien keskipisteeseen...
 
Vastaus: Battlefield 1

Kyllä itellä toimii spottaus ihan hyvin. Se pitää olla kunnolla kohillaan, mikä on ihan hyvä ettei sitä voi vaan rämpyttämällä hakee pusikoista spotteja.

Kovin montaa peliä ei oo kerinny vielä ottaan mutta näin äkkiseltään en kyllä pahaa sanaa löydä. Kaikin puolin mainion tuntunen peli. Mapit mitä oon kerinny koittaan nii todella hyvän olosia visuaalisesti ja pelillisesti. Kerran oli sellanen pirullinen spawni vihuilla, ne synty suoraan mun eteen, tulla tupsahti pari kappaletta taivaalta, mutta toisaalta taas huono tässä on niistä valittaa jos ite päättää haluta syntyä tapahtumien keskipisteeseen...

Tossa spottauksessa pätee vähän sama ku välillä ampumisessa.. oon ihan varma, että tähtäin on ukossa ja painan R1 tai ammun niin osumaa ei merkkaannu. Välillä taas nappaa jokaisen spotin ku vihuja juoksee peräjälkeen kunhan on noin niin ku kohillaan.
 
Vastaus: Battlefield 1

Tuntuu että peli on nyt muutaman päivän vähän huonommin pyörinyt, varsinkin 64 pelaajan operations matseissa. Tänään oli ainakin melko tahmeaa varsinkin silloin kuin porukkaa oli paljon ja räjähdyksiä piisasi. Hieman jopa rupesi häiritseen tuo lagitus, tai sitten olin vain huonolla servulla.
Porukka oppinut aika hyvin puolustaan Operations matseissa, tänään kahdessa pelissä hyökkääjänä ja molemmissa hävittiin. Ensinmmäisessä matsissa ei päästy edes toiseen mappiin saakka.
 
Vastaus: Battlefield 1

Operations on kyllä alkanut maistumaan, sitä on tullut pelattua suht paljon. Ainoa häiritsevä tekijä on tuo ilmalaiva, sen avulla vastustaja pääsee toisinaan liian helposti 1-2 aluetta eteenpäin ennen kuin se saadaan tiputettua myöhempien alueiden ilmatorjuntatykeillä. Jokseenkin tylsää puolustaa yhtä lippua, joka on "katon alla", kun ulkona ilmalaiva tekee tuhojaan. Mieluummin vaikka lisää tikettejä vastapuolelle tai esim. pari ylimääräistä panssarivaunua kuin aina se sama riesa taivaalla.

Yksi huvittava bugi tuli toissapäivänä vastaan: Vihollisen ilmalaiva oli moukaroinut erään lipun ympäristöä niin paljon, että koko alue oli täynnä kuoppia. Kuoppien yli ei voinut mennä, koska sotilaasi kuoli niihin! Kokeilin tätä monta kertaa ja aina tuli ilmoitus "Killed in Action".

Spottauksista tuossa edellä olikin ja niistä sen verran, että poikittain liikkuvaa vihollista ei saa spotattua jos ei tähtää "kohtaan, johon luoti osuisi", pitää siis ottaa aavistus ennakkoa vihollisen liikkeeseen nähden. R1:n spämmääminen taas aiheuttaa sen, että joudut odottamaan muutaman sekunnin ennen kuin spottaus onnistuu taas.

Tipsi niille, jotka eivät juurikaan käytä tai hyödynnä Bayonet Chargea: Jos pistimen jättää aseesta pois, niin tähtääminen on nopeampaa kesken juoksun.
 
Vastaus: Battlefield 1

Tuo spottaustehtävä on kyllä syvältä ja poikittain!!

Tarkoitatko Susilegioonan mitalia? Itse tein niin että menin Dominationiin, scoutille Trench Periscope käteen ja spottailemaan vihuja johonkin nurkkaan mistä näkee vähintään yhdelle lipulle.

Olin varmaan tosi hyödyllinen tiimin jäsen, mutta tulipahan tehtyä...
 
Vastaus: Battlefield 1

Miten tuolla syringellä saa vihun hengiltä? Ei ainakaan tökkäämällä.

Tuossa oli joko lagia tai sitten painoit väärää nappia. Ampumanappi, jolla omia herätetään ruisku kädessä ei ole "hyökkäys", vaan sinun pitää painaa melee-nappia (oletus R3). Ruiskulla saa tosin tehtyä vain 35 damagea, joten vasta kolme osumaa tappaa.
 
Vastaus: Battlefield 1

Tuossa oli joko lagia tai sitten painoit väärää nappia. Ampumanappi, jolla omia herätetään ruisku kädessä ei ole "hyökkäys", vaan sinun pitää painaa melee-nappia (oletus R3). Ruiskulla saa tosin tehtyä vain 35 damagea, joten vasta kolme osumaa tappaa.

Ahaa vain noin: väärä nappi! Kiitos tiedosta, seuraava vihu saa sitten eri liemet.
 
Vastaus: Battlefield 1

Onko pistelasku muuttunut jossain välissä? Itsellä tuntuu että pelaan paremmin ja tehokkaammin kuin alussa, mutta score / min senkuin laskee.
Alussa se oli jotain 650 ja sen jälkeen jatkaa jatkuvaa laskuaan, enää jotain 512. Onko kukaan muu huomannut tällaista, vai olenko vain niin käsi?
 
Vastaus: Battlefield 1

Tuossa oli joko lagia tai sitten painoit väärää nappia. Ampumanappi, jolla omia herätetään ruisku kädessä ei ole "hyökkäys", vaan sinun pitää painaa melee-nappia (oletus R3). Ruiskulla saa tosin tehtyä vain 35 damagea, joten vasta kolme osumaa tappaa.


Ei kun ei! :D Syringe kädessä melee-nappualla heiluu kirves. Kyllähän on vaikeeta.
 
Vastaus: Battlefield 1

Onko pistelasku muuttunut jossain välissä? Itsellä tuntuu että pelaan paremmin ja tehokkaammin kuin alussa, mutta score / min senkuin laskee.
Alussa se oli jotain 650 ja sen jälkeen jatkaa jatkuvaa laskuaan, enää jotain 512. Onko kukaan muu huomannut tällaista, vai olenko vain niin käsi?
Samaa asiaa miettinyt itsekin. 10 levulle asti spm pyöri siellä 750-800 paikkeilla ja nyt taitaa olla alle 600. Pisteitä tulee paukutettua samaan tahtiin ja enemmänkin mitä alkuun. Hieman aiheuttaa hämmennystä.

Edit. Kyllä tuossa pistelaskussa joku häikkä on, koska välillä tekee sellaista, että matsin päätteeksi sulla on esim. 19k pisteitä ja seuraavaan leveliin on vaikka muutama tuhat, niin xp -palkki liikahtaa hädintuskin muutaman millin, vaikka pitäisi tulla seuraava levu ja reilusti toisenkin päälle.
 
Vastaus: Battlefield 1

Ei kun ei! :D Syringe kädessä melee-nappualla heiluu kirves. Kyllähän on vaikeeta.

Hm, lihasmuistin perusteella tuon päättelin, olin kaiketi väärässä. Ehkä tappaminen ruiskulla ei onnistu? Ollut pari niin sekavaa tilannetta, jossa olen tullut kaveria nostamaan ja vihollinen yllättänyt, niin reaktionomaisesti olen koettanut sohia ruiskulla ja huitaissutkin sitten meleellä.

Olipahan mahtavat Operation-matsit äsken kavereiden kanssa! Hyökkäysvuorossa saatiin pari sektoria aivan viime tipassa, juna auttoi pari aluetta eteenpäin ja sokerina pohjalla viimeinen hyökkäysvuoro, viimeinen alue, nolla tikettiä taulussa ja sitten kaikki loksahti kohdalleen ja saatiin molemmat sektorit viime hetken rynnäköllä. Uusi tappoennätys samalla, 55 ja yhdellä tiimin kaverilla 68. Voitto oli kyllä työn ja tuskan takana, kun eräällä sektorilla junalle tarkoitettu alue ei meinannut millään pysyä omilla ja osa ei näköjään tajua, että se on tikettien tuhlausta jos ilmestyt kentälle uudestaan sen sijaan, että Medic nostaa sinut pystyyn.

Onko muuten kenelläkään sattunut tilannetta, että kaksi sotilasta juoksee toisiaan päin, molemmilla Bayonet Charge päällä? Kumpi voittaa?
 
Vastaus: Battlefield 1

Onko muuten kenelläkään sattunut tilannetta, että kaksi sotilasta juoksee toisiaan päin, molemmilla Bayonet Charge päällä? Kumpi voittaa?
Taitaa jopa latausruudussa lukea, että se voittaa kuka on aloittanut bayonet chargen myöhemmin. :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 1

Taitaa jopa latausruudussa lukea, että se voittaa kuka on aloittanut bayonet chargen myöhemmin. :rolleyes:

Ok, hyvä tietää. Itselleni ei ole tuota vinkkiä osunut silmiin. Pari kertaa olen kironnut tilannetta, että olen aavistellut vihollisen olevan tulossa ja en olekaan aloittanut ryntäystä vaan kuollut ampuessani. Kerran kävi kyllä niin, että vihollinen heittäytyi maahan ja en osunut pistimelläni.
 
Vastaus: Battlefield 1

Ehkä tappaminen ruiskulla ei onnistu?

Syringen damagesta en tiedä, mutta kyllä sillä killin saa. Omalle kohdalle on sattunut kaksi sellaista paniikkihippatilannetta joiden seurauksena kesken kenttäelvytyksen paikalle rynnännyt vihu on päätynyt makaamaan lattialle piikki takapuolessa. Syringe-killit löytyvät gadget-tilastoista.
 
Ylös Bottom