Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1

Squadilainen tappaa sun spottaaman vihun? Niin ainakin itse sen päättelin :)

Sit tuo on mahdoton, sillä mä joudun nytkin juokseen ympäri kenttää nostelemassa niitä.. [emoji23] ei vaan, luulis, että noi tulis nopeasti ku oon monesti mokkiksen ja co takana spottailemassa ja nostamassa/medicboxeja heittämässä.

Jos en väärin muista niin tänään 27revivea operaatiossa, eikä päästy 3/5 alueista [emoji23] tuntemattomien kanssa ku kaverilistalta kukaan ei pelannu.
 
Vastaus: Battlefield 1

Sit tuo on mahdoton, sillä mä joudun nytkin juokseen ympäri kenttää nostelemassa niitä.. [emoji23] ei vaan, luulis, että noi tulis nopeasti ku oon monesti mokkiksen ja co takana spottailemassa ja nostamassa/medicboxeja heittämässä.

Jos en väärin muista niin tänään 27revivea operaatiossa, eikä päästy 3/5 alueista [emoji23] tuntemattomien kanssa ku kaverilistalta kukaan ei pelannu.

En nyt ulkomuistista tiedä, mikä mitali on kyseessä, mutta jos scoutilla voi tehdä, squad assisteja ropisee todella nopeasti spot flarella, kun sen laittaa objektiiville tai muulle ruuhka-alueelle, jossa liikkuu paljon vihollisia. Varsinkin, jos omassa squadissa on joku mortarin kanssa. Flarella joukko punaisia täppiä mortarin minimappiin ja assisteja sataa. Muilla classeilla spot assistit tuntuu olevan enemmänkin kuriositeetti joka tapahtuu silloin tällöin, vaikka kuinka ahkerasti spottailee vihuja.

Viime päivinä olen alkanut ihastua scouttina pelaamiseen, vaikka pisteiden teko tuntuu vähän haastavammalta kuin muilla classeilla. Spot flarella ja periskoopilla saa pidettyä minimapin täynnä vihollisia koko tiimille, ja rautatähtäimellä varustetut pulttilukkokiväärit ovat pelin hauskimpia tähän mennessä. Varmaan melko tehokkaitakin, jos olisi vähä enemmän tarkkuutta...
 
Vastaus: Battlefield 1

En nyt ulkomuistista tiedä, mikä mitali on kyseessä, mutta jos scoutilla voi tehdä, squad assisteja ropisee todella nopeasti spot flarella, kun sen laittaa objektiiville tai muulle ruuhka-alueelle, jossa liikkuu paljon vihollisia. Varsinkin, jos omassa squadissa on joku mortarin kanssa. Flarella joukko punaisia täppiä mortarin minimappiin ja assisteja sataa. Muilla classeilla spot assistit tuntuu olevan enemmänkin kuriositeetti joka tapahtuu silloin tällöin, vaikka kuinka ahkerasti spottailee vihuja.

Viime päivinä olen alkanut ihastua scouttina pelaamiseen, vaikka pisteiden teko tuntuu vähän haastavammalta kuin muilla classeilla. Spot flarella ja periskoopilla saa pidettyä minimapin täynnä vihollisia koko tiimille, ja rautatähtäimellä varustetut pulttilukkokiväärit ovat pelin hauskimpia tähän mennessä. Varmaan melko tehokkaitakin, jos olisi vähä enemmän tarkkuutta...

Tää on medicin ja operaatioon liittyvä mitalli. Ainakin revivestä päätellen, joka tehtävä 2/3
 
Vastaus: Battlefield 1

Okei, no siinä tapauksessa spot flare saattaa olla vähän haastavampi työkalu. :D

Tai ainakin mä oon niin päätelly. Pitää mennä squadin taakse johonki puskaan makaan ja spottaileen [emoji23] sit munaravilla nosteleen ja jakaan healthia. Operation on oikeasti eka pelimoodi, jossa medicillä on iso merkitys lopputulokseen. Monesti ollaan saatu pidettyä lippu ku jätkiä on nosteltu ripeesti ristitulessakin. Etenkin jos vihun medicit ei nostele niin joutuvat aina lähtemään kaukaan uuten yritykseen.
 
Vastaus: Battlefield 1

Muutama harmituksen aihekin, joista moni vaivannut aiempiakin osia.

Ryömiminen ja esteiden ylitys: maassa möyriessä kun tulee pikkusen sorakikkareita vastaan niin hahmo nousee seisomaan! Tämän ideaa en ole koskaan käsittänyt.

Onko tämä bugi vai ominaisuus? Bad Company 2:n harvoja huonoja puolia on, ettei siinä voi ryömiä. Mutta jos äijä omin lupineen pomppaa pystyyn, voi arvata miten siinä käy.
 
Vastaus: Battlefield 1

Sit tuo on mahdoton, sillä mä joudun nytkin juokseen ympäri kenttää nostelemassa niitä.. [emoji23] ei vaan, luulis, että noi tulis nopeasti ku oon monesti mokkiksen ja co takana spottailemassa ja nostamassa/medicboxeja heittämässä.

Jos en väärin muista niin tänään 27revivea operaatiossa, eikä päästy 3/5 alueista [emoji23] tuntemattomien kanssa ku kaverilistalta kukaan ei pelannu.

Ei toi hirveen vaikeeta ole, meet vaan etulinjaan mähinöihin mukaan, pysyttelet pikkasen squadilaistesi taustalla ja spottailet vaan :)
 
Sanokaas tyhmälle, et mitä mitalien yhteydessä tarkoittaa "In a Life, get 5 Kills"? Eli mitä tuo in-a-life oikein tarkoittaa. Välillä olen saanut 2/5 ja seuraavassa rundissa se on taas nollilla.
 
Vastaus: Battlefield 1

Sanokaas tyhmälle, et mitä mitalien yhteydessä tarkoittaa "In a Life, get 5 Kills"? Eli mitä tuo in-a-life oikein tarkoittaa. Välillä olen saanut 2/5 ja seuraavassa rundissa se on taas nollilla.


Sent from my iPhone using Tapatalk


5tappoa putkeen kuolematta.
 
Vastaus: Battlefield 1

Sanokaas tyhmälle, et mitä mitalien yhteydessä tarkoittaa "In a Life, get 5 Kills"? Eli mitä tuo in-a-life oikein tarkoittaa. Välillä olen saanut 2/5 ja seuraavassa rundissa se on taas nollilla.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Eli 5 tappoa putkeen ilman kuolemaa. :)
Edit: Olin hidas. :D
 
Vastaus: Battlefield 1

Jos yksi huono mappi pitää tästä löytää, niin Empire's Edge ei oikein ole omaan makuun. Jotenkin tylsiä matseja tullut vastaan aina juuri siinä mapissa.

Muuten kyllä karttatarjonta on onnistunut sekotus erilaisia ympäristöjä.

Jos joku sattuu pelaamaan tätä Xbox Onella, niin lisää kaveriksi Mr AJkivi.
 
Vastaus: Battlefield 1

Yksi asia on pistänyt silmään verkkopeleissä. Aina, siinä ensimmäisessä mapissa, tulos on huono/korkeintaan keskiverto ja sitten pelit paranevat aina sen jälkeen. Tämä on vain arvaus, mutta jos liityt sotaan kesken mapin, niin yhteys on jäljessä noin sekunnin, eli jollakin tapaa kesken kaiken liittyessä serveri ei "synkronoidu" (tai miten sitä nyt haluaakaan kutsua) yhteytesi kanssa. Äsken pelattaessa siitä tuli taas todiste, eli liityin kaverin peliin kesken kaiken ja ampuessani vihollista osumia alkoi rekisteröitymään vasta noin sekunnin kuluttua ja se on todella kova etu viholliselle. Jäin samalle servulle ja kappas, nyt osumat rekisteröityivät heti. Varmana asiana tätä ei voi pitää, mutta omalla kohdallani ollut näin jo monta kertaa.

Toki on mahdollista, että lagia esiintyy muutenkin kuin kesken kaiken peliin tultaessa, vastapuolella viholliset vaihtuvat, toiset ovat parempia/nopeampia tilanteissa ja niin edelleen.
 
Vastaus: Battlefield 1

Voi olla juu, että tuollaistakin serverin venymistä on, itse en ole noteerannut kuin sen että mitä kauemmin pelailee samalla serverillä, eli käytännössä tunteja, niin aika jäätävää lagimista alkaa esiintyä jossakin vaiheessa ja loppuu kuin seinään kun käy vaihtamassa servun, ei edes mitään pelin sammuttamista tms. vaadi.

Myös squadleaderina kavereille tuntuu aiheuttavan omaan peliin lagia ja esimerkiksi pelin lopussa tulevat tulokset jäävät leaderina ollessa yleensä näkemättä kun rengas vain pyörii näytöllä vaikka muille pelin tulokset ilmestyvät heti.

Vähän nuo ylläolevat ovat tietenkin mutua kun ajattelee, mutta tunnot ovat nuo.

Ihan mukavaahan tämä on ollut jo 30h, vähän on samat mielet kuin monella muulla että pelissä ei paljon sisältöä ole, mutta uudet kartat ainakin tuovat sitten vaihtelua, ensimmäinen ilmeisesti maaliskuussa dlc-paketti ja ennen joulua jokin ilmainen yksittäinen kartta.
 
Vastaus: Battlefield 1

Itsekkin hommasin tämän ja multiplayer on maistunut itselleni jopa yllättävän hyvin. Beta jätti huonon kuvan, mutta siinä ei tainnutkaan päästä pelaamaan TDM pelimuotoa jota olen pelannut koko versiossa koko ajan ja nauttinut olen. Tuota TDM pystyy hyvin pelaamaan yksinkin ei tarvita mitään squadeja siinä. Monte Grappa on ainoa mappi joka ei maistu itselleni sitten millään, muut mapit on OK/Hyviä IMO.
[h=1][/h]
 
Vastaus: Battlefield 1

Voi olla juu, että tuollaistakin serverin venymistä on, itse en ole noteerannut kuin sen että mitä kauemmin pelailee samalla serverillä, eli käytännössä tunteja, niin aika jäätävää lagimista alkaa esiintyä jossakin vaiheessa ja loppuu kuin seinään kun käy vaihtamassa servun, ei edes mitään pelin sammuttamista tms. vaadi.

Myös squadleaderina kavereille tuntuu aiheuttavan omaan peliin lagia ja esimerkiksi pelin lopussa tulevat tulokset jäävät leaderina ollessa yleensä näkemättä kun rengas vain pyörii näytöllä vaikka muille pelin tulokset ilmestyvät heti.

Vähän nuo ylläolevat ovat tietenkin mutua kun ajattelee, mutta tunnot ovat nuo.

Ihan mukavaahan tämä on ollut jo 30h, vähän on samat mielet kuin monella muulla että pelissä ei paljon sisältöä ole, mutta uudet kartat ainakin tuovat sitten vaihtelua, ensimmäinen ilmeisesti maaliskuussa dlc-paketti ja ennen joulua jokin ilmainen yksittäinen kartta.

Tuo on ehkä totta, avattavaa saisi olla enemmän ettei käy niinkuin Battlefrontissa. Toisaalta hyvä ettei aseisiin saa laitettua mitä tingeltangeleita
 
Vastaus: Battlefield 1

Itse olen kokenut kaksi selkeää bugia, joista toinen on ärsyttävä ja toinen huvittava. Jälkimmäinen on tapahtunut minulle kolme kertaa ja aina samassa paikassa. Siinain aavikolla kun olen ajanut panssariautolla A-lipulle, auto on kadonnut yhtäkkiä alta, vaikka on ollut muitakin kyydissä. Siinä sitten on tuijotettu toisiamme hölmistyneinä.

Se ärsyttävämpi bugi on matsien jälkeen tuleva yhteenvetonäkymä tai tässä tapauksessa ei tuleva. (EDIT: enkä ole ollut edes squad leaderina, josta arveltiin tuossa yläpuolella ongelman johtuvan) Lähes jokaisen erän jälkeen ruutu pysyy tyhjänä, kunnes seuraava erä alkaa normaalisti.
 
Vastaus: Battlefield 1

Se ärsyttävämpi bugi on matsien jälkeen tuleva yhteenvetonäkymä tai tässä tapauksessa ei tuleva. (EDIT: enkä ole ollut edes squad leaderina, josta arveltiin tuossa yläpuolella ongelman johtuvan) Lähes jokaisen erän jälkeen ruutu pysyy tyhjänä, kunnes seuraava erä alkaa normaalisti.

Kun matsin jälkeinen stats-valikko on hetken näkynyt niin alakulmaan tulee valittavaksi "next match" tjsp. Paina statsit ohi ja siirry odottamaan seuraavaa matsia ja sitten palaa "previous match" nappulalla takaisin edellisen pelin statseihin. PS4:lla tämän edestakaisin rämpyttely auttaa joskus, mutta ei aina.
 
Vastaus: Battlefield 1

Ylivoimasesti eniten pelannu assault/MODEL 10-A HUNTER...tappoja on tolla haulikolla nyt reilu 1100.
Tänään sit vaihoin alaa lääkintämiehex ja aseena oli M1907 SL SWEEPER,jopa tolla osuin kohtuullisen hyvin. Mut kaikista mukavinta oli herätellä hengiin omia..jos vain ne malttoi ootella piikkiä persuuksiin. Suurimalla osalla oli kyl liian kiire päästä takas sotimaan,eikä jaxanu ootella.Ehkä ne ei katso onko lääkintämiestä lähettyvillä.:confused:

86h on pelikellossa ja vielä jaxaa viihdyttää,ehkä vois pelata muutakin,ku war pigeonsia.:)

Työt ei haittaa pelaamista,oon ainakin 2017 loppuun asti määräaikasella työkyvyttömyyseläkkeellä..ollu jo 2015 tammikuusta alkaen.:(
 
Vastaus: Battlefield 1

Tuleeko noista Battlepackeistä muutakin, kun uusia skinejä aseisiin? Pari sellaista tullut saatua moninpelistä ja ei sieltä mitään järkevää ole tullut.
 
Ylös Bottom