Masta
Active Member
Vastaus: Battlefield 1
Hetkinen... Tapahtuiko tämä juuri äsken PS4:lla Suez-mapissa? Se olin nimittäin mä siinä tankissa. Vartin kattelin sitä meidän tiimin touhua ja yritin vallata yksin lippuja. Kaverit ei spawni luo avuksi tms. Sit kun menetettiin se viimeinenkin lippu niin nappasin tankin ja 10 minuutin kuluttua yks heavy tank on kääntänyt koko sodan kulun Pahoittelut tankkihoroilusta mutta takuuvarmasti oltais hävitty muuten.
Edit: Itseasiassa nyt kun luin tekstisi paremmin, niin ei tainnut olla sama peli. Huvittavasti sattui vaan juuri sama ajankohta. Mä vedin tankilla vaan yhden 10min runin ja se riitti. Lopussa kun tuhouduin niin peli oli jo voitettu. Meillä oli armored ship ja tiketit jotain 790-600.
On se kyllä ihme, että millasia vatipäitä noilla servuilla välillä liikkuu. Hemmetti, jos huomataan, että vastapuolen tankki dominoi huolella, niin sitten vaihdetaan se recon classi huit hittoon ja anti-tankkia kylkeen. Mutta ei. Yksin yritin lukemattomia kertoja hoidella tankin tossa kolmen lipun aavikkomapissa (nyt ei muista nimeä), kunnes lopulta sain sen tuhottua. -> No sama jantteri odotti seuraavaa tankkia ja sama homma jatkui. Sit loppu kiinnostus.
Onhan se sniputteleminen kivaa joo, mutta senkin voi tehdä kunnolla, eikä vain basessa istuessa... Mä esim. yritän vallata lippuja ja ampua flarea tiimin tueksi. Sit napsii niitä irtotappoja, jos on onnistuakseen.
Hetkinen... Tapahtuiko tämä juuri äsken PS4:lla Suez-mapissa? Se olin nimittäin mä siinä tankissa. Vartin kattelin sitä meidän tiimin touhua ja yritin vallata yksin lippuja. Kaverit ei spawni luo avuksi tms. Sit kun menetettiin se viimeinenkin lippu niin nappasin tankin ja 10 minuutin kuluttua yks heavy tank on kääntänyt koko sodan kulun Pahoittelut tankkihoroilusta mutta takuuvarmasti oltais hävitty muuten.
Edit: Itseasiassa nyt kun luin tekstisi paremmin, niin ei tainnut olla sama peli. Huvittavasti sattui vaan juuri sama ajankohta. Mä vedin tankilla vaan yhden 10min runin ja se riitti. Lopussa kun tuhouduin niin peli oli jo voitettu. Meillä oli armored ship ja tiketit jotain 790-600.