Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Näyttää aivan minun klaanilta, harmi vain että väärä alusta
Tää on täysin maksullinen beta :/ Hyvin kaukana siitä kuin hyvin bf4 toimii tällä hetkellä. Hit detection on niin perseellään ku olla ja voi ja lagaa koko ajan. Helpoin testata servun toimivuus ku painaa optionsia. Jos vähänkään viivettä valikoissa niin servu suosiolla vaihtoon. Turhauttavaa ku 9/10 servusta ihan solmussa. Hyvä esimerkki ku haulikolla ampuu n. 10 metristä nii vihuun tulee aina ~37 damagea. Vaihoin slugeihin nii sai jopa 65
En tiedä onko tämä alustasta, verkkoyhteydestä vai mistä kyse, mutta itse olen vetänyt Argonnen pöpelikössä 40 tapon haulikkoeriä parikin kappaletta. Haulikot ovat tuntuneet muutenkin kaikkein luotettavimmalta tussarilta. Ihan eri maailmasta kuin aikaisemmissa Bäfissä.
Tuossa jäljempänä joku kirjoittikin osuvasti 'vatipäistä', jolla ei kuitenkaan ilmeisesti viitattu pelin anglosaksisten sotureiden käyttämään tyylikkääseen kypärämalliin. No, itse olen tässä pelissä täysin aloittelija - minkä näkee heti katsomalla surkeita statsejani, mutta olen pikku hiljaa yrittänyt päästä mukaan peliin katsomalla mm. nipun opetusvideoita, joista on imeytynyt kaaliin sen verran, että ainakin yritys itselläni on kova edes jonkinlaiseen joukkuepelaamiseen - tosin näin vanha äijä ei meinaa oikein enää pysyä mukana nopeita refleksejä vaativassa sotapelimelskeessä. Esimerkiksi scoutilla olisi kyllä kiva pelata, jos vain osaisi. Arvatkaapa mikä riemu repesi, kun sain pari päivää sitten sniperilla ensi kertaa huikeat kolme tappoa samassa matsissa! Sitä hetkellistä juhlatunnelmaa tosin latisti se, että osaavammat pelaajat napsivat pari-kolmekymmentä vihua yhden matsin aikana...
Muilla hahmoluokilla olen koettanut myös, supportilla yritän pysyä joukkueen perässä ja jaella tulitukea sekä ammuksia minkä kerkeän, mutta kyllähän tässä noutaja tulee itselle aina useammin kuin viholliselle. Assaultilla ja lääkintäukolla en osaa pelata sitä vähääkään. Ajoneuvojen kyydissä saa kyllä valtauspisteitä niin että ropisee, kunhan kuski osaa asiansa, mikä myös aiemmin todettiin. Ja konekiväärillä lasettelemalla saa kyydissä oleva myös satunnaisen osuman esimerkiksi lentokoneeseen tai parhaassa tapauksessa yli-innokkaan vastustajan hengiltä. Sitä en sano, etteikö peli olisi hyvä ja tunnelmaltaan paikoin erinomainen - mutta oppimiskynnys on tässä kyllä melko kova. Esimerkiksi World of Tanks, joka on oikeastaan ainoa enemmän pelaamani moninpeli on mielestäni helpommin omaksuttavissa, en ole siinäkään varsinaisesti mikään tankkiässä, mutta kohtuullisen kehityskelpoinen kuitenkin. Mutta BF 1 vaatinee vielä tuntikausien tahkoamista, ennen kuin kehtaa itseään edes välttäväksi tässä sanoa. Mutta kaipa tästä voi mennä vain ylöspäin, vaikka minua hieman pelottaakin että lause "länsirintamalta ei mitään uutta" konkretisoituu omaa pelillistä kehitystä ajatellen Battlefield ykkösen kohdalla...
Bugaako muilla noi mitalit? Itsellä käy sillä tavalla, että kun liityn peliin ja avaan sen seurattavien mitalien listan, niin siinä näkyy hetken aikaa nämä uudet, mutta hetken päästä ne "päivittyy", ja listalla on pelkkiä viime viikon mitaleja, joissa on edelleen pysynyt saavutukset tyyliin 1/3 tehty?
Jep,sama homma.
Sain tänään kesken war pigeons matsin viestin randomvihulta.."change weapon",oli kai kuollu liian monta kertaa model 10-A hunterin hauleihin. No,vaihoin toiseen haulikkoon ja kolmen tapon jälkeen lähetin viestin.."are you happy now?" Ei tainnu tykätä,ku komentti oli "FUCK YOU!!"
Tuossa jäljempänä joku kirjoittikin osuvasti 'vatipäistä', jolla ei kuitenkaan ilmeisesti viitattu pelin anglosaksisten sotureiden käyttämään tyylikkääseen kypärämalliin. No, itse olen tässä pelissä täysin aloittelija - minkä näkee heti katsomalla surkeita statsejani, mutta olen pikku hiljaa yrittänyt päästä mukaan peliin katsomalla mm. nipun opetusvideoita, joista on imeytynyt kaaliin sen verran, että ainakin yritys itselläni on kova edes jonkinlaiseen joukkuepelaamiseen - tosin näin vanha äijä ei meinaa oikein enää pysyä mukana nopeita refleksejä vaativassa sotapelimelskeessä. Esimerkiksi scoutilla olisi kyllä kiva pelata, jos vain osaisi. Arvatkaapa mikä riemu repesi, kun sain pari päivää sitten sniperilla ensi kertaa huikeat kolme tappoa samassa matsissa! Sitä hetkellistä juhlatunnelmaa tosin latisti se, että osaavammat pelaajat napsivat pari-kolmekymmentä vihua yhden matsin aikana...
Mikä prkl tuo mitalliin vaatima 10 squad spottia oikein on? Spottaus toimii muutenkin päin peetä ja nyt en edes tiedä mitä pitää spotata? Muuten asiallisen helppo mitalli.