Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1

On se kyllä ihme, että millasia vatipäitä noilla servuilla välillä liikkuu. Hemmetti, jos huomataan, että vastapuolen tankki dominoi huolella, niin sitten vaihdetaan se recon classi huit hittoon ja anti-tankkia kylkeen. Mutta ei. Yksin yritin lukemattomia kertoja hoidella tankin tossa kolmen lipun aavikkomapissa (nyt ei muista nimeä), kunnes lopulta sain sen tuhottua. -> No sama jantteri odotti seuraavaa tankkia ja sama homma jatkui. Sit loppu kiinnostus.

Onhan se sniputteleminen kivaa joo, mutta senkin voi tehdä kunnolla, eikä vain basessa istuessa... Mä esim. yritän vallata lippuja ja ampua flarea tiimin tueksi. Sit napsii niitä irtotappoja, jos on onnistuakseen. :rolleyes:

Hetkinen... Tapahtuiko tämä juuri äsken PS4:lla Suez-mapissa? :D Se olin nimittäin mä siinä tankissa. Vartin kattelin sitä meidän tiimin touhua ja yritin vallata yksin lippuja. Kaverit ei spawni luo avuksi tms. Sit kun menetettiin se viimeinenkin lippu niin nappasin tankin ja 10 minuutin kuluttua yks heavy tank on kääntänyt koko sodan kulun :D Pahoittelut tankkihoroilusta mutta takuuvarmasti oltais hävitty muuten.

Edit: Itseasiassa nyt kun luin tekstisi paremmin, niin ei tainnut olla sama peli. Huvittavasti sattui vaan juuri sama ajankohta. Mä vedin tankilla vaan yhden 10min runin ja se riitti. Lopussa kun tuhouduin niin peli oli jo voitettu. Meillä oli armored ship ja tiketit jotain 790-600.
 
Vastaus: Battlefield 1

Onkos tähän peliin tulossa HardCore muotoa on nimittäin naurettavaa pelata esim Team Deathmatchia onlinessa ku saa ampua vihuun lippaallisen tavaraa ennenkuin suostuu putoomaan . CoD:ssa muoto löytyy ja se on paljon realistisempi pelimuoto :) :)
 
Vastaus: Battlefield 1

Onkos tähän peliin tulossa HardCore muotoa on nimittäin naurettavaa pelata esim Team Deathmatchia onlinessa ku saa ampua vihuun lippaallisen tavaraa ennenkuin suostuu putoomaan . CoD:ssa muoto löytyy ja se on paljon realistisempi pelimuoto :) :)
Realismikortti käytetty. Codin lentävät avaruuskoirat panssareissakin kuolee nopeammin juu että se realismista. Time to kill on pelillisesti sopiva bf1:ssä. On tulossa hc muoto, ei tietoa koska. Pian oli viimeisin lausunto diceltä.
 
Vastaus: Battlefield 1

Hetkinen... Tapahtuiko tämä juuri äsken PS4:lla Suez-mapissa? :D Se olin nimittäin mä siinä tankissa. Vartin kattelin sitä meidän tiimin touhua ja yritin vallata yksin lippuja. Kaverit ei spawni luo avuksi tms. Sit kun menetettiin se viimeinenkin lippu niin nappasin tankin ja 10 minuutin kuluttua yks heavy tank on kääntänyt koko sodan kulun :D Pahoittelut tankkihoroilusta mutta takuuvarmasti oltais hävitty muuten.

Edit: Itseasiassa nyt kun luin tekstisi paremmin, niin ei tainnut olla sama peli. Huvittavasti sattui vaan juuri sama ajankohta. Mä vedin tankilla vaan yhden 10min runin ja se riitti. Lopussa kun tuhouduin niin peli oli jo voitettu. Meillä oli armored ship ja tiketit jotain 790-600.

Joo eri peleissä oltiin. Meidän tankki tuhottiin aina sen vihollisen tankin toimesta ja loput sitten pääsääntöisesti pyöri basen tai C-lipun tuntumassa sniput käsissä. Kerran joku kiersi hevosella A-lipulle, mutta oli eri squadissa kuin minä, niin en kerenny auttamaan. Treenailin sitten loppupelin itsekin snipaamista, kun ei jaksanut enää yrittää, tappiohan siitä tuli :D
 
Vastaus: Battlefield 1

Kertokaapa vinkkejä millä tuo lentely kannattaa aloittaa ja mikä noista laitteista pysyy parhaiten ilmassa? Ainakin tuon bomberin taka-kk on aivan OP, oma fighter tippui n. sekunnissa kun sellaisen tulilinjalle jouduin. BF3:ssa tuli lenneltyä 260h, mutta tässä tuo lentely tuntuu jotenkin vaikealta...
 
Vastaus: Battlefield 1

Ylimääräisenä pari koodia PS4:lle, jolla saa Hellfighter-paketin sekä seitsemän päivän ennakkokäyttöoikeuden myöhemmin vuoden 2016 aikana julkaistavaan karttaan. Sisältö spoilerissa, yv:llä voi kysellä.

Hellfighter-paketti sisältää Harlem Hellfighterien sankaritekojen innoittamia esineitä:

- Hellfighter Trench -haulikko - Taistelussa kolhiintunut haulikko, jonka kahvaan on kaiverrettu Hellfighterien tunnus ja teksti "Men of Bronze", piippuun yksikön numero 369. ja puutukkiin teksti "Go Forward or Die France 1918".
- Hellfighter M1911 - Luotettava, ajaton, lempinimellä "old slabsides" tunnettu kakkosase, jota käytetään taistelussa yhä tänäkin päivänä. Patruunapesään on kaiverrettu Hellfighterien tunnus ja piipun suuhun teksti "Men of Bronze".
- Hellfighter Bolo-veitsi - Pelkoa herättävä teräase, johon on kaiverrettu Hellfighterien rykmenttinumero 369. - veitsi saa vihollisesi ikävöimään äitiä ensinäkemältä.
- Hellfighter-tunnus - Näytä uskollisuutesi Hellfighters-eliittiyksikköä kohtaan käyttämällä tätä tunnusmerkkiä ja herätä pelkoa taistelukentällä.

EDIT. Koodit meni.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 1

Ite valitten lentokoneen tilanteen mukaan mutta ainakin henk. koht. attack plane tuntuu käytännöllisimmältä jokapaikanhöylältä :) Sillä ku muistaa tiputella flareja lipuille joita vallataan tai puolustetaan nii suuri apu omille. Ite käytän ihan perus tykkiä ja pommeja jalkaväkeen ja helpohkosti saa 10-20 tappoa rundissa varsinki jos oma tiimi ei oo ihan hanurista. Nuo perus pommit ei juurikaan tee vahinkoa tankkeihin mutta keskitynki enempi inffien kiusaamiseen :D Jos vastapuolella vähän parempia lentelijöitä nii sitte fighteriä alle. Ei niin käytännöllinen jalkaväkeä vastaan mutta eipähän vihujenkaan koneet saa sauhassa härvätä. Attack planessa jos saman squadin kaveri vielä mikillä varustettu nii sitte silläki pärjää fightereita vastaan :)
 
Vastaus: Battlefield 1

On se kyllä ihme, että millasia vatipäitä noilla servuilla välillä liikkuu. Hemmetti, jos huomataan, että vastapuolen tankki dominoi huolella, niin sitten vaihdetaan se recon classi huit hittoon ja anti-tankkia kylkeen. Mutta ei. Yksin yritin lukemattomia kertoja hoidella tankin tossa kolmen lipun aavikkomapissa (nyt ei muista nimeä), kunnes lopulta sain sen tuhottua. -> No sama jantteri odotti seuraavaa tankkia ja sama homma jatkui. Sit loppu kiinnostus.

Onhan se sniputteleminen kivaa joo, mutta senkin voi tehdä kunnolla, eikä vain basessa istuessa... Mä esim. yritän vallata lippuja ja ampua flarea tiimin tueksi. Sit napsii niitä irtotappoja, jos on onnistuakseen. :rolleyes:

Asia on juurikin näin. Onhan tuo hirveetä kuraa pelata randomien kanssa. Onneksi on kuitenkin kavereita aina jonkin verran linjoilla, niin ei tarvitse niiden vatipäiden kanssa pelata.

Ihmetyttää kyllä välillä hieman noi 1vs1 tilanteet. Ite ammut vihua kohti lähes lippaallisen ja äijä heiluu edelleen. Monesti vielä kääntyy ja ampuu pari kertaa takasin, niin ite oon vainaa, eikä se osunut edes päähän. :rolleyes:

Sitten on erittäin ärsyttävää, kun ammun vihua about 15m päähän, niin yhtäkkiä mun ukko huitaisee puukolla. Mahtaako tuo R3 olla sitten niin herkkä, vai mikä siinä on? Vaihdoin sen meleen eilen ympyrään, josko se auttaisi asiaa. Ps4 pelaan, onko muilla tullut samaa havaintoa.

Hauskaa räimettä muuten!:D
 
Vastaus: Battlefield 1

Joo onhan siellä jonkin verran noita vatipäitä liikenteessä ja voittaminen hyökkäyksessä on mahdotonta jos jengi vaan kykkii lippujen lähellä eikä lähde valtaamaan niitä. Itse olen usein ensimmäisenä siellä munat maassa ja odottelen apujoukkoja mutta ei tunnu jengi aina tulevan paikalle jostain syystä, ei niitä matseja voi voittaa jos ei välillä vähän ota osumaa. Mutta eipä tuo meikäläistä juuri haitanne ja voitto tulee jos tulee, pääasia että on hauskaa ja meininkö on mielettömän hektistä joka matsissa. Varmaan tulee ensimmäisen kerran koskaan pistettyä rahaa season pässiin Bäfässä jahka niitä karttoja ja muuta tilpehööriä alkaa ilmestymään. :p
 
Vastaus: Battlefield 1

Itse olen usein ensimmäisenä siellä munat maassa ja odottelen apujoukkoja mutta ei tunnu jengi aina tulevan paikalle jostain syystä, ei niitä matseja voi voittaa jos ei välillä vähän ota osumaa.

Sitä on tullut kyllä sadateltua, että pelkurit joutaisivat kenttäoikeuteen, mutta... :D

Operationsissa ymmärrän, että hyökätessäkin ollaan hieman varovaisempia. Joskus vaan tuntuu siltä, että jokainen tiimiläinen vain odottaa jossain jemmassa, että mitäs tässä seuraavaksi tapahtuu. Jos ei ole ballseja hyökätä ja ottaa riskejä oikeissa paikoissa, niin seuraus on sitten se, että puolustaja mutustaa popkornia pysyvästi hyvissä asemissaan vailla paineita ja painaa välillä liipaisinta kun joku yksittäinen hyökkääjä uskaltaa nostaa päänsä jostain.

Mutta miksi sitten Conquestissa tai Rushissa lusmuillaan kuka missäkin nurkassa ja poterossa ja sormet korvissa pelätään pian korjaavaa kuoloa kun vihu pyörii tankilla paikasta toiseen ja tykittelee menemään? Tätä olen ihmetellyt. Mikseivät tyypit näin hienosti sanottuna säädä dynaamisesti aseistus- ja varustevalintaa tilanteen mukaan? Myös lentokoneita voi häiritä tehokkaasti esim. konarilla, jos tuntuu siltä, että ne aivan jatkuvasti jyräävät pommilasteineen yli...

Samoin olisi kiva, jos sniput pyrkisivät ensisijaisesti eliminoimaan vastapuolen snipuja, ettei tarvitsisi assaulttina jonkin jatkuvasti piinaavan tankin luo pitkin kenttää harppoessa kuolla 17 kertaa samaan snipuun. Tässä kohtaa myönnän kyllä olevan omaanikin vikaa; en juurikaan käytä voippia missään randomseurassa.
 
Vastaus: Battlefield 1

Joo o Itse olen usein ensimmäisenä siellä munat maassa ja odottelen apujoukkoja mutta ei tunnu jengi aina tulevan paikalle jostain syystä, ei niitä matseja voi voittaa jos ei välillä vähän ota osumaa. Mutta eipä tuo meikäläistä juuri haitanne ja voitto tulee jos tulee, pääasia että on hauskaa ja meininkö on mielettömän hektistä joka matsissa.

Näinpä. Hyvä esimerkki itsellä tänään Argonne forestissa. Monta kertaa kykin yksin C-lipulla ja kahteen suuntaan on hiton vaikea puolustaa yksin. Omia pyöri kyllä sillan alla, josta lippua ei voi capata... Tulisivat edes ylös suojaamaan meikäläistä, samperi soikoon!

Mutta pitäisi itsekin välillä ottaa rennommin ja nauttia pelistä. On vaan niin luja voitontahto, että aina kismittää tappio.
 
Vastaus: Battlefield 1

Pari kysymystä.

Miksi v*tussa myöhästyn aina rundin alusta? Eli kun kenttä loppuu, painan heti sitä "next round" -nappulaa, sitten kun seuraava rundi alkaa minulla, niin kaikki tankit yms. ovat menneet ja lentokoneetkin lentävät jo puolessa välissä karttaa. Tämä tapahtui minulla jo betassa.

Toinen kysymys koskee bombereita. Kun olen ohjaamakuvakulmassa ja painan d-padista ylöspäin (riippuu toki kunkin omista näppäimistä), niin tulee se "kuilunäkymä", josta on helppo pudottaa pommit tarkasti. Betassa tätä zoom(?)-nappulaa piti painaa kerran ja tuli tää kuvakulma ja toisen kerran kun painoi, niin lähti tästä kuvakulmasta pois. Nyt tuota d-padin ylöspäin nappulaa pitääkin pitää pohjassa, jotta tuo kuvakulmä pysyy, ja on käytössä samat näppäimet kuin betassa. Nyt on varsin hankala lentää ja pudottaa pommit samalla kun pitää tuota pohjassa. Muistaakseni kun lensin muilla lentokoneilla, niin niissä zoom pysyi käytössä ihan näpäyttämällä.

Näihin jos saisi apua, niin olisin kiitollinen.

EDIT: PS4
 
Vastaus: Battlefield 1

Tää on täysin maksullinen beta :/ Hyvin kaukana siitä kuin hyvin bf4 toimii tällä hetkellä. Hit detection on niin perseellään ku olla ja voi ja lagaa koko ajan. Helpoin testata servun toimivuus ku painaa optionsia. Jos vähänkään viivettä valikoissa niin servu suosiolla vaihtoon. Turhauttavaa ku 9/10 servusta ihan solmussa. Hyvä esimerkki ku haulikolla ampuu n. 10 metristä nii vihuun tulee aina ~37 damagea. Vaihoin slugeihin nii sai jopa 65 :D
 
Vastaus: Battlefield 1

Ilahduttavan moni pelaaja omalta kaverilistalta on hankkinut tämän pelin ja seuraa tuntuu aina olevan linjoilla. Parhaimmillaan on pelattu kahdella eri squadilla, kun viittä enempää ei samaan ryhmään mahdu ja kaikki voivat kommunikoida PSN:n chatin kautta.

Medic on tähän mennessä käytetyin kittini, mutta myös assault tai support ovat silloin tällöin käytössä. Snaipperiin en ole vielä koskenutkaan ja lentokoneellakin on tullut lennettyä vasta kerran. Tulipahan sekin huomattua, että "käänteiset kontrollit" pitää ottaa lentämisen asetuksista pois päältä, muuten koneen kontrollit ovat päinvastaiset kuin ne, joilla olen tottunut jalkaväessä pelaamaan.

Tuossa yllä on hyvä kysymys, johon en harmi kyllä tiedä vastausta - mutta fakta on, että toiset pääsevät aloittamaan pelin hieman aikaisemmin kuin muut ja valtaamaan ajoneuvot ensimmäisenä. Sen olen kuitenkin laittanut merkille, että jos pelaat samalla serverillä useamman erän, niin välillä pääset pelikentälle ensimmäisten joukossa ja toisinaan taas omat ovat jo ensimmäisellä vallattavalla lipulla, kun peli alkaa omalla kohdallasi - ikään kuin peli arpoisi lähtöjärjestyksen joka kerta. Jälkimmäisen vaihtoehdon kohdalla voi toki käyttää ajoneuvoja syntymispisteinä tai jo vallattuja lippuja.

Pelimuodoista Conquest on ollut ylivoimainen ykkönen, mutta myös Operationsia tullut kokeiltua muutaman kartan verran. Se vaikutti kyllä mielenkiintoiselta, vaikka hyökkääjänä en ole sitä kertaakaan voittanut. Osaavalla puolustuksella helpompaa torjua jos ryhmät eivät tee tiivistä yhteistyötä. Operationsissa medicit ovat todella tärkeässä roolissa, kun tikettejä ei ole kuin 140 ja jokaisen vallatun alueen jälkeen ei saa kuin osan takaisin.

Aseita ja varusteita en ole toistaiseksi ostanut kuin muutaman ja tähän mennessä on löytynyt muutama kohtalaisen hyvä pyssy kokoelmaan. Medicillä suosin puoliautomaattista M1907 SL Sweeperiä, jolla tekee 3-4 hyvällä osumalla selvän vihollisesta, kun vahinkoa tulee n. 20-40 pinnaa per osuma ja plussana tässä on todella iso lipas. Pitempien etäisyyksien kentissä olen käyttänyt hyvän skoben omaavaa Selbstlader M1916 Marksmania. Tosin se on lähitilanteissa melko onneton jos et osu päähän.

Assaultilla tai Medicillä pelattaessa on sanottava, että on se Bayonet Charge kiva apu. Monesti rynnin sen avulla taloon sisälle ja vihu ei ehdi kissaa sanoa, kun pistin tekee tuhojaan. Kaiken lisäksi BC:n saa heti takaisin jos sillä saa tapon.
 
Vastaus: Battlefield 1

Tuon että matsi alkaa kesken rundin ymmärrän PCllä koska itsellä oli BF4 asennettu HDDlle ja joka kerta alkoi kesken, nyt ykkösen pistin SSDlle ja ei ole samaa onglemaa. Mutta että konsoleilla jossa rauta on melkeen kaikilla samaa niin kuulostaa vähän oudolta, tuskin siellä on kaikilla SSD alla ja jos onkin niin sitä en tiedä onko siitä näkyvää hyötyä edes.
 
Vastaus: Battlefield 1

Hyvät:

Päässy pelaan parin hyvän joukon kanssa peliä ja maistuu erittäin hyvin.

Medic on mun juttu. Ensin muut ja sit omanahka. Aiempiin bäfiin verrattuna oma tekeminen on muuttunut squadilaisten ansiosta aggressiivisemmaksi ja suoraviivaisemmaksi.

Välillä osun jo vihollisiin ekana, yleensä en [emoji90]


Huonot:

Muutaman kerran saanut ampua seisovaan ukkoon rauhassa niin eipä tuo aina näytä osuvan vaikka tähtäin on keskellä ukkoa. Tankistakin saa ampua kk:lla helvetin monta osumaa ennen kuin ukko tippuu. Jotenkin huvittavaa ku vihu makaa ku avaan tulen keskelle kroppaa &hitmark vilkkuu. Vihu nousee seisomaan ja juoksee pois kun mä sitä lätkytän kk:lla keskikroppaan [emoji23] lähteeköhän joku 7% max energiaa pois ku osumia kertyy hirveä määrä.

Ärsyttävintä koko pelissä on se, että ku porukka kuolee niin oot juoksemassa medicillä nostamaan kaveria pystyyn, mut ne painaa neliöä pohjaan ja spawnaavat asap uudestaan.. mikä prkl siinä on ku ei voi hetkeä odottaa ku näkevät, että medic lähestyy niitä? Etenkin hyökkääjänä operaatiossa erittäin persiistä.. itse pyörin yleensä lipulla niin siinä käy nopeasti niin, että kuolen itsekin ku yritän nostella skippaavia jätkiä-> lipulla ukot vähenee -> menetetään lippu ja turhia kuolemia. Sit saadaan taas hakata päätä seinään ku yritetään päästä takas lipulle.

Toinen yhtä persiistä on medicit jotka juoksee metrin päästä ohi eikä herätä!! Parhaillaan 3mediciä 3m päässä ja kukaan ei tee mitään.. jos jään pahaan paikkaan niin silloin saatan holdata, ettei kukaan tulis nostaan mut rauhallisemmassa paikassa kiltisti odotan.

Supportitkin vois viskoa laatikoita useammin. Itse viljelen sitä isoa medicboxia joka paikkaan. Yleensä katson omien energiatkin läpi ja viskon jalkoihin laatikoita, jos näen vajetta.
 
Vastaus: Battlefield 1

Kaikki ylemmät rassaa välillä myös täällä. Lisäksi hermostuttaa, kun varsinkaan Operationsissa - eikä oikein kyllä konkanssakaan - squad leaderit ei vaan laita käskyjä vaikka kuinka koittaa request orderia vongata, pysyisi squadi paremmin yhdessä ja lisää pisteitä. Nämä toki pelaajien eikä pelin vikoja, aika paljon vihreää porukkaa tainnut hypätä BF-sarjaan mukaan.
 
Vastaus: Battlefield 1

Osaisko joku selittää noista medaleista? Tässä on nyt viikko tullu pelailtua ja KAIKKI medalit näyttää 0/jotain. Pitääkö ne jotenkin aktivoida vai mikä on? Siellä nyt on jotain tyyliin "Get 20 kills with medic class" yms. niin nollaa näyttää.

Pelatessa valikoiden viive taitaa suoraan kertoa, että serverilläkin viive ja osumat eivät rekisteröidy normaalilla tavalla.
 
Vastaus: Battlefield 1

Osaisko joku selittää noista medaleista? Tässä on nyt viikko tullu pelailtua ja KAIKKI medalit näyttää 0/jotain. Pitääkö ne jotenkin aktivoida vai mikä on? Siellä nyt on jotain tyyliin "Get 20 kills with medic class" yms. niin nollaa näyttää.

Pelatessa valikoiden viive taitaa suoraan kertoa, että serverilläkin viive ja osumat eivät rekisteröidy normaalilla tavalla.

Ne tosiaan pitää aktivoida ja suorittaa tehtävä kerrallaan. Lisäksi mitalikohtaiset tehtävät pitää suorittaa kaikki viikon sisään, tai progressio resetoituu (oisko su iltaisin?)

Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
 
Ylös Bottom