Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Huh huh, en tiedä kyllä miksi Internet on jo aikaa sitten tuominnut että Medicin aseet sai lyhimmän tikun tässä TTK päivityksessä. Minimi hajontaa pienennettiin, hajonnnan lisäys puolitettiin, sitten vielä Damage drop offit pidennettiin niin voi jösses. RSC 1917 on tällä hetkellä niin jumalainen että ei paremmasta väliä. 70 metriin 2 hit kill, menivät vielä pienentämään rekyyleitä lähes 20% sekä tulinopeuttakin hieman nostivat. Ei paljoa haittaa että Medicillä nykyään on hankalempaa alle 15m etäisyyksillä.

Luokkien roolituksia etäisyyksille tällä päivityksellä korostettiin entisestään. Supportilla pitää pelata vieläkin ennakoivammin vaikka saikin kovimmat damage buffit. Assaultti on nyt oikeasti lähitaisteluiden kingi. Medic nyt öynää ihan muuten vaan. Scouteille Medicit taas suurempi uhka.

Zeebrugge on ihan kiva jalkaväki mappi, mitä nyt veneet vähän seilaa ulkopuolella. On paljon tilavampi mitä ensisilmäyksellä vaikauttaisi.

Heligoland nyt on tehty lähes pelkästään meritaisteluille, jalkaväki on tykinruokaa.

En tiedä paljonko CTE versiosta saa puhua

Eihän se mikään salainen juttu ole. Taitaa olla jo kaikille halukkaille avoin (?). Materiaaliahan löytyy vaikka kuinka paljon ympäri nettiä. Uudet mapit vaikutti ihan hyviltä, mitä niitä nyt jonkin verran olen testannut.
 
Zeebrugge tosiaan lisätesteillä paljon tilavampi kuin tuntuu. Osittain ehkä uusien asesysteemien vuoksi, niin olen ihan pihalla millä ampua ja mistä, enkä näe mitään.
Sit ku liput on kokoajan horisontissa ja peittää koko ruudun, niin ei erota vihollisia yhtään.
En silti mapista vielä tykkää, mutta en enää vihaa.

Heligoland on mulle ihan mahdoton. Ajan tai menen laivan kyytiin -> 3-30sek ja se räjähtää. Vastustajan vastaavat painaa minuutti kaupalla siellä. :S jalkaväkenä sit kuolee sekunneissa. Omaan makuun huonoin mappi koko pelissä..

Uusista aseiden statseista en osaa sanoa mitään. Kuolen kokoajan, eikä millään luokalla tule tappoja ollenkaan. :D

CTE puolelta: ne uudet kolme mappia vaikutti hyviltä, joskin ärsyttää suunnattomasti se, että arkkitehtuuri on samaa, kuin venäjän lisärissä. Ja se ei vain voi olla samaa..

Mut noi ilmataistelut. Voi luoja et oli tylsä pelimuoto. Typerä mappi rajoittuu vuoriin, mitään nähtävää siellä ei ole.
Ja ehdottomasti maahan ilmatorjuntaa joihin spawnataan. Ne pystyis tuhoamaan pommikoneilla jne. Nyt mennään vaan ympyrää ja välillä joku kuolee. Totaalisen epäonnistunut pelimuoto..
 
Sit ku liput on kokoajan horisontissa ja peittää koko ruudun, niin ei erota vihollisia yhtään.

Siellähän on nyt asetuksiin tullu että nuo World Iconit saa pienemmäksi. Ennestään tainnu olla jo läpinäkyvyys asetukset.

Itse vielä odottelen että saavat Symthickiin nuo aseiden uudet arvot niin voi kunnon analyysiä tehdä :D
 
Joo toki on ollut ennenkin ja muutkin uudet asetukset tiesin CTE pohjalta, mutta pienensin reilusti ja läpinäkyvyys isoksi, mutta lähes mustassa mapissa nuo on juuri peittämässä oviaukot jne. Vielä kun itse liikut ja kohdelipun keskellä välkkyy se komento merkki, niin ei siinä spottaamatonta laiturin näköistä äijää näe ollenkaan.
Kuolin varmaan 8-9 kertaa pelkästään siihen, että en käytännöss pystynyt edes tulituksen suuntaa täysin päättelemään, kun kolmen lipun merkit peitti näkyvyyden silti.
 
No niin. Nyt on testailtu vähän enemmän tässä niin ehkä osaa jotain sanoakkin.

Assault

SMG:t tappavat 0-12 metristä nyt vain neljällä luodilla. Itselle noin lähellä oleminen vihua on täydellistä epämukavuusaluetta, jota vältän jos suinkin voin. Joten sinänsä ei omaan peliin juurikaan vaikuttanut. Ribeyrollesia odotin eniten kun se on pidemmän kantaman ase niin helpotti huomattavasti kun tarvitsee 7 luodin sijasta enää 6. Pieni mutta silti niin suuri muutos. Muilla SMG:llä nyt ei hirveästi auta vaikka yhden luodin vähemmän nekin syö kun ei tarkkuus riitä. MP18 experimenttaalia pitää vielä testailla. Luulen että se yllättää vielä positiivisesti.

Support

Tämä luokka saikin varmaan kovimman damage buffin kaikista. BTK:t laski 5-6(7) -> 4-5. Huotin, Lewisin ja Perinon osalta parani tosiaan että tarvitsee jopa 2 luotia vähemmän kuin ennen, muilla yhdellä. Sitten pientä sivuttais rekyyli nerffiä edellä mainituille, sekä BAR, Madsen, MG15 and Benet Mercie hieman pysty rekyyliä on nyt enemmän. Storm variantien pysty rekyylin bonusta pienennettiin 30% -> 20%. BAR Storm otti koviten osumaa tältä osin, pysty rekyyli nousi noin 57% :D Bipodilla olevat LMG:t ovat nyt todellisia tappokoneina, tarkinta ja tappavinta automaattitulta varmaan kaikista Bäföistä.

Scout

Scoutillahan ei mitään muutoksia tapahtunut. Mutta sille on nyt enemmän uhkia pidemmiltä matkoilta. Medicit ovat erittäin tarkkoja sekä Supportin mikäli ovat bipodilla, ja niitähän riittää joten saalistakin on tullut paljon lisää. Aggressiivisen scoutin kuolemaa ne on mananneet ympäri nettiä mutta automaatti aseiden osalta suhteet ei mielestäni juurikaan ole muuttuneet, Medic on se todellinen uhka.

Medic

Medicillähän lähinnä pidenneet damage dropoffeja sekä minimi hajontaa paranneettiin ja hajonnanlisäys puolitettiin. Voi pojat että teki gutaa. Eniten huolettaa kuitenkin että Selbstlader 1916 / 1906 sekä Mondragon taisivat pudota junasta aika pahasti. Enää ei ole kovin kova etu että joka etäisyydeltä tappaa 3 osumasta kun muiden aseiden dropoff sisältää jo kaikki merkittävät etäisyydet. RSC 1917 on tosiaan jopa naurettavan hyvä jos vain on sihti kohdillaan. Siitähän huudetaan jo että OP kovassakin kuorossa. Täytyy kuitenkin muistaa että mikäli ei osu heti 2 ensimmäistä kutia niin kärsii pelin lähes hitaimmasta tappoajasta etäisyydeltä kuin etäisyydeltä. Muussa tapauksessa 12m - 70m ase öynää kaikki.

Zeebruggessa tuli puollustettua yksin A lippua viimeiset 3 minuuttia. Pisti hieman naurattamaan kun taisin 16 kaveriä kylmätä siinä :D

 
Onkos muilla tapahtunu jotain outoa tuon päivityksen jälkeen? Ite huomasin että kun ampuu vihulaisia, niin rupee peli jotenkin lagaamaan.
 
Eikö porukka pelaa tätä enää Xboxilla? Tuntuu ettei EU servereitä löydy ollenkaan. Pakko pelata kauhean lagin kanssa jenkkiservuilla...
 
Pelasin äsken BF1 (PS4) parin viikon tauon jälkeen. Kokeilin ainoastaan yhden erän tota Apocalypse-DLC:tä. Erän aikana peli pätki todella rankasti aina kun oli hiemankin enemmän äksöniä ruudulla. Mikäköhän on homman nimi?
 
Pelasin äsken BF1 (PS4) parin viikon tauon jälkeen. Kokeilin ainoastaan yhden erän tota Apocalypse-DLC:tä. Erän aikana peli pätki todella rankasti aina kun oli hiemankin enemmän äksöniä ruudulla. Mikäköhän on homman nimi?

Itellä ei ainakaan tuu tosta pelaamisesta tällä hetkellä yhtään mitään. Heti kun ampuu tai osuu vihuihin niin alkaa aivan järkyttävä lagaaminen. Ei mitään jakoa jos muutama vihu tulee samaan aikaan vastaan ruutuun. Toivottovaasti ongelma saataisiin korjattua mahdollisimman pian, aika erikoinen bugi kuitenkin, kun vaikuttaa vain pieneen osaan pelaajista .

Tuli tossa sitten eilen illalla pelattua operaatiota artillery truckki äijänä, kun jalkaväkimiehenä ei pysty pelaan. Ennen toi mortar versio siitä on ollut melko heikko, viä ehkä sen 50-55 damagee vihusta jos hyvin osuu kohilleen. Nyt oli kyllä päivityksen mukana saanu melkosen buustin. Porukkaa tippu ykkösestä kuin heinää ja multikillejäkin tuli pirusti. En edes pelannut kuin semmosen 2/3 osaa operaatiosta ja pelin loputtua oli 84 tappoa. Tuntui kyllä melko ylitehokkaalta tällä hetkellä.
 
Mistäs päästä lähtis ratkomaan ongelmaa, kun Xboxilla peli valittaa että you are not online? Eli moninpeliin ei pääse. Battlefield Hardlinen moninpeli toimii ilman mitään mutinoita.

Jotenkin muistelen, että pleikallakin tätä samaa oli tämän pelin kanssa, mutta siitä on kauan. Portteja en voi sattuneesta syystä availla enempää, jos se siitä on kiinni.
 
Osaako joku auttaa? Ostin pelin nyt pc:lle ja kuulokkeiden kanssa pelin äänet pätkii pelin aikana häiritsevästi. Mikä vois olla syynä?
 
Osaako joku auttaa? Ostin pelin nyt pc:lle ja kuulokkeiden kanssa pelin äänet pätkii pelin aikana häiritsevästi. Mikä vois olla syynä?

Itse muistelisin että koko peli pätki ja rätisi äänet kun sitä pelasi DX12 tilassa, DX11 tilassa toimi moitteettomasti. Mitään muuta ei tule mieleen jos et ole tuota jo kokeillut, tai ylipäätänsä pelaat DX12 tilassa.
 
Ylös Bottom