Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Julkaisun aikaan multiplayerissä ei tule olemaan Ranskaa eikä Venäjää pelattavana factionina, mutta tulee olemaan Italia ja Murica *facepalm*. https://twitter.com/Battlefield/status/742475469140824064

Noh, pakko kai se ameriikka oli sinne ängetä, että saavat sen ameriikkalaisen päähenkilön sinne single playeriin tai jotain. Eipä sillä niin väliä että Yhdysvallat oli sodassa mukana vain puolitoista vuotta, kun taas esim. Ranska oli mukana ihan alusta loppuun, kuten kaikki tietävät, ja menetti sodassa kaatuneina yli mijoonaa miestä. Niin ja tuota sotaahan ihan käytiinkin Ranskassa.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Mutta uus bäfä! Woohoo! Joooka tosin näyttäis olevan sama kuin 3&4.
En tykkää siitä codimaiseen suuntaan menneestä bäfämeisingistä.
Graffa on kyllä mahottoman komia ja paikat hajoaa ku BFBC2:ssa aikoinaan.

Ei olis kun yksi toive. Tulispa hyvä bäfä. Haluaisin olla optimisti mutta...no dice.

Vähän samoilla linjoilla. Itseä tosin ei hektisyys haittaa, kuuluu kuvioon viimeistään siinä vaiheessa kun aletaan olemaan käsivarren mitan päässä vihusta.

Katsonut jonkin verran pelikuvaa ja yrittänyt poimia sitä koukkua mikä veisi mennessään. Tässä on ainakin kaksi asiaa joista en pidä: 1. Omilla ansioilla ei välttämättä peliä käännetä. Hukut tuonne aakeelle laakeelle mitättömän rivimiehen rooliin, 2. Ulkoasu kaksitaso koneineen ja esihistoriallisine ajoneuvoineen on jo kuin mustavalkoiseen ulkoilmamuseoon astuisi.

Yhteen pelaavan tiimin tuoma etu on vielä kysymysmerkki, sieltä voisi löytyä ideaa mikäli toteutettu hyvin. Tämä tarkoittaisi pelimekaniikan antamaa etua; panoksia, lääkintää, ajoneuvoissa ampuja/tähtääjä ym. Kun kilpailu nettiräiskeessä on kovaa, pitää pelin tarjota jotain muutakin kuin tavanomaisen taistelukuvauksen.

 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Mutta hei, ennen bäffy yköstä keritään fiilisteleen sitä toista WW1 peliä. Se lieneekin autenttisempi kokemus.
Autenttisuus on ookoo mutta itseisarvo hyvälle (ja hauskalle) pelille se ei tietenkään ole.
[video=youtube;t_2Jy-2Zvew]https://www.youtube.com/watch?v=t_2Jy-2Zvew[/video]
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Julkaisun aikaan multiplayerissä ei tule olemaan Ranskaa eikä Venäjää pelattavana factionina...

Pitäähän siihen 50 euron kausipassiinkin jättää jotain "isoa sisältöä", jotta sen hinta voidaan hyvin "perustella". Mennään siis edellisistä osista ja Battlefrontista tutulla EA&DICE-kaavalla, jonka lopputulos on se, että pelin täysversio maksaa 120 euroa...
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Vähän samoilla linjoilla. Itseä tosin ei hektisyys haittaa, kuuluu kuvioon viimeistään siinä vaiheessa kun aletaan olemaan käsivarren mitan päässä vihusta.

Katsonut jonkin verran pelikuvaa ja yrittänyt poimia sitä koukkua mikä veisi mennessään. Tässä on ainakin kaksi asiaa joista en pidä: 1. Omilla ansioilla ei välttämättä peliä käännetä. Hukut tuonne aakeelle laakeelle mitättömän rivimiehen rooliin, 2. Ulkoasu kaksitaso koneineen ja esihistoriallisine ajoneuvoineen on jo kuin mustavalkoiseen ulkoilmamuseoon astuisi.

Yhteen pelaavan tiimin tuoma etu on vielä kysymysmerkki, sieltä voisi löytyä ideaa mikäli toteutettu hyvin. Tämä tarkoittaisi pelimekaniikan antamaa etua; panoksia, lääkintää, ajoneuvoissa ampuja/tähtääjä ym. Kun kilpailu nettiräiskeessä on kovaa, pitää pelin tarjota jotain muutakin kuin tavanomaisen taistelukuvauksen.

Eikös se koukku ole se sama kun muissakin peleissä, kun sulla on mukana monipuolisesti osaava porukka, ihan perusmatseissa 6-8hlö porukka riittää hyvin kääntämään pelin tappiolta voittoon kun muut suorittaa sitä kd ration nostoa. Ainakin tämä edellisessä osissa on ollut itselle tärkeää. Yksin pelatessa ottaa commanderilta ryhmässä käskyä ja seuraa porukkaa tai sitten sooloilee mitä moni tekee.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Eikös se koukku ole se sama kun muissakin peleissä, kun sulla on mukana monipuolisesti osaava porukka, ihan perusmatseissa 6-8hlö porukka riittää hyvin kääntämään pelin tappiolta voittoon kun muut suorittaa sitä kd ration nostoa. Ainakin tämä edellisessä osissa on ollut itselle tärkeää. Yksin pelatessa ottaa commanderilta ryhmässä käskyä ja seuraa porukkaa tai sitten sooloilee mitä moni tekee.

Harvoin edellisissä osissa edes tarvitaan tuotakaan määrää pelaajia pelin voittoon. Yksi toimiva squadi riittää :cool:
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Eikös se koukku ole se sama kun muissakin peleissä, kun sulla on mukana monipuolisesti osaava porukka, ihan perusmatseissa 6-8hlö porukka riittää hyvin kääntämään pelin tappiolta voittoon kun muut suorittaa sitä kd ration nostoa. Ainakin tämä edellisessä osissa on ollut itselle tärkeää. Yksin pelatessa ottaa commanderilta ryhmässä käskyä ja seuraa porukkaa tai sitten sooloilee mitä moni tekee.

Näistä elementeistä sen koukun luulisi lopulta löytyvän. Tässä on viime vuodet meille syötetty niin vahvasti tiimityöskentelyyn orjentoituvia pelejä, ettei enää muu oikein tunnu juuri miltään. Destinyn raidit kokosivat porukoita yhteen ja kun tiimikokemuksiin on jäänyt kerran koukkuun, janoaa niitä uusista artikkeleista automaattisesti. Tämä on myös valtava etu vrt. vastapuolen sooloilijoihin. On nähty mikä etu yhdessä toimimisesta on ja kuinka se tuo syvyyttä verkkopeliin.

Täytyy tutkia lisää miten squadit toimivat tässä.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Tiimi pelaaminen mukavaa ja hienoa, mutta sitten on paljon pelaajia joilla ei oo aina aikaa sopia koska on pelihetket vaan pelataan silloin kun on aikaa ja oikea hetki pelailla. Uskon että Battlefield tarjoaa tiimi pelaajille vastinetta ja myös soolona pelaaville mukavaa räiskintää ja rentoa pelailua.
Hatun nosto Dicelle siitä että palasivat ajassa taaksepäin ja kuuntelivat pelaajia että haluavat historian havinaa nettiräiskintään. Itse en ainakaan heti tuota kausipassia hommaa ja luulisi sisällön olevan samanlainen kuin BF4:sessa peruspelissä joka on ihan kelvollinen.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Battlefieldeillä on perinteisesti ollut hyvin pelaajia KFIN-yhteisössä, joten peliseuraa löytynee tähänkin ilman sen suurempaa sitoutumista lähes kaikkina vuorokauden aikoina.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Tiimi pelaaminen mukavaa ja hienoa, mutta sitten on paljon pelaajia joilla ei oo aina aikaa sopia koska on pelihetket vaan pelataan silloin kun on aikaa ja oikea hetki pelailla. Uskon että Battlefield tarjoaa tiimi pelaajille vastinetta ja myös soolona pelaaville mukavaa räiskintää ja rentoa pelailua.
Hatun nosto Dicelle siitä että palasivat ajassa taaksepäin ja kuuntelivat pelaajia että haluavat historian havinaa nettiräiskintään. Itse en ainakaan heti tuota kausipassia hommaa ja luulisi sisällön olevan samanlainen kuin BF4:sessa peruspelissä joka on ihan kelvollinen.
Kyllä noita pelikavereita löytyy melkein aina vaikka itekkin paiskoo kolmeen vuoroo töissä, harrastaa ja omistaa mukuloita. Kaverilistalle reippaasti porukkaa ja aina joku löytyy.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Kohdassa 0:44 kenttätykki ampuu vastapäistä taloa seinään. Onkohan pelissä miesvoimin siirrettävitä tykkejä vai onko tuo tykki vaan positiossa tuossa kadulla?

 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Kohdassa 0:44 kenttätykki ampuu vastapäistä taloa seinään. Onkohan pelissä miesvoimin siirrettävitä tykkejä vai onko tuo tykki vaan positiossa tuossa kadulla?
No ei tuon kokoista tykkiä pitäisi ainakaan yhden miehen pitäisi olla mahdollista siirtää, tarvii ainakin 2-3 tai vaihtoehtoisesti jonkun ajoneuvon. Ja sinänsä olisi aika outoa, jos kenttätykki olisi laitettu varta vasten ampuma-asemiin johonkin kylänraitille mukulakivikadulle, ellei sitä sitten käytetä esim. panssarintorjunnassa.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Parissa videossa sitä käyttivät, ja näytti ihan kiinteältä (pst-)tykiltä, vrt. modernin bäfän panssarintorjuntaohjukset.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Tankit oli jälleen kerran aika isossa osassa tuossa BF1 live tapahtumassa. Eipä mikään ihme, ainahan bäfä on keulinut ajoneuvoillansa. Ohessa vähän tankkispekulaatiota pre-alpha version perusteella.

[video=youtube;81SsVVlX5QM]https://www.youtube.com/watch?v=81SsVVlX5QM[/video]
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Uutta pelikuvaa on ilmaantunut erinäisille kanaville, EA:n sponsoroimana tietenkin. Alla tältäkin foorumilta tutun Berdun hieman tunnelmallisempi video (alustana PC). Audiovisuaalinen toteutus on DICEllä kunnossa.

[video=youtube;d0WWLNtY7hU]https://www.youtube.com/watch?v=d0WWLNtY7hU[/video]

Edit: lisätään tähän Ravicin video. Tämä kaveri kuuluu varmasti taitavimpiin Bf-sarjan pelaajiin, ja vaikka hänen kanavansa sisältö koostuu lähes yksinomaan Battlefield-pelikuvasta, on hänellä hyvinkin kriittinen näkemys DICE:n valintoihin pelisarjassa. Videon kuvauksessa (kopioituna alla spoilereissa) on hänen näkemyksensä pelin alpha-versiosta.

[video=youtube;XKuSx2Z9CIw]https://www.youtube.com/watch?v=XKuSx2Z9CIw[/video]

Since it was my first time seeing and playing the game in person I spent a lot of the little time we were given figuring out the game and what was new or still in the game. The rest was me trying to play and talk to David Sirland aka tiggr_ ( DICE LA dev ) as he stood behind me explaining certain things about the game most notably was what he said they were testing with the SMGs and LMGs. Which was the longer you fired the weapon the more accurate it would become. For me I can understand doing that for the LMGs because they have larger magazines and suppression is still in the game but I don't quite understand using that same game
mechanic on the SMGs when they have smaller magazine sizes.

+Only the small med bags were available but one could make the assumption that because there are large ammo boxes there might also be large med boxes as well. New thing with the small med bags which I liked was being able to use Q to automatically send a bag to an injured teammate. No more chasing after someone trying to heal them :)

-Vaulting is still in the game and they've added more functionality. You can now vault over tall walls which to me seems counter to the idea of what I thought was now considered a feature of Battlefield which is destruction. Why blow up that wall and make my own path if I can just climb over it? Then of course there is how buggy vaulting is. After implementing it in three games it still messes with a player's hitbox and can still cause visual teleporting to third person viewers.

-Gun play, recoil, screenshake, flinching, sensitivity/acceleration, I don't know what it was exactly but something felt off with the gun play. The recoil seemed to be exaggerated with the animations and it made some of the weapons feel awkward to fire. It could also have been the way we were setup to play with the tiny desk and having to sit sideways in order to get close enough to the screen. However I may be judging that aspect of the game too much so I look forward to playing the game again on a less confined setup to see how it really feels because at times it felt like there may have been some form of acceleration in the game even when set to raw input.

Also side note on gun play after more time played I noticed it was more advantageous to just hipfire the weapons. Meaning you weren't getting a significant benefit from aiming down the sights and there wasn't much of a penalty to hipfiring. If DICE wants to keep it that way then they should probably remove ADS for all weapons outside of sniper rifles otherwise it just confuses the player and makes for an odd gaming experience.

-Automatic door opening. It was weird going by doors, not actually up to them and seeing your character do the door open animation. I'm pretty sure you can't shoot while that animation is being done but the real issue I have with it is when tripwires are set on the other side of one of these "automatic doors" you're screwed if you get near that door.

-Planes....yes they can still bounce off of trees, buildings, the ground without destroying the aircraft. Which is disappointing to see after BF4's plane shenanigans. It would have been nice if they made it so when you hit a tree with one of the wings that wing broke off causing your plane to spiral and crash ( would also like to see the same for when it was shot off ). They could even save time and resources by simply making it a set death animation like they did with the blackhawks in Bad Company 2.

+Weapon balance actually seemed okay. At the very least there was no blatant Carl Gustav or M60 but I also don't know if we had access to all weapons and gadgets in the game so it may be like BF4's beta where everything seems fine there but changes when the game is launched and you're given access to all the weapon in the game.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Siellä on ilmeisesti rauennut kahden viikon embargo E3:n ajan alpha-testistä. Tässä GameSpotin kooste, jossa näkyy kuvaa ilmalaivan ohjaamosta ja asejärjestelmistä. Ilmataistelut ovat eeppisiä. Varsinainen munaravi maastossa taas näyttää tylsältä, snipujen liikkuvina maalitaulunahan nämä jantterit painaa menemään. Saisi tulla kuvaa myös muista kentistä, jos siellä oltaisiin hieman pirteämmin liikkeellä kuin tässä ranskalaisessa kylässä.

 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Pelasin peliä n. 5 tuntia EA Playssa ja varsin positiiviset mielikuvat jäi. Ei missään nimessä autenttista, mutta immersio oli huimaa. Äänisuunnittelu eritoten. BF4:n launchista on opittu ja peli oli tässä vaiheessa varsin hiotun oloinen, toki bugeja ja Frostbite-enginen perisyntejä pari löytyi. 60hz:n serverit ja entisestään hiottu nettikoodi takaa melko smoothin pelikokemuksen. Muita pieniä huomioita:

- jos spawnaat lentokoneeseen, saat pilotin kitin, eli pistoolin ja jonkun heikon kiväärin. Et siis voi enää spawnata sniperinä lentolaitteeseen ja lentää sillä jollekin hyvälle snaipperipaikalle ja hylätä koneen a la BF4.
- kun kuolet, näet kuinka kaukana lähin lääkintämies on. Jos ei ole lähellä, voit samantien luopua toivosta ja alkaa painelemaan deploy-nappia.
- kun sinua healataan tai saat ammoja, näet ruudussasi keneltä ne on
- aseissa on mukavasti potkua. SMG tuntuu monille luontevalta vaihtoehdolta sen helppokäyttöisyyden vuoksi, mutta vähänkin kauemmaksi ammuttaessa sen heikkoudet paljastuvat nopeasti. LMG on melko kurja, mutta bipodilla tappava. Snipa-aseilla ihana ampua headshotteja - vihun päästä lentävä kypärä ja siitä tuleva ääniefekti varsin palkitsevia. Symthic-asedatasivuston äijiä on palkattu mukaan aseiden balanssointiin, ja tämä toivottavasti näkyy.
- objektiivin pelaamisesta saa tuntuvasti pisteitä, aktiiviset kaverit ja squadit näkyvät myös scoreboardilla. Kaiken lisäksi voitosta annetaan tuntuva palkkio = kaikki rundissa saadut pisteet tuplataan. Tiedä sitten jääkö tuo lopulliseen peliin.
- Conquest-pelimuodossa kuoleminen ei vaikuta tikettimääriin kuten BF4:ssa. Hyvä KDR ei siis vaikuta niin vahvasti pelin lopputulokseen - toisin kuin lippujen aktiivinen valtaaminen.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Hyvältä vaikuttaa Berdun kertoman perusteella.

Redditissä oli jotain vuotanutta tietoa, mm. moninpelikartat, joita on julkaisussa kymmenkunta, sekä aseet yms. Lisäksi tietoa kampanjan asetelmasta:

[h=3]HI, WITH MY LOVE [JV]spitart14, I FOUND THIS ![/h][h=3]BY THE BIG LOBIX
POWER, YOUTUBERS CREDIT THE BIG LOBIX LOL[/h][h=3]JEUXVIDEO.COM[/h][h=3]http://vocaroo.com/i/s0EKYF3bpkP4
[/h][h=3]EA & DICE, I'M SORRY <3[/h]
[h=2]Episodes/Chapters List:[/h]
Episode 0 : Prologue

  • Chapitre 1 : Prologue
Episode 1 : Friends in High Places

  • Chapitre 1 : Flight School
  • Chapitre 2 : Total War
  • Chapitre 3 : Carry Your Friend
  • Chapitre 4 : Blitz
Episode 2 : Nothing is Written

  • Chapitre 1 : Hidden in Plain Sight
  • Chapitre 2 : Young Mens Works
  • Chapitre 3 : Hear The Desert
Episode 3 : Through Mud and Blood

  • Chapitre 1 : Tank Assault
  • Chapitre 2 : Fog of War
  • Chapitre 3 : Out of Gas
  • Chapitre 4 : Steel on Steel
Episode 4 : Avanti Savoia!

  • Chapitre 1 : ?
  • Chapitre 2 : ?
Episode 5 : The Runner

  • Chapitre 1 : ?
  • Chapitre 2 : ?
  • Chapitre 3 : ?
Episode 6 : Epilogue

  • Chapitre 1 : Gallipoli
  • Chapitre 2 : The Runaround
  • Chapitre 3 : Saving a Life
[h=2]Subtitles Singleplayer + Characters Names:[/h][h=2]Exclusives Dog Tags (NEW):[/h]
Awarded to players whom completed "The Road to Battlefield 1" missions in Battlefield 4 or Battlefield Hardline.
Awarded to players who own a previous Battlefield game. Welcome back !
Awarded to players who attended any of the Battlefield 1 real life events.
Awarded to players who online events.
Awarded to the first players on Battlefield 1 with Origin Access and EA Access Play First trials.
Awarded to players who joined the Battlefield 1 Closed Alpha.
Awarded to players who joined the Battlefield 1 Open Beta.
Awarded for completing Companion Operations.
Awarded for playing Companion Operations during the week leading up to launch Battlefield 1.
Awarded to players who make the best choices with AMD Radeon
Awarded to players who accepted the challenge, purchased the Epic Box and want to be part of Battlefield. Join in, you are a strong warrior !
[h=2]Weapons List:[/h]
Standsch
Beretta Model 1918.
Bergmann Schmeisser MP18.
Browing Auto 5.
Remington Model 10 Trench.
Winchester Model 1897 Trench.
Luger Rifle.
Remington Model 8.
Cei-Rigotti M1895.
Winchester M1907 SL.
Martini Henry.
Springfield M1903.
Lee Enfield MK III SMLE.
Mauser Gewehr 98.
Steyr-Mannlicher M1895.
Winchester M1895.
Browning Automatic Rifle
Madsen MG.
British Bulldog.
Frommer Stop.
FN Model 1903.
Colt Pocket Hamerless.
Mauser 1914.
Kolibri.
Borchardt C-93.
Mars Automatic Pistol.
Steyr M1912.
Baretta M1915.
Colt 1911.
Lancaster Pistol.
Luger P08.
Mauser C96.
Webley-Fosbery Audo Revolver.
Smith & Wesson Model 3.
Bodeo 1889.
Melee Weapons.
Genades.
Mines.
Anti Tank Gun.
Dynamite.
Mortar.
Tripwire Bombs.
Field Kit Weapons.
Stationary Weapons.
Tanker.
Pilot.
Boat Weapons.
Behemoth Weapons
Cavalry Weapons.
[h=2]Gadgets List:[/h]
Assault

  • AT Grenade
  • AT Mine
  • Breechgun
Medic

  • Bandages
  • Medic Bag
  • Rifle Launcher
  • Syringe
  • Wrench
Support

  • Ammo Crate
  • Mortar
  • Tripwire Bomb
Scout

  • Flaregun
  • K Bullet
Common

  • Gasmask
Grenades

  • Fragmented
  • Gas
  • Impact
  • Incendiary
  • Mini
  • Smoke
[h=2]Melee Weapons:[/h]
Hatchet
Knife
Saber
Shovel
Bayonet
Mace
Club
[h=2]Maps List:[/h]
MP_Amiens
MP_Chateau
MP_Desert
MP_FaoFortress
MP_Forest
MP_Argonne
MP_ItalianCoast
MP_MountainFort
MP_Scar
MP_Suez
[h=2]Game Modes:[/h]
GAMEMODE_RUSH
GAMEMODE_CONQUEST
GAMEMODE_TEAMDEATHMATCH
GAMEMODE_BREAKTHROUGH
GAMEMODE_DOMINATION
GAMEMODE_POSSESSION
GAMEMODE_AIRSUPERIORITY
BEHEMOTH (What ? I found this --> http://www.noelshack.com/2016-26-1467469963-ss-2016-07-02-at-04-30-47.png

andhttp://www.noelshack.com/2016-26-1467470473-c4d2c6cea12.png
)​
[h=2]Camos:[/h]
checker01
desert_03
Flecktarn_01
hStripe01
Interwar_01
Lozenge_01
M1917_01
Solid_01
Spray_01
Starbust_01
Tigerstripe_01
U_NoCamo
Victory_01
vStripe01
Woodland_01
Woodland_02
Woodland_NoStipes
Zebra_02
[h=2]Exclusives Sounds:[/h][h=2]Battlepacks Names:[/h]
Slim Jim Silver Battlepack
Slim Jim Double XP Battlepack
Axe Bronze Battlepack
Axe Promotional Bundle
Prima Gold Battlepack
Prima Bronze Battlepack
VIP Gold Battlepack
Welcome Back Silver Battlepack
Keep Fighting Bronze Battlepack
Pre-Order Gold Battlepack
3 Origin Digital Deluxe Gold Battlepack
Veterans Battlepack
[h=2]Others:[/h]
6 files named : M_PatchFrance
Two new stats : HORSE KILLED and HORSE WOUNDED
A suspect medal : Zeppelin Raid Medal
Veteran Battlepack is back
Multiplayer Factions List : http://www.noelshack.com/2016-26-1467462101-mdr.png

We can change the face of our soldier in Multiplayer, there are 11 faces skins : Akor, Darek, David, Ibrahim, Jensk, Karlt, Lamin, Pa, Prav, Thomas and Viktor.
 
Vastaus: Battlefield 1 [Hype - 21.10.2016]

Näyttää todella hyvältä:)

Perinteinen ruuti ja kylmäteräs tätä olen kaivannut pitkään.
:D

Kunhan toimisi heti alkuun hyvin eikä sitä samaa hässäkkää
mikä oli BF4 julkaisun yhteydessä.
 
Ylös Bottom