Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1

Vastaus: Battlefield 1

Itse en ole osaa ottanut ensimmäiseen maailmansotaan, mutta epäilen, että ei ne ihmiset silloinkaan ihan laput silmillä ole juosseet tulta kohti kuten näissä peleissä. Eiköhän se sodan kaaotisuus nimenomaan ole ollut juuri sitä, että nopeimmissa tilanteissa ei ole tietänyt ketä ammutaan.

Mielenkiinnolla odotan HC:tä, koska nelkussa se oli ainut pelimuoto mitä tuli ja tulee pelattua. Ihan karmeaa oli tässäkin normi pelimuodossa kun pääsee ampumaan sivusta vastustajaa kiväärillä päähän, mutta se vaan kääntyy ja vetää sarjan kroppaan ja tappaa minut siinä ajassa kun itsellä tähtäin vasta on laskeutumassa toista laukausta varten. Toisinsanoen päähän ei missään nimessä edes kannattanut yrittää ampua. Vähintä mitä tuo normaalipelimuoto vaatisi olisi se että pääosumista tulisi flashbäng-tyyppinen reaktio (näyttö ja kuulo pimeäksi hetkeksi) ja spotatut viholliset ei nyt sentään näkyisi kasvillisuuden ja jopa rakennusten läpi.

Jos ammut vihua kiväärillä päähän, niin vihu vaihtaa kyllä hiippakuntaa laakista. Jos ampuu ohi niin se onkin toinen juttu. Tuskin silloin laput silmillä painettiin mutta hc:ssä tuntuu että se vähäinenkin ptfo loistaa poissaoloaan, kun jengi makaa puskissa ja yrittää leikkiä jotain jumalan valittu kostaja tyylistä tarkka-ampujaa.
 
Vastaus: Battlefield 1

Päivityksen jälkeen tuuletin huutaa välillä kuin mikäkin piestävä sika.
Jotenki tuntuu että tahmeammaksi muuttunut meno.

Jep, sama täällä. Eilen kävi usealla servulla niin, että ohjaus meni jotenkin todella tahmaiseksi/ei totellut tatteja oikein. Vähän kuin auto-aim olisi jäänyt jotenkin päälle. Eikä ole ohjaimessa vikaa, testattu kahdella eri (uudehkolla) ohjaimella, alusta siis PS4. Monta kertaa kuolin ihan vain sen takia kun ei pystynyt tähtäämään. Tuo meni ohi aina muutaman sekunnin kuluttua, yleensä tuli kun pelasin gewehr 95-kiväärillä.

Muutenkin tuntuu että auto-aimia olisi buffattu entisestään, ei tarvi käytännössä tähdätä enää ollenkaan itse.

Myös hitreg-ongelmat tulivat päivityksen myötä ilmeisesti. Tähtäin on liikkumattoman vihun kohdalla, mutta laukaukset eivät osu. Ensin ajattelin, että kyse on suppressiosta, mutta ei. Myöskään piikkilankojen välistä en saanut yhtään osumaa perille.
 
Vastaus: Battlefield 1

Jos ammut vihua kiväärillä päähän, niin vihu vaihtaa kyllä hiippakuntaa laakista. Jos ampuu ohi niin se onkin toinen juttu. Tuskin silloin laput silmillä painettiin mutta hc:ssä tuntuu että se vähäinenkin ptfo loistaa poissaoloaan, kun jengi makaa puskissa ja yrittää leikkiä jotain jumalan valittu kostaja tyylistä tarkka-ampujaa.

Tarkka-ampuja määrät pitäisi olla tosiaan lukittu pieniksi. Itseasiassa kaikilla luokilla pitäis olla minimit ja maksimit. Muuten tulee typeriä taisteluita kun mapista riippuen jotain luokkaa on kaikki tai sit oleellisia luokkia voi puuttua. Sama homma rassas BF4:ää. Montako medicciä näkyi esim. Golmudissa?

En tarkoittanu tarkkuuskivääriä vaan medicin kivääriä. Tekee päähän jotain 63 damagea. Ja on aivan satavarma tieto.
 
Vastaus: Battlefield 1

Myös hitreg-ongelmat tulivat päivityksen myötä ilmeisesti. Tähtäin on liikkumattoman vihun kohdalla, mutta laukaukset eivät osu. Ensin ajattelin, että kyse on suppressiosta, mutta ei. Myöskään piikkilankojen välistä en saanut yhtään osumaa perille.
Pistin samaa merkille. Tähtäin keskellä liikkumattoman vihollisen rintaa, ammun useamman laukauksen, mutta ei osu. Ajattelin, että vika johtuu lagista tms. mutta en muista tuota ennen päivitystä tapahtuneen.
 
Vastaus: Battlefield 1

Toi osumaongelma on ollut itellä ainakin koko ajan tässä. Välillä kun tähtää viholliseen, niin laukaus ei vain jostin syystä mene perille, ja ei, kyse ei ole nyt supressionista vaan jostain bugista. Kuollutkin muutaman kerran tämän vuoksi. Raivostuttava
 
Vastaus: Battlefield 1

Sama juttu, ympäristö estää myös spottauksen. Olenkin ottanut tavaksi spotata vihollisen ennen ampumista, koska siitä näkee, onko reitti esteetön ennen laukausta ja myös mahdollisen lagin, jos spottausmerkki ilmestyy viiveellä. Tämä tietysti vain silloin jos ei ole kiirettä ampua vihollista.
 
Vastaus: Battlefield 1

Jep, sama täällä. Eilen kävi usealla servulla niin, että ohjaus meni jotenkin todella tahmaiseksi/ei totellut tatteja oikein. Vähän kuin auto-aim olisi jäänyt jotenkin päälle. Eikä ole ohjaimessa vikaa, testattu kahdella eri (uudehkolla) ohjaimella, alusta siis PS4. Monta kertaa kuolin ihan vain sen takia kun ei pystynyt tähtäämään. Tuo meni ohi aina muutaman sekunnin kuluttua, yleensä tuli kun pelasin gewehr 95-kiväärillä.

Muutenkin tuntuu että auto-aimia olisi buffattu entisestään, ei tarvi käytännössä tähdätä enää ollenkaan itse.

Myös hitreg-ongelmat tulivat päivityksen myötä ilmeisesti. Tähtäin on liikkumattoman vihun kohdalla, mutta laukaukset eivät osu. Ensin ajattelin, että kyse on suppressiosta, mutta ei. Myöskään piikkilankojen välistä en saanut yhtään osumaa perille.

Joo tuo auto aim on kyllä vähän turha juttu. Itse otin pois kun häiritsee tähtäämistä.
 
Vastaus: Battlefield 1

Ne ketä nyt arvostelee/kitisee hardcore pelimuodosta, snipuista tai ihan mistä tahansa.....ihan tiedoksenne että sitä hc muotoa ei ole pakko pelata....pysykää siellä core puolella jos tykkäätte juosta ympäriinsä aseet laulaen...tuo hc nyt on aina yrittänyt olla hieman realistisempi pelimuoto josta toiset pitävät enemmän. Ja ainahan voi itse vuokrata servun ja asettaa sinne omat säännöt....pois tuo kitinä ja itku!
 
Vastaus: Battlefield 1

Ne ketä nyt arvostelee/kitisee hardcore pelimuodosta, snipuista tai ihan mistä tahansa.....ihan tiedoksenne että sitä hc muotoa ei ole pakko pelata....pysykää siellä core puolella jos tykkäätte juosta ympäriinsä aseet laulaen...tuo hc nyt on aina yrittänyt olla hieman realistisempi pelimuoto josta toiset pitävät enemmän. Ja ainahan voi itse vuokrata servun ja asettaa sinne omat säännöt....pois tuo kitinä ja itku!

Meinaat että kommentointi ja arvostelu sinun lemppari pelimuodosta on kielletty?
Millä autolla ajat? Saako ko. Merkkiä arvostella / kommentoida julkisesti?

Lähinnä tuo nyt vain on kaukana realismistä jos joukkueesta 20 äijää makaa snipu kädessä pensaassa.
 
Vastaus: Battlefield 1

Itse pelaan Hardcorea silleen että omilla näkyy nimet koko ajan (Nametags ON). Muuten tykkään tosi paljon, mutta juurikin tuo liikaa makoilevia snipuja efekti on heti näköjään hc servuilla, eikä löydy ainakaan vielä ilman snipuja hardcore servuja pahemmin. Ja mun mielestä ois kiva nähdä kenet on tappanut.

Kun tulee lisää eurooppalaisia servuja pleikalle vuokralle, niin vuokrataan kavereitten kanssa ja se on HC ilman snipuja ja nametags ON. Pistän sit tänne sen nimen kun joskus semmosen saa vuokrattua.

Vuokrattuja Hardcore servuja voi etsiä haluamillaan asetuksilla. Pistää esim. Bullet damage 200%, friendly fire ON, 3d spotting OFF jne...

Custom gamesin kautta taitaa mennä vaan suoraan Dicen servuille ja niissä on tuo nametag Offilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 1

Itse pelaan Hardcorea silleen että omilla näkyy nimet koko ajan (Nametags ON). Muuten tykkään tosi paljon, mutta juurikin tuo liikaa makoilevia snipuja efekti on heti näköjään hc servuilla, eikä löydy ainakaan vielä ilman snipuja hardcore servuja pahemmin. Ja mun mielestä ois kiva nähdä kenet on tappanut.

Kun tulee lisää eurooppalaisia servuja pleikalle vuokralle, niin vuokrataan kavereitten kanssa ja se on HC ilman snipuja ja nametags ON. Pistän sit tänne sen nimen kun joskus semmosen saa vuokrattua.

Vuokrattuja Hardcore servuja voi etsiä haluamillaan asetuksilla. Pistää esim. Bullet damage 200%, friendly fire ON, 3d spotting OFF jne...

Custom gamesin kautta taitaa mennä vaan suoraan Dicen servuille ja niissä on tuo nametag Offilla.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, millä alustalla näitä nametagin omaavia servereitä löytyy? :)

Ainakin PS4:n server browserin kautta huutaa puhdasta nollaa.
 
Vastaus: Battlefield 1

Ihan mielenkiinnosta kysyn, millä alustalla näitä nametagin omaavia servereitä löytyy? :)

Ainakin PS4:n server browserin kautta huutaa puhdasta nollaa.
Taitaa olla jotain vikaa tuossa haussa/servujen näkyvyydessä. En löydä nyt itsekkään yhtään, mutta suosikeista löyty tuo mitä eilen pelasin. Nimi on: OgS-Original german soldier (Hardcore)

Advanced valikosta Kill cam OFF, Hud OFF, Friendly fire ON, Regenerate healt OFF, 3d spotting OFF, Minimap spotting OFF, always fog OFF, Nametags ON ja vehicle 3p camera OFF. Rules valikosta Bullet damage 200%. Se on näköjään ainoa mikä nyt löytyy noilla asetuksilla. Oli niitä eilen enemmän.
 
Vastaus: Battlefield 1

Ne ketä nyt arvostelee/kitisee hardcore pelimuodosta, snipuista tai ihan mistä tahansa.....ihan tiedoksenne että sitä hc muotoa ei ole pakko pelata....pysykää siellä core puolella jos tykkäätte juosta ympäriinsä aseet laulaen...tuo hc nyt on aina yrittänyt olla hieman realistisempi pelimuoto josta toiset pitävät enemmän. Ja ainahan voi itse vuokrata servun ja asettaa sinne omat säännöt....pois tuo kitinä ja itku!

"Realistisempi..." HUUTONAURUA!!!
 
Vastaus: Battlefield 1

Onko täällä kukaan huomannut patchin jälkeistä downgradea ps4 prolla? Itse vasts eilen hain oman konsolini ja en osaa sanoa kuin, että paremmin toimii kuin normilla. Twitterissä ja muualla on ollut juttua, että huonommin toimii 1.04 jälkeen. Ei tietenkään itse pysty nyt vertaamaan.
 
Ylös Bottom