Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mun mielestä toi omien ampuminen on ihan vitsailua vaan, jos puhutaan esim. siitä kun porukka räiskii toisiaan siellä lentotukialuksen kannella. Sitä en sit taas ymmärrä ollenkaan jos tuhotaan omia lentokoneita tai mitä nyt viime aikoina oon alkanu huomata et perästä tuleva oma tankki ampuu persuksille.

Kurvi35:lle vinkkinä et kun joku ampuu sut etkä tiedä mistä niin se punanen kaari mikä ilmestyy ruutuun kun suhun osuu kertoo suunnan mistä luoti tulee. Kun tietää tämän ja tuntee kartan lymypaikkoineen ja tyypillisine snipupaikkoineen niin pystyy yleensä aika hyvin päättelemään missä vihu on. Samalla vielä kannattaa kattoa sieltä vasemmasta yläkulmasta millä aseella sut ammuttiin jos sitä ei muuten tilanteesta osaa sanoa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tere taas!
Viikon baltianmaiden seikkailun jälkeen vieroitus oireineen bäfää pelaamaan.
Buhahaa... oli hymy herkässä Iwo Jimalla kun snipulla laittelin pommit majakan lipulle ja sitten huipulle napsimaan muutama urpo vastapuolelta. Ei aikaakaan kun tankki matkustajan kanssa kurvasi ottamaan lippua. pommien laukaisimesta hanikka alas ja laidan yli kattelemaan kun jäsenet lentelee. Hyppy kaiteen yli ja laskuvarjolla alas. Uudet pommit paikoilleen ja vihuja lähti neljä kertaa peräkkäin tuonelaan päin samalla kaavalla. Noutaja tuli sniperin muodossa :p

Nyt alkaa olemaan kartat ja jemmat kohtuullisen hyvin hallussa ja tulos on järjestäen kolmen parhaan joukossa erän lopussa.:D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Tämän pelin parhaita puolia on sen kyky palkita pelaaja jatkuvasti onnistumisen tunteilla.

Tänään jenkillä nopea aloitus Wake Islandilla. Syöksyvene heti alle ja suoraa päätä sinne 'vastapuolen' #2 basee kohti, tämä kulmassa oleva tukikohta jossa it-tykki. Siinä rantautuessa vene ajoreitille ja silta singolla alas. Nopeasti tien yli ja pää kolmantena jalkana basea kohti.

Samaan aikaan rantaa lähestyy vihun syöksyvene kolmella miehitettynä. Heidän jalkautuessa rantahietikolle, kranua niskaan ja koukkaus sieltä rannan bunkkerin kautta heidän selkään. Mikä näky, kolme kyykkivää pelokasta japskia suoraan selät edessä. Siihen hetkeen napakat osumat ja koko ryhmä X sai kokea lähtönsä tulleen. Singolla seinä alas, valkoinen lippu tähtilipun väreihin ja kakkosaaltoa odottamaan.

R038.gif
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mun mielestä toi omien ampuminen on ihan vitsailua vaan, jos puhutaan esim. siitä kun porukka räiskii toisiaan siellä lentotukialuksen kannella.

Kurvi35:lle vinkkinä et kun joku ampuu sut etkä tiedä mistä niin se punanen kaari mikä ilmestyy ruutuun kun suhun osuu kertoo suunnan mistä luoti tulee. Kun tietää tämän ja tuntee kartan lymypaikkoineen ja tyypillisine snipupaikkoineen niin pystyy yleensä aika hyvin päättelemään missä vihu on. Samalla vielä kannattaa kattoa sieltä vasemmasta yläkulmasta millä aseella sut ammuttiin jos sitä ei muuten tilanteesta osaa sanoa.

Siitä kannella räikinnästä puhuin, kun minua on ammut siellä ja en tykkää, että omat ampuu minua.Nyt yöllä jotkut kinastelivat myös Iwo Jima kankaalla meinasin aloittajaa lyödä isolla putkijakarilla ( vai mikä lie ),
mutta jätin väliin se toinen olisi varmaan listinyt minut sitten.
Ei muuta, mutta siellä olisi ollut valtaamistakin eikä typerää sekoilua keskenään.

Kai tuo punainen kaari heitto oli vitsi siis tiedän sen, mutta tämä on eka online ampumispeli johon olen osallistunut ja hahmottaminen ja älläily tuottaa omat ongelmansa etenkin Iwo Jimassa josta en oikein tykkää.
En tiennyt ja en tiedä onko monesti aikaa alkaa katsomaan millä aseella ammutaan.

Sitä mietin jos olis itellä jakarin kuvake niin miten voin kortaja omia tankkeja, jeeppejä, ym.
Joskus joku tuli jelppaamaan minun tankin kunnon uuteen uskoon :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Yöllä Pääsin Pake pelaajan kanssa samalle puolelle invitellä ja hänellä oli myöhemmin muitakin pelaajia mukana.Oli paljon mukavampaa pelata.Olisi minullakin ollut yksi ulkomaalainen pelaaja, mutta minun olisi vissiin sitten pitänyt tehdä alunperin invite.

Tapahtuma tarinat.
Iwo Jima: Aluksi tuolla ei tullut yhtään mitään kuolin tuon tuostakin ja jostain hemmetin syystä tätä Iwoa kampee melkein koko ajan kehiin.Iwo Jima minun mielestä on hankala.
Kyllä se jossain vaiheessa jotenkin kulki Iwossakin, mutta loppu vaiheessa ennen sessioiden päätämistä meitä ei ollut Iwossa kuin kolme ja ei siitä enää oikein tullut mitään aivan turhaa rimpuilua.

Guadalcanal: Täällä tankilla taas onnistuin puurtamaan hyvin ja monesti pitkäänkin ennen tuhoutumista.Viimein myös välillä maltan lähteä tankista ennen kuin se räjähtää.
Paras tapahtuma täällä oli Paken kaahaus autolla, mutta kertokoon itse jos haluaa.

Wake Island: Täällä tapahtui se mitä odotatte ja tämä jäi oikein hyvin mieleen, kun alkoi jopa itseänikin naurattamaan oma kömmähdys.
Eli vihollisen pommikoneiden jälkeen otin savuavan jeepin ja lähdin ajamaan laita paikasta.Silta oli romautettu ja kurvasin alas siellä odotti samalla puolella oleva kaveri tuhoutuneen tankin luona.Hän oli ajanut liian syvään veteen.No pysähdyn otin kyytiin koitin nousta mäkeä jeeppi jumiutui pakitin ja jeeppi valahti liian syvään veteen ja äkkiä kyydistä pois ja lopuksi jeeppi tuhoutui myös samaan läjään tankin kanssa.
Voi olla vaikeaa ehkä kuvitella, mutta kyllä nauratti oli niin onneton yritys lähteä sillä jeepillä ja mitä lie se "kaveri" tuumannut asiasta.Onneksi sekin selvisi siitä hengissä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Huh huh, mikä rundi tuli illalla pelattua :eek: Kesken rundin peliin ja tulokseksi 27 tappoa, eikä yhtään kuolemaa. Monta kertaa kyllä käytiin lähelle kuolemaa, mutta taisi kaikkien pelissä olleiden suojelusenkelit olla mun soltun ympärillä :p
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Itse olen yleensä coral sea kartassa it tykin takana auttamassa omia kun omat taidot ei riitä vielä lentämiseen:).Eileen coralissa tuli näitä vatipäitä jotka räjäyttelivät omia koneita:mad: hävittiin matsi kun ukot jäi kannelle odottamaan koneiden ilmestymistä ja samalla yksi zero pääsi it tulituksen läpi,pudotti pommit suoraan lentäjien niskaan:(.Muutenkin eileen kun pelasi oli epäsuhdat osapuolet meillä 10 ja vastapuolella 7 pelaajaa.Noh tulihan sieltä 19 tappoo ja pisteitä 520 alkaa näköjään oppimaan taktikoimaan.Samalla kysyn kaikilta BF.än pelaajilta jumiiko teillä välillä tuo peli? itsellä mennyt koko ps3 juntturaan kokonaan pelatessa.Toivotaan ettei itse ps3 hajoomassa taas kun millään jaksais käydä taas vaihtamassa uuteen.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Eilen tais ehkä tulla oma piste-ennätys 822pts. Ei ollut omaa hyvyyttä vaan toisten huonoutta. Sai ihan rauhassa pommittaa vihuja niskaan koko erän. Tappoenkka taitaa olla mulla tasan 30 ja se on tullut aiemmin.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Samalla kysyn kaikilta BF.än pelaajilta jumiiko teillä välillä tuo peli?

Kerran en päässyt peleihin ensin ollenkaan, vaan vasta pelin uudelleen käynistyksen jälkeen ja joskus mankelini katkaisee nettiyhteyden pelattaessa kyseistä peliä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

En ole ollut oikein kotosalla tässä viime aikoina, niin kylläpä rupeaa polttelemaan että pääsisi itsekin taas häröilemään ja aiheuttamaan koomisuutta taistelukentille, kun on käynyt lueskelemassa teidän tarinoita :)

Ja juu, täälläkin vetää aina silloin tällöin jumiin. Kuva pysähtyy, äänet jatkuu. Kuulemma "normaalia".
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Siitä kannella räikinnästä puhuin, kun minua on ammut siellä ja en tykkää, että omat ampuu minua.Nyt yöllä jotkut kinastelivat myös Iwo Jima kankaalla meinasin aloittajaa lyödä isolla putkijakarilla ( vai mikä lie ),
mutta jätin väliin se toinen olisi varmaan listinyt minut sitten.
Ei muuta, mutta siellä olisi ollut valtaamistakin eikä typerää sekoilua keskenään.

Kai tuo punainen kaari heitto oli vitsi siis tiedän sen, mutta tämä on eka online ampumispeli johon olen osallistunut ja hahmottaminen ja älläily tuottaa omat ongelmansa etenkin Iwo Jimassa josta en oikein tykkää.
En tiennyt ja en tiedä onko monesti aikaa alkaa katsomaan millä aseella ammutaan.

Sitä mietin jos olis itellä jakarin kuvake niin miten voin kortaja omia tankkeja, jeeppejä, ym.
Joskus joku tuli jelppaamaan minun tankin kunnon uuteen uskoon :)

Mut eihän 1943:ssa pysty omia tappamaan?

jakoavainta käytetään korjaukseen painamalla kolmiota ja pitämällä sitä pohjassa esim tankin vieressä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mulla on jumahtanut tasan kaks kertaa ja pelitunteja on takana kiitettävästi eli reilu 80h.

Onko muuten muilla tullut sellasta jumia että L1 eli tähtäys ei toimi ja vain lonkalta ampuminen onnistuu? Mulla on käyny näin aika useasti.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mulla on jumahtanut tasan kaks kertaa ja pelitunteja on takana kiitettävästi eli reilu 80h.

Onko muuten muilla tullut sellasta jumia että L1 eli tähtäys ei toimi ja vain lonkalta ampuminen onnistuu? Mulla on käyny näin aika useasti.

Noin ei oo käynyt kertaakaan, mutta aika usein hävii tähtäimestä se keskipiste. Vaikeahko pelata ilman sitä, vaikka ei sitä keskikohtaa olekaan niin vaikee päätellä. Yleensä mapinvaihto auttaa, mut jos peli on just alkanut, niin ärsyttää lähteä heti pois.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Kuinka te oikein tiputatte nuo pommit lentokoneella? Olen kokeillut todella monta eri tyyliä, mutta vain kerran olen osunut kohteeseeni ja sekin ihan tuurilla :o
Vastauksia odotellaan...
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Vastauksia odotellaan...

Lentoaikaa mulla ei ole juuri mitään, mutta eikös joku antanut vinkin syöksyä lähes kohtisuoraan alas, pudottaa pommi tikkusuoraan alas ja oikaista sitten? Putoaa tarkasti siihen mihin näet keula alaspäin. Omaa kokemusta ei ole, mutta jos peli on fysiikan lakien mukainen, niin kuulostaisi loogiselta. Kuvakulmien vaihdosta saattaisi myös olla hyötyä, näkisi ehkä tarkemmin kohteen ennen irrotusta.

Sotilaana paljon pelaaville nopoille pari vinkkiä, niille jotka eivät ole vielä tajunneet:

- Kun sinuun osutaan, niin ilmestyt kartalle noin seitsemäksi sekunniksi, tällöin kannattaa vain juosta karkuun, suojautua ja odottaa tutkapisteen katoamista. Itse kyttäilen usein näitä punaisia pisteitä ja räimin porukkaa kaukaakin hengiltä - joskus saattaa riittää yksikin osuma, koska tiedän vihollisen ottaneen osumaa äskettäin ja saatan helposti ryöstää tapon jos osun.

Ja laitetaan vielä toinen:

- Kolme osumaa keskivartalon/rinnan alueelle (kiväärillä) tappaa sotilaan ainakin yhdeksän kertaa kymmenestä. Kaksi osumaa ehdit yleensä hyvin tehdä ennen vihun liikkumista, kolmannen tähtäät sitten rauhassa jos vihu lähtee juoksemaan.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Mut eihän 1943:ssa pysty omia tappamaan?

jakoavainta käytetään korjaukseen painamalla kolmiota ja pitämällä sitä pohjassa esim tankin vieressä.

Kuinka te oikein tiputatte nuo pommit lentokoneella? Olen kokeillut todella monta eri tyyliä, mutta vain kerran olen osunut kohteeseeni ja sekin ihan tuurilla.


Ei mitään havaintoa pystyykö omia tappamaan vai ei ( ilmeisesti ei ), kun en harrasta omien ampumista missään pelissä.Ei omia pidä ampua silti vaikka eivät kuole ampumisesta.
Siellä on muutakin tekemistä kuin omien kiusaaminen.

Mutta toi jakoavain vinkki tuli tarpeeseen sitä olisi illan sessioissakin tarvinnut moneen otteeseen.
Kiitos tosta vinkistä, mutta nyt ei oikein tuu mitään illan sessio tapahtumia mieleen.


Mitä tohon lentokoneella pommien pudotukseen tulee, niin ei ole mullakaan mitään tuntumaa koko juttuun.
En itsekkään oikein näe kohteita ja tuurilla tiputtelen sinne tänne jos jotain tapahtuisi, mutta yleensä ei tapahdu oikein mitään.
Muutamia täpäriä tilanteitakin on niistä syntynyt, kun liikaa on tullut syöksyttyä alaspäin ennen pommien tiputtamista ja ei se lentäminen ole minulle vieläkään helppoa.
Joskus karkaa aivan lapasista ja jotenkin viimetingassa saatan sittes saada koneen hallintaan.

No esim jossain vaiheessa iltaa jahtasin viholliskonetta ja se pudotti korkeuttaan, kun aloin räiskimään sitä.Minä lensin huomattavasti korkeammalla ja pudotin korkeutta perässä ja tämän seurauksena alkoi kierresyöksy eli lentokone lähti pahemman kerran lapasista ja pyöri miten sattuu.Tässä hässäkässä meri läheni ja minä vai yritin saada lentokoneen hallintaan, vaikka olisi jo pitänyt hylätä koko lentokone koska kohta olisi ollut hengissä selviäminen liian myöhäistä.Viimetipassa sain nostettua lentokoneen ylöspäin ja jatkoin helpottuneena matkaa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Joskus tulee tuo L1 tähtäys ongelma minullekkin variaatioineen,eli vaikka nappia pitää pohjassa tähtäys alkaa jumppaamaan edestakaisin mikä on todella ärsyttävää tai sitten ei pääse ollenkaan tähtäämään.Samoin katoaa se keskipiste välillä,siinä vaiheessa alkaa kyrsimään tosissaan kun nuo lonkalta ampumiset menee vähän sinnepäin.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]

Ei ole kyllä tullut mitään psn peliä tullut näin paljon pelattua kuin tätä. Takana n. 37h ja helposti tulee pelattua vielä illassa 2-3h. Top squadeja on kertynyt n. 80 ja lisää tulee. Onkos kukaan huomannut et tankin saa korjattua myös niissä paikoissa mistä sen saa otettua, ainakin niissä missä ne on korokkeissa.
 
Ylös Bottom