Dancerofdeath
New Member
Vastaus: Battlefield 1943 [PS3/PSN, nettiongelma? Lue ensimmäinen viesti!]
Mitäpäs se piuhanvaihto auttaa jos pelaa langattomasti

mulla myös telewell 501 ja heitin vain piuhan 4 -porttiin ja peli toimii.
No joskus saattaa muistaakseni lentää pihalle tai peli jumittuu, mutta suurimmaksi osaksi toimii.
Mitäpäs se piuhanvaihto auttaa jos pelaa langattomasti

Taas väistelyä ja sain kuin sainki sit sen koneen. Menasin kyl vetää kamikazet siihen majakkaan mutta päätin sittenkin vaan ampua ja pudottaa pommit. Et olin mäki aikamoinen ossi siinä tilanteessa ku sinne alukselle jäin tanssiin ripaskaa... Loppujen lopuksi hauskaa oli taas vaikkei saanu mitään aikaiseksi.
 Taas väistelyä ja sain kuin sainki sit sen koneen. Menasin kyl vetää kamikazet siihen majakkaan mutta päätin sittenkin vaan ampua ja pudottaa pommit. Et olin mäki aikamoinen ossi siinä tilanteessa ku sinne alukselle jäin tanssiin ripaskaa... Loppujen lopuksi hauskaa oli taas vaikkei saanu mitään aikaiseksi. Että tässä tapahtuu joka pelissä aina jotain hauskaa.
 Että tässä tapahtuu joka pelissä aina jotain hauskaa. 

mutta tätä sattuu 1/10 pelistä, joten se ei haittaa kuitenkaan niin paljon. Muuten peli on loistavassa balancessa!
 mutta tätä sattuu 1/10 pelistä, joten se ei haittaa kuitenkaan niin paljon. Muuten peli on loistavassa balancessa!