Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [XBLA]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Garandi on kyllä hieno ase. Oikeastihan Garandin lipasta ei pysty keskenkaike vaihtaan, tai voi mutta se on työs ja tuskan takana

Oon kyllä samaa mieltä konepistoolien tehottomuudesta, mutta kai se on balanssikysymys kun ne sylkevät sitä kuulaa aika paljon. Tällä hetkellä menee varmaan ajallisesti yhtä kauan tappaa kiväärillä kuin konepislalla

Käyttikö muuten japanilaiset myös garandeja sodassa? En muista että olisivat käyttäneet. Miksiköhän ne on jättänyt ton kivääriluokan molemmilla samaksi, vaihtaneet vaan skinin ja äänet?

Garandi on kyllä hieno ase. Oikeastihan Garandin lipasta ei pysty keskenkaike vaihtaan, tai voi mutta se on työs ja tuskan takana

Oon kyllä samaa mieltä konepistoolien tehottomuudesta, mutta kai se on balanssikysymys kun ne sylkevät sitä kuulaa aika paljon. Tällä hetkellä menee varmaan ajallisesti yhtä kauan tappaa kiväärillä kuin konepislalla

Käyttikö muuten japanilaiset myös garandeja sodassa? En muista että olisivat käyttäneet. Miksiköhän ne on jättänyt ton kivääriluokan molemmilla samaksi, vaihtaneet vaan skinin ja äänet?

Kyllä japanilaisilla ihan omat kiväärit oli käytössä.

Näkeekö tän pelin statseja jostain netistä? BF sivut ei ainalkaa toimi mulla.

Näkeekö tän pelin statseja jostain netistä? BF sivut ei ainalkaa toimi mulla.
Ei vielä. BF:n sivuilta otettiin tuo statsi-ominaisuus pois ja se tuodaan takaisin jossain vaiheessa korjausten kera.

EDIT. Mikä tää 24-juttu on? Jos ohjelmaa tule useampi jakso ja sitä näytetään tv:ssä, niin eikö se silloin ole kansankielisesti "tv-sarja"? Joku inside-läppä ei nyt aukene mulle.

Tänään joskus aamuyöstä julkaistavassa Major Nelsonin podcastissa on rakkahimman GvD:n haastis. Mukava päästä kuulemaan mitä mies selittää alun servuongelmista.

Wow, boksilla jo 21569460 tappoa Coral Sea:hin :eek:

Ollaan jo melkein tuplasti pleikkaa edellä. Melko varmuudella tiistai/keskiviikoksi saadaan jo tämä neljäs kartta tykitykseen.

No huhhuh, ei kauaa nokka tuhissut 20 miljoonassa tapossa! Ensi viikonloppuna ollaan jo varmasti pelattu pitkä tovi uutta mappia maailmanlaajuisesti.

Nyt täytyy kyllä myöntää, että bäfä tomii loistavasti. Ei ollut mitään ongelmia päästä servuun, eikä lagia, eikä edes jäätynyt...

Tuo tappojen määrä kertoo aika hyvin, miten paljon enemmän tällä on pelaajia mitä DICE odotti. Nehän oli laskeskellu, että siihen 43 miljoonaan menee noin kaksi viikkoa. Nyt on mennyt reilut kaksi vuorokautta ja ollaan jo yli puolen välin.

X360: 26 477 000 PS3: 14 330 252

Mukavaa vaihteluahan tää on Baf Companylle. Välillä tuntuu lagittavan, mutta aika harvoin enää sitäkää tapahtuu.

Bäfällä on muuten 360Voicessa enemmän pelaajia kuin Halo 3:lla. Tästä tuskin voi mitään suuria/suoria johtopäätöksiä vetää, mutta täytyy ottaa huomioon, että Halo 3:lla on vuorokaudessa yhä 800 000 uniikkia pelaajaa ja kaikkina aikoina +-100 000 pelaajaa online.

Viikonloppuna sain vihdosta viimein oman bäfän toimintaan, ja lauantaina saatiin iltasella Suomi-pelitkin pystyyn. Kiitokset siitä kuuluu ilmeisesti Foemanille!?!
Hyvää vääntöä oli,paitsi että lagi vähän haittasi alkutaipaleella.
Kaikin puolin huippu peli,nyt kun alkaa ongelmatkin oleen takana. Peliin pääsee heti,eikä julkisella puolella lagikaan vaivaa.

Ea-tilin toimimaan saanti,vei bf:1943 kaikki tapot ja muut statsit ja bad companyssa nollaantui möys kaikki mahdollinen,tästä kiitos kuuluu ea-tukeen "mitähän tosta napista"-tapahtuu miehelle,joka osasi kyllä pahoitella tapahtunutta, mutta ainakin toimii.

Muistaakseni sama kuin Bad companyssa, eli 25.

Tuplaappa vielä tämä. Rankkeja tässä on 50.

Tänään voisi iltasella katsella jos saataisiin privaservu pystyyn, ellei mikään maallinen mammona tule tätä estämään. Takuuta servujen toiminnasta tosin ei ole vieläkää.

Dodiin. Nyt tuli tämä peli korkattua. Erittäin hyvältä vaikutti. Tulee hyvät muistot 1942:sesta tätä pelatessa. Yhtään lagia ei minulla kyllä ollut kun quick-match:ia käytin. Ilmeisesti on saatu jo kuntoon pahimmat viat.

Loppu kesäloma meneekin nopeasti tämän kanssa

Ylös Bottom