Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [XBLA]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Yeah, vihdoinkin sain jotain aikseksi tuolla sniippurilla! Hyökkäys haluja oli vain yksinkertaisesti pidäteltävä ja heittää vanha kunnon kämppiminen päälle - Puskaan piiloon ja sieltä porukkaa napsimaan. Hyvän piilopaikan löytäminen ratkaisi aika paljon omaan suoritukseen joka ensimmäistä kertaa jäi snipulla tappojen puolelle, kuolemien sijasta. Ja onhan se edelleen niin että tähän pätee sama sananlasku kuin Bad Companyynkin: Battlefield on se pelisarja joka toteuttaa sniputtamisen videopeleistä parhaiten! Most fun you`ll ever have with a long wooden stick! Johtuu varmasti vain ja täysin noista isoista kartoista.

Mutta rynkkytyyppi ei sitten avaudu meikäläiselle, ei sitten millään! Mikä tämän luokan virka oikein on? Heitäppä kiväärimies konekiväärimiestä vastaan, rynkyllä ei ole mitään mahdollisuuksia edes lähietäisyydeltä tässä taistelussa. Kiväärikranaatitkin toimivat sinkoa paremmin. Enemmän niillä on tullut teilattua tankkeja kuin singolla... Rynkyn tehoa saisi kyllä nostaa ja melko reilusti. Kyllä se tälläisessä arcade nimikkeessä pitäisi olla niin että rynkky kiväärin voittaa kahden metrin etäisyydeltä. Tälläiset kaverit pitäisi olla juuri Squad Leadereitä, aina juoksemassa siellä etu-linjassa joukon kärjessä mutta ei homma toimi kun rynkky on se joka aina ensimmäisenä kaatuu etulinjassa. Toivottavasti tämän tehoa nostettaisiin edes hitusen.

Vaihtaisin myös rynkyn kranaatit kasapanoksiin ja snipulle heittäisin miinoja dynamiitin sijasta.

EDIT: Ja turhanpäiväisen vinettämisen välttämiskesi tiedotus Twitter-sivulta:
We're having maintenance soon & all users logged into BF1943 will be disconnected, you won't be able to log in for about an hour after that.
22 minutes ago from web
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

. Enemmän niillä on tullut teilattua tankkeja kuin singolla... Rynkyn tehoa saisi kyllä nostaa ja melko reilusti.

Joo siis nythän toi subi (Thompson / Type 100) on semmosia ihme vehkeitä, joilla osuu tosi kauaskin -- ja siis IHAN liian kauas -- mutta damaa ei tee yhtään.

Tarkkuus alas ja teho ylös.

Nyt se on tosiaan niin, että Garandilla pistelee sekä talossa että puutarhassa. Tarkoitan siis läheltä ja kaukaa. Snipun olen havainnut kyllä liian tylsäksi valinnaksi, joskin kartat tarjoavat mahdollisuuksia rutkasti. Japsimiekka on khyllä todella pähee. (Kai se Halosta tulee tämä "sw0rd sw0rd sw0rd -mentaliteetti") 8 )

--
Toivottavasti P:kin pääsisi pelailemaan, vaikka taitaapi siellä olla kissoja ruudun täydeltä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Onko Xboxilla Telewellin modeemin kanssa samaa ongelmaa kuin PS3:lla? Notta ~3.30min disconnaa servulta (ellei säädä motun sisäisiä asetuksia, tällöinkin se säätö pitää laittaa piuhalla eikä wlanilla)?
Nim. Eräs Telewellin omistaja, jonka kaikki muut pelit toimivat online moitteetta....
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Onko Xboxilla Telewellin modeemin kanssa samaa ongelmaa kuin PS3:lla? Notta ~3.30min disconnaa servulta (ellei säädä motun sisäisiä asetuksia, tällöinkin se säätö pitää laittaa piuhalla eikä wlanilla)?
Nim. Eräs Telewellin omistaja, jonka kaikki muut pelit toimivat online moitteetta....

Mulla on Telewell ja toimii ihan hyvin tämä boksiversio (jos nyt surkeista servereistä johtuvaa lagia ei lasketa)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Yeah, vihdoinkin sain jotain aikseksi tuolla sniippurilla! Hyökkäys haluja oli vain yksinkertaisesti pidäteltävä ja heittää vanha kunnon kämppiminen päälle - Puskaan piiloon ja sieltä porukkaa napsimaan. Hyvän piilopaikan löytäminen ratkaisi aika paljon omaan suoritukseen joka ensimmäistä kertaa jäi snipulla tappojen puolelle, kuolemien sijasta. Ja onhan se edelleen niin että tähän pätee sama sananlasku kuin Bad Companyynkin: Battlefield on se pelisarja joka toteuttaa sniputtamisen videopeleistä parhaiten! Most fun you`ll ever have with a long wooden stick! Johtuu varmasti vain ja täysin noista isoista kartoista.

Mutta rynkkytyyppi ei sitten avaudu meikäläiselle, ei sitten millään! Mikä tämän luokan virka oikein on? Heitäppä kiväärimies konekiväärimiestä vastaan, rynkyllä ei ole mitään mahdollisuuksia edes lähietäisyydeltä tässä taistelussa. Kiväärikranaatitkin toimivat sinkoa paremmin. Enemmän niillä on tullut teilattua tankkeja kuin singolla... Rynkyn tehoa saisi kyllä nostaa ja melko reilusti. Kyllä se tälläisessä arcade nimikkeessä pitäisi olla niin että rynkky kiväärin voittaa kahden metrin etäisyydeltä. Tälläiset kaverit pitäisi olla juuri Squad Leadereitä, aina juoksemassa siellä etu-linjassa joukon kärjessä mutta ei homma toimi kun rynkky on se joka aina ensimmäisenä kaatuu etulinjassa. Toivottavasti tämän tehoa nostettaisiin edes hitusen.

Vaihtaisin myös rynkyn kranaatit kasapanoksiin ja snipulle heittäisin miinoja dynamiitin sijasta.

EDIT: Ja turhanpäiväisen vinettämisen välttämiskesi tiedotus Twitter-sivulta:

Itse en ole kyllä tuota huomannut. Parhaat pisteet olen sillä sinko/rynkky -classilla saanut. Parhaimmat kiksit olen saanut kun pudotin singolla (Iwo Jimassa?) mäen päällä olevasta bunkkerista tankin n. 200m päähän, eka osuma vielä kauemmaksi! Kranaatinheittimellä kyl saa vähän pitempään niitä tankkeja ampua.Rynkyllä olen kyllä lähitaistelussa pärjännyt hyvin. Kunhan vaan muistaa pysyä liikkeessä :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Eilen meni kyllä hermot tähän peliin, kun lagi niin perkuleesti ja nyt taidan odottaa, että Coral Sea aukeaa niin sitten voi taas pelata
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Pojat, se on konepistooli. Rynkyksi kutsutaan automaattista kättä pidempää, joka käyttää kivääri-kaliberia. Anyway, Sheippin kanssa samaa mieltä. Olen niin ikään ihan ok resulttia vetänyt, konepislari dudella. Pelaan jonkinverran tankilla yksin ja/tai kaverin kanssa ja tottakai se on melkoinen etu kun taistelun jälkeen voi korjata sen tankin tuliterään kuntoon ja lähteä sen jälkeen uudestaan saalistaan -> Toimii. Eniten tappoja varmaankin just konsumiehellä tullut tämän takia.

Myös tankki vs tankki tilanteessa aika kova apu, jos voi hypätä konsupaikalta pois ja laittaa oman kortensa kekoon siinä taistelussa.

En ole myöskään huomannut, että häviäisin lähitaisteluja useimmin rifle miehelle kuin konepistoolikaverille. Aika lailla samoihin taitaa mennä? Riflessä on se ongelma, että jos sä losautat sen ekan ohi niin ruumishuone kutsuu suurella todennäköisyydellä jos konepistoolimies osaa vähänkin ampua.

Joo mun mielestä on hauska pelata kaikilla hahmoluokilla, vaihtelu aina virkistää. Ehkä kuitenkin konepistoolimies on oma suosikki sen takia että sen rooli on monipuolisin = Normaali pelaaminen + tankki pelaaminen korjaamisen kanssa + tankkien torjunta singolla.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Nyt se on tosiaan niin, että Garandilla pistelee sekä talossa että puutarhassa. Tarkoitan siis läheltä ja kaukaa.

Niin tuo Garandi taitaa vastata hyvin esikuvaansa eli sillä nimenomaan oikeastikin pistelee sekä talossa että puutarhassa. Garandihan on itselataava ja siinä käytettiin kaliiberia .30-06, jossa kyllä tehoa riittää. Tuo kaliiberi on yleisesti käytössä Suomessakin hirvi- ja karhujahdeissa nykyään. Tehoa siis riittää ampua vähän kauempaakin.

Itse asiassa ww2:n aikana amerikkalaissoltut olivat varsin tyytyväisiä garandiin ja sen tehoon. Miinukset aseelle annettiin sen pituudesta ja sitten liian pienestä lipaskapasiteetista => joutui lataamaan aseen kovin usein.

Mutta asiaan jos formuloiden jälkeen lataisi tämän pelin ja liittyisi tyynenmeren taistoihin :D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Garandi on kyllä hieno ase. Oikeastihan Garandin lipasta ei pysty keskenkaike vaihtaan, tai voi mutta se on työs ja tuskan takana

Oon kyllä samaa mieltä konepistoolien tehottomuudesta, mutta kai se on balanssikysymys kun ne sylkevät sitä kuulaa aika paljon. Tällä hetkellä menee varmaan ajallisesti yhtä kauan tappaa kiväärillä kuin konepislalla

Käyttikö muuten japanilaiset myös garandeja sodassa? En muista että olisivat käyttäneet. Miksiköhän ne on jättänyt ton kivääriluokan molemmilla samaksi, vaihtaneet vaan skinin ja äänet?
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Garandi on kyllä hieno ase. Oikeastihan Garandin lipasta ei pysty keskenkaike vaihtaan, tai voi mutta se on työs ja tuskan takana

Oon kyllä samaa mieltä konepistoolien tehottomuudesta, mutta kai se on balanssikysymys kun ne sylkevät sitä kuulaa aika paljon. Tällä hetkellä menee varmaan ajallisesti yhtä kauan tappaa kiväärillä kuin konepislalla

Käyttikö muuten japanilaiset myös garandeja sodassa? En muista että olisivat käyttäneet. Miksiköhän ne on jättänyt ton kivääriluokan molemmilla samaksi, vaihtaneet vaan skinin ja äänet?

Kyllä japanilaisilla ihan omat kiväärit oli käytössä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Näkeekö tän pelin statseja jostain netistä? BF sivut ei ainalkaa toimi mulla.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Näkeekö tän pelin statseja jostain netistä? BF sivut ei ainalkaa toimi mulla.
Ei vielä. BF:n sivuilta otettiin tuo statsi-ominaisuus pois ja se tuodaan takaisin jossain vaiheessa korjausten kera.

EDIT. Mikä tää 24-juttu on? Jos ohjelmaa tule useampi jakso ja sitä näytetään tv:ssä, niin eikö se silloin ole kansankielisesti "tv-sarja"? Joku inside-läppä ei nyt aukene mulle.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Tänään joskus aamuyöstä julkaistavassa Major Nelsonin podcastissa on rakkahimman GvD:n haastis. Mukava päästä kuulemaan mitä mies selittää alun servuongelmista.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Wow, boksilla jo 21569460 tappoa Coral Sea:hin :eek:

Ollaan jo melkein tuplasti pleikkaa edellä. Melko varmuudella tiistai/keskiviikoksi saadaan jo tämä neljäs kartta tykitykseen.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

No huhhuh, ei kauaa nokka tuhissut 20 miljoonassa tapossa! Ensi viikonloppuna ollaan jo varmasti pelattu pitkä tovi uutta mappia maailmanlaajuisesti.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Nyt täytyy kyllä myöntää, että bäfä tomii loistavasti. Ei ollut mitään ongelmia päästä servuun, eikä lagia, eikä edes jäätynyt...
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Tuo tappojen määrä kertoo aika hyvin, miten paljon enemmän tällä on pelaajia mitä DICE odotti. Nehän oli laskeskellu, että siihen 43 miljoonaan menee noin kaksi viikkoa. Nyt on mennyt reilut kaksi vuorokautta ja ollaan jo yli puolen välin.

X360: 26 477 000 PS3: 14 330 252
 
Ylös Bottom