Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [XBLA]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Mukavaa vaihteluahan tää on Baf Companylle. Välillä tuntuu lagittavan, mutta aika harvoin enää sitäkää tapahtuu.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Bäfällä on muuten 360Voicessa enemmän pelaajia kuin Halo 3:lla. Tästä tuskin voi mitään suuria/suoria johtopäätöksiä vetää, mutta täytyy ottaa huomioon, että Halo 3:lla on vuorokaudessa yhä 800 000 uniikkia pelaajaa ja kaikkina aikoina +-100 000 pelaajaa online.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Viikonloppuna sain vihdosta viimein oman bäfän toimintaan, ja lauantaina saatiin iltasella Suomi-pelitkin pystyyn. Kiitokset siitä kuuluu ilmeisesti Foemanille!?!
Hyvää vääntöä oli,paitsi että lagi vähän haittasi alkutaipaleella.
Kaikin puolin huippu peli,nyt kun alkaa ongelmatkin oleen takana. Peliin pääsee heti,eikä julkisella puolella lagikaan vaivaa.

Ea-tilin toimimaan saanti,vei bf:1943 kaikki tapot ja muut statsit ja bad companyssa nollaantui möys kaikki mahdollinen,tästä kiitos kuuluu ea-tukeen "mitähän tosta napista"-tapahtuu miehelle,joka osasi kyllä pahoitella tapahtunutta, mutta ainakin toimii.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Muistaakseni sama kuin Bad companyssa, eli 25.

Tuplaappa vielä tämä. Rankkeja tässä on 50.

Tänään voisi iltasella katsella jos saataisiin privaservu pystyyn, ellei mikään maallinen mammona tule tätä estämään. Takuuta servujen toiminnasta tosin ei ole vieläkää.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Dodiin. Nyt tuli tämä peli korkattua. Erittäin hyvältä vaikutti. Tulee hyvät muistot 1942:sesta tätä pelatessa. Yhtään lagia ei minulla kyllä ollut kun quick-match:ia käytin. Ilmeisesti on saatu jo kuntoon pahimmat viat.

Loppu kesäloma meneekin nopeasti tämän kanssa
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Enää ~5 miljoonaa jätkät... Nyt kaikki innolla nirhaamaan kapitalisti-jenkkejä ja hulluja japanialaisia!
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Enää ~5 miljoonaa jätkät... Nyt kaikki innolla nirhaamaan kapitalisti-jenkkejä ja hulluja japanialaisia!
Enään viisi milliä?!?! Hitto, tänään illalla päästään tykittämään leidit, tänä iltana ;)

DICE arvioi muistaakseni että tuon avaamiseen menee se kaksi viikkoa ja kuinkas monta päivää tässä on jo kulunut, neljä?
Kertoo aika paljon pelin ilmiömäisestä suosiosta... Ei siis mikään ihme että ne serverit on kekkuillu ja kunnolla.

EDIT: GvD sanoi muistaakseni Major Nelsonin Podcastissa että Coral Sea:lle tulee päävalikkoon ihan oman optio-linkki. Eli pääpelin karttojen sekaan tämä ei päädy mikä on ainakin omasta mielestäni todellakin oikea ratkaisu. CS on kuitenkin täysin erinlaista mättöä kuin pääpeli, pidemmän päälle siitä tulisi vain rasite jos se pyörisi perus matchmakingissä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Pari iltaa vääntänyt tätä satunnaisporukoissa ja hauskaa on ollut. Ihan amatööri mä näissä olen ja kuolo tuntuu korjaavan aika tahtia mutta eilisen matseissa rupesi jo itsekin olemaan jonkinlainen tappokone.

Eilen oli muutamassa matsissa vähän lagia mutta vain hetkittäin eli ei hirveesti häirinnyt pelaamista.

Jostain syystä vaikeinta mulle on ollut tuo lentäminen. Ilmaan kyllä pääsee mutta ei siellä pysytä => itsemurha syöksyen mereen :mad:

Sen sijaan pommituslento on hauskaa välipuuhaa. Mikäs sen mukavampaa kun kaveri on hyökkäämässä omia joukkoja vastaa niin roiskasta niskaan kunnon mattopommitus :D

Tänään taas illalla vääntämään. Mites noihin suomi porukoihin pääsee mukaan jos tällainen noviisi sinne uskaltaisi tulla katsomaan miten nopeasti siellä kuolo korjaa? :o
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Tänään taas illalla vääntämään. Mites noihin suomi porukoihin pääsee mukaan jos tällainen noviisi sinne uskaltaisi tulla katsomaan miten nopeasti siellä kuolo korjaa? :o
Täältä löytyy peliseura-ketju ja täältä ketju pelisessioille.

Privaservu mahdollisuudet on nyt myös "aktivoitu", lisääntyneen serveri kapasiteetin ansiosta joten nyt niitä pelejä voi yrittää pystytellä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Ostin pelin tänään :) Mistä saa btw laskuvarjon, kun en löytänyt näppäintä? Vai saako tässä edes :D

Mut tosi hauskaa. Kunnon meininki aina sodan alussa ku lähdetää veneillä ja lentokoneille. Sit vaan räiskintää kehiin :cool:
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Kysyin tuossa vasta itse samaa. A nappulasta se aukeaa :)

Kiitti!

Joo tosin, ostin hyvään aikaan tän pelin. Oon päässy pelaamaan aina kun oon yritäny ja ei mitään lagin lagiakaan oo ilmenny. Mahtava peli. :cool:


E: Nyt tuli "Failed to connect to Ea online". Just kun pääs vauhtii. Mistä tää johtuu. :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Joo EA:n viikottainen huolto vissiin menossa. Ainakin Twitterissä noin mainitsevat. Kestoksi vaikkaillaan pari tuntia.
 
Ylös Bottom