Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Enään viisi milliä?!?! Hitto, tänään illalla päästään tykittämään leidit, tänä iltanaEnää ~5 miljoonaa jätkät... Nyt kaikki innolla nirhaamaan kapitalisti-jenkkejä ja hulluja japanialaisia!
Täältä löytyy peliseura-ketju ja täältä ketju pelisessioille.Tänään taas illalla vääntämään. Mites noihin suomi porukoihin pääsee mukaan jos tällainen noviisi sinne uskaltaisi tulla katsomaan miten nopeasti siellä kuolo korjaa?![]()
Ostin pelin tänäänMistä saa btw laskuvarjon, kun en löytänyt näppäintä? Vai saako tässä edes
![]()
Kysyin tuossa vasta itse samaa. A nappulasta se aukeaa![]()
E: Nyt tuli "Failed to connect to Ea online". Just kun pääs vauhtii. Mistä tää johtuu.![]()
Joo EA:n viikottainen huolto vissiin menossa. Ainakin Twitterissä noin mainitsevat. Kestoksi vaikkaillaan pari tuntia.
Ei kyllä kauaa kestänyt, nyt pitäisi olla servereiden taas ylhäällä![]()
Mulla heitti kone rrodin, kun koitin pelin trialia. En tiä johtuko pelistä vai boksista mutta itse välttelisin pelaamasta kyseistä peliä ennen kuin noi kaikki kaatuilut ym. ongelmat on korjattu.Juu ei.
Itsellänihän laukesi toinen boksi, kun ekaa kertaa löin bäfän ('43 siis) piippuun.![]()
En olisi huolissaan. On toki ikävää, että sinulla ja Healtilla boksi laukesi, mutta lienee vain huonoa sattumaa. Tuhannet suomalaisetkin tätä pelaavat ja vasta nämä kaksi tapausta on raportoitu. Peli ei ainakaan viimeisen parin päivän sessioissa ole kenelläkään minun tuntemallani kaatunut, nyt kun serverit ovat kunnossa.Mulla heitti kone rrodin, kun koitin pelin trialia. En tiä johtuko pelistä vai boksista mutta itse välttelisin pelaamasta kyseistä peliä ennen kuin noi kaikki kaatuilut ym. ongelmat on korjattu.
Mulla heitti kone rrodin, kun koitin pelin trialia. En tiä johtuko pelistä vai boksista mutta itse välttelisin pelaamasta kyseistä peliä ennen kuin noi kaikki kaatuilut ym. ongelmat on korjattu.
Eipä noita satunnaisia rikkoitumisia oikein uskalla tietyn pelin niskoille laittaa. Sama koskee Fight Night 4:ää, GTA IV:ää ynnä muita. Vikaantumiskunnossa oleva konsoli saattaa periaatteessa laueta minkä tahansa uudemman pelin vaikutuksesta, koska ne pakottavat konsolin toimimaan täysillä kierroksilla. Täytyy vain toivoa, että jatkossa olisi parempi tuuri. Ei se voi aivan mahdotonta olla, koska jopa meikämannen kroonisella huonolla tuurilla peli on toiminut kuin rasvattu. Kaatumisiakaan ei ole eteen sattunut ja peliaikaa on kellossa jo yli 10 tuntia.
Sulla onkin joku taikaboksi, kun on julkaisusta asti tähän saakka selvinnyt ilman ongelmia.
En olisi huolissaan. On toki ikävää, että sinulla ja Healtilla boksi laukesi, mutta lienee vain huonoa sattumaa. Tuhannet suomalaisetkin tätä pelaavat ja vasta nämä kaksi tapausta on raportoitu. Peli ei ainakaan viimeisen parin päivän sessioissa ole kenelläkään minun tuntemallani kaatunut, nyt kun serverit ovat kunnossa.