Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [XBLA]

Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Juu ei.

Itsellänihän laukesi toinen boksi, kun ekaa kertaa löin bäfän ('43 siis) piippuun. :eek:
Mulla heitti kone rrodin, kun koitin pelin trialia. En tiä johtuko pelistä vai boksista mutta itse välttelisin pelaamasta kyseistä peliä ennen kuin noi kaikki kaatuilut ym. ongelmat on korjattu.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Mulla heitti kone rrodin, kun koitin pelin trialia. En tiä johtuko pelistä vai boksista mutta itse välttelisin pelaamasta kyseistä peliä ennen kuin noi kaikki kaatuilut ym. ongelmat on korjattu.
En olisi huolissaan. On toki ikävää, että sinulla ja Healtilla boksi laukesi, mutta lienee vain huonoa sattumaa. Tuhannet suomalaisetkin tätä pelaavat ja vasta nämä kaksi tapausta on raportoitu. Peli ei ainakaan viimeisen parin päivän sessioissa ole kenelläkään minun tuntemallani kaatunut, nyt kun serverit ovat kunnossa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Viimeksi 10min sitten veti koko boksin jumiin,tiltannut 2kert tunnin aikana.
Täytyy vissiin pistää peli boikottiin, ennen kun boksi leipoo kiini. :mad:
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Mulla heitti kone rrodin, kun koitin pelin trialia. En tiä johtuko pelistä vai boksista mutta itse välttelisin pelaamasta kyseistä peliä ennen kuin noi kaikki kaatuilut ym. ongelmat on korjattu.

Eipä noita satunnaisia rikkoitumisia oikein uskalla tietyn pelin niskoille laittaa. Sama koskee Fight Night 4:ää, GTA IV:ää ynnä muita. Vikaantumiskunnossa oleva konsoli saattaa periaatteessa laueta minkä tahansa uudemman pelin vaikutuksesta, koska ne pakottavat konsolin toimimaan täysillä kierroksilla. Täytyy vain toivoa, että jatkossa olisi parempi tuuri. Ei se voi aivan mahdotonta olla, koska jopa meikämannen kroonisella huonolla tuurilla peli on toiminut kuin rasvattu. Kaatumisiakaan ei ole eteen sattunut ja peliaikaa on kellossa jo yli 10 tuntia.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

No niin kohta ollaanpi viidennellä kymmenellä! Nyt äijät tappakaa niitä sikoja, tappakaa raivolla ja tappakaa massoittain.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Eipä noita satunnaisia rikkoitumisia oikein uskalla tietyn pelin niskoille laittaa. Sama koskee Fight Night 4:ää, GTA IV:ää ynnä muita. Vikaantumiskunnossa oleva konsoli saattaa periaatteessa laueta minkä tahansa uudemman pelin vaikutuksesta, koska ne pakottavat konsolin toimimaan täysillä kierroksilla. Täytyy vain toivoa, että jatkossa olisi parempi tuuri. Ei se voi aivan mahdotonta olla, koska jopa meikämannen kroonisella huonolla tuurilla peli on toiminut kuin rasvattu. Kaatumisiakaan ei ole eteen sattunut ja peliaikaa on kellossa jo yli 10 tuntia.

Sulla onkin joku taikaboksi, kun on julkaisusta asti tähän saakka selvinnyt ilman ongelmia. Oma on hajonnut kahdesti, ja kieltämättä hitusen kylmä hiki nousee pintaan aina, kun kone jäätyy. Ei sillä, että tämmöisten takia nyt kauheasti kannattaisi pelaamista rajoittaa. Joka tapauksessa se jossain vaiheessa kosahtaa, jos on kosahtaakseen.

You know, things break.

Meitsi sai Battlefieldistä kuitenkin mainion kimmokkeen pelata Prince of Persian läpi. Onneksi pelasin!
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Sulla onkin joku taikaboksi, kun on julkaisusta asti tähän saakka selvinnyt ilman ongelmia.

Sori OT:stä, mutta onko Hakkizilla tosiaankin julkasukone viellä ehjänä :eek:
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

En olisi huolissaan. On toki ikävää, että sinulla ja Healtilla boksi laukesi, mutta lienee vain huonoa sattumaa. Tuhannet suomalaisetkin tätä pelaavat ja vasta nämä kaksi tapausta on raportoitu. Peli ei ainakaan viimeisen parin päivän sessioissa ole kenelläkään minun tuntemallani kaatunut, nyt kun serverit ovat kunnossa.

Minulla taas peli toimi hyvin julkaisusta pari päivää, mutta sitten alkoi näiden servereitten korjauksien jälkeen jumittaan. Lauantain ja sunnuntain aikana, ja niiden jälkeen peli on jämähdellyt aina silloin tällöin, yhteensä ehkä 4-5 kertaa.

Mutta en myöskään minä jaksa uskoa että tietty peli aiheuttais boksin kuoleman. Vaikka onhan näistä boksin tappaja peleistä ollut juttua aina Chromehoundsista asti.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Ou jea jo 41 miljoonaa tappoa. Yöllä pääsee varmasti jo tykittämään Coral Seata. :cool:
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Tänään pääsin vasta oikeastaan kunnolla testaamaan peliä toimivien serverien ja kavereiden kera. Viinkonloppuna ja alkuviikosta piteli sen verran kiireitä, että en kunnolla online- rientoihin ole kerennyt.

Kavereiden kanssa tuo on todella hauskaa puuhaa. Siitäkin huolimatta, että allekirjoittaneella on tuo tatsi ajoittain aika pahasti hukassa. Tarkoittaen sitä, että tulee oltua vähän turhankin paljon tykinruokana.

Onnistumisen hetkiäkin mahtui kuitenkin ihan kivasti mukaan. Parhaimmillaan tuo on tottakai silloin kun edetään kavereiden kanssa tiiviinä ryhmänä valloittamassa vihollisen asemia tai vastavuoroisesti puolustetaan hyvässä muodostelmassa omaa tukikohtaa. Pelkällä päättömällä haahuilulla ja yksinäisellä ramboilulla ei tosiaankaan kovin pitkälle pötkitä.

Hyvässä seurassa tätä peliä jaksaa luultavasti pelata vielä pitkään. Hieno homma, että DICE:n pojat ovat nähtävästi saaneet viimein selätettyä tuon suuren suosion aiheuttamat serveriongelmat.

Coral Sea täältä tullaan!
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Jumankauta, boksin omistajat hakkaavat ihan transsissa tätä peliä, käytännössä 2x enemmän tappoja mitä pleikkarilla.

Huomenna puolen päivän aikoihin tulee viikko pelin ilmestymisestä ja Coral Sea aukenee todennäköisesti parin tunnin sisällä, joten kenttä avattiin siis kuudessa ja puolessä päivässä, ei paha!!
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Arvatenkin joku Stammy tai Last Guy nappaa special prizen!

* Jul, 14 - A moment agoWhoever gets the the 43 Millionth kill will win some awesome BF Stuff! Stay tuned to battlefield.com after 43 millions kills has happened.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Jumankauta, boksin omistajat hakkaavat ihan transsissa tätä peliä, käytännössä 2x enemmän tappoja mitä pleikkarilla.

Huomenna puolen päivän aikoihin tulee viikko pelin ilmestymisestä ja Coral Sea aukenee todennäköisesti parin tunnin sisällä, joten kenttä avattiin siis kuudessa ja puolessä päivässä, ei paha!!

paitsi että coral sea challenge alkoi vasta viime perjantaina eli kaksi päivää pelin ilmestymisen jälkeen. ei siis todellakaan paha :D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Arvatenkin joku Stammy tai Last Guy nappaa special prizen!

* Jul, 14 - A moment agoWhoever gets the the 43 Millionth kill will win some awesome BF Stuff! Stay tuned to battlefield.com after 43 millions kills has happened.
Hah, en oo ees pelaamassa. :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Sehän meni nopeeta, Viikko vielä ja nämä PS3 "pelaajat" saavat kyseisen kartan käyttöön... On tämä vaan mukava peli. Harmi että on mappeja näon vähän, 1942:sta paljon pelanneena olisin jokusen kartan enemmäm kyllä halunnut nähdä. Taistelu on parhaillaan kentällä, sinne siis kaikki... :D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Coral sea on hauskin mappi koko pelissä! Viime pelissä sain yksin 18 tappoa. Vihollisten team sai yhteensä 19 tappoa. Servu oli täynnä. :D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Hmm... Oon jo useasti ollu parhaassa squadissa kaikissa mapeissa, enkä ole saanut sitä achievementtiä vielä. =D Sori jos kuulostaa vähän ahneelta.
 
Ylös Bottom