Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [XBLA]

Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Aimo annos verta, hikeä ja kyyneleitä. Kyyneleet tulivat Coral Sea mapista joka ei toistaiseksi kyllä napannut. Perus yksinkertaistettua valtaa/puolusta lippua ja lahtaa kaikki jotka tielle tulee, toimii kyllä meikäläiselle.
Seuraavaa "iltamaa" odotellessa sitten, kunnon Suomiporukalla meno on kaikista parhaimmillaan. T.Loikkari
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Coral Sea on kyllä aivan tuubaa. Mielestäni lentelykin on hauskempaa noilla tavallisilla kartoilla. Ei jostakin syystä iske ollenkaan.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Mites noita omia statseja ton battlefield1943.com sivun kautta oikeen näkee? Pitääko jotenki kirjautua ku yritän mun tunnuksilla kirjautua mitkä ainakin toimii bad companyssä, niin tossa vaan tulee et access denied.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Mites noita omia statseja ton battlefield1943.com sivun kautta oikeen näkee? Pitääko jotenki kirjautua ku yritän mun tunnuksilla kirjautua mitkä ainakin toimii bad companyssä, niin tossa vaan tulee et access denied.
Siellä sivuilla taitaa vieläkin olla ongelmia tuon statsien näyttämisen kanssa. Yritin itsekin äsken, mutta eipä toimi.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Melko negatiivista palautetta Coral Seasta so far. Pakko kyllä myöntää, että tämä eeppinen mittelö pleikkarin ja boxin välillä johti aika laihoihin palkintoihin.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Taas on suomipelit käynnissä. :) Itse jouduin valitettavasti jo poistumaan karkeloista.

Huvikseen pelasin aamulla yhden pelin BF1943FIN -tagilla selvittääkseni paljonko pelillä on ostajia leaderboardsia hyväksikäyttäen. Kokonaismyyntimäärä jää yhä hämärän peittoon, sillä nyt selvisi, että netin leaderboards näyttää sijoja vain 250 000 paikkaan asti. Yli 250 000 kpl siis ainakin viikossa, mikä ei ole ollenkaan paha suoritus. Bad Company myi ekalla viikollaan yli 300 000 kappaletta, joten luultavasti tämä nimike ylti vähintään samanlaisiin lukuihin.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Jopas oli jälleen varsin miellyttävät mittelöt. Kumma juttu miten paljon meininki tuntuu paranevan kun saadaan tarpeeksi suomalaisvahvistusta mukaan. Tosin turpiin tuli että tukka pöllysi sen verran kovanluokan porukka oli vastassa mutta ei se meininkiä haitannut. Itse jouduin poistumaan untenmaille kun en tiedä vielä joudunko huomena palaamaan työmaalle mutta jos en niin huomena kymmenen jälkeen i'll be back!! :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Tänään oli taas tosi mahtavaa. Koko meidän tiimi oli vain suomalaisia täynnä. Turpiin kyllä otettiin ja kovaan, mutta mukavaa oli silti. :D Uusiks taas joku päivä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Pelin tuottaja Gordon Van Dyke kommentoi privapelejä:

still cant play in private matches - Page 2 - Electronic Arts UK Community

Ei hyvältä näytä, sillä miehen testipeli kertoi kaiken olevan ok. Tällä hetkellä DICE ei siis katso privapeleissä olevan mitään vikaa, vaikka ainakin meidän suomalaisten testit ovat hieman toista osoittaneet.

Melkoista tuuripeliä on siis privapelin pystyyn saanti, mikä ei riitä, koska lobbya on niin vaikea saada kasaan. Onnistumisvarmuuden pitäisi olla lähemmäs 100%, jotta noita privapelejä uskaltaisi oikeasti yrittää järjestää.

EDIT. Optimisti voisi tietysti ajatella, että ehkä ne privaservut ovat nyt sitten kunnossa. Kumma vain kun eivät olleet edellispäivänä, eikä GvD ainakaan myönnä, että mitään korjauksia olisi tehty.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Pelin tuottaja Gordon Van Dyke kommentoi privapelejä:

still cant play in private matches - Page 2 - Electronic Arts UK Community

Ei hyvältä näytä, sillä miehen testipeli kertoi kaiken olevan ok. Tällä hetkellä DICE ei siis katso privapeleissä olevan mitään vikaa, vaikka ainakin meidän suomalaisten testit ovat hieman toista osoittaneet.

Melkoista tuuripeliä on siis privapelin pystyyn saanti, mikä ei riitä, koska lobbya on niin vaikea saada kasaan. Onnistumisvarmuuden pitäisi olla lähemmäs 100%, jotta noita privapelejä uskaltaisi oikeasti yrittää järjestää.

EDIT. Optimisti voisi tietysti ajatella, että ehkä ne privaservut ovat nyt sitten kunnossa. Kumma vain kun eivät olleet edellispäivänä, eikä GvD ainakaan myönnä, että mitään korjauksia olisi tehty.
Eilen aamuyöstä sain random-kutsun privaservulle, joka oli lähes täynnä. Tulkkasin epämääräiselle satunnaisryhmälle englanniksi, että ovatko aivan varmoja että päästään yhdessä porukassa peleihin, kun on testattu muutamaan otteeseen suomalaispelaajien kanssa eikä ole toiminut toivotulla tavalla. Ei tullut vastausta/kiinnostusta, kun oli niin kova chat-vauhti päällä. Noh, privaservu saatiin täyteen ja pelit liikkeelle...not. Joukko hajosi samalla tavalla kuin aiemminkin, eikä kukaan päässyt pelaamaan. Ja tuo ettei minkäänmoista ilmoitusta raportoi kaikille epäonnistuneesta joinauksesta ja jättää tyhjänkiitoksena vielä joutavaan välivalikkoon istumaan. Turhuutta moinen.

Squad-systeemi toimii onneksi ookoo, joten sillä kannattaa edetä ja haalia sitten hiljalleen porukka samalle servulle kasaan.

PS. Oletko stammy saanut kuinka monta kertaa privaservun jalkautettua onnistuneesti saarenvalloitustoimiin vaiko et vielä kertaakaan? Jok' tappauksessa tänään illalla voisi kokeilla tuota jälleen suomalaisella sisulla uudestaan.

PPS. Jooh eilen oli varsinaisia trooppereita vastassa. Ihan kuin olisi betoniseiniä vastaan tapellut. =)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Itse uskoisin ongelman noihin privaservuihin olevan serveri kapasiteetissa. Koska porukka pelaa juuri siihen kellon aikaan milloin koko Eurooppa on liikenteessä, on serverit yksinkertaisesti "täynnä". Yksikin pelaaja publicilla vie meiltä aina kokonaisen serverin pois. Privapelin pystyttämiseen pitäisi löytää täysin tyhjä serveri. Kellon aika vaikuttaa tähän varmasti melko näyttävästi. Uskoisin että privapelin saisi varsin moitteetta pystyyn nyt iltapäivällä/aamusta meidän aikaan.

Voisinkin heittää tästä iltapäivästä 15-17 välillä testi serverin pystyyn jos on halukkaita mittelöihin?
Meillehhän riittää että saadaan edes se yksi servu pystyyn, tätä voisi varsin hyvin pitää ainakin iltasella pystyssä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Itse uskoisin ongelman noihin privaservuihin olevan serveri kapasiteetissa. Koska porukka pelaa juuri siihen kellon aikaan milloin koko Eurooppa on liikenteessä, on serverit yksinkertaisesti "täynnä". Yksikin pelaaja publicilla vie meiltä aina kokonaisen serverin pois. Privapelin pystyttämiseen pitäisi löytää täysin tyhjä serveri. Kellon aika vaikuttaa tähän varmasti melko näyttävästi. Uskoisin että privapelin saisi varsin moitteetta pystyyn nyt iltapäivällä/aamusta meidän aikaan.

Voisinkin heittää tästä iltapäivästä 15-17 välillä testi serverin pystyyn jos on halukkaita mittelöihin?
Meillehhän riittää että saadaan edes se yksi servu pystyyn, tätä voisi varsin hyvin pitää ainakin iltasella pystyssä.

Minä saapunen viimistään kymmenen pintaan linjoille taasen notta sitten rytisöö!
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

PS. Oletko stammy saanut kuinka monta kertaa privaservun jalkautettua onnistuneesti saarenvalloitustoimiin vaiko et vielä kertaakaan? Jok' tappauksessa tänään illalla voisi kokeilla tuota jälleen suomalaisella sisulla uudestaan.
En ole tuota niin hirveästi testaillut. Parissa-kolmessa yrityksessä olen ollut enemmän kuin sinä (tai siis niinä parina kertana tuon 2-3 kerran lisäksi olet itsekin ollut mukana lobbyssa, kun minäkin olen ollut). Heti julkaisupäivänä oli privaservu pystyssä ennen kuin silloiset serveriongelmat iskivät päälle. Sen jälkeen en ole itse privaservulla ollut, mutta täydessä lobbyssa on tullut oltua ehkä se 5 kertaa ja joka kerta 2-3 yritystä tuloksetta.

Älkää ärsyyntykö, sekoan jo itsekin tekstiini. :)

15-17 aikaan pääsen varmaan linjoille ainakin "täytepelaajaksi", jos ei muuta.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Minä saapunen viimistään kymmenen pintaan linjoille taasen notta sitten rytisöö!
Yeah, katellaan tuossa iltasella sitten. Nopealla vilkasulla ei noilla BF-tileilläkään ole paljon kyllä pelaajia näihin aikoihin niin parempi vain suosiolla -
testata kun porukkaa enemmän hollilla. Kahdeksalta olisi ihan pätevä aika servulle niin ei ihan yö myöhään mene mittelöt.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Anopille ohjain käteen ja peleihin meidän seuraksi! Jo saa muori hyvän kuvan tulevasta sulhosta kun pääsee KonsoliFINin hellän häpeälliseen käsittelyyn ;)

Ei huono idea !!, ollaan sitä tässä koitettu olla viimeiset 8 vuotta malli vävy :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Yeah, katellaan tuossa iltasella sitten. Nopealla vilkasulla ei noilla BF-tileilläkään ole paljon kyllä pelaajia näihin aikoihin niin parempi vain suosiolla -
testata kun porukkaa enemmän hollilla. Kahdeksalta olisi ihan pätevä aika servulle niin ei ihan yö myöhään mene mittelöt.

Jeps käväsin tuossa lekurilla ja "suureksi harmikseni" JOUDUN olemaan poissa töistä loppuviikon joten ilta kymmenestä aamu X :n asti olen käytettävissänne :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Coral sea oli kyllä tosiaan aika turha tapaus, enkä jaksanut sitä erää pidempään pelata. Tuntemattomien kanssa pelatessa aika moni peli menee saaren ympärijuoksemiseksi ja kunnon rytinää saa etsiä kiven alta. Guadalcanal on kyllä pelin ehdottomasti paras ja toimivin kenttä.

Vaikka aseluokkia on vain 3 kappaletta, niin ne kyllä riittää kaikkiin tilaisiin.
 
Ylös Bottom