Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [XBLA]

Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Onko muilla ollut aivan kaameaa lagia päivisin. Yleensä iltapäivällä, kun jenkit alkavat hereillä, peli heittää aina jonnekin lagivalle serverille. Peliä ei voi yksinkertaisesti pelata muuta kuin aamuisin tai myöhään illalla! Sama vika on nyt koskenut myös NHL:llää ja Fifaa! Johtuu ehkä Liven ylikuormittumisesta?

Mutta ärsyttää aika jumalattomasti, kun tästä täytyy vielä maksaa, lagivasta pelaamisesta!

Ne on nää EA nettipelit aina vähän tällässiä......ku tää julkastii, nii oli kuulemma porukoilla törkeesti lagii ensimmäiset viikot, mutta nyt on kuulemma ongelmaa korjattu tekemällä lisää servuja, joilla suurin lagi on saatu poies, mut kaipa sitä vieläki on liikaa.....eihän sitä sais yhtää olla, jos ollaa tarkkoja :cool:
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Mulla on A6M Zeron kanssa kd ratio 7,45. 447 tappoa ja 60 kuolemaa. Ei paha.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Heh. Pistin tuon lähinnä sarkastisessa mielessä Japlen viestiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Tässä pelissä tappojen ja kuolemien suhde tosin ei ole kovinkaan hyvä mittari pelaajan taidoista tai avusta joukkueen eteen. Kuka tahansa voi istua sniperin kanssa jossain täysin epäoleellisessa paikassa ja ampua onnettomia ohikulkijoita.

Tuolta virallisten sivujen taulukoista löytyvä "Score per minute" kertoo mielestäni melko paljon paremmin kuka on ollut auttamassa joukkuetta voittoon ja taistellut ne merkittävimmät taistelut. Sitäkin tosin varmasti sekoittaa nykyään nuo Coral Sea -sekoilut.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Tässä pelissä tappojen ja kuolemien suhde tosin ei ole kovinkaan hyvä mittari pelaajan taidoista tai avusta joukkueen eteen. Kuka tahansa voi istua sniperin kanssa jossain täysin epäoleellisessa paikassa ja ampua onnettomia ohikulkijoita.

Tuolta virallisten sivujen taulukoista löytyvä "Score per minute" kertoo mielestäni melko paljon paremmin kuka on ollut auttamassa joukkuetta voittoon ja taistellut ne merkittävimmät taistelut. Sitäkin tosin varmasti sekoittaa nykyään nuo Coral Sea -sekoilut.

Tosin ei noihin virallisten statsien sivuihin ole paljon luottamista. Minunkin favourite class väittää olevan scout yli 19 tunnin peliajalla, vaikka olen pelannut scouttina vain pari kertaa. Yleensä aina olen Riffleman. Lisäksi väittää minulla scouttina olevan yli 400 tappoa.. vaikka en ole edes ansainnut Sniperin postikorttia johon vaaditaan 50 tappoa kiikarikiväärillä.

Go figure..

Edit: niin ja tuo Scoutin peliaika ja tapot vain nousevat kun pelaan Rifflemanilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Tosin ei noihin virallisten statsien sivuihin ole paljon luottamista. Minunkin favourite class väittää olevan scout yli 19 tunnin peliajalla, vaikka olen pelannut scouttina vain pari kertaa. Yleensä aina olen Riffleman. Lisäksi väittää minulla scouttina olevan yli 400 tappoa.. vaikka en ole edes ansainnut Sniperin postikorttia johon vaaditaan 50 tappoa kiikarikiväärillä.

Go figure..

Edit: niin ja tuo Scoutin peliaika ja tapot vain nousevat kun pelaan Rifflemanilla.

Ahaa! Ehkäpä en sitten ollutkaan niin huono :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Onko jotain klaania täällä KFINin puolella joka on ajatellut pelaavansa BF1943 "tosissaan". Itse olisin kiinnostunut tälläisestä mahdollisuudesta, kun oma klaani näyttää odottavan vain tuota MW2:sta

Mutta jos kiinnostus heräsi niin lisäilkää DIKI FIN listoille niin saadaan aikaan testisessiot.:)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Ottaa päähän tuo Coral Sea. Idea on hyvä, mutta sitä ei vaan ole saatu toimimaan kunnolla. Kuten yleensäkin pelissä, lentokoneita ei vain riitä kaikille, tai edes suurimmalle osalle porukkaa. Pistäisivät vaan sen tukialuksen kannen täyteen niitä (kuten pitäisikin) niin voisi toimia paremmin - mutta niin kauan kun koneita ei riitä niin ilon arvo laskee.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Olenpas huomannut nyt, että ensimmäisen 1-2:n viikon jälkeen keskustelu on loppunut tällä alueella seinään kuten Halo 3: ODST:n triidissä konsanaan, eikä BF1943FIN:in listoilla paljon Bäfää enää pelata. Ihan mielenkiinnosta siis kysynkin, mikä meni vikaan? Alkoiko 3 mappia kyllästyttää, vai rupesiko kolme classia vatuttamaan?

Itselläni on hidastunut Bäfäys petollisen oravanpyörän takia, jonka Coral Sea aiheutti. Kierre menee jotakuinkin näin:
1) Tekee mieli pistää BF pyörimään, ja käynnistän pelin.
2) Main Menussa tuo Air Superiority alkaa aina houkuttamaan enemmän, vaikka en sitä aluksi aikonutkaan pelata.
3) Pelimuotoa jaksaa vain noin 15-20 minuuttia, jonka jälkeen loppuu pöristely ja palaan Main Menuun pelatakseni ihan kunnon peliä.
4) Main Menussa taas iskee laiskuus ja päätän lähteä koko pelistä pois.

Että sillä tavalla, enkä ole vieläkään viisastunut tuosta:D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Olenpas huomannut nyt, että ensimmäisen 1-2:n viikon jälkeen keskustelu on loppunut tällä alueella seinään kuten Halo 3: ODST:n triidissä konsanaan, eikä BF1943FIN:in listoilla paljon Bäfää enää pelata.

Itekki oon koittanu joka päivä kyyläillä jospa joku ois pistäny tänne jotain viestiä, mutta eipä oo niitten ekojen päivien jälkeen mitää ollu :(
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Itekki oon koittanu joka päivä kyyläillä jospa joku ois pistäny tänne jotain viestiä, mutta eipä oo niitten ekojen päivien jälkeen mitää ollu :(
No privapelit tuntuvat kusahtaneen siihen, ettei pelin privaservuja saatu toimimaan tyydyttävällä tavalla. Muutoin keskustelu lienee hiljentyneen sen takia, että kaikki oleellinen on pelistä jo sanottu. Kyllä uskon, että peliä silti vielä pelataan. Itse ainakin pelaan, mutta tottakai muut kiireet ja pelit rajoittavat 1943-aikaa enemmän kuin ihan ensimmäisten päivien huumassa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Joo, kyllä sitä vielä pelataan, mutta mäkin seurailen koko ajan tota BF 1943- pelisessiot ketjua jospa sinne olisi tullut ehdotuksia jospa saataisiin privaservu pystyyn, mutku ei ni ei...
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Erittäin hyvä ja analyyttinen arvostelu joka kannattaa lukea varsinkin jos ei vielä omista ks.peliä.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Onko muillakin samoja ongelmia EA Onlineen kirjautumisessa, kun tulee koko ajan tuo Connection Error?

Ps. Battlefield 1943 sivutkaan eivät toimi...Ilmeisesti jokin päivitys meneillään AGAIN
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Onko muillakin samoja ongelmia EA Onlineen kirjautumisessa, kun tulee koko ajan tuo Connection Error?

Ps. Battlefield 1943 sivutkaan eivät toimi...Ilmeisesti jokin päivitys meneillään AGAIN
Oiskohan tää ollut jotain sellaista, että EA huoltaa servereitään joka tiistai tässä ~12 aikoihin. Hirveästi en ole EA-nettipelejä pelannut (paitsi näitä bäföjä), mutta näin muistelisin jonkun viisaan kertoneen.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Oiskohan tää ollut jotain sellaista, että EA huoltaa servereitään joka tiistai tässä ~12 aikoihin. Hirveästi en ole EA-nettipelejä pelannut (paitsi näitä bäföjä), mutta näin muistelisin jonkun viisaan kertoneen.

Juu, joka tiistai klo 9.00 GMT huoltavat, viimestään 12.00 GMT (Suomessa 15.00) loppuu, yleensä kestänyt ~1h.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

No niin, jokos Stammyt ja Last Guyt ja kumppanit on tähän ihan kyllästyneitä?? :p
Meikä nimittäin osti juuri pelin, kun XO saapui 2½ viikon Saksan-lomaltaan.

Itselleni parhaiten sopii yksinkertaisesti tuo rifleman. Ja mikä hämmentävintä, helposti suurin osa tähänastisista tapoistani on ollut headshoteja. :eek:
On se makia peli. Merivesi on aika loistavan näköistä... :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

No niin, jokos Stammyt ja Last Guyt ja kumppanit on tähän ihan kyllästyneitä?? :p
Ei, voin vakuuttaa, että jos toiminta vain maistuu niin ei peli kyllästyttämään ala. Mitenkään kovaan tahtiin en ole pelaillut, 1d 6h tällä hetkellä takana. Onhan tässä pelaaminen enemmän ja enemmän alkanut valua hulluttelun puolelle vakavan rifleman-ownaamisen sijaan. Jihad-jeepeillä tulee pelleiltyä ja jeepillä muutoinkin huristeltua paljon aiempaa enemmän. Tällä saa peliin yllättävän paljon lisää ikää, jos tosiaan alkaa välillä tuo Garandin millintarkka lahtaus kyllästyttää. Mappien määrä on tosiaan pieni, mutta en minä noihin kyllästynyt ole. Maisemat jaksavat yhä miellyttää silmää. Totta kai peli kipeästi kaipaisi mappipakettia ennen syksyn mammuttiräiskintöjä, jos se haluaisi listoilla pysyä, mutta saas nähdä tapahtuuko tätä.
 
Ylös Bottom