Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]
Gametrailers tarjoaa videoarvostelun pelistä. Olen yleinsä melko samaa mieltä GT arvostelijoiden kanssa mutta nyt meni numero kyllä melkoisesti alakanttiin...
Arvostelun kun katsoo lävitse niin tulee muuten mieletön kuume palata taas taistelukentällä.
On tuo toiminta vain niin överiä että ruudin voi vain haistaa... Illalla sitten, illalla sitten!
EDIT: Tuolla pleikka puolella on muuten jo melkoisia sankareita liikenteessä:
Gametrailers tarjoaa videoarvostelun pelistä. Olen yleinsä melko samaa mieltä GT arvostelijoiden kanssa mutta nyt meni numero kyllä melkoisesti alakanttiin...
Arvostelun kun katsoo lävitse niin tulee muuten mieletön kuume palata taas taistelukentällä.
On tuo toiminta vain niin överiä että ruudin voi vain haistaa... Illalla sitten, illalla sitten!
EDIT: Tuolla pleikka puolella on muuten jo melkoisia sankareita liikenteessä:
Hauskin tapahtuma tähän mennessä:
Hyppäsin koneesta alapuolella lentävän vihuhassen siivelle. Scout kun olin niin laitoin paukun koneen kylkeen kii ja hyppäsin alas laskuvarjolla samalla räjäyttäen hassen tuuskan nuusaks. Loput vihut (n.11kpl) sniputtelin siinä laskuvarjon kyydissä sitten yksitellen ja laskeuduin lentotukialukselle vain aloittaakseni kaiken alusta
edit: harmittaa ku ei oo sitä killcamia