Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 1943 [XBLA]

Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Gametrailers tarjoaa videoarvostelun pelistä. Olen yleinsä melko samaa mieltä GT arvostelijoiden kanssa mutta nyt meni numero kyllä melkoisesti alakanttiin...

Arvostelun kun katsoo lävitse niin tulee muuten mieletön kuume palata taas taistelukentällä.
On tuo toiminta vain niin överiä että ruudin voi vain haistaa... Illalla sitten, illalla sitten!

EDIT: Tuolla pleikka puolella on muuten jo melkoisia sankareita liikenteessä:
Hauskin tapahtuma tähän mennessä:

Hyppäsin koneesta alapuolella lentävän vihuhassen siivelle. Scout kun olin niin laitoin paukun koneen kylkeen kii ja hyppäsin alas laskuvarjolla samalla räjäyttäen hassen tuuskan nuusaks. Loput vihut (n.11kpl) sniputtelin siinä laskuvarjon kyydissä sitten yksitellen ja laskeuduin lentotukialukselle vain aloittaakseni kaiken alusta :cool:

edit: harmittaa ku ei oo sitä killcamia:mad:
:D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

EDIT: Tuolla pleikka puolella on muuten jo melkoisia sankareita liikenteessä:

Taitaa pleku poijaat vähän narrata :p Surffaaminen on melkeinpä mahdotonta bäfässä, ja 11 vihua yhden laskuvarjopudotuksen aikana... :D Noh, kyllähän kaikki tämä jo tiesi mutta tunsin vastustamatonta tarvetta vääntää rautalangasta :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

mä en kyllä oikeen ymmärrä et miten noita lentokoneen pommeja oikeen pitäs käyttää?
Kylvän niitä koko ajan vihujen päälle, mutta ikinä ei osu mihinkään eri matkojen päästä ja suorasta syöksystä vihun päälle olen koittanu tiputtaa mutta ei sit millään saa tiputtetta porukkaa. On sen ilmaiskun kans myös aika vaikea ennakoida se pommien tiputus et ei mereen tipu :)

Mutta on kyllä hyvä peli hakkka bad companyn 10-0
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

mä en kyllä oikeen ymmärrä et miten noita lentokoneen pommeja oikeen pitäs käyttää?
Postaamani vinkki tuolta pleku puolelta:
Todettiin varsin käyvä vinkki viikonloppuna noiden pommien tähtäämiseen.

Vinkki koskee First Person View:iä. Kun olet syöksyssä ja näet kohteesi, odota että kohde häviää potkurisi taakse jonka jälkeen pudotat pommit. Tähtäämisessä on myös hyvä muistaa pieni ennakko riippuen kohteen liikkumis nopeudesta. Mitä nopeampi, sitä lyhyempi ennakko jne. Mutta esim. paikallaan olevien tankkien pomittamiseen tähtäys toimii kuin naula arkussa! Myös kämppivää jalkaväkeä saa niittattua näin todella tehokkaasti.
Kunnon harjoittelulla tällä saa erittäin paljon pahaa aikaiseksi.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Mitä kettua, joka peli missä olen on nyt kaatunut. Tai ei kaatunut, vaan koko boxi jumahtaa.
Peli ei pätki yhtään, eikä tunnu lagittavan muutenkaan, mutta systemaattisest boxi jäätyy joka rundilla o_O ?
Pitäiskö tyhjätä cache ja re-installoida koko peli?
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Mitä kettua, joka peli missä olen on nyt kaatunut. Tai ei kaatunut, vaan koko boxi jumahtaa.
Peli ei pätki yhtään, eikä tunnu lagittavan muutenkaan, mutta systemaattisest boxi jäätyy joka rundilla o_O ?
Pitäiskö tyhjätä cache ja re-installoida koko peli?

Kyllä se on ihan Bäfä mikä crashaa, ei huolta. Ohjelmointivirhe, ongelma on kaikilla muillakin. Paitsi että Boxi voi hajota jymähtälemisen seurauksena:eek:
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

EA:n tukeen otin yhteyttä puolitosissani muutama päivä sitten, koskien ainiaista jumittelua ja muita ongelmia. Vastaus oli hieman huvittava, ottaen huomioon, että lähetin aika asiantuntevalta kuulostavan viestin.

Hei!

Ensin varmista että sinulla on Xbox live kulta tili, jos ei ota yhteyttä Xboxlivelle. Tarkista myös että sinulla on samat tiedot Xbox livellä ja EA:lla. Gamertag linkitäminen livelle onnistuu muuten näin:

Loggaa sisään profiililla A (jossa siis on saavutukset ja joka ei ole Livessä).
- Paina valintanamiskaa pelaajakuvan kohdalla.
- Aukeavasta valikosta valitse "Join Xbox Live"
- Seuraavaksi ilmestyvään valintaruutuun "Yes"
- Kone latailee hetken, jonka jälkeen tulee mahdollisesti ilmoitus siitä, että nimi on jo käytössä Livessä. Tällöin valitse "Create new gamertag, syötä nimi ja jatka matkaa...

Rekisteröinnin loputtua profiilin nimi on muuttunut valitsemaksesi gamertagiksi ja profiili on liitetty Liveen.


Kokeille myös tätä jos tuo on ok.

* Siirry dashboardin viimeiselle välilehdelle ja valitse "Memory"

* Paina Y-näppäintä ja siirry kohtaan "Device Manager"

* Paina näppäimiä seuraavassa järjestyksessä: X, X, LB, RB, X, X.


(LB viittaa vasempaan olkanappiin ja RB oikeaan)

Käynnistä Xboxin uudelleen kuin tämä on valmis.

Poista myös kaikki tallennukset jotka liittyy pelin, puhdista kiintolevyä niin paljon kuin mahdollista. Älä tietenkään poista itse peliä jos se on ladattu versio.


t.
Tekninen tuki

Miten ihmeessä olisin voinut ladata pelin, jos minulla ei ole nettiin yhdistettyä Gamertagia?

Ja ainiin, tänään olin muutaman pelin verran Suomi-partyssä ja viihdyttäväähän se oli tosin, yhtäkkiä lähti kaverit ja party sen mukana eikä enää takaisinpääsyä ollut. Mutta muina iltoina uusiksi.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Kylläpä oli taas tottatosiaan makoisat pelitykset vaikkei tämä privapelitys nyt ihan toiminutkaan niinkuin piti ( jenkkejä ilmaantu vähän väliä mukaan mellastamaan ) mutta hauskaa oli silti. Nyt kun on alkanut jo tottumaan tiettyyn porukkaan joiden kanssa on nyt tullut varsinkin tällä viikolla peliteltyä aika paljonkin on hupi ja "laatu" taattua. Näitä lissää poijjaat :D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Joo oli kyl taas hyvät pelit,tai siis ensimmäinen rundi,koska sen jälkeen meni sähköt:mad:
Tampereella oli aikas kova ukonilma just siihen aikaan.
Kyl bäfä on vaan huippu viihdettä porukalla,noihin satunnaisiin bublic-matseihin kyllästyin aika nopeeta,mut näissä on ihan eri fiilis!
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Hihkaistaan tänne julkiselle puolelle myös tuosta eilisestä privapeli sessiosta.

Eli ihme ja kyllä, saimme eilen matsin toimimaan. Typerää hommassa oli vain se että onnistuttiin ensimmäisellä yrittämällä valitsemalla Map-optiosta Wake Island. Tätä ennen ollaan aina yritetty Any-vaihdoehdolla, tiedä sitten mikä perä tässä on? Melko puuduttavaa tuo kartan looppaaminen... Noh, homma lähti rullamaan niin kuin piti. Matsi alkoi 8vs8-mättönä mutta vastakkaiselta puolelta hävisi nopeasti joku pois jonka seurauksena heikäläisten puolue täyttyi jenkki-pelaajista. Ei mennyt aikakaan kun meidänkin tiimi täyttyi tuntemattomista hippiäisistä. Seuraavassa matsissa joukkueet tietenkin sekoittuivat. Eli tälläisenaan tuo privaservu on melko kulunutta tavaraa, eikä nyt edes pysty puhumaan privaservuista jos tuntemattomat saa sinne liittyä. Uskoisin myös että tässä on syy miksi peli välillä heittää karttoja loopilla, koska olet itse joutunut jonkun pystyttämälle "privaserverille".

En sitten tiedä olisiko kyseessä ollut vain herjasessio BF:stä kun tuo välillä heittää noita Squad jäseniä minne sattuu ja välillä taas ei, sama koskee noita looppi pelejä. Muilla kerroilla kun itse olen tätä päässyt testamaan on peli kyllä pysynyt PRIVAATTIpelinä. Tiedä sitten, melkein tekisi mieli pistää palautetta tästä tuonne DICE:n puoleen. Mutta katellaan taas, hauskempaa on nykyään ollut kun ollaan saatu ihan Public-puoli täyteen suomalaisia :)
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Viime peli coral seassa meni todella hyvin. Itsellä yksin 24 tappoa ja vihollisten tiimillä yhteensä 23 tappoa. :D
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Tänään tuli ekan kerran itse eksyttyä coral sea-pelisessioon. Kiva mappi, mutta jotenkin pelimuotona hieman "epäselvä". Hauskaahan tuo on, mutta pidemmän päälle ei löydy samaa vaihtelevuutta, jonka coquest tarjoaa. Toivottavasti tähän vielä tulisi yksi conquest-mappi lisää (vähintään), pelinä toimii oikein hyvin ja taistelu on kovaa vääntämistä. Jotain tässä on mikä jäi mielestäni puuttumaan BF:BC:stä, liekkö paremmin tasapainotetut ajoneuvot, luokissa voisi olla vähän viilaamisen varaakin mutta silti vaan kummasti koukuttaa.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Äsken pääs ekaa kertaa pelaa koko peliä, ja täytyy kyllä sanoo että on parasta hupia ollu aikoihi, vaikka oma tiimi onki hävinny joka matsin :D Tuntuu muuten et tää lagais vähemmän ku BF:BC :eek:

EDIT: Kellää muulla käyny sillei et oot pistäny pommin vihun tankkii, mut sit ku on koittanu räjäyttää sitä, ni mitää ei tapahdukkaa? :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

EDIT: Kellää muulla käyny sillei et oot pistäny pommin vihun tankkii, mut sit ku on koittanu räjäyttää sitä, ni mitää ei tapahdukkaa? :eek:

Joo sama täällä painat sitä hökkeliä niin yhtäkkiä se ei räjähdäkkään ja se heppu tankissa ampuu sut...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Luultavasti edelleen packet lossin vika.

EDIT: Perskele, nyt iski kylmä totuus naamaan kuin märkä rätti. Käväisin tuossa juuri Bäfän sivuilla "My Soldier"-osiossa, ja sieltähän ne tapot ja kuolematkin pomppasivat silmille. Numerot kertoivat tappoja olevan 732, ja kuolemia 634. Sinänsä hyvä kun ollaan plussan puolella, mutta kun itse olin varma että kerroin olisi ollut vähintään 2. Noh, l2p-issue....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

^Kuinka pääsit sisään? Itselläni ei suostu kirjautumaan EA-tunnuksilla.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Minun KD-rationi on 2.17, 776 tapolla ja 357 kuolemalla, ei paha.
 
Vastaus: Battlefield 1943 [XBLA]

Onko muilla ollut aivan kaameaa lagia päivisin. Yleensä iltapäivällä, kun jenkit alkavat hereillä, peli heittää aina jonnekin lagivalle serverille. Peliä ei voi yksinkertaisesti pelata muuta kuin aamuisin tai myöhään illalla! Sama vika on nyt koskenut myös NHL:llää ja Fifaa! Johtuu ehkä Liven ylikuormittumisesta?

Mutta ärsyttää aika jumalattomasti, kun tästä täytyy vielä maksaa, lagivasta pelaamisesta!
 
Ylös Bottom