Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Miten muuten sen tulevan Coral sea-kartan kanssa, näkyykö jossain sellaista tappocounteria tai vastaavaa?
Jees meitsi on messissä jos vaan sais tuon pelin nyt eka ladattua. Mites noi pelit nyt sit järjestetään?Odotellaan muutama tunti, voisi illasta pistää privaservun pystyyn vaikka jossain kahdeksna yhdeksän maissa.
Höpsis, sniput lähtee iloisesti sieltä mäen päältä tankilla tahi lentokoneella.Muutenkin vähän latistaa kun olin äskön pelaamassa niin yhdessä mäenpylpyrän päällä olevassa puskassa istui joku 4 snipua ja muut viereiset harjanteet oli snipuja täynnä myös meh.
Ainakaan reilu 20min sitten ei toimineet.Onko serverien tilanne jo parantunut?
Koitappa luoda EA-account. Sitten jostain tuolta saa muistaakseni linkattua Gamertaginsa tuohon accountiin. Ei kannata tuomita peliä tämän ekan päivän ongelmien perusteella.Tuli aiemmin kokeiltua hieman demoversiota, mutten kuitenkaan itse nettipeleihin päässyt kun ei muka EA-tiliä löydy. En ainakaan pysty Xbox Live GT:tä tiliini yhdistämään, kun näköjään pitäisi jotain EA:n peliä ennen sitä pelata. Taitaapa sitten jäädä BF1943 pois minun listoiltani jos ei muuta keinoa tuohon ilmaannu.
Harmi sinänsä, mutta enpä kyllä tiedä olisiko tuo sittenkään ollut sen 1200 pisteen arvoinen.