Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dero Zero
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Ennakkotilausta en kyllä tule tekemään tästä pelistä. Täytyy ensiksi betat tahkota ja katsoa sen perusteella onko syytä kasata uusi tietokone ja tilata peli. Konsolille tuskin tulee hankittua.

Jaaha. No olin kahen vaiheilla, otanko kuppia vai en. Pakko lähtee hakee virvokkeita ja alottaa juhliminen. Tänks Beemer ja hyvää viikonloppua.

Ramboilusta sen verran että siihen on toisinaan jopa pakko sortua mikäli voiton haluaa. Ei ne oman tiimin pelaajat aina tajua tai uskalla lähtee objektiiville joten se likainen työ on tehtävä itse. Ja tätä ei tule mikään peli ikinä muuttamaan. Toiset pelit nyt on enemmän tiimipohjaisia kuin toiset mut ramboilla tarvii joskus pelissä kuin pelissä. Joskus pelkkä esimerkki riittää ja oma squadi seuraa mukana. Ei tätä konseptia tarvi lähteä muuttamaan. Bäfän rambot on yleensä melko pienessä roolissa.

Mä luulen, että classit tulee olemaan hyvinkin saman tyyppiset kuin BF2:sessa, eli niitä on muutama enemmän ja aseistus on jaettu koko lailla eri tavalla kuin Bad company:issä.

En ole aivan varma, onko classeja vielä vahvistettu, mutta tässä ne luultavasti tulevat olemaan:

Battlefield 3 will feature 4 classes (or kits), much like previous Battlefield games. Developer DICE feels this is the sweet spot in terms of accessibility and gameplay. The classes/kits in Battlefiled 3 can therefore be expected to be virtually the same as they were in Bad Company 2.

Assault

The Assault class carries a primary weapon consisting of an assault rifle — like the M4 and AK-47 — and has the ability to resupply ammunition to teammates.

Recon

The recon carries a sniper rifle for long range engagement, and has the ability to call in artillery strikes (unlock).

Medic

The medic is armed with a Light Machine Gun and has the ability to drop med packs to heal wounded soldiers, and has the ability to revive fallen soldiers as well.

Engineer

The Engineer’s primary role is to engage tanks and armored vehicles with an array of rocket launchers such as the RPG-7 and the AT4. The primary weapon is a carbine rifle.

Eli vastaavilla classeilla mentäisiin, kuten BC2:ssa.

Lähde

En ole aivan varma, onko classeja vielä vahvistettu, mutta tässä ne luultavasti tulevat olemaan:
Eli vastaavilla classeilla mentäisiin, kuten BC2:ssa.

Lähde
Huoh :o Todella odotin pääseväni ramboilemaan Engineerillä haulikko kädessä ja pari miinaa repussa. Toki se varmaan onnistuu, mutta meinaan BF2 tyylistä classijakoa ja esim Engillä pownaamisen tyydytystä. Myös Antitankki oli aika altavastaava, toisinkuin BC2, jossa en välillä edes kehtaa käyttää sitä, kun se on liian overpowered kitti mun mielestä.

Heh, tässähän tuo konsolipelaajien kompastuskivi tulikin tiimipelaamisen suhteen. Kerroppas miksei pelaisi medicciä? Tällöin medic keskittyisi nimenomaan siihen haavottuneiden auttamiseen eikä tapporationsa kasvattamiseen. Nykyisellään tuo luokka on turha, luokka voitaisiin pitää tuollaisenaan, mutta elvytykset tapahtuisivat support-luokan kautta. Pisteytystä muuttamalla saadaan helposti tiimipainotteiseksi pelaamiseksi eli tapoista vaikka 10, elvytyksistä,korjauksista, motion mineistä 100 jne. Voittajatiimille pisteet tuplana ja häviäjältä puolet pois.

En edelleenkään ymmärrä miksi medikeillä ei pelattaisi jos niille annettaisiin ihan niille kuuluvat aseet?
Edellä mainittujen syiden lisäksi, ei ketään kiinnosta juosta pistoolilla, kun nykyään pelaajakunnassa on enemmän niitä Call of Duty-poikia ja tottakai k/d kiinnostaa silloin enemmän niitä kuin tiimityö. Valitettavaa kyllä. :(

En sitä väitä, etten haluaisi realismia peliin. Mitä enemmän realismia, sitä parempi, mutta kunhan on sitä balanssia myös.

Edellä mainittujen syiden lisäksi, ei ketään kiinnosta juosta pistoolilla, kun nykyään pelaajakunnassa on enemmän niitä Call of Duty-poikia ja tottakai k/d kiinnostaa silloin enemmän niitä kuin tiimityö. Valitettavaa kyllä. :(
Pakko myöntää, että konsolipelaaminen on syövyttäny omaakin tiimipelaamista. BF2 olin lähes aina medic, support tai antitank/engi ihan vaan, jotta voitetaan. Itsensä uhrasi myös monissa eri tilanteissa tiimiä auttaakseen. BC2 toki pelaan tiimillisesti, mutta kyllä ne tapot tuntuu tärkeimmiltä :(

Tutkailin mun BF2 statseja ja huomasin, että oon pelannu Strike at Karkand mappia enemmän kuin BC2 yhteensä :rolleyes: Ja silti tuntuu, etten muuta pelaa, kuin BC2 (ja kaipuu Karkkimaahan kova).

Battlefield 3 Preview | bit-gamer.net, tuossa previkassa mielenkiintoisin lausunto koskee konsoleita: "We’re aiming for a visual target that’s at what you just saw, or better. That’s part of the rendering system of Frostbite [2], that we can take these big, detailed assets, push them through a tight pipeline, bring them back up in full fidelity. We always have a bare minimum of a constant 30fps if not higher [for consoles, but] we’re not going to go 5fps just to show the best explosion ever."

Silti en millään jaksa uskoa tuohon... Katsotaan nyt, saattaa olla että ostan PS3 -version myös elleivät ryssi tätä huolella.

Kävinpä tykkäämässä tuolla, jospa tulis jo pia käykää kaikki tykkäämäs....... repeen kyl DICEL..

Nyt se 12min traileri on julkastu. Hyvältähän tuo näyttää vaikka pirun scriptattua onkin, mutta tuskimpa sitä yksinpeliä nyt toista kertaa tarvii pelata. Tuohan se siihen sitä fiilistä. Aseissakin tuntuu olevan munaa ja äänet on kohdillaan. Joten ei voi valittaa.

[video=youtube;2zw8SmsovJc]http://www.youtube.com/watch?v=2zw8SmsovJc[/video]

On kyllä upean näköistä, onko tossa trailerissa PC-versio kyseessä? Kolmoselle tämä kuitenkin tulee hankittua, ei mua hirveästi haittaa ne puutteet joita konsoliversioissa tulee olemaan. Onko muuten max. pelaajamäärä nyt sitten se 24 vai 32 konsoleilla? Vuoden odotetuin ja luultavasti paras peli tulossa! :cool: Minä kuukautena veikkaisitte julkaisun olevan?

Nyt se 12min traileri on julkastu. Hyvältähän tuo näyttää vaikka pirun scriptattua onkin, mutta tuskimpa sitä yksinpeliä nyt toista kertaa tarvii pelata. Tuohan se siihen sitä fiilistä. Aseissakin tuntuu olevan munaa ja äänet on kohdillaan. Joten ei voi valittaa.

Kyllä tästä on lupa odottaa parasta räiskintää myös konsoleille. Jotain pientä uutta olin tuosta videosta näkevinäni. Loppussa vilahti tankkitaistelua ja lentelyä suihkareilla. Seuraavassa videojulkaisussa saisi olla jo täysin uutta matskua.

On kyllä upean näköistä, onko tossa trailerissa PC-versio kyseessä? Kolmoselle tämä kuitenkin tulee hankittua, ei mua hirveästi haittaa ne puutteet joita konsoliversioissa tulee olemaan. Onko muuten max. pelaajamäärä nyt sitten se 24 vai 32 konsoleilla? Vuoden odotetuin ja luultavasti paras peli tulossa! :cool: Minä kuukautena veikkaisitte julkaisun olevan?

Veikkaisin, että PC-version kuvaa olemme saaneet videoissa katsella. Tuskin konsoliversiot ovat niin karsittuja, että pelinautinto kärsisi. Pelaajamäärä taitaa olla se 24 pelaajaa moninpelissä ja marraskuuta on veikattu julkaisuajankohdaksi.

Tuo uusin traileri on nyt myös PS3 Storessa julkaistu vähän ajoissa, koska siinä hauskasti lukee että lisätty 20/4/2011, joka on siis ylihuomenna. Trailerin saa ladattua Full HD:na tai 720p resoluutiolla.

Eihä tossa videossa ollu mitää uutta, ton saman oon nähny jo päiviä sitte juustotuupissa... No okei, ehkä pari sekuntia oli, mitä EN oo nähny...
Ja siis joo, oon nähny ennen Failin pistettyä videoa tänne...
Mutta parhaalta sotapeliltä toi silti näyttää, mitä oon nähny, vielä ku vois valita yksinpelissä sen, että ootko jenkkien puolella, vai tapatko jenkkejä, ni oisin tyytyväinen. Haluisin meinaa tota jälkimmäistä suorittaa. :)

Tuo uusin traileri on nyt myös PS3 Storessa julkaistu vähän ajoissa, koska siinä hauskasti lukee että lisätty 20/4/2011, joka on siis ylihuomenna. Trailerin saa ladattua Full HD:na tai 720p resoluutiolla.

Latasin ton trailerin, meni puoliminuuttia ni fätti huusi jo hoosiannaa ja heti trailerin jälkeen meteli laski normaaliin. Entäs sit valmis peli. Lentää varmaan lieskat tuuletusaukosta:D.

Latasin ton trailerin, meni puoliminuuttia ni fätti huusi jo hoosiannaa ja heti trailerin jälkeen meteli laski normaaliin. Entäs sit valmis peli. Lentää varmaan lieskat tuuletusaukosta:D.

Taitaa Vigi sun fätti vedellä jo viimeisiään... :D

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Taitaa Vigi sun fätti vedellä jo viimeisiään... :D

Hyvin mahdollista. Täytys avata ja putsata se ku jaksais, kummiski päällä lähes koko ajan. Ainoo mitä mä pelkään, et joku tuuletin pettää ku laakerit pitää jo pientä vikinää.

e. Hyvältä se raileri näytti kyl, ehkä vähä liianki hyvältä.

e. Hyvältä se raileri näytti kyl, ehkä vähä liianki hyvältä.

Puucee kuvaa kyseessä, eipä sen kummempaa.
Huollosta tullut PS3 pitää kovaa ääntä jo ollessaan päällä sen pari minuttia. Toivottavasti tämä heidän ratkaisunsa sitten antaa pidemmän elämän tälle kolmannelle PS3:lle.

Minkälaisia pelimuotoja te arvon taistelutoverit peliin odotatte? Konkka tulee varmasti, mutta mitä muita? Ryysi tai MOH:in Combat Missionin tyylinen etenevä pelimuoto tulee epäilemättä myös ja COD-kansalle saadaan tdm. Onko odotuksia tai ehdotuksia?

Ylös Bottom