Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Paikallisesta Prismassa kävin pojan kanssa "iltashoppailulla", ei enää herkkä sydän kestänyt jännitystä ;)
69,90 se maksoi (toki boonukset siitä tulee, jotta vaimo on tyytyväinen). Kuulin huhua, että Prisma on ainut paikka, josta LE versiota saa....tiedä sitten sen huhun todenperäisyyttä?

Itse noudin lähimmästä Anttilasta oman LE:n, jonka ennakkovarasin n. 2kk sitten. Eivät ainakaan hyllyillä myyneet normiversion lisäksi noita. Kyllä itte ainaki näitte tärkeimpien pelien kohdalla oon aina kaupasta pelit noutanut kun ei mitään älytöntä luottoa noihin nettikauppoihin ole.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Ite olen ollut puoli vuotta Itellalla töissä ja 99 % postin viivästyksistä johtuu Itellan päälajittelukeskuksen ruuhkista tai myöhästymisistä. Siellä oman paikkakunnan postilla jää kirjeiden jakaminen seuraavaan päivään erittäin harvoin ja silloinkin lähinnä joulukorttien kohdalla. Postiennakkoilmoitukset saattavat tosin myöhästyä joskus päivän verran mutta normaalit isot kirjeet eli sellaiset, jotka ei ole sellaisia kämmenen kokoisia muistilappuja jotka putoavat joka rakoon, jaetaan heti samana päivänä kun ne jakelukeskukseen tulee.

Ja se että jossain seurantakoodissa lukee että paketti oli 13.00 siellä ja 22.00 tuolla ei tarkoita, että 10 kilometrin matkaan menisi 9 tuntia. Jakajat eivät voi koko ajan merkitä tietokantaan mitä paketille milloinkin tapahtuu, ei niissä mitään GPS paikantimia ole. Ja yleensä kaikki paketit merkataan järjestelmään työvuoron lopuksi jolloin tuo kellon aika ei pidä paikkansa.

Lisäksi Ahvenanmaan tilaukset ovat ihan eri asia kuin mannersuomesta tilatut. Se on käytännössä sama asia kuin tilaisi ulkomailta, koska Ahvenmaalla on oma postilaitos ja meri mantereen välissä.

Oman BF:n tilasin Ahvenanmaan VPD:stä ja toivottavasti tulisi huomenna. Jos ei tule niin asia voi johtua ihan mistä vaan, harmittaahan se, mutta mielummin säästän 15 euroa per peli kuin vaadin sitä itselle julkaisupäiväksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Nyt sitten odottamaan postia. Katsotaan mitä sieltä tulee. Toivotaan nyt, että pääsee tänään pelaamaan muiden kanssa. Hankkisi edes jonkun aseen, ennen Lauantai illan sessiota.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Paljon maksoi LE kivijalkakaupasta ja mistä ostit?

Itse hain LE Gigantista hintaan 59,90€. Normiversio maksoi 49,90€. Tänään tulee todennäköisesti VPD Ahvenanmaan kappale postissa, mikä menee sitten myyntiin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Ja.....kävin kaupasta sitten hakemassa LE version....liha on heikkoa, tiedän. Kaveri halusi sitten ostaa sen netistä tilaamani LE version, joten summa summarum, ehkä hävisin hiukan rahaa, mutta luojan kiitos elämä ei ole parin kymmenen euron varassa......;)

Heh, sama juttu :D Tänä aamuna töihin mennessä kiersin kaverin vinkistä Prisman kautta ja siellähän niitä LE-versioita köllötteli koko hyllyllinen. Täytyy laittaa VK:n LE myyntiin kun posti sen tuo tai sitten vaan kylmästi palauttaa takaisin.

Hintaerosta sen verran, että onhan 43e vs. 70e aikamoinen ero. Tuo sinun s-bonusten saaminen on vallan loistava perustelu sekin ;) mutta itselleni sallin kalliimman hinnan ihan pelkästään BFBC2-kokemusten myötä. BC2:sta olen nimittäin tahkonnut sen ~800h (vääntäisin vieläkin mikäli BF3:sta ei olisi julkaistu) ja siitä kun laskee tuntihinnan niin päätyy sellaiseen kustannukseen kuin 8,7snt/h (!) Eli vaikkapa leffoihin verrattuna melko mitätön hinta laatuviihteestä ja loistavaa vastinetta rahoille, maksoi sitten neljä tai seitsemän kymppiä.

EDIT:
Pähee tuo mukana tullut metalliboxi... :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Nyt on toivoa, että saisin pelin tänään, sillä postiseurannan mukaan paketti olisi saapunut n. 7.30 tänne kotikaupunkiini. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Toivottavasti tänään saapuisi oma kopio, Discshopista laskulla tilasin. Hemmetti kun syyhyttää. :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Jaaha, ja taas vartoillaan. Tuleekohan töistä mitään... tuli sitä peliä tai ei.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Ostin gigantista ku sai nii halvalla. Nyt pelailtu vähäse ja rank 4 :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

sinnehän se peli kolisi,,,, eli tuli just postilaatikko ja nyt hyppysissä... vpd:stä tilattu ahvenanmaalta...joten suurin osa kyllä sen tänään varmaan saa.... Harmi kun pääsee vast illalla pelaamaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Siis oikeasti...kertokaahan millä ihmeellä te muka seuraatte kirjepostia? Kysyn, koska hämmennys.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Kusti polki ja toi pelin laatikkoon tasan klo. 10:00

Tilattu VK ahvenenmaalta 19.10, käsitelty 26.10, vastaanotettu 28.10

Ja siis PS3 LE -versio kyseessä, paikkakuntana Pori.

Ei muuta kuin hakkaan tatteja :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Kusti polki ja toi pelin laatikkoon tasan klo. 10:00

Tilattu VK ahvenenmaalta 19.10, käsitelty 26.10, vastaanotettu 28.10

Ja siis PS3 LE -versio kyseessä, paikkakuntana Pori.

Ei muuta kuin hakkaan tatteja :D

Samat päivät sulla tuossa kun mullakin ja sama kaupunkikin. Nyt uskaltaa sitten jo odottaa että peli on kotona kun töistä pääsee :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Tästä vielä.

Näin vanhana pieruna olen oppinut varautumaan siihen, että asiat eivät koskaan mene niin kuin ne parhaimillaan voisivat mennä ja vaikka aluksi siltä näyttääkin niin lopussa joku menee kuitenkin pieleen. Muut sanovat sitä kyynisyydeksi ja pessimismiksi, minä kutsun sitä realismiksi :)

Mutta tuo VK:n lausunto yllä on osin tuubaa. Tiedän monta tapausta omani mukaanlukien joissa VK laittoi lätyn tulemaan tänään torstaina puolenpäivän aikaan. Tänään on 27.10., ei 25. tai 26. kuten yllä kerrotaan. Lisäksi varatessani peliä (eli tehdessäni ostopäätöstä), luin tekstin jossa kehuttiin samaa kuin yllä ts. kaikki ennakkovaraukset laitetaan tulemaan 25. ja 26. päivän aikana, ja vielä lentorahtina jotta ehtisivät julkaisupäiväksi perille. Realisimi ja sen ymmärtäminen, että kaksi päivää ennakkoon meren (vaikkakin ihan pienen) takaa tilatulla tuotteella on aika pienet mahdollisuudet ehtiä tilaajan postilaatikkoon ajoissa on yksi asia. Toinen on laittaa tilaajan luettavaksi lausunto/mainos, jossa luvataan jotain olematta varmoja voidaanko lupaus pitää.

Kuten sanottua, olen itse pess.. realisti ja pystyn kyllä tämän kanssa elämään (jotenkuten), mutta täällä on aika moni joka on luottanut siihen, että pelin saa, jos ei nyt ihan julkkariksi niin sitten ainakin perjantaiksi jotta pääsee viettämään viikonloppua kentillä. Ne joiden tilaus postitettiin tänään (mitä tuon yllä olevan perusteella ei ole tapahtunut, outoa) eivät ainakaan tule peliä viikonlopuksi saamaan.

"En ole katkera mutta kuitenkin..." ;)

Näinpä näin juuri.Mutta kuten itsekin sanoit olevasi realisti ja kuten verkkokauppa tuossa sanoo myös,että yllättävän suuren tilausmäärän takia voi mennä lähettely useammalle päivälle niin ymmärtäähän sen ettei kaikki voi saada sitä välttämättä juuri julkkarina,ihmisiä kun hekin vain ovat :) Tokihan se harmittaa hieman,ymmärrän.

Mutta kuten tässä ketjussa eräs sanoi,voi se johtua enempi postista miten ne kuljettelee ne.Itse ainakin luotan suht paljon verkkokaupan toimintaan,sen verran nopeaa ja hyvää palvelua olen aina saanut.Suomen paras viihde elektroniikka myymälä mielestäni oli kuka mitä mieltä tahansa.Ja kyllä,olen käynyt myös itse myymälöissäkin. :D

Itse olen oppinut nyt nykyaikana olematta odottamatta oikein mitään niin ei tarvitse sitten edes pettyä.Antaa vain asioiden liukua painollaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Tilattu 24.10 cdon.comista, lähetetty 25.10. Posti oli kuulemma tullu mutta ei peliä, että sinne meni viikonlopun pelaamiset.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Näinpä näin juuri.Mutta kuten itsekin sanoit olevasi realisti ja kuten verkkokauppa tuossa sanoo myös,että yllättävän suuren tilausmäärän takia voi mennä lähettely useammalle päivälle niin ymmärtäähän sen ettei kaikki voi saada sitä välttämättä juuri julkkarina,ihmisiä kun hekin vain ovat :) Tokihan se harmittaa hieman,ymmärrän.

Mutta kuten tässä ketjussa eräs sanoi,voi se johtua enempi postista miten ne kuljettelee ne.Itse ainakin luotan suht paljon verkkokaupan toimintaan,sen verran nopeaa ja hyvää palvelua olen aina saanut.Suomen paras viihde elektroniikka myymälä mielestäni oli kuka mitä mieltä tahansa.Ja kyllä,olen käynyt myös itse myymälöissäkin. :D

Itse olen oppinut nyt nykyaikana olematta odottamatta oikein mitään niin ei tarvitse sitten edes pettyä.Antaa vain asioiden liukua painollaan.

Oikeassa olet, etenkin tuo viimeinen lause on hyvä ohje.

Tähdennetään vielä, että ei minulla ole mitään nimenomaan VK:ta vastaan, satuinpahan vain pelini sieltä tilaamaan. Kuten sinullakin, omat aiemmat kokemukset Verkkokaupasta ovat positiivisen puolella ja omalla kohdallani ovat joustaneet hienosti mm. palautusten ja vaihtojen kohdalla. Ainoa mikä itseäni närästää ihan minkä firman kohdalla tahansa on harhaanjohtava mainonta tai katteettomat lupaukset. Toki kun elää tuon sinun viimeisen lauseen mukaan niin eivät nekään ole ongelma :)

EDIT:
Niin, tällä minun positiivisuuspuuskalla ei ole sitten mitään tekemistä sen kanssa, että hain tänä aamuna Prismasta LE:n ;)

EDIT2:
Oikeasti... :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Minusta se ongelma on postissa kun kaikki kiertää jotain ihme reittiä tänne kun lähin jakelukeskus taitaa olla Oulussa. Kun jos olen ymmärtänyt oikein niin se kulkee Ahvenanmaalta mantereelle laivalla ja sit Helsinkiin ja sen jälkeen vasta Ouluun. Niin eikö sitä voi pistää suoraan Ahvenanmaalta Ouluun vai minkä takia sen pitää käydä Helsingissä monta sataa kilometriä väärään suuntaan?:confused: Toki tietysti ne vois aina lähettää sieltä kaupoista siinä järjestyksessä miten kaukana tilaaja asuu esim. tänne se tulee n.4 päivässä ja etelään 2 joten eikö niitä vois lähettää pari päivää aikaisemmin pohjoisessa asuville niin ne olisi kuitenkin samana päivänä perillä;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Kiitos VPD!!!! V-loppu pelastettu!!!!!! Siis luukku kolahti positiivisessä mielessä!!!!!:D
 
Ylös Bottom