Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tänne kaikki kysymykset Battlefieldiin liittyen mutta ei tyyliin mitkä on teidän ennätyksenne yms.
Tuo assignmentsiin Scarred Veteran liittyen:
Mistä kentistä löytyvät nuo ajoneuvot DPV Jeep ja BTR-90 IFV?
Omanissa on molemmat, ja DPV myös vissiin Wakessa.
Tuo assignmentsiin Scarred Veteran liittyen:
Mistä kentistä löytyvät nuo ajoneuvot DPV Jeep ja BTR-90 IFV?
Itse ainakin otin sen poissa jo Bad Company aikoina, ja sama myös BF3 julkaisusta lähtien. En osaa enemmän perustella, mutta kyllä minä haluan itse tähdätä ja ampua kuolin sitten sen takia tai en. En kyllä tiedä edes huomaisinko vaikka avustin olisi päällä, mutta en ole kokeillut enkä kokeile.Ihan mielenkiinnosta kysyn, että käyttääkö KFINilaiset Aim Assistia?
ainakin bf3:ssa se aimassist on kunnon aimbot ...enpä käytä. Sitä on kiva sitten kirota että on se nyt saa*** kumma ku ei osu ja turpaan tulee![]()
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että käyttääkö KFINilaiset Aim Assistia?
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että käyttääkö KFINilaiset Aim Assistia?
Mitä sillä on väliä, kun ei kuitenkaan koske kuin offline-pelaamista?
Okej, eli aim assist -tähtäysapu toimisi silloin kuin ammut lonkalta, etkä tähtää putkea pitkin? Laitetaanpa testiin seuraavissa peleissä.
Mikä ero tarkkaan ottaen on tavallisella m320 ja m320 buck? Kumpi tehoaa ajoneuvoihin paremmin? Entä jalkaväkeen? Itse siis miellän buckin joksikin sirpaleräjähteeksi, mutta olisi kiva tietää vaikka molempien ammusten räjähdysten säteen ja tehon.
Edit. Eikun se buck tekee siitä vehkeestä haulikon. Oishan tuota voinu kokeilla ennen kuin kysyi.