Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 sekalaiset kysymykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The_Akzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

The_Akzu

New Member
Tänne kaikki kysymykset Battlefieldiin liittyen mutta ei tyyliin mitkä on teidän ennätyksenne yms.

Tuo assignmentsiin Scarred Veteran liittyen:
Mistä kentistä löytyvät nuo ajoneuvot DPV Jeep ja BTR-90 IFV?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 sekailaiset kysymykset

Tänne kaikki kysymykset Battlefieldiin liittyen mutta ei tyyliin mitkä on teidän ennätyksenne yms.

Omanissa on molemmat, ja DPV myös vissiin Wakessa.

Omanissa on molemmat, ja DPV myös vissiin Wakessa.

BTR-90 spawnaa vain jos Construction Siten lippu on ryssien hallussa. Taitaa löytyä joidenkin lähteiden mukaan myös ryssien basesta, mutta itse en tätä voi vahvistaa. :)

Gulf of Omanin 5 lipun isossa conquestissa, tuli tuo HC:n puolella itselläni suoritettua. Ryssillä omassa pesässä BTR-90 IFV, ja DPV jeeppejä siellä sun täällä. Melkoisen työ ja tuskan takana oli tuo ainakin DPV jeeppien puolesta. Helpompaa olisi varmaan suorittaa BTR-90 IFV tuolla isossa Gulf of Omanissa, ja DPV osuus sitten Wake islandin konkassa tai rushissa. Jeepillä siis vain päälleajo rekisteröi, jeepin kk-ei riitä. Näin ainakin ennen viimeisintä patchia.

Kiitos vinkeistä auttoi todella paljon. Saakos tuota otsikossa olevaa kirjoitusvirhettä mitenkään korjattua?

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että käyttääkö KFINilaiset Aim Assistia?
Itse ainakin otin sen poissa jo Bad Company aikoina, ja sama myös BF3 julkaisusta lähtien. En osaa enemmän perustella, mutta kyllä minä haluan itse tähdätä ja ampua kuolin sitten sen takia tai en. En kyllä tiedä edes huomaisinko vaikka avustin olisi päällä, mutta en ole kokeillut enkä kokeile.

Muutenkin tästä BF3 puuttuu kunnon HC-moodi vieläkin, vaikka servujen teko onkin mahdollistettu. BC2 HC-moodi oli todella hyvin toteutettu mielestäni.

PS:Mikset tee vaikka äänestystä koko Aim Assist asiasta?

ainakin bf3:ssa se aimassist on kunnon aimbot ...enpä käytä. Sitä on kiva sitten kirota että on se nyt saa*** kumma ku ei osu ja turpaan tulee ;)

ainakin bf3:ssa se aimassist on kunnon aimbot ...enpä käytä. Sitä on kiva sitten kirota että on se nyt saa*** kumma ku ei osu ja turpaan tulee ;)

Itse ainakakaan huomannnut mitään vaikutusta oli se sitten päällä tai ei ... Oon kait sit sen verran käsi,,, ei ku perkele sen verta hyvä :D Ainut etu tuntuu olevan että ilman sitä assistia saa vihu ryppäät paremmin alas.. kun tuntuu että sen assistin kanssa se liimaa lähekkäin olevaan vihuun liikaa vaikka tulitusta pitäis jo siirtää... siis tämä vain jos rypäs vihuja lähekkäin.. normi ammunnassa minä ainakaan huomaa mitään eroa oli päällä tai ei... Mut en ookkoon mikään pröö... joten mene ja tiedä. Tällä hetkellä kuitenkin on off.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että käyttääkö KFINilaiset Aim Assistia?

Poissa päältä täälläkin tuo asetus. Mitä oon testaillu on/off sitä ni ei se päällä ollessa vaikuta mitenkään mun ampumiseen, yhtä käsi oon jalkaväen aseiden kaa siis oli pääl tai ei tuo assisti :p

Sen jälkeen en ole aim assistia käyttänyt, kun mohia pelatessa sain viestin: Aim assist, fu***ng noob. Johon toki vastasin tyylikkäästi: Pure skill, learn to play. Tämän jälkeen vasta menin valikkoon katsomaan, että mikä hiton aim assist. Hetken selailun jälkeen se löytyi ja päällähän se oli :o En hirveästi ollut tätä aiemmin pelannut fps pelejä..

Äsken pelatessa pistin aim assistin off. Mitään eroa en kyllä huomannu, mut antaa nyt olla pois päältä

Mitä sillä on väliä, kun ei kuitenkaan koske kuin offline-pelaamista?

Kyllä se moninpelissäkin vaikuttaa. Välillä oli raivostuttavaa juuri kun oli vihollinen painallusta vaille vainaa, jostain tupsahtaa toinen vihollinen joka juoksee tähtäimen ohi ja tähtäin lähtee seuraamaan sitä. Onneksi on harvinaista.

Koskee se onlineakin. Huomasin kun kuvailin videota privaservulla ja tähtäin tarttui vihuihin kesken kamera-ajon. Tuolloin eka kerran huomasin koko option, laitoin off-asentoon ja se unohtui siihen noin viikoksi. Tuolla ajanjaksolla accuracyni itseasiassa nousi muutaman pykälän. Eli eipä tuolla ole mitään vaikutusta oikeastaan, lähitaisteluissa tuntuisi olevan jopa haitaksi.

Okej, eli aim assist -tähtäysapu toimisi silloin kuin ammut lonkalta, etkä tähtää putkea pitkin? Laitetaanpa testiin seuraavissa peleissä.

Vastaus: Battlefield 3 sekalaiset kysymykset

Mikä ero tarkkaan ottaen on tavallisella m320 ja m320 buck? Kumpi tehoaa ajoneuvoihin paremmin? Entä jalkaväkeen? Itse siis miellän buckin joksikin sirpaleräjähteeksi, mutta olisi kiva tietää vaikka molempien ammusten räjähdysten säteen ja tehon.

Edit. Eikun se buck tekee siitä vehkeestä haulikon. Oishan tuota voinu kokeilla ennen kuin kysyi.

Okej, eli aim assist -tähtäysapu toimisi silloin kuin ammut lonkalta, etkä tähtää putkea pitkin? Laitetaanpa testiin seuraavissa peleissä.

Kokeilin tätä ja eron kyllä huomasi. Tähän mennessä olen pelannut aim assist päällä, ja kun otin sen pois vaikeutui pistoolilla lonkalta sohiminen jonkin verran. Tykkään pelata aika korkealla ohjausherkkyydellä, jolloin aim assistista taitaa olla enemmän hyötyä. ADS-tarkkuudessa en eroa huomannut, mutta päätin kuitenkin pitää assistin päällä.

Mikä ero tarkkaan ottaen on tavallisella m320 ja m320 buck? Kumpi tehoaa ajoneuvoihin paremmin? Entä jalkaväkeen? Itse siis miellän buckin joksikin sirpaleräjähteeksi, mutta olisi kiva tietää vaikka molempien ammusten räjähdysten säteen ja tehon.

Edit. Eikun se buck tekee siitä vehkeestä haulikon. Oishan tuota voinu kokeilla ennen kuin kysyi.

:) Tästä tuli mieleen että M320/GP30 Buckshotti saisi olla huomattavasti tehokkaampi. Nyt se on melko tarpeeton, joskin "coolimpi" vaihtoehto M26 Mass:ille, Dartista puhumattakaan. Lisää kantavuutta ja leveämpi vaikutusalue tekisivät siitä hyvän lisän esim. ACOGilla ja HBarrelilla varustettuun AN-94:n, antaisi yhdistelmälle lisätehoa lähitaisteluun...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 sekalaiset kysymykset

Onkos supressionille tehty vielä mitään, vai onko vielä samanlainen kuin sen gigan patchin jälkeen (1.04?).

Ylös Bottom