Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [X360 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja YoNzZu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Mitenkään puolustelematta betan heikkouksia, mutta noita samankaltaisia pullonkauloja löytyy oikeastaan jokaisesta BFBC2:n rushikartasta. Siksi konkka > rush.

Niin onkin, mutta pronea ei ole. Kiva kun siinä pullonkaulassa on nyt 12 jamppaa joita ei edes näe :rolleyes:

No, tämähän on vain yksi kartta. Itse en ole edes vielä ennakkotilannut. Todella ärsyttävää kun näkee pelin potentiaalin ja tietää tasan tarkkaan miten tästä saisi itselle mieluisan pelin, mutta samalla tietää että näin ei käy. Ehkä.

Mitähän maailman suurin bäfä-fani Stammy tästä ajattelee?

EDIT: vauriomallinnus bugittaa: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1434059-subject-bullet-damage-demize99-twitter.html

Ja konkassa ei pääse vihujen baseen, sama kuin BFBC2 Vietnamissa. Voi jumalauta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Mitähän maailman suurin bäfä-fani Stammy tästä ajattelee?
Melkoinen viitta kannettavaksi. :p

Potentiaalia on, mutta todella paljon jää vielä kokoversioon parannettavaa. En millään jaksa uskoa, että tämä buildi olisi lähelläkään retail-buildia, sillä niin buginen häröviritelmä tämä nykyisellään on.

Vasta muutaman testaustunnin perusteella en osaa ottaa yksityiskohtiin kantaa, mutta munaskuissa asti tuntuva sodan fiilis on tässä se, jota itse diggailen. Oman jätkän fyysisyys, tetsaus, kova rekyyli ja jumalainen äänimaailma on se, mikä tässä kiehtoo. Mitään muita kommentteja on äärimmäisen rajoittuneen betan perusteella vaikea antaa, kun ei ole ajoneuvoja käytössä ja vain yksi mappi, joka on ihan jees, muttei sitä bäfää, jota kaikki odottavat.

Se että tämä beta on näinkin keskeneräinen purkkaviritelmä, on toki valtaisa yllätys. Varmasti käännyttää osan ostajista, vaikkei tämän pitänytkään olla demo. Vai pitikö?
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Ja konkassa ei pääse vihujen baseen, sama kuin BFBC2 Vietnamissa. Voi jumalauta.

Noinhan sen just pitää mennäkkin. Mikään ei pilaa peli iloa sen pahemmin kuin, että kun joinaa servulle ja siellä valmiiksi kaks kopteria pyörittää ympyrää basessa "raiskaten" kaikki. Jos sattuu vielä, että on sen verran kokemattomia/osaamattomia tiimiläisiä, että trackeri/sinko yhdistelmän käyttö ei onnistu, niin kyl roundin jälkeen on k/d ratio tosi kohdallaan. Erittäin odotettu korjaus.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Noinhan sen just pitää mennäkkin. Mikään ei pilaa peli iloa sen pahemmin kuin, että kun joinaa servulle ja siellä valmiiksi kaks kopteria pyörittää ympyrää basessa "raiskaten" kaikki. Jos sattuu vielä, että on sen verran kokemattomia/osaamattomia tiimiläisiä, että trackeri/sinko yhdistelmän käyttö ei onnistu, niin kyl roundin jälkeen on k/d ratio tosi kohdallaan. Erittäin odotettu korjaus.

Lol. Miten onnistui Vietnamissa? Ei kovin hyvin. Tuo "musta" alue ei auta mitään tässä baserapessa, parhaimmillaan viivyttää väistämätöntä.

Mikään ei ole hienompaa kuin joinata parin kebabmiehen kanssa servulle jossa on juuri triplecappi menossa ja hiipiä vihun baseen varastamaan ajoneuvoja ja kääntää koko matsi päälaelleen. Sehän ei ole pelin vika jos tiimit ovat epätasaiset. Sillä matchmaking toimii täydellisesti, vai mitä? :D

Toivottovasti saadaan se serveriselain jossa vaikka näkyisi mm. ticket tilanne jne. Ei tosin tule koskaan tapahtumaan.

Yritin taas tuota betaa pelata ja se alkoikin vähän maistumaan ja pääsi juonesta kiinni. Mutta kohta taas alkoi tulla merisairaaksi ja äijä vaan vatkaa ja vatkaa, sitten se alkoi nykimään ja kohta vajottiin maan sisään. No uusi yritys johti mustaan ruutuun ja Jenkkien lauluesitykseen. Seuraavassa "hieman" lagia. Seuraavassa vielä "hieman" enemmän. Sitten äijä vaihteli tulimoodia itsestään, ei paljon sarjat lähteny. Välillä ruutu sumeni mustaksi taas. Sitten taas sai vähän pelattua, BUDA-BUDDA-BUU! rank up!, RIBBONS!, plussa pisteitä!, AARGH! Sata gamertagia ruudulla! MY EYES!

Sain epilepsiakohtauksen. Hieno beta. Hyvät graffat. :rolleyes:

Onneksi on tuo aim-assist niin minäkin osun johonkin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Lol. Miten onnistui Vietnamissa? Ei kovin hyvin. Tuo "musta" alue ei auta mitään tässä baserapessa, parhaimmillaan viivyttää väistämätöntä.

No asiasta on sinänsä turha vääntää, sillä olen vain täysin eri mieltä kanssasi. Jos aa-tykkejä olis baseissa enemmän ja ne spawnaisivat tiheämmin, niin ehkä silloin... Muutoin jonkunlainen suoja on tarpeellinen. Itse en vihollisen baseen mene tai lähde servuilta kesken pelin, joten tasapaino asiat ovat itselleni ja pelikavereilleni tärkeitä. Valitettavasti joku nauttii siitä, et odotellaan kymmenen minuuttia ja haukotellaan, kun pari jantteria leikkii koptereilla vihollisen basessa. Minä en, mut kukin taaplaa tavallaan. Lisäksi mainitsemasi väistämätön voi kääntyä ihan toisin päin, jos edellä mainittu ei onnistuisi. On tullut vastaan lukuisia kopterisankareita, jotka leikkivät niin kauan kun heillä on hauskaa, mutta vaihtavat heti servua, kun yks ykkösessä tulee nokkaan. Tämän lisäksi he useimmiten vielä heti vaihtavat servua, kun tulee kenttä jossa ei ole koptereita. Ovat keskittäneet "aikansa ja taitonsa" vain muiden peli ilon pilaamiseen. Näet varmaan hyvää tässäkin touhussa, minä en edelleenkään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Yllättävän buginen tosiaan, tosin tuntuisi suurimmaksi osaksi olevan visuaalisia ongelmia. Niin ja audio tuntuu hajoavan usein kanssa, hiljaisuudessa ei kuulu juuri muuta kuin oman aseen ääni.

Mutta sitä tuttua, toimivaa battlefieldiähän toi mättö on - liimaa minut ainakin tehokkaasti ohjaimen ääreen.

Metro-mappi on - hmm, no sanotaanko nyt hyvin Call of Dutymainen. En hirveästi lämpeä, toivottavasti suurin osa mapeista olisi kuitenkin perinteistä ulkotiloissa mättämistä, jossa rakennukset saavat kyytiä tankkien alla.

Mielestäni battlefieldeissä liikkuminen on aina ollut kankeaa: mene kivikkoon ja hahmo alkaa nykimään vammaisesti jne. BF3:ssä on mielestäni paras tatsi liikkumiseen tähän mennessä tässä sarjassa, joskaan CODin pehmeyteen ei päästä. Esteiden yli hyppiminen on melko sulavaa ja näyttää hyvälle. Tykkään myös siitä, että maahan heittäyminen ja nouseminen tuntuu realisestiselta (ei liian nopealta).

Näissä peleissä tulee olemaan aina camppijoita, en usko että prone muuttaa tilannetta _niin_ paljon huonommaksi. Minusta on mukavaa, että voin heittää munat turpeeseen, kun joku pääsee yllättämään. Kuten armeijassa opetettiin ;)

Onko niin, että matsien välissä ei säätämään kittejä? Tuntuisi hölmöltä. Ja miksi vieläkään ei voi poistua pelistä matsien välissä, tämähän olisi se luonnollisin hetki lähteä pois?

Niin ja matsin loputtua on joka kerta tullut oikein ilmoitus, kumpi tiimi voitti. Jee :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

No asiasta on sinänsä turha vääntää, sillä olen vain täysin eri mieltä kanssasi. Jos aa-tykkejä olis baseissa enemmän ja ne spawnaisivat tiheämmin, niin ehkä silloin... Muutoin jonkunlainen suoja on tarpeellinen. Itse en vihollisen baseen mene tai lähde servuilta kesken pelin, joten tasapaino asiat ovat itselleni ja pelikavereilleni tärkeitä. Valitettavasti joku nauttii siitä, et odotellaan kymmenen minuuttia ja haukotellaan, kun pari jantteria leikkii koptereilla vihollisen basessa. Minä en, mut kukin taaplaa tavallaan. Lisäksi mainitsemasi väistämätön voi kääntyä ihan toisin päin, jos edellä mainittu ei onnistuisi. On tullut vastaan lukuisia kopterisankareita, jotka leikkivät niin kauan kun heillä on hauskaa, mutta vaihtavat heti servua, kun yks ykkösessä tulee nokkaan. Tämän lisäksi he useimmiten vielä heti vaihtavat servua, kun tulee kenttä jossa ei ole koptereita. Ovat keskittäneet "aikansa ja taitonsa" vain muiden peli ilon pilaamiseen. Näet varmaan hyvää tässäkin touhussa, minä en edelleenkään.

Niin no. Kuten Vietnamissa nähtiin, ei se vain mitään suojaa. Ei ne pääse sieltä basesta pois kuitenkaan. Kai tämä laitetaan "helpotuksena" mukaan jotta peli olisi kivaa kaikille. Vähän sama kuin tuo comeback-bonus. Palkitaan siitä että kuolee ja kaikilla on hauskaa ja saa pisteitä.

Itse olen sitä mieltä että jos sun tiimisi on niin huono että antaa kaikki liput vastustajalle, niin baserape on täysin ansaittua. Se että et mene vastustajan baseen koskaan on aika outoa. Jos vastustajalla on vaikka kaikki liput ja hyvä puolustus niiden ympärillä, mutta kopteri kököttää niiden basessa tyhjänä, niin eikö olisi aika käydä se hakemassa ja ottaa lippuja haltuun?

Onhan tämä vähän kaksipiipuinen juttu tämä basen "suojaus" mustalla alueella, hyvää ja pahaa.

En ymmärrä, että miksi sitä vihun basea ei voi tehdä jollain tapaa valloitettavaksi ja peli päättyisi siihen? Siinä poistuisi baserapetus ja pelin turha pitkittäminen, mutta se mahdollistaisi myös kulkuneuvojen varastamisen ja sabotoinnin, joka on ainakin minun mielestäni hyvä osa peliä. Itse harvemmin tätä harrastan. Monesti olen kyllä hävinnyt konkkamatsin sen takia kun vihutiimi on järkevissä paikoissa käynyt varastamassa kulkupelejä meidän basesta tai miinoittanut baseen vieviä teitä. Mielestäni tämä tuo mukavan taktisen lisän peliin, eikä ole tuntunut mitenkään epäreilulta.

Pidän ideasta, että omasta tukikohdasta täytyy pitää huolta, mutta jos keskityt liikaa siihen, niin häviät pelin koska sinulla ei ole lippuja hallussasi.

Tosiaan tämä auttaisi tuohon kopterihuoraukseenkin, jos vastapuolella on jamppa joka tykkää lentää vain kopteria, niin ei muuta kuin vihun baseen kyttäämään! Jos sinne vihun baseen ei pääse, se tarkoittaa että kopterikuski on taas sekunnin päästä ilmassa kun se ammutaan alas.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

No asiasta on sinänsä turha vääntää, sillä olen vain täysin eri mieltä kanssasi. Jos aa-tykkejä olis baseissa enemmän ja ne spawnaisivat tiheämmin, niin ehkä silloin... Muutoin jonkunlainen suoja on tarpeellinen.

Mä en kyllä ymmärrä minkä takia basessa pitäs olla mitään suojaa. Toi johtaa ns. "rölli-ilmiöön", jossa jotkut spedet sniputtelee ikuisesti kestävän konkkaerän ajan omalta suoja-alueelta. Ja sehän on mielenkiintosta.

Eikö konkan tarkotus on capata liput ja listiä vastatiimi? En oo ainakaan ite minkään sortin herrasmiessääntöjen kannalla, joissa vastatiimille "annetaan tilaa" tms. Imo vastatiimi rapettaa basea = erä hävitty.

Asiaan. Kokeilin tossa puolikkaan erän verran vielä metroa ja oli se edelleenkin ihan hirveetä. Toi aim assist pistää meikän pasmat täysin sekasin. Lisäks yleinen epävarmuus aseiden kohalla pistää pakan aika sekavaks. Tuntuu että joihinki sälleihin saa pistää lippaallisen ja toiset taas tippuu kahesta laakista. 1-vs-1 -tilanteissa ei voi olla ollenkaan varma siitä että sais kaverin hengiltä vaikka oliski alottanu ampumisen ensin. Lagi?

Muutenki täysin ristiriitanen fiilis, ku toiveikkaana kuvittelee että toi kovolla oleva beta olis muuttunu jotenki eilisestä. Sit menee kokeilemaan ja samaa sahalaitasekoiluvätinää pukkaa. Ottaa vaan pannuun niin paljon, ku on venannu tätä peliä ja tää ensikontakti hommaan on melko ala-arvosta kuraa.

EDIT: Jaha Master of Kebab ehti ekana.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Kaikista paras olisi IMO se että basen voisi jotenkin vallata kun on kaikki liput hallussa. Baserape on erittäin tylsää. Miten tämä toteutettaisiin? En tiedä.

Beta: Todella ärsyttävää kun näkee sen potentiaalin mitä tämä parhaimmillaan on ja mitä se voisi olla.

Parhaimmillaan tässä on LOISTAVA tunnelma: vihun support mies pätkyttää tunnelin päästä makuuasennossa KK:lla, oma squadi ei pääse etenemään rullaportaista minnekään, tiilinpalaset lentelevät, kipinät sinkoilevat, epämääräisiä huutoja kuuluu joka puolelta ja miestä kaatuu kuin heinää. Pakko laittaa engineer asialle ja mies ampuukin rpg:n kohti supporttia jotta saadaan pieni rako aikaan, nyt mennään!, SV98 kädessä nopea syöksy vasemmalle limsa-automaatin taakse suojaan, ryömin vähän eteenpäin, nopea laukaus supportin oikeaan ohimolohkoon, squadi etenee pikavauhtia suojaan luotien napsuessa joka puolelta. Kohta ollaankin jo pommilla.

Tässä on sitä sodan makua ja tunnelmaa, valitettavasti tuo kaikki hukkuu kaiken sen paskan sekaan mitä tämä beta tarjoaa.

Saisi edes tuon visuaalisen ilmeen paremmaksi, ei tästä vaan saa mitään selvää. Ruutu on aivan täynnä kaikkea epäoleellista tavaraa.

Toivotaan, toivotaan.

Niin, ja se damage tosiaan bugaa ja lagi on välillä aivan jäätävä. Pari peliä tuossa mitä yritin koittaa oli sellaisia, jotka toimi vähän sinnepäin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Mä en kyllä ymmärrä minkä takia basessa pitäs olla mitään suojaa. Toi johtaa ns. "rölli-ilmiöön", jossa jotkut spedet sniputtelee ikuisesti kestävän konkkaerän ajan omalta suoja-alueelta. Ja sehän on mielenkiintosta.

Eikö konkan tarkotus on capata liput ja listiä vastatiimi? En oo ainakaan ite minkään sortin herrasmiessääntöjen kannalla, joissa vastatiimille "annetaan tilaa" tms. Imo vastatiimi rapettaa basea = erä hävitty.

Tokkopa jossain Atacama desertissä ja vastaavissa mitään "Rölli-ilmiöö" tulee kun et basesta näe ampua ketään ees snipulla. (No joo ekoille lipuille ehkä, mut ymmärrät mitä tarkoitan. Ei vaikuta kuitenkaan pelin lopputulokseen. Tai sillain vaikuttaa, että sniputtavat häviävät roundin.)

Tottakai conquestin tarkoitus on vallata liput jne. Ja joo jos vastatiimi rapettaa basea, niin erä todennäköisesti hävitty, mut se ei saisi kestää montaa minuuttia. Kuten Sundman totesi, et kolmen lipun jälkeen voisi olla mahdollisuus vallata koko base ja game over.

Mutta joo jätetään tää aihe ja toivotaan, että BF 3:sta tulee niin hyvä kuin toivottiin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Hyvä bugi tuli äsken. Hyökkääjien pommi räjähti samaan aikaan ku respat meni nollaan jonka jälkeen peli jäi ikuiseen latausruutuun. Ei saanu ees selville kumpi voitti :D. Alan kyl koko ajan tykkään tästä enemmän. Varsinkin sniputtelu on tässä uskomattoman helppoa ja tehokasta puuhaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Kaikista paras olisi IMO se että basen voisi jotenkin vallata kun on kaikki liput hallussa. Baserape on erittäin tylsää. Miten tämä toteutettaisiin? En tiedä.

Tämähän on jo toteutettu, ainakin BF2:MC:ssä oli mappeja, joissa joko toisen puolen basen pystyi valtaamaan, tai vaihtoehtoisesti kaikki liput pystyi valtaamaan. Tuon pelin jälkeen ei mielestäni kunnollista conquestia ollakkaan nähty konsolien BF:ssä, toivottavasti tässä tulisi "paluuta juurille". BF2:MC on mielestäni edelleen se paras BF konsoleille, BC2 oli jees, mutta siitä puuttui se jokin, vaikka monessa asiassa oli menty rutkasti eteenpäin.

Betassa harmittaa, ettei conquestia ollut mukana :S
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Vähän mietteitä:

Grafiikasta valitetaan.
Mielestäni erittäin hienon näköinen (lukuunottamatta tekstuureja), graafinen tyyli ja värimaailma miellyttävät.
Aniakaan omalla TV:lläni ei sahalaitoja näy, mutta se onkin vain hd-ready. Kaverin uudemmalla fullHD-tv:llä BC2:kin näytti karmealta.
Onhan tähän kuitenkin lisätty BC2:een verrattuna dynaaminen valaistus (hint: tactical light), joka vie koneresursseja.
Hudeihin auttoi valikoista löytyvä ruudun säätö, nyt minimap ja ammocounter ovat reunemmassa eikä vaikutelma ole yhtä ahdas.

Pelattavuus hipoo täydellisyyttä lukuunottamatta lagia.
Tosin kukaan tosin odottikaan sataprodenttista suorituskykyä serveritestiltä? eikö?
Liikkuminen on todella sulavaa, muutaman kerran jäänyt jokin aita ylittämättä.
Kerran bugasi niin, että hypätessäni metallisen aidan yli sain itsemurhan ja sinkouduin mapin halki :D
Tähtäys taas on hyvinkin erilainen kuin BC2:ssa, mutta mielestäni itse asiassa jopa parempi. Tuntuma on hyvä, ja tähtäysvaikeuksia ei ole ollut.
Juokseminen ei aina toimi, mutta se nyt tuskin on niin paha vika että jätän pelin ostamatta.
Välillä myös pronessa maa alkaa pomppimaan :confused:

Ruutu muuttuu välillä siniseksi ja R-tähtäintä käytettäessä killcamissa ruutu näkyy samanlaisena kuin tähtäimellä katseltaessa.:p
M249 Saw näytti myös yhdellä spawnilla hieman omituiselta:
Mutta eipä tämä nyt niin buginen ole kuin osa antaa ymmärtää.
Suurin osa ongelmista löytyy serveripäästä, ja sitähän tässä testaillaan. Pienellä koodin hiomisella tästä saadaan hyvä.
Kyllähän se riepoo, kun vihollinen ei kuole ja itse putoaa ainakin nähtävästi laakista, mutta eipä betan tarkoitus ole saavuttaa henkilökohtaista menestystä. Lagittoimille servuille olen päässyt pari kertaa, ja siellä meno on todella mukavaa.
Veikkaampa, ettei retail-versio myöskään enää jumiudu lataustauoille ja kaverien kanssa pelaaminenkin toiminee.

Aseista sen verran, että semiauto sniperit ovat liian tehokkaita. Kiva ampua pulttilukkoisella kahdesti, kun svd:tä käyttävä puskahirviö ampuu kerran.
Sain juuri m1014:n avattua (rank 22), ja se oli hauska käyttää. Tehokaskin.
Lempiaseeksi on kuitenkin muodostunut UMP-45 (tässäkin)
Rekyyliä on vähän ja tappaa nopeasti, 2:n ammuksen burstimodea käyttäen putoavat viholliset 2-4:llä liipasimen vedolla riippuen etäisyydestä.
IR-tähtäimen ja silun kanssa melkoinen tappokone, kun piilottelevatkin viholliset näkyvät lämpökameralla.

E: eniten harmittaa pelaajien taso. EI näin huonoja tiimikavereita voi edes olla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

...Juokseminen ei aina toimi, mutta se nyt tuskin on niin paha vika että jätän pelin ostamatta...

Uskon jokaisen tämän jo huomanneen, mutta tuon kaverin saa nopeasti uudestaan sprinttaamaan, kun vaihtaa esim. primary weaponista pistoolille ja ampuu yhen kudin pistoolilla...
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Aseista sen verran, että semiauto sniperit ovat liian tehokkaita. Kiva ampua pulttilukkoisella kahdesti, kun svd:tä käyttävä puskahirviö ampuu kerran.

Tämähän oli tosiaan bugi. Eli toimivat liian tehokkaasti välillä nuo aseet. BC2:sen viimeisessä patchissakin korjattiin vielä näitä asioita, SVU teki liikaa vahinkoa läheltä ammuttaessa. Muistaakseni.

Ja voin sanoa Rando, että käy silmälääkärillä. Pelin graafinen ilme on yhtä mössöä. Näyttää hyvältä screenshoteissa mutta ei liikkeessä. Mutta ymmärrän kyllä viehtymyksesi karamellin sävyihin :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Oli pakko rekisteröityä tälle foorumille ainoastaan siksi että nyt 4 vuotta boxia hakkanneena olen erittäin pettynyt bf3 betaan, siis tuohan on aivan järkyttävää paskaa, lähinnä tulee mieleen 5 vuotta sitten julkaistut pelit ja graffat on jotain aivan jäätävää kuraa ***** erota roskapönttöä toisesta pelaajasta, PASKA ON PASKAA vaikka pannulla paistaisi
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Oli pakko rekisteröityä tälle foorumille ainoastaan siksi että nyt 4 vuotta boxia hakkanneena olen erittäin pettynyt bf3 betaan, siis tuohan on aivan järkyttävää paskaa, lähinnä tulee mieleen 5 vuotta sitten julkaistut pelit ja graffat on jotain aivan jäätävää kuraa ***** erota roskapönttöä toisesta pelaajasta, PASKA ON PASKAA vaikka pannulla paistaisi

Haha!

Kyseessä on vasta testiversio, itketään sitten kun/jos peli on tässä kunnossa julkaisun jälkeen.

Ja boxin rauta on tosiaan jo vanhentunutta niin ei sekään ihmeisiin pysty.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Oli pakko rekisteröityä tälle foorumille ainoastaan siksi että nyt 4 vuotta boxia hakkanneena olen erittäin pettynyt bf3 betaan, siis tuohan on aivan järkyttävää paskaa, lähinnä tulee mieleen 5 vuotta sitten julkaistut pelit ja graffat on jotain aivan jäätävää kuraa ***** erota roskapönttöä toisesta pelaajasta, PASKA ON PASKAA vaikka pannulla paistaisi

Miten voit odottaa että 6 vuotta sitten julkaistulla konsolilla peli näyttäisi vuoden 2011 peliltä?
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Miten voit odottaa että 6 vuotta sitten julkaistulla konsolilla peli näyttäisi vuoden 2011 peliltä?

Ei se ole pelkistä pikseleistä ja polygoneista kiinni. Graafinen ilme on vain kustu täysin konsoleilla. Jos peli on tehty PC:n ehdoilla, niin tietäähän sen miten siinä käy. Katsoppa BC2:sta, siinähän on tavallaan "huonompi" grafiikka, mutta kun peli on suunniteltu konsolin rajoitukset huomioon ottaen, niin se näyttääkin paremmalta. Värimaailma ja kaikki muukin tehty paremmin. Ja näyttää edelleen ihan hyvältä.

BF3 on sellainen erittäin kontrastinen ja värikylläinen, fotorealistisuuteen tavoitteleva peli, ei se vain toimi näillä vehkeillä. Ei oikein tuo tarkkuus ja tehot riitä.

Se on vielä pakko kysyä, että eikö oikeasti ketään muuta häiritse se että pelin ruudulla saattaa olla parhaimmillaan neljä revive-symbolia, kaksi ammo-symbolia, kuuden sadan metrin päässä olevien tiimikaverien nimet, objective-kirjaimet, oma minimappi, hudi, squadilaisten nimet, ribboneita, pisteketju ja viisi riviä killfeediä? Omasta mielestä tappaa kaiken immersion aika tehokkaasti. Eikö tuo ole jo vähän liikaa tavaraa?
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Grafiikasta ei paljon viitsi mainita, kun välillä putoaa ykkösbasella pixeli möössöön ja on kuin suossa tarpoisi sitten kuoleman jälkeen katselee ampujan puolikasta kivääriä ;-)
Ja tämä tökkii olen kuollut moneen kertaan kun oman puolen pelaajien nimet näkyy vihun päällä vaikka oma kaveri on ties missä.
Äänet on headsetillä hyvät kuulee kun vihulainen ryömii lähellä puskassa ja lataa asetta vaan ei näe. RPG:llä ja SMAW:lla saa kivasti puskat tyhjäksi kauempaakin :-)
Muuten mukavaa pelata, mutta saisi olla enemmän vaihtoehtoja ohjaimen nappien paikoille ja josko tämä tästä paranisi ;-)
Onkos tuo M-15AT miina vain ajoneuvoille?
 
Ylös Bottom