Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Iltaisin ku alkaa tahkoomaan tuota karkand map packkia läpi( konkka tai rush) ni ei saa mitään aikaan ku vastapuoli reippaa jo täysii. rupee menemään hermo, servoilla on pakko olla lagia ihan tolkuttomasti ku ei saa ketään hengiltä oli kädessä mikä tahansa ase. Joka kartassa on sellanen adhd meininki et respaat ja samantien lähtee henki. Kertaakaan en ole onnistunut joinaa servolle jossa oman puolen porukka tekisi jotain hyödyllistä(Mcom viritystä tai lipun valtauksia), turpaan tulee 200 - 0. Saisi tuo map rotaatio olla sillai et pyörittelis kaikkia mappeja sekasin ni jaksais vähän edes yrittää
Johan oli kentät... aivan pihalla olin, ku ei tiennyt yhtään paikkoja. Isoilta kartoilta tosiaan vaikutti. Aika saman kaltaisia noi tuntuivat olevan (wake island kokematta). Illan kaksi suurta vitutuksen aiheuttajaa oli: 1. mappi rotaatiossa VAIN vanhat kentät TAI dlc-kentät eli samaan kiertoon en kyllä servuja ainakaan itse löytänyt. 2. Näinkö oikein? hc-moodin energiat nostettu 100% asti. Aivan älytön juttu. Ei kerrassaan mitään järkeä. itse olisin muuttanut normi 60%:n vaikka 40-50%:ksi. Toivottavasti tähän tulee korjaus ja helvetin äkkiä. Suurimat syyt miksen normi-moodiin koske on 100% energiat ja tonttulakit
Positiivisina mainittakoon yökiikarin heikennys, nyt melkeempä joutuu jo käyttää muitakin tähtäimiä. (oliks tää näin vaikeeta ennen vanhaa yökiikaria )
jos haluat pelkkiä DLC-mappeja tulee serverin nimi olla B2K-server tai joku tuohon viittaava.
Kyllä sellaisiakin servereitä löytyy. Olen itsekin ollut usein sellaisilla. Itseäni sen sijaan ärsyttää, ettei löydy B2K-infantry servereitä. Ajoneuvot ovat nimittäin mielestäni pikkusen liian dominoivassa roolissa B2K-kartoilla. Lagia myöskin on ollut tänään melko paljon.Niin siis.. pointtini olikin.. Että on huono homma. kun pelattavana on joko dlc-mappeja tai original-mappeja. Sais olla servu missä olisi molempia sekaisin.
Mut ei sekään närästä niin paljoa, kuin hc-moodin 100% energiat
Kyllä sellaisiakin servereitä löytyy. Olen itsekin ollut usein sellaisilla. Itseäni sen sijaan ärsyttää, ettei löydy B2K-infantry servereitä. Ajoneuvot ovat nimittäin mielestäni pikkusen liian dominoivassa roolissa B2K-kartoilla. Lagia myöskin on ollut tänään melko paljon.
Eilen tuo uusien aseiden avaaminen tuntu vielä ihan hauskalta ja "uudelta" innovaatiolta, mut nyt pari iltaa tahkonneena on pakko myöntää, et niiden assignmentien avaaminen ohjaa peliä ihan väärille urille. Rundeista tulee ihan pelkää suorittamista --cut--
Olen täsmälleen samaa mieltä. Lähdin itsekin packin lataamisen jälkeen innoissani assaulttina metsästämään kuuluisaa famasia ja spawnasin peliin, jossa oman puolen miehistä valtaosa ei tee muuta kuin juoksentelee defibbi kädessä ruumiita etsien ja pinoaa medkittejä...
Huoh , mute ei toimi vieläkään , no ainaki statsit aukeaa jo ekalla
Olen täsmälleen samaa mieltä. Lähdin itsekin packin lataamisen jälkeen innoissani assaulttina metsästämään kuuluisaa famasia ja spawnasin peliin, jossa oman puolen miehistä valtaosa ei tee muuta kuin juoksentelee defibbi kädessä ruumiita etsien ja pinoaa medkittejä...