Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Eiku hetkinen. Sehän on Amtrac <3. Ihan mahtava laite.

Onhan se kiva, mutta uskomattoman hidas ja kankea, onneksi hyvä panssarointi kompensoi niitä puutteita. Vaikea saada tosin roadkillejä. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Amtrac on aivan mahtava. Jaksan usein ihmetellä miten se noköttää vapaana omassa basessa. Ilolla aina hyppään rattiin ja möngin taisteluun. Lipulla/laatikolla sitten nopea vaihto torniin ja jalkäväen pieksentä voi alkaa :) Yksittäinen tankkikin yleensä saa helposti siltä selkäänsä, sitten vaan nopea hitsaus ja taas mennään. Amtracilla saa piekseä vastustajaa aika pitkään, ennenkuin mitään järjestälmällisiä vastatoimia alkaa ilmetä. Suosittelen lämpimästi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Jep, on kyllä hyvä kulkine ja selvästi hiukan aliarvostettu. Liekö sitten juuri tuon hitaan nopeuden takia. Eipä silti, olen kyllä onnistunut silläkin roadkillin saamaan. :D Oli siinä nauramista kun ajelin etanan vauhdilla takaa snipun päälle joka kykki laatikon suojassa. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Jep, on kyllä hyvä kulkine ja selvästi hiukan aliarvostettu. Liekö sitten juuri tuon hitaan nopeuden takia. Eipä silti, olen kyllä onnistunut silläkin roadkillin saamaan. :D Oli siinä nauramista kun ajelin etanan vauhdilla takaa snipun päälle joka kykki laatikon suojassa. :D

Isosti aliarvostettu, oikeissa käsissä pelin vaarallisin ajoneuvo (liikkuva, raskaasti panssaroitu ja aseistettu spawn beacon). Boonuksena jengi ei juurikaan tajua keskittää tulta sitä kohtaan, jolloin pääsee suht helpolla laatikolle, jonka jälkeen peli onkin jo voitettu (ampujan tuijatessa laatikkoa kukaan ei pääse purkamaan)

Ja kyllä sen vauhtiin saa, boostilla voi jopa väistellä kauempaa ammuttuja raketteja.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Pääs muutaman rundin rämistelemään sundmanin ja kumppaneiden kanssa. Pistin kaveripyyntöä jos sitä joskus toistekkin pääsis mukaan peliin. Sujuuhan se ihan eri tavalla kun täysin summaporukassa.
 
Ihan mielenkiinnosta kyselen. Miten rekisteröityy m-com defense kill. Pitääkö Vihun olla virittämässä vai vaan lähellä lootaa? Nimim. EiRibbonia
 
Ihan mielenkiinnosta kyselen. Miten rekisteröityy m-com defense kill. Pitääkö Vihun olla virittämässä vai vaan lähellä lootaa? Nimim. EiRibbonia

En oo varma muuttuko se jotenkin päivityksessä, mutta ennen päivitystä vihun piti virittää samaan aikaan ku tapat sen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Pääs muutaman rundin rämistelemään sundmanin ja kumppaneiden kanssa. Pistin kaveripyyntöä jos sitä joskus toistekkin pääsis mukaan peliin. Sujuuhan se ihan eri tavalla kun täysin summaporukassa.

Laitettiin kaikki sulle "block communications" ja et pääse enää koskaan meidän kanssa pelaamaan. :D No ei, ei muuta ku messiin vaan, huomasit varmaan että ei oteta niin vakavasti, mutta kuitenkin jossain välissä yleensä voitetaan.

Oli kyllä ehkä huonoin servu pitkään aikaan, oli taas erittäin kansainvälinen tunnelma; on jenkkiä, brittiä, Uusi-seelantilaista :confused:, Suomalaista, Saksalaista jne.

Sen jälkeen kun lähdit, niin oli jo pakko vaihtaa servua kun vihollinen liukui vain mahallaan maata pitkin ja samalla ampui.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Sundman sai tankillisen rakkautta ja useamman kerran. :D Ja mua poltti liekit rovion! Olipa hauska kuunnella poikain turhautumista vaihteeksi. <3
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Sundman sai tankillisen rakkautta ja useamman kerran. :D Ja mua poltti liekit rovion! Olipa hauska kuunnella poikain turhautumista vaihteeksi. <3

:mad::D Aina kun spawnas niin jätkähän se siellä tankin kanssa napsuttelee. Enpä muista milloin olisi viimeksi Caspian mennyt noin huonosti, tosin MVP tuli. Oma tiimi ei ehkä myöskään ollut paras mahdollinen, varsinkin se yksi vanhus Gimmel oli ihan hirveä. :p

Onneksi seuraavassa rundissa palattiin normaaliin päiväjärjestykseen. Tsipen kanssa vähän näytettiin kotkille, että miten pelataan.

Battlefieldin jumala ei muuten halua, että minä opettelisin millään tasolla lentämään; spawnaan jettiin, samantien ammutaan kiitotielle. Spawnaan uudestaan, "bad luck" nousukiidossa. Spawnaan kopterin kyytiin, Jetti ajaa tahallaan päin...

Pelataan sitten Metron konkkaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kun joulupukki ei juuri tännepäin lahjoja kantanut, niin piti sitten lahjoa itteänsä ja käydä ekana mahollisena päivänä joulun jälkeen ostamassa BF3. Gamestopista uutena alta 40 eguu ei ollu kauheen kohtuuton hinta, joten tässä on iteki päässy pikkuhiljaa taistelukentälle mukaan. Olmonsin kanssa on tullu jonkun verran pelattua ja eilen tosiaan sattu myös ainaki sundman samalle servulle. Tietysti pelin kanssa kävi just niinku saatto odottaakin, eli kampanjalevy ei oo vielä koneessa käynytkään. Enkä ole varma, että tuleeko ihan lähiaikoina sinne päätymään. Tuun kanssa lyöttäytymään KFIN peleihin tässä piakkoin kunhan uskallan! Rohkeutta nosti vähän se, että K/D ratio (vaikka ei se niin kauheen tärkeä olekaan, varsinkaan tämmösessä pelissä) pääty viime yönä vihdoin plussan puolelle. Piti vähän kiriä, kun noita opiskelukuolemia tuli alkuun holtittoman paljon. Nyt alkaa jo sujua ja pelistä saa kyllä niin paljon enemmän irti, kun vähän tuntee karttoja ja tietää mitä tekee!

Eli siis nähään areenoilla!
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Olisi kyllä hauska pelailla teidän kebab-miehien kanssa, voitteko kertoa pääsiskö pelaileen teidän kanssa? Geimertäginähän on Sukkahunter, joten lisäilkää kaikki vaan, jos haluutte. Mikki löytyy, ja ääntäkin (välillä liikaakin) :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Eiköhän tuota pääse jos vaan on tiimissä tilaa kun usein ei meinaa olla edes kaikille halukkaille kebuille tilaa ainakaan samalla puolella :p On se vaan jännä että mitä enemmän tätä pelaa niin sitä paremmalta maistuu:cool:
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

:mad::D Aina kun spawnas niin jätkähän se siellä tankin kanssa napsuttelee. Enpä muista milloin olisi viimeksi Caspian mennyt noin huonosti, tosin MVP tuli. Oma tiimi ei ehkä myöskään ollut paras mahdollinen, varsinkin se yksi vanhus Gimmel oli ihan hirveä. :p

Tää vanhus oli joo vähän jäässä ja taisi etsiä muijaa seuraavaa... Ja venaa vaan overtdog, puolikuninkaallisen kebabosaston kosto olkoon hirmuinen!:p
Pakko kai tuo on tulla tänään kentälle meelaa teit feissii takaapäin täysillä, niinkuin vain kebabmies sen osaa! :D
Näytä liitetiedosto 8409
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Ihan mielenkiinnosta kyselen. Miten rekisteröityy m-com defense kill. Pitääkö Vihun olla virittämässä vai vaan lähellä lootaa? Nimim. EiRibbonia

itse ainakin tein ribbonin niin että C4'set M-comin kylkeen ja heti kun rupee kuuluu vinkumista nii räjäytin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Tuli ostettua oikein peliheadsetti vain bäfäilyä varten ja jummijammi kun äänimaailma oikein heräsi uuteen eloon kunnollisen basso- ja suuntatoiston vanavedessä. Jos aiemmin lentskarit saivat vetämään munat turpeeseen niin nyt mukana meinaa tulla lusikallinen sitä itseään. :D On tämä vain niin mahtava peli. :eek:

Sainpa myös vihdoin auki USAS-12 ja frägit. Onhan se nerffauksenkin jälkeen hemmetin hauskaa länkyttää porukkaa manan majoille kun ruumiit poukkoilevat sinnetänne. :p Samalla voisin viisaammiltani kysäistä että onko tosiaan niin että kun ampuu vaimentamattomalla aseella niin välähtää hetkellisesti minimapissa Turskan tapaan? Itse olen aina pitänyt minimapissa näkyviä vihollisia spottauksen tuloksina. Internetistä olen löytänyt informaatiota puoleen jos toiseenkin. Sittenpä suppressoria viitsisi jopa käyttää jos efekti on sama kuin codissa eli vaimennetulla aseella tulittaessa ei näy kartassa? Kenelläkään varmaa tietoa asiasta?

Niin ja Amtrac (lempinimeltään Länkytin :D) on yksi pelin parhaista ajoneuvoista ainakin omasta mielestäni: Vaikka ei ehkä olekaan niin nopea tai tappava kuin MBT, mutta kestää kuritusta kuin vieras sika ja on näppärä joukkojenkuljetuksessa ja -spawnaamisessa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Nykyään toi Engineerin AT-miinatkaan ei auta enään mitään, kun ne voidaan spotata ja sen seurauksena kukaan ei mene niihin. Vaikkakin on niitä idioottejakin, jotka tykkäävät kuolla noihin spotattuihinkin miinoihin. Ihan jumalattoman ärsyttävä päivitys, kun enää tankkeja ei saa oikein millään "salakavalasti" tuhottua.. Paitsi C4, mutta käytän Gaym....Claymoreja :D

Ja on tuo USAS-12 Frageilla aikamoinen vehje kans, onko se nerffattukin jossain vaiheessa? Noin 1300 tappoa tällä hetkellä sillä. Mitä 100 service stariako niitä oli?
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Samalla voisin viisaammiltani kysäistä että onko tosiaan niin että kun ampuu vaimentamattomalla aseella niin välähtää hetkellisesti minimapissa Turskan tapaan? Itse olen aina pitänyt minimapissa näkyviä vihollisia spottauksen tuloksina. Internetistä olen löytänyt informaatiota puoleen jos toiseenkin. Sittenpä suppressoria viitsisi jopa käyttää jos efekti on sama kuin codissa eli vaimennetulla aseella tulittaessa ei näy kartassa? Kenelläkään varmaa tietoa asiasta?

Kyllä näin on. Kun ammut ilman äänenvaimenninta, näyt minimapissa. Pelissähän oli toki bugi jonka takia kaikkien aseiden äänenvaimentimet eivät toimineet, en tiedä onko se jo korjattu. Ehkä on.

Amtracin lempinimi on kylläkin Etana. Yleinen partykeskustelu:

pelaaja X: Etana tulee.

pelaaja Y: Onko sulla Etanan-karkotinta?

X: Ai snail repellent?

Y: Niin. "Snail repellent!" (voidaan huutaa Arnold-aksentilla tai vaihtoehtoisesti englanniksi "Venäläisellä" aksentilla)

X: Onhan mulla, mihin laitetaan?

Y: Ei tarvi enää, se räjähti jo.

Keskustelun päätteeksi joku tietenkin mainitsee että kuinka Etana ei itseasiassa olekaan etana, vaan aika nopea ajoneuvo.
 
Ylös Bottom