Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Mut miten on mahdollista ettei kukaan muu saa tappoja. Ja samat kaks tyyppiä takoo kokoajan noita järjettömiä lukemia. Satuin kattomaan niin toistensa kaverilistoilla olivat.

Jos et ole huomannut, tämän pelin leaderboard on täynä noita boostereita jotka ovat huijanneet pisteensä. En tiedä mikä tuossa on pointtina, mutta varmaan tätä harrastaa sama porukka joka huvikseen myös kiduttaa pieneläimiä.

Pari kertaa on noihin tullut pelissä törmättyä. Siellä ne jossain kentän nurkassa tappaa ja elvyttää toisiaan kilpaa. Siitä saa hurjat pisteet kun tappaa aina saman ukon uudelleen ja uudelleen. Kyseessä on ns. nemesis boosting method.

Jos törmäät vastaavaan toimintaan, voit laittaa battlelogin ja/tai xbox liven kautta raporttia. Mutta en kyllä tiedä tuleeko siitä mitään seuraamuksia niille. Voit myös itse pelissä mennä häätämään ne pois servulta, siten että ammut vastapuolen boostaavat pelaajat niin niiden kuvio menee pilalle.

Sattumalta eilen oli Gulf of Omanissa kaksi Amerikkalaista idioottia, jotka tankilla ja LAV:illa estivät omien jettien ja helikopterien nousun ampumalla ja törmäämällä niihin. Olimme lähinnä ymmärrystä vailla. Harmiksemme ne häipyivät servulta ennen kun ehdimme heitä rankaista mitenkään muuten kuin raportoimalla liven admineille.
 
Sattumalta eilen oli Gulf of Omanissa kaksi Amerikkalaista idioottia, jotka tankilla ja LAV:illa estivät omien jettien ja helikopterien nousun ampumalla ja törmäämällä niihin. Olimme lähinnä ymmärrystä vailla. Harmiksemme ne häipyivät servulta ennen kun ehdimme heitä rankaista mitenkään muuten kuin raportoimalla liven admineille.

Tyypit oli kyllä yhtä mukavia kuin HC TDM ;)

Eilen kävi Strike to Karkandin rushissa sama kun russian badgerille sen yhdessä videossa, eli spawnasin hyökkääjänä puolustajien spawniin. Harmi vaan että se alue on hyökkääjille ns. "strickly verboten" ja sieltä on aikaa se 10 sekuntia päästä pois mikä on mahdotonta.

Sori muuten ch1lldudelle ja dejalle se kyykyttely eilen. Oli vaan pakko kun sain teidän viperin alas tankin perusammuksella. Ch1lldude kyllä tappo mut sen jälkeen varmaan kahdeksan kertaa putkeen, mutta oli se sen arvoista.

Pleikkapuolella huhuillaan jotain tulevasta DLC:stä. Toivottavasti tulis lisää karttoja. Vaikka se yksinpelin Manhattan, joku hieman tiiviimpi metsäkenttä, lumikenttä ja ihan villinä ajatuksena joku pelkästään ilmataistelukenttä. Vaikka ihan tyyliin tappomatsia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Nonni jes! Sain tänään vihdoin sen ilma ribbonin. Oli pahuksen hyvä pilotti. En oo ees enää panostanu koko asiaan, mut nyt sattui ekalla kertaa sisällä ollessa 4 tappoa ja ajattelin et nyt sen sitten perhana hommaan. Kerran vielä ammuttiin sieltä alas, mut loppujen lopuks sain kaksikin niitä ribboneja :) Ja enää en koptereihin astu!
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Ilmassahan on ihan parasta. Näköjänä 66h äkkiä laskettuna lentotunteja. Eilen pitkästä aikaa kharg islandia ihan jalat maassa ja voi jeesus miten tylsää lenkkeilyä se on.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Onhan se ihan kivaa sitten osaavissa käsillä lennellä. Menin kuitenkin taas kyytiin :D Ei ollut muita ajoneuvoja lähellä enkä jaksanut juosta niin pitkää matkaa.
Mikä sen kentän nimi on missä ei ilmassa lentele muut kuin kopterit? Se on kivaa sillon kun ei oo ne jetit niskassa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Onhan se ihan kivaa sitten osaavissa käsillä lennellä. Menin kuitenkin taas kyytiin :D Ei ollut muita ajoneuvoja lähellä enkä jaksanut juosta niin pitkää matkaa.
Mikä sen kentän nimi on missä ei ilmassa lentele muut kuin kopterit? Se on kivaa sillon kun ei oo ne jetit niskassa.

Noshahr Canals, Damavand Peak ja Sharqi Peninsula.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Noshahr Canals, Damavand Peak ja Sharqi Peninsula.
Sharqissa on muuten ihan vituillaan helikopterien välinen balanssi. Siinä nimittäin helot näkevät roundin alussa toisensa, mutta koska Viper on ylempänä, saa se lukituksen heti spawnatessa, kun taasen Havocilla menee sekunti tai kaksi ennekuin saa nokkansa kohti Viperiä. En ole vielä kertaakaan hävinnyt tuota alun kopteritaistelua jenkkien puolella.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Välillä näille spawneille ei voi kuin nauraa. Onneksi ne tuntuvat kusevan iirikseen kaikkia tasapuolisesti.

Eilenkin Seine Crossingin konkassa olin siellä A-lipun kulmakaupan hyllyjen välissä piilossa valtaamassa kyseistä lippua. Seisoin selkä seinää vasten ja tähtäilin vastapäisen autotallin suuntaan, koska tiesin sen olevan yksi lipun spawn-pisteistä. Yhtäkkiä tunnen miten ukkoni nytkähtää näkymättömän voiman työntämänä metrin eteenpäin ja samassa alkaa supportin USAS laulamaan takaraivooni.

Se tyyppi oli siis syntynyt samaan tilaan kuin minä, sysäten äijäni syrjään tieltään pungertaessaan ulos digilimbosta tuohon virtuaali-Pariisin putiikkiin. Kamoon DICE! :(
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Välillä näille spawneille ei voi kuin nauraa. Onneksi ne tuntuvat kusevan iirikseen kaikkia tasapuolisesti.

Eilenkin Seine Crossingin konkassa olin siellä A-lipun kulmakaupan hyllyjen välissä piilossa valtaamassa kyseistä lippua. Seisoin selkä seinää vasten ja tähtäilin vastapäisen autotallin suuntaan, koska tiesin sen olevan yksi lipun spawn-pisteistä. Yhtäkkiä tunnen miten ukkoni nytkähtää näkymättömän voiman työntämänä metrin eteenpäin ja samassa alkaa supportin USAS laulamaan takaraivooni.

Se tyyppi oli siis syntynyt samaan tilaan kuin minä, sysäten äijäni syrjään tieltään pungertaessaan ulos digilimbosta tuohon virtuaali-Pariisin putiikkiin. Kamoon DICE! :(
Hmm... Tosiaan on ihmeellistä, ettei DICE ole pistänyt spawnaamiseen jonkinlaista testiä tyyliin if (player at spawnpoint2){playerspawn = spawnpoint3} (heh ei tuo if statement toimisi varmaan missään kielessä, mutta esimerkkihän tuo vain oli). Ei luulisi olevan vaikeaa siirtää spawnpointtia tyhjään kohtaan.
 
Ilmassahan on ihan parasta.

Itsekin koin ilmailun vallan miellyttävänä harrastuksessa. Varsinkin kun Waken konkassa ensin tuhosin suihkarilla naapurin flankerin sen jälkeen sujuvasti laskuvarjolla valtaamaan A-lippua josta parilta paikalle saapuneelta vihulaiselta henki pois Famasilla. Siitä sitten tankki alle ja kohti B-lippua jossa odottelikin Tunguska joka oli onneksi täysin keskittynyt taistelemaan taisteluhekon kanssa. Helppo tappo ja olin complete warrior.

Siinä sitten hirveä battlefield-boner päällä kohti sitä lipputankoa jossa oli vielä yksi vihu joka juoksikin pihalle korjaamaan tankkia. Otin skidloaderin alle ja ajattelin, että vielä like a boss tähän perään, MUTTA EI. Joku niljakas venäläinen ampui minut niille sijoilleni. Mutta I aint even mad bro. I aint even mad.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Se tyyppi oli siis syntynyt samaan tilaan kuin minä, sysäten äijäni syrjään tieltään pungertaessaan ulos digilimbosta tuohon virtuaali-Pariisin putiikkiin.(
Kannattaa olla makuullaan, mikäli tietää olevansa spawnipaikassa. Tällöin vihollinen spawnaa sinun päälle, eikä siis huomaa sinua. Ellei tietysti satu katsomaan alaspäin, mutta useimmat lähtevät kuitenkin juoksemaan suoraan eteenpäin.

Monesti on siellä samaisessa putiikissa minun niskaan spawnattu ja samoin olen spawnannut itsekin toisten päälle. Toinen yleinen toisten päälle spawnaamispaikka on juurikin se vastapäinen autotalli.

Mutta on kyllä ihan käsittämätöntä, miksi ovat tähän tehneet tällaisen spawnsysteemin. BC2:ssa oli jo sellainen, että pelaaja ei spawnaa koskaan liian lähelle vastustajaa. Squadiin spawnaaminen tietysti asia erikseen. Miksi tässä ei ole sama systeemi on täysi mysteeri.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kyllähän ne varmaan korjaa ne spawnit, paitsi että ne on jo korjattu. Hyvä DICE! Ehkä seuraavassa patchissa patchataan patchi.

Ei tätä peliä kyllä hirveän vakavasti kannata ottaa, sen verran paljon ongelmia tässä on. Hauskahan tätä on pelata ei siinä mitään, mutta voishan tätä jo pikkuhiljaa alkaa paikkailemaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kyllähän ne varmaan korjaa ne spawnit, paitsi että ne on jo korjattu. Hyvä DICE! Ehkä seuraavassa patchissa patchataan patchi.

Ei tätä peliä kyllä hirveän vakavasti kannata ottaa, sen verran paljon ongelmia tässä on. Hauskahan tätä on pelata ei siinä mitään, mutta voishan tätä jo pikkuhiljaa alkaa paikkailemaan.

Kuvastaa hyvin tätä nykytrendiä kun pelit julkaistaan keskeneräisenä ja korjaillaan jos ehditään/jaksetaan. Jossain saisi mennä raja ahneudellakin. Hiukan vähemmilläkin taloudellisilla voitoilla varmaan pärjäisi ja samalla pelit olisi parempia. Jokohan tuo yksinpelikampanja toimii kunnolla, en ole uskaltanut kokeilla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Konsolipelaajat saa kuitenkin olla tuosta kiitollisia, sillä ilman EA:ta Tätä peliä tuskin olisi konsoleille
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Tuli kerättyä eilen "kokoelmiin" ehkä arvokkaimmat tagit. Kiitos Haca! :D

Varsin kelvolliset squad rush-hetket oli myös hirvimiehen ja pyllypiraatin kans. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

On muuten aivan hirveetä katsoa kun pikkusiskoni pelaa mun tilillä tätä. Oikeen näkee et luulee sen olevan Call of duty :D Oli pakko lähtee pois, ei kestä kattoa kun sillä kesti minuutin tappaa tankilla ihminen joka seisoo sen edessä. Käskin sen mennä tankkiin ettei kuolis jatkuvasti, mut ei se oikeen auttanu ku ei se ymmärrä kattoo sitä karttaa ja joutuu ite kertomaan sille et nyt joku on sun takana, häh missä en mä näe PAM.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

On muuten aivan hirveetä katsoa kun pikkusiskoni pelaa mun tilillä tätä.

Näin alkaa jokainen selitys kun SPM KDR W/L-ratio ja kaikki muu mahdollinen on yhtä paljon pakkasella kun ilma nyt koko maassa :D
Mullakin tulee sillon tällön eriä,joissa mun sisko pelaa,vaikka sellasta ei edes ole.
Ei vaan hyvin sää varmasti vedät.
Ja anteeks.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Täällä ketjussa on syytä jokaisen hakea pihalta jäitä hattuun!
Henkilökohtaisuuksia ja muuta foorumihengen vastaista päänaukomista ei edelleenkään katsota hyvällä ylläpidossa, joten jos ei tahti muutu niin korttipakasta ei tarjonta lopu kesken.

Viestejä poistettu tilanteen rauhoittamiseksi.

T: Ylläpito
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Näin alkaa jokainen selitys kun SPM KDR W/L-ratio ja kaikki muu mahdollinen on yhtä paljon pakkasella kun ilma nyt koko maassa :D
Mullakin tulee sillon tällön eriä,joissa mun sisko pelaa,vaikka sellasta ei edes ole.
Ei vaan hyvin sää varmasti vedät.
Ja anteeks.

Hehe :D En mä oo niin tarkka noista numeroista. Ja ihan hyvin se lopulta meni 5 tappoa ja 9 kuolemaa. Ei kauheen paha ekalta kerralta vaikka se kaunista ei ollutkaan.
 
Ylös Bottom