Dragonfly
KonsoliFIN Alumni
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä
Se nyt on sanomattakin selvää, että aina on parempi jos saa tappoja ja on kuolematta. Hivenen kärjistetyn esimerkkini pointti nyt vaan oli se, että ilman tappojakin voi olla tiimilleen hyödyksi. Kolme kuolemaa M-comin tuhoamisesta ei ole paha hinta. Eikä kyse ole siitä, etteikö olisi samalla spawnpointtina. Kyllähän esimerkin sotilaani rinnalle pystyisi spawnaamaan. Kolme kuolemaa on eri asia kuin olla kuolleena koko ajan.
Juuri tätä tarkoitin. Toisaalta publalla pelatessa on pakko hyväksyä se asia, että servu on yleensä täynnä eri tasoisia pelaajia. Aika tympeää ajatella, että jos ei osaa niin ei saisi yrittää. Kaiken maailman buusterit, glitsaajat ja perseilijät onkin sitten asia erikseen.
Jeps tiukat matsit, joissa kaikki pelaa täysillä objectivea, rokkaa.
Eikös joku suuri ajattelija joskus sanonut, että Saksa on paska maa.
Vielä enemmän olet hyödyksi jos teet tuon kaiken vaikkapa kuolematta tai samalla tappaen muutaman vihollisen. Elossa pysyminen on yleensä kannattavaa, varsinkin jos muu tiimi on heikko. Spawnpointtina oleminen on erittäin tärkeää. On myös aivan eri asia vetää Seinen konkka 35-10 kuin 35-30. Kaksikymmentä kuolemaa vähemmän tarkoittaa kahtakymmentä tikettiä enemmän lopputiimillesi. Eikä se tarkoita etteikö pelaisi objectivea.
Se nyt on sanomattakin selvää, että aina on parempi jos saa tappoja ja on kuolematta. Hivenen kärjistetyn esimerkkini pointti nyt vaan oli se, että ilman tappojakin voi olla tiimilleen hyödyksi. Kolme kuolemaa M-comin tuhoamisesta ei ole paha hinta. Eikä kyse ole siitä, etteikö olisi samalla spawnpointtina. Kyllähän esimerkin sotilaani rinnalle pystyisi spawnaamaan. Kolme kuolemaa on eri asia kuin olla kuolleena koko ajan.
Monesti tosin tulee sellaisia tilanteita, joissa kannattaa uhrata se yksi tiketti tavoitteen saavuttamiseen. Täytyy vain oppia tunnistamaan ne paikat milloin kannattaa kuolla ja milloin ei. Joskus tiimissä on sellaisia pelaajia joista olisi enemmän hyötyä jos he pysyisivät omassa basessaan tekemättä mitään.
Juuri tätä tarkoitin. Toisaalta publalla pelatessa on pakko hyväksyä se asia, että servu on yleensä täynnä eri tasoisia pelaajia. Aika tympeää ajatella, että jos ei osaa niin ei saisi yrittää. Kaiken maailman buusterit, glitsaajat ja perseilijät onkin sitten asia erikseen.
Tosiaan tuo K/D:n suojeleminen on täysin idioottimaista, kaikista parhaat pelit ovat silloin kun vastapuolikaan ei noita asioita mieti vaan yrittää sinne pommille tiimipelillä tai valtaa lippuja.
Klaanimatsissa vastassa oli Saksalainen klaani ja siinä tehtiin bratwurstista kebabbia, vähän ylijuoksuksi meni siis.
Jeps tiukat matsit, joissa kaikki pelaa täysillä objectivea, rokkaa.
Eikös joku suuri ajattelija joskus sanonut, että Saksa on paska maa.