Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Äkkiseltään laskis että HC:ssa dartti tekee vielä pahempaa jälkeä kun se on käytännössä aina laakista poikki. Silloinhan ei tietty mikään ase ole op jos nyt antaa vihujen ampua ensin:D

Kyllä sen on pakko olla aika hävytön vehje jos mä sain sillä normitiketeillä metrossa jotain 70/20 kun päätin kokeilla sitä luettettuani bugista. Ei oo koskaan ennen sitä tullu tollasia lukuja eikä varmaan enää tulekaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Musta tuo darttailu käyttö on lähinnä noloo. Kyseessä on selvästi klitsi, joten sitä ei voi verrata edes esim. muinaiseen famas/usasfrähihorotteluun. Mutta kukin tyylillään, jos kehtaa :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Musta tuo darttailu käyttö on lähinnä noloo. Kyseessä on selvästi klitsi, joten sitä ei voi verrata edes esim. muinaiseen famas/usasfrähihorotteluun. Mutta kukin tyylillään, jos kehtaa :)

Minulla on myös noiden kaikkien mainitsemiesi vekottimien kanssa sama fiilis. Tiedostan, että taistelussa kaikki on sallittua, jos pelintekijät ovat siihen antaneet näinkin ylivoimaisia työkaluja. Silti olen huomannut alitajuisesti vältteleväni noita tiettyjä aseita, vaikka niillä saattaisi pärjätä paremmin kuin nyt.

Mutta en valita, enkä parjaa näiden aseiden käyttäjiä. Jokaiseen OP-laitteeseen on silti aina löytynyt vastavoima. Myös darttiin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kerro mullekin mikä käy dartin vastavoimaksi kun se tappaa laakista heti kun näkee? Tietty kilsan päästä snipulla tai nurkan takaa noobituubilla mut normiaseilla ei paljon tartte vastaan tapella. Tosiaan se famas oli joskus op, dartti on glitchaamista eikä enää pelkästään op. Ei se kyllä mua mitenkään silti risomaan ala vaikka täällä siitä meuhkaankin. Kohtuu vähän sitä jengi käyttää ja jos joku käyttää ni saa itsekin tekosyyn vetää sillä :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Ja kertokaa ihmees miten sen saa avattua :D Haluan kokeilla! :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kerro mullekin mikä käy dartin vastavoimaksi kun se tappaa laakista heti kun näkee?

Mikä tahansa ase, jolla saa tämän ihanan suppressionin tappiin. Itse en ole kuollut darttiin kuin ihan muutaman kertaa. Vai onko aseen käyttö kasvanut parin lähipäivän aikana räjähdysmäisesti?
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kerro mullekin mikä käy dartin vastavoimaksi

M16A3. Pelin ylivoimaisin ase. LAV-25 on myös ihan hyvä.

Dartin saa avattua kun vetää M26 MASSilla tarpeeksi tappoja. Sitten vaan aseeseen underslung rail+heavy barrel+M26 dart, niin taikamoodi on käytössä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Mikä tahansa ase, jolla saa tämän ihanan suppressionin tappiin. Itse en ole kuollut darttiin kuin ihan muutaman kertaa. Vai onko aseen käyttö kasvanut parin lähipäivän aikana räjähdysmäisesti?

Toki se onnistuu jos LMG:llä pitää nännin pohjassa mutta nämä mano-o-mano kohtaamistilanteet on hankalia . Itse kun tuota käytin vähän aikaa , voitin nämä naamakohtaamiset jokakerta . Lisäksi Dartilla on tuo läpäisykyky melkoinen , on nähty yhdellä dartilla tapettavan 4 äijää .

Mutta , ei ne tuota M15 miina-bugiakaan ole korjanneet . Jos vihu ajaa sun miinaan ja olet jo vaikka jetissä , näkyy se jettitappona ?
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kyllähän tuo M26 Dart melkoinen niittokone on, muutamana iltana tuli testailtua ja äkkiä sillä parisataa tappoa sai. Joskus tosin ei rekisteröinyt osumia kunnolla. Mutta sen verran hämärää hommaa tuon käyttäminen kuitenkin on, ettei enää kehtaa.

Viime päivinä on tullut käytettyä AK-74:ää heavy barrellilla, joka vaikuttaa kelpo vehkeeltä. Alhaisen tulinopeuden takia (tähän piti tottua, AEK aiempi suosikki) vähäinen rekyyli, joten voi paremmin vetää nappi pohjassa.

Omaan peliin suppresssion ei ole juurikaan vaikuttanut, eikä se suuremmin ärsytä. Tosin eipä ollut valittamista tilanteeseen ennen päivitystä. Onhan se välillä huvittavaa kun lähietäisyydeltä vihollisen kanssa kumpikin tyhjentää lippaansa osumatta toiseen. Nyt saa ohi ampumisesta + haavoittamisesta melkein saman verran tai enemmän pisteitä kuin itse taposta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Tämän viesti ketjun lukeneena niin voi sanoa että Ykm sakki on täynnä neitejä ja pilvilinnassa eläviä ylimielisiä idiootteja.Noi oulun pojat...tervetuloa joskus toppilaan oluelle ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Tämän viesti ketjun lukeneena niin voi sanoa että Ykm sakki on täynnä neitejä ja pilvilinnassa eläviä ylimielisiä idiootteja.Noi oulun pojat...tervetuloa joskus toppilaan oluelle ;)

Toppilan ghetto, tuo maahanmuuttajien, uusnatsien, narkkareiden, opiskelijoiden ja YH-äitien kansoittama hieno asuntoalue, hyiss...

No voiskai sitä tullakin. :D
 
Näin on. Ryhmähali tähän väliin. "Aikuisiahan" tässä kaikki ollaan. Ei ole mitään järkeä lähteä myrkyttämään välejä tällaisilla väärinkäsityksillä.
Hyväntahtoinen ja kekseliäs kuittailu sen sijaan on mitä parasta viihdettä ;)

Btw. Oli muuten taas luonnetta kasvattavaa peliä perjantaina. Sundman, Galzzy, Goldzero & co. toisella puolella hieman ehkä raapimassa pesää ;) norshar canalsissa. Koita siinä nyt sitten ajella tankilla basesta pois. No Kainin kanssa siinä yritettiin laittaa hanttiin mutta eipä auttanut. Näitä sattuu. No hard feelings. Sainpahan sentään Sundmanin kerran hengiltä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Tämähän aiheuttaa YKM:n ja SDC:n välisen sodan. Tän mä haluan nähdä!

On tää huvittavaa :)

Joo MTV3:n kanssa ollaan alustavasti sovittu lähetysoikeuksista,luopuvat kuulemma mm-lätkästä kun osuvat pahasti päällekkäin...

Ylläpito varmasti tietää mitä simperille tehdään??
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Ylläpito varmasti tietää mitä simperille tehdään??
Ylläpito tietää, että jos keskustelu ei tän viestin jälkeen palaudu urilleen, pelaavat veijot Bäfäänsä pian jäähypenkiltä offtopic-roskittelusta syytettynä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Btw. Oli muuten taas luonnetta kasvattavaa peliä perjantaina. Sundman, Galzzy, Goldzero & co. toisella puolella hieman ehkä raapimassa pesää ;) norshar canalsissa. Koita siinä nyt sitten ajella tankilla basesta pois. No Kainin kanssa siinä yritettiin laittaa hanttiin mutta eipä auttanut…

Toi "Nosehair" Canals on imo jotenki pöljästi suunniteltu kenttä. Neukuilla saa ehkä vähän liian kelposti kammettua jenkit sinne lentotukialukselle ja myös pidettyä siellä Javelineilla ja Guided Shelleillä. Vastaavasti on kohtuu ahistavaa lähteä kruisaamaan tankilla, ku välittömästi tallista ulos ajaessa valot vilkkuu ja kaikki hakeutuvat kilkkeet piippaa. Tasasilla tiimeillä ihan rentoa mättyä kyllä.
 
Ylös Bottom