Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä
Viime yönä loistavat pelit ison Suomalaisporukan kanssa. Parhaimmillaan laskin meitä olevan 16 (!!) samalla servulla! Taso on edelleen korkea, paria poikkeusta lukuunottamatta muut randomit olivat sivuosassa, kun Finskit painelivat menemään vastatusten. Hyödyllinen vinkki muuten kaikille, jos ette vielä tiedä: squad&team -valikosta saa mikit kuulumaan vaihtoehtoisesti joko omalle squadille tai sitten koko tiimille. Oletuksena se on vain omalle pienelle ryhmälle, mutta pelit paranivat heti melkoisesti parantuneen yhteistyön myötä, kun sen laittoi kuulumaan koko tiimille.
Edellä mainituista mapeista Tehran Highway ja Kharg Island ovat kyllä ehdottomat suosikit Rush-pelimuotoon. Ovat jotenkin niin hyvin tasapainossa molemmille puolille ja taktisia reittejä on paljon.
Kiva muuten huomata sellainenkin juttu, että Bad Company ykkösen mapeista tuttujen kenttien ominaisuuksia on otettu mukaan. Siinä pelissä kun oli mielestäni todella hyvin toimiva kenttäsuunnittelu ja sama kädenjälki näkyy tässäkin. Muihin peleihin haluan sen verran verrata, että esim. MAGista tuttu systeemi "liikkuva taktinen spawnipiste" Amtrac-kulkuneuvon muodossa taas on erittäin toimiva juttu sekin. Näin sen toivoisi aina menevän - poimi parhaat ominaisuudet muista vastaavista peleistä ja lisää omia ideoitasi peliä tehtäessä, niin voi saada todella hyvän kokonaisuuden, kuten BF3:n kohdalla on käynyt.
Viime yönä loistavat pelit ison Suomalaisporukan kanssa. Parhaimmillaan laskin meitä olevan 16 (!!) samalla servulla! Taso on edelleen korkea, paria poikkeusta lukuunottamatta muut randomit olivat sivuosassa, kun Finskit painelivat menemään vastatusten. Hyödyllinen vinkki muuten kaikille, jos ette vielä tiedä: squad&team -valikosta saa mikit kuulumaan vaihtoehtoisesti joko omalle squadille tai sitten koko tiimille. Oletuksena se on vain omalle pienelle ryhmälle, mutta pelit paranivat heti melkoisesti parantuneen yhteistyön myötä, kun sen laittoi kuulumaan koko tiimille.
Edellä mainituista mapeista Tehran Highway ja Kharg Island ovat kyllä ehdottomat suosikit Rush-pelimuotoon. Ovat jotenkin niin hyvin tasapainossa molemmille puolille ja taktisia reittejä on paljon.
Kiva muuten huomata sellainenkin juttu, että Bad Company ykkösen mapeista tuttujen kenttien ominaisuuksia on otettu mukaan. Siinä pelissä kun oli mielestäni todella hyvin toimiva kenttäsuunnittelu ja sama kädenjälki näkyy tässäkin. Muihin peleihin haluan sen verran verrata, että esim. MAGista tuttu systeemi "liikkuva taktinen spawnipiste" Amtrac-kulkuneuvon muodossa taas on erittäin toimiva juttu sekin. Näin sen toivoisi aina menevän - poimi parhaat ominaisuudet muista vastaavista peleistä ja lisää omia ideoitasi peliä tehtäessä, niin voi saada todella hyvän kokonaisuuden, kuten BF3:n kohdalla on käynyt.