Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Viime yönä loistavat pelit ison Suomalaisporukan kanssa. Parhaimmillaan laskin meitä olevan 16 (!!) samalla servulla! Taso on edelleen korkea, paria poikkeusta lukuunottamatta muut randomit olivat sivuosassa, kun Finskit painelivat menemään vastatusten. Hyödyllinen vinkki muuten kaikille, jos ette vielä tiedä: squad&team -valikosta saa mikit kuulumaan vaihtoehtoisesti joko omalle squadille tai sitten koko tiimille. Oletuksena se on vain omalle pienelle ryhmälle, mutta pelit paranivat heti melkoisesti parantuneen yhteistyön myötä, kun sen laittoi kuulumaan koko tiimille.

Edellä mainituista mapeista Tehran Highway ja Kharg Island ovat kyllä ehdottomat suosikit Rush-pelimuotoon. Ovat jotenkin niin hyvin tasapainossa molemmille puolille ja taktisia reittejä on paljon.

Kiva muuten huomata sellainenkin juttu, että Bad Company ykkösen mapeista tuttujen kenttien ominaisuuksia on otettu mukaan. Siinä pelissä kun oli mielestäni todella hyvin toimiva kenttäsuunnittelu ja sama kädenjälki näkyy tässäkin. Muihin peleihin haluan sen verran verrata, että esim. MAGista tuttu systeemi "liikkuva taktinen spawnipiste" Amtrac-kulkuneuvon muodossa taas on erittäin toimiva juttu sekin. Näin sen toivoisi aina menevän - poimi parhaat ominaisuudet muista vastaavista peleistä ja lisää omia ideoitasi peliä tehtäessä, niin voi saada todella hyvän kokonaisuuden, kuten BF3:n kohdalla on käynyt.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oonko ainoa josta tuntuu että tässä se seinien räjäyttely on vähentynyt todella paljon? Perus kranaatilla ei saa seinään mitään jälkeä. Muutenkin matsien aikana missään ei juurikaan näe ollenkaan rikkinäisiä seiniä. Ei kai ne nyt oo poistanu sitä ominaisuutta?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä ainakin oman singon kudista on jokainen seinä rikki mennyt, jonka läpi olen vihollista lähtenyt tappamaan. Eipä tuossa yhden rushipelin jälkeen ollut taloista kun tiilikasat jäljellä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vaikka äskettäin olin vielä suomimatsia vastaan, niin olis kyllä hyvä jos järjestettäisiin, kun en ite ainakaan ole vielä kunnon matseja bongannut.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

KonsoliFIN platoon jo täynnä. Luin twitteristä, että tuohon on tulossa korjaus, jotta mahtuu niin paljon pelaajia, kuin haluaa.

Voitas järjestää tosiaan noita suomipelejä, kun tyhjiä servuja löytyy minne kasautua.

E: Niin muuten. Häiritseekö ketään muuta liika kirkkaus? Olen koittanut säätää brightnessiä pienemmäksi, mutta silti on liian kirkas välillä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

mitenköhän ton kanssahuutajan saisi hiljennettyä? tulee vihellystä, laulua ja kaiken maailman huutoa kanssa pelaajilta. Ei hyvä
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vaikka äskettäin olin vielä suomimatsia vastaan, niin olis kyllä hyvä jos järjestettäisiin, kun en ite ainakaan ole vielä kunnon matseja bongannut.

Suomimatseja on kaikenaikaa, suurempia ja pienempiä. Kaverilista kondikseen ja alkaa löytymään.

mitenköhän ton kanssahuutajan saisi hiljennettyä? tulee vihellystä, laulua ja kaiken maailman huutoa kanssa pelaajilta. Ei hyvä

Sieltä löytyy Startin alta Squad-valikko ja vaihtaa sieltä voice-linjan offille tai joksikin muuksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pistäkääpä meikäläiselle kaverikutsua, jotka noissa suomimatseissa pyörii. Itse olen koittanut keräillä konsolifinistä suomalaisia listalle, mutta kukaan ei ole ollut missään pelissä, jossa olisi muitakin suomalaisia ollut mukana.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hemmeting Battlelog.. itelläni psn versio pelistä ja ei toimi, ei millään... fifa12 ja nhl12 nettiominaisuudet toimii moitteetta,
joten psn tili on yhdistetty EA tiliin.. Koitin jo livechat tuen kauttakin.. siellä se koitti vaikka mitä mutta ei saanut autettua..
Nettiä lueskelleena en ole ainut kenellä sama ongelma.. huoh. Vähän niinkuin EA ei olisi kunnolla valmistautunut tohon
digitaaliseen konsoliversioon.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo siinä esikatselussa näkyy tosiaan vain se jenkkisotilas. Mutta kun sä valitset sen jenkin puvun, samalla vaihtuu myös sen toisen puolen (ketä ne nyt oli? PLR?) puku. Siinä valikossa, mistä valitset sen camouflagen, se camon kuvake on puolitettu kulmasta kulmaan ja siitä näkee molempien puolten camon.




eiku meinasin että eikös noita ase härspäkkeitä siinä pääse vaihtamaan myös sille toisen puolen ukolle vai pitääkö se tehdä aina tuossa mapin alussa...fore gripit sun muut optics härpäkkeet??? ois hyvä jos ne vois vaihtaa jo valmiikse tossa my soldiers valikossa myös tolle toiselle ukolle..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En ymmärrä ihmisten negatiivista äänensävyä yksinpeliä kohtaan. Itelle ainakin iski täysillä ja yhteltä istumalta tais olla noin 6-7 tunnin keikka normal vaikeusasteella. Tasan kerran piti käynnistää plege uudestaan koska kuoleman jälkeen tehtävä ei jatkunut.

Moninpelistä sen verran että kyllä jo parin tunnin jälkeen on päässy peliin paremmin sisään. Betaa en testannut ollenkaan. Tulispa nyt ne privaservut niin saatas koko servu täyteen suomalaisia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Suomimatseja on kaikenaikaa, suurempia ja pienempiä. Kaverilista kondikseen ja alkaa löytymään.
Meinaan siis konsolifinin omaa matsia, niin että siitä ihan ilmoitettaisiin täällä.
Lisäilkääs mua: MiroOwnaa
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pistäkääpä meikäläiselle kaverikutsua, jotka noissa suomimatseissa pyörii. Itse olen koittanut keräillä konsolifinistä suomalaisia listalle, mutta kukaan ei ole ollut missään pelissä, jossa olisi muitakin suomalaisia ollut mukana.

Mä oon sun kanssa muutaman kerran eksynyt samaan matsiin ja samaan squadiin. Ei oo tosin mikit vissiin toimineet? Olen yrittänyt sinne kyllä vähän väliä jotain huhuilla.

Äsken pelailin jonkun suomalaisen kanssa samassa squadissa ja mikit toimi suht hyvin. Seine Crossingin CQ:ssa pätki pirusti, mutta sitten kahdessa jälkimmäisessä matsissa keskustelu onnistui jo varsin hyvin.

Asiasta kukkaruukkuun: Oletteko muuten käyneet unlockkaamassa tuon vaimennetun M1911-pistoolin tuolta EA:n saitilta? EA Gun Club | A community for shooter fans!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

onko kukaa muu huomannu et kun laittaa agogin kiinni aseeseen se tähtäys muuttu iha persiillee? ite oppinu nyt pelaamaa rautatähtäimillä ja sillon tähtääminen on ihan ok, mut tykkäisin pelata just tolla agogilla mut tähtäyksen kohdistaminen sen kanssa on ihan mahotonta jos et sitä kerralla siihen ukkoon saa osumaan.

lisäilkääs mut kans sit niitä suomipelejä varten, tympeetä pelata mykkien randomi röllien kanssa jotka ei auta sit varmana yhtään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

On kyllä säälittävää kun quick matchista pääsee aina häviävään tiimiin, jota toinen tiimi dominoi ja parhaalla on tyyliin 11-15 score. Vähän paremmin sais noita balancee ku se sama tiimi hävii joka ikisen roundin
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mä oon sun kanssa muutaman kerran eksynyt samaan matsiin ja samaan squadiin. Ei oo tosin mikit vissiin toimineet? Olen yrittänyt sinne kyllä vähän väliä jotain huhuilla.
Joo, mulla on tuota jälkikasvua toisinaan komennettavana, joten ei ole mikki aina tulilla. Pelikutsua saa laittaa tulemaan, jos näkyy linjoilla, tuo on suht epätoivoista joinimalla koittaa päästä sisään, kun serverit on jatkuvasti täynnä :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tarvitsen squadin, frendejä ei ole ja tahtoisin pelaa BF3:sta tavalla miten se on tarkoituskin. Oisko jotain yhteisöä missä vois rakentaa omaa squadia, mieluiten suomalaisista pelaajista? Vai toimisko toi Battlelog tähän tarkoitukseen?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tarvitsen squadin, frendejä ei ole ja tahtoisin pelaa BF3:sta tavalla miten se on tarkoituskin. Oisko jotain yhteisöä missä vois rakentaa omaa squadia, mieluiten suomalaisista pelaajista? Vai toimisko toi Battlelog tähän tarkoitukseen?

Laita sun PSN tunnus yv:nä tai paiskaa kaverikutsu mulle. Tai vaihtoehtoisesti, käy napsimassa bossea battlefield-peliseuraaketjusta.
 
Ylös Bottom