Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kertoisitteko, että onko tuo online pass sellainen että tarviiko kumpikin käyttäjä samalla konsolilla oman passin?

Saako sen online passin sitte kans viidelle järjestelmälle?
Riippuu Online Passin lunastusajankohdasta. Jos se on hankittu ennen marraskuun 18. päivää, voi sitä käyttää max. 5 aktivoidussa PS3-järjestelmässä. Tuon päivän jälkeen hankittuna se toimii vain kahdessa aktivoidussa PS3-järjestelmässä.

Tuli kyllä kohdattua paras tapa kuolla koko pelihistoriani aikana. Kharg Island CQ'ssa mm. xKoNNa ja WillyWanilli veti siellä tietenkin Viperillä ja minä yritin ampua sitä alas RPG'llä, kun stingerin käyttö on kuin tökkisi jollain tikulla sitä kopteria ihan kerjätäkseen paria ohjusta sieltä niskaan. Kerran osuin ja komeesti kopteri kääntyi ylösalaisin tipahtaen maahan ja itsemurhat rullasivat kill feediin. No sitten vähän myöhemmin xKoNNa tuli jälleen sieltä Viperillä suoraan edestä päin. No, ammus meni ohi tietenkin ja pysähdyin lataamaan. Ladattuani katson suoraan ylöspäin, että missä se kopteri menee ja huomaan kauhukseni, että sieltä tipahtaa palava Viperi suoraan mua päin. Jäädyin sitten siihen, enkä tajunnut väistää ja ruutuun ilmestyy [RUN]xKoNNa KILLED [KFIN]artzi10. :D

Jos jouluksi tilaan tuommoisen BF3 limited editionin, niin saanko tuon Back To the Karkand Lisärin vielä ilmaiseksi? Eli siis Jos jouluna lataan lisärin niin saanko ilmaiseksi?

Keslerfin

Ei toimi, valot vilkkuu ja summeri huutaa vaikka kopterin jalakset raapii tannerta kun vastapuolen kaveri lukittelee tuliputkiaan.

// Vai antaakohan se kuitenkin hakea lukitusta. Alle tunnin vasta tuon kanssa lennellyt niin rupesin epäilemään sen toimivuutta kun ei tuntunut olevan mitään vaikutusta.

Toimii vain air to air missileitä vastaan ei ground to air. Aktivoituu vasta kun n. 3 sec lennelly matalalla.Ainakin ite oon lennelly jetin perässä ja lukitus loppunu ku se lenteli matalalla. Jostain wikistä löytyy tieto.

Jos jouluksi tilaan tuommoisen BF3 limited editionin, niin saanko tuon Back To the Karkand Lisärin vielä ilmaiseksi? Eli siis Jos jouluna lataan lisärin niin saanko ilmaiseksi?

Keslerfin

No totta kai saat, se on limited editionin etu et siinä on mukana se DLC paketti. Tietenki jos vain jostain vielä saat limitediä...

Tuli kyllä kohdattua paras tapa kuolla koko pelihistoriani aikana. Kharg Island CQ'ssa mm. xKoNNa ja WillyWanilli veti siellä tietenkin Viperillä ja minä yritin ampua sitä alas RPG'llä, kun stingerin käyttö on kuin tökkisi jollain tikulla sitä kopteria ihan kerjätäkseen paria ohjusta sieltä niskaan. Kerran osuin ja komeesti kopteri kääntyi ylösalaisin tipahtaen maahan ja itsemurhat rullasivat kill feediin. No sitten vähän myöhemmin xKoNNa tuli jälleen sieltä Viperillä suoraan edestä päin. No, ammus meni ohi tietenkin ja pysähdyin lataamaan. Ladattuani katson suoraan ylöspäin, että missä se kopteri menee ja huomaan kauhukseni, että sieltä tipahtaa palava Viperi suoraan mua päin. Jäädyin sitten siihen, enkä tajunnut väistää ja ruutuun ilmestyy [RUN]xKoNNa KILLED [KFIN]artzi10. :D
Jos ei ammuksilla saada tappoa, niin sitten koko kopulla. :D konnan gunnerina oleminen oli kyllä miellyttävä kokemus, kun ei oma lentotaito riitä pitämään kopua ylhäällä kovinkaan kauan. Saldona lukuisat tapot ja pari unlockkia. Turpiin teiltä saimme silti niukasti 0-18.

Ladattuani katson suoraan ylöspäin, että missä se kopteri menee ja huomaan kauhukseni, että sieltä tipahtaa palava Viperi suoraan mua päin. Jäädyin sitten siihen, enkä tajunnut väistää ja ruutuun ilmestyy [RUN]xKoNNa KILLED [KFIN]artzi10. :D

Tuli kyllä päivän repeilyt kyseisessä tilanteessa.. joku ampu mut kopterin puikkoihin ja se palava lintu tippu komeesti sun NISHKAAN! :D

Yllätyksenä tuli äskeisistä matseista että WillyWanilli edes on suomalainen, luulin joksikin amerikkalaiseksi :D
Mut joo, ihan kivat matsit oli ja WW'ltä hienoo kopterin käyttöä :)

Piu piu

aew4ch.jpg

On tuo M98B vähän eri peli kuin ne muut pulttilukot. M40:sellä pisin headshot taisi olla n. 250 metriä.

Ammuin tuon laakin Operation Firestormin C-lipulla olevasta tornista jenkkien basessa taisteluhekoa odottelevaan vihuun 8x rifle scopella.

Pahoittelut tilastospedeilystä.

Illalla tuli koettua yksi nöyryyttävimmistä tappioista kautta aikojen. Kenttänä Damavand Peak ja pelimuotona Conquest: ei päästy edes sinne tunneliin asti, kun sieltä jo paukutteli vihulaisen tankki koko matsin alusta loppuun. Perässään tietysti korjaaja hitsipilli kuumana. Suluttivat sen reunakäytävän, sekä ujuttivat snipunsa spawnikoneensa kanssa meidän selustaan. Kun mentiin vielä hard coren puolella, oli jallitus täydellinen kun ei puuttuvan spottauksen ja killcamin takia tiedetty mistä nyt tuulee. Olo oli kuin pelinsä tänään kaupasta hakeneella, niin nöyryyttävän ylivoimainen oli vastus. Seuraavassa kentässä osat kuitenkin vaihtuivat, joka mukavasti tasoitti verenpaineita varmasti monella :D

Hard Core on hieno laji ja vaatii periaatteessa uuden lähestymistavan tuttuun peliin. Conquestissa näyttäisi toimivan.

Asiasta toiseen, tässä melko mielenkiintonen video. Rynkyllä pikkulintu alas, kun taasen iglat ovat ihan turhia... Tokihan tuo ampuu kuskin, eikä heloa itseään

ite harrastan tuota snipulla ;) Tuo oli todella hauskaa aikoinaan Battlefield moderncombatissa :D

Jep, elikkä olen uusi täällä foorumilla, kaikille tähän viestiin kirjoitteleville näin aluksi.

Battlefield 3 tulossa huomenna postilootaan. Ostin ihan pleikkarinkin kyseistä peliä varten, ettei tarvitse 'Live' aikaa ostella, ennen pelaillut xbox 360 kilpailevan pelisarjan pelejä, Call of Dutya.

OFF topic: Sielä on K/D ihan +2, viime istumalta taisi olla 2.38, eli suht koht kova pelaaja sielä, mutta miten BF3?

Back on topic -> Katsonut tässä todella paljon tätä foorumia ekoista viesteistä alkaen + youtuben apu/vihje videoita, mutta pelihän eroaa kuulemma todella paljon kilpailijasta, ettei yksilönä enää oikein pärjää.

Joten kaipaisin nyt pieniä vinkkejä itse peliin, taktiikoita, aseita ja paras classi, itseäni houkuttaisi tuo assault, mutta onko kovin kannattava? Kaikenlaiset vinkit ovat tervetulleita!

Niin ja PSN tunnukseni on JippoPro , saa lisäillä:) Jos vaikka saisi alkuun muutamia suomalaisia squadiin omalle puolelle, niin voisi päästä peliin ehkä jopa nopeammin sisälle (;

Näköjään Dicen pojat ovat unohtaneet laittaa service starin ja dogtagin A-91 aseelle. Ainakaan minulla ei dogtagia ole siellä valikoissa ollenkaan vaikka 189 tappoa olen sillä saanut. Toki korjatkaa jos olen väärässä.

Jep, elikkä olen uusi täällä foorumilla, kaikille tähän viestiin kirjoitteleville näin aluksi.

Battlefield 3 tulossa huomenna postilootaan. Ostin ihan pleikkarinkin kyseistä peliä varten, ettei tarvitse 'Live' aikaa ostella, ennen pelaillut xbox 360 kilpailevan pelisarjan pelejä, Call of Dutya.

OFF topic: Sielä on K/D ihan +2, viime istumalta taisi olla 2.38, eli suht koht kova pelaaja sielä, mutta miten BF3?

Back on topic -> Katsonut tässä todella paljon tätä foorumia ekoista viesteistä alkaen + youtuben apu/vihje videoita, mutta pelihän eroaa kuulemma todella paljon kilpailijasta, ettei yksilönä enää oikein pärjää.

Joten kaipaisin nyt pieniä vinkkejä itse peliin, taktiikoita, aseita ja paras classi, itseäni houkuttaisi tuo assault, mutta onko kovin kannattava? Kaikenlaiset vinkit ovat tervetulleita!

Niin ja PSN tunnukseni on JippoPro , saa lisäillä:) Jos vaikka saisi alkuun muutamia suomalaisia squadiin omalle puolelle, niin voisi päästä peliin ehkä jopa nopeammin sisälle (;

Ohjaus on ehkä isoin muutos ja aluksi vaikea tottua, mutta kärsivällisyyttä. Kyllä yksilönäkin pärjää, mutta voittoa tuskin tulee, ellei tiimi työskentele edes jotenkin yhteen. Classeista paras on se, mikä sinulle parhaiten sopii. Engineer classi vähän ylivoimainen muihin verrattuna, koska ainut classi jolla sinko tankkeja vastaan, mutta kaikki classit käy.

Support klassille tiedustelisin et mikä olisi sellanen ase jolla pärjäis ja myös sellane et jaksais kerätä niin service star sei. kiitos jo etukäteen

Support klassille tiedustelisin et mikä olisi sellanen ase jolla pärjäis ja myös sellane et jaksais kerätä niin service star sei. kiitos jo etukäteen

Kokeile niitä eri supportin aseita. Varmasti paras niistä aseista on se joka itsellesi parhaiten sopii käteen. :)

Riippuu ihan omasta pelityylistä minkälaisia työkaluja tarvitset. Kokeilemalla se selviää. Tässä parasta on löytää hyvä peliseura, sitä varten olemme koonneet tänne KonsoliFIN:n peliseuraketjun ja peliin KFIN-platoonit (400 jäsentä). Hyödynnä nämä ja täytä kaverilista bäfä-pelaajilla. Mikrofoni on hyvä olla, mutta niin kauan kuin pelin äänibugi kummittelee tuolla taustalla, pärjää periaatteessa ilmankin. Tunne hahmoluokkasi erikoiskyvyt ja pelaa tiimille. Siitä se lähtee ja loput opit tuleekin siellä kentällä työn merkeissä.

Ylös Bottom