Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Support klassille tiedustelisin et mikä olisi sellanen ase jolla pärjäis ja myös sellane et jaksais kerätä niin service star sei. kiitos jo etukäteen

AEK on ainakin minulla ollut kovassa käytössä ja toinen kova on M416. Kummatkin ollut käytössä ahkeraan. Itselleni on tulossa vasta ensimmäinen Assault service star. Sitten se olisi siirtyminen joko engineeriksi tai reconiksi. Todennäköisesti engineeriksi koska siitä saan nopeammin sen service star.

Onko Battlefieldista tullut hyviä montaaseja?

Illalla tuli koettua yksi nöyryyttävimmistä tappioista kautta aikojen. Kenttänä Damavand Peak ja pelimuotona Conquest: ei päästy edes sinne tunneliin asti

Tuosta tuli mieleen muutama päivä takaperin pelattu vuoden conquest matsi C ja B vallattu ja taistelu A:lla. Suurin osa vihollisista snipuja :D

Back on topic -> Katsonut tässä todella paljon tätä foorumia ekoista viesteistä alkaen + youtuben apu/vihje videoita, mutta pelihän eroaa kuulemma todella paljon kilpailijasta, ettei yksilönä enää oikein pärjää.

Peli vaatii tiimityötä jotta pääsee esimerkiksi rushissa virittelemään M-COMeja myös puollustus vaatii tiimityötä sillä jos M-COMeja ei vahdita niin vihollinen on virittänyt ne aika nopeasti. Myöskin conquest vaatii tiimityötä esimerkiksi Caspianissa olin C-lipulla ja sitten sinne tuli vihollisen tankki olisin niin kipeästi tarvinut engineeriä kaveriksi mutta ei ollut sillä hetkellä joten sen lipun menetin. Ja suosittelen jakamaan ammoja sekä healtia muille pelaajille.

Yksilö menoon löytyy nopeatempoinen team death match ja squad death match.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

AEK on ainakin minulla ollut kovassa käytössä ja toinen kova on M416. Kummatkin ollut käytössä ahkeraan. Itselleni on tulossa vasta ensimmäinen Assault service star. Sitten se olisi siirtyminen joko engineeriksi tai reconiksi. Todennäköisesti engineeriksi koska siitä saan nopeammin sen service star.

Falafel kysyikin assaultista. ;) Supporttina ite tuli käytettyä ensimmäiseen service stariin asti M249 ja sillä tuli se ~600 tappoa.

Näköjään Dicen pojat ovat unohtaneet laittaa service starin ja dogtagin A-91 aseelle. Ainakaan minulla ei dogtagia ole siellä valikoissa ollenkaan vaikka 189 tappoa olen sillä saanut. Toki korjatkaa jos olen väärässä.

Niin ovat - luin tuolta battlelogin foorumeilta että olisivat korvanneet A-91 ja pistäneet toiselle aseelle dog tagin. Tuli itellekki pettymyksenä ku en saanut edes sitä ensimmäistä service staria, saati sitten kuudetta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

AEK on ainakin minulla ollut kovassa käytössä ja toinen kova on M416. Kummatkin ollut käytössä ahkeraan. Itselleni on tulossa vasta ensimmäinen Assault service star. Sitten se olisi siirtyminen joko engineeriksi tai reconiksi. Todennäköisesti engineeriksi koska siitä saan nopeammin sen service


Kiitos ase ehdotuksista ja kokemuksista. jos pelaat ps3 sella niin lisää kaveriksi FaLafeL97 niin jos saataisiin peliä pystyyn :-)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

kaipaisin nyt pieniä vinkkejä itse peliin, taktiikoita, aseita ja paras classi, itseäni houkuttaisi tuo assault, mutta onko kovin kannattava? Kaikenlaiset vinkit ovat tervetulleita!
CoDista tuttu pelityyli ei tule toimimaan Taistelukentillä.. Battlefieldissä ei KD ratiot yms Yksilösuoritukset paljoa paina vaan Tiimityö on avainasemassa! kulje aina Squadin jäsenten matkassa jakaen Panoksia & laastareita, Korjaillen heidän ajoneuvojaan, maalaillen kohteita yms. näin saat varmasti myös parhaan pelikokemuksen!

pelaamalla objectiveä eli valloittamalla lippuja & tuhoamalla/Puolustaen Mcomeja autat joukkoettasi voittamaan ja keräät tuntuvat palkkiot..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

aew4ch.jpg

965m :cool:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuo tiimipelaaminen on välillä todella hankalaa, sillä tänään koko päivän oli tiimissä pelkästää yksilöitä vaikka olin ainoa <10 levelin pelaaja. Ei mitään järkeä. Basessa hyppään jeeppiin ampujan paikalle. Noh! kaveri ajaa ympyrää basessa ja heti ku heko vapautuu niin hyppää jeepistä ja ottaa hekon. Siinä olin, että WTF! monta minuuttia hukkaan..

Toinen juttu on se, että porukka vetelee yksin vempeleillä. Itse hitsaajana en ikinä pääse kyytiin ja jos satun pääsemään niin viimeistään korjatessa mut jätetään nallina kalliolle. :( Kohteille saa käytännössä yksin hiipiä, ku kaikki vetelee missä sattuu.. Onnistuuhan se noinkin, mut aika usesti tulee selkäänammutuksi. prkl!

Sit noista aseista. Turhauttavaa perusrynkylllä lätkyttää ku lippaallinen menee jamppaa, ei paljon kärsi ampua huteja. Liikkuviin on todella hankala osua. Paras tapa on juosta perään ja yrittää dog tagata. Sen verran noobina tulee painettua R3:sta R2 sijaan ja game over. Toinen hyväksi havaittu asia on poimia kentältä kuolleiden aseita, mut yleensä aseen omistaja on ollut eri classista, joten meneekö pisteet väärälle classille? Kolmas ja helpoin tapa on ampua edessä menevää singolla jalkoihin. Tappo aina varma, mut harvoin pääsee ihan takaa-ajaksi, tai sit vihun tiimi kaverit spottaa ja tappaa mut.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noniin, nyt poistin tiedot ja tuolla se nyt asentaa uudelleen itseään. Toivottavasti nyt toimii. Ajattelinkin, ettei pelitietojen poistaminen vaikuttaisi multiplayer tilastoihin, mutta pitihän sitä asiasta varmistua. Ei ole onneksi suuri menetys, että pelitiedot poistin, kun en sekuntiakaan ole yksinpeliä pelannut. :')

E: Juu, eipäs auttanut. >___< Edelleen jämähtää siihen samaan "Checking Data" ruutuun, huoh.

Hohhoijjaa... Peli on nyt pariin kertaan asennettu uudelleen ilman mitään vaikutusta. Aina vaan jämähtää samaan kohtaan. Alkaa olla pikku hiljaa aika turhautuneet fiilikset, joten osaisiko joku asiasta pätevämpi auttaa mitenkään? Omat neuvoni kun rajoittuvat vain reboottaukseen ja reinstallointiin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hohhoijjaa... Peli on nyt pariin kertaan asennettu uudelleen ilman mitään vaikutusta. Aina vaan jämähtää samaan kohtaan. Alkaa olla pikku hiljaa aika turhautuneet fiilikset, joten osaisiko joku asiasta pätevämpi auttaa mitenkään? Omat neuvoni kun rajoittuvat vain reboottaukseen ja reinstallointiin.

Yks vaihtoehto on resetoidea koko pleikkari tehdasasetuksiin, mikäli vain on mahdollista.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Äh, oonko ainut jannu joka on pelannu alusta asti joka ikisellä klässillä tasaseen tahtiin :D Mutta hassua on et pelannu eniten kuiteski engineerillä.
Mutta nyt tässä vähän kyllä älähdän, onhan COD:ssaki yhteistyö tärkeää, ainaki tietyissä pelimuodoissa. Paras esimerkki oli aina se ihana Headquarters :)

AArgh, olis jo 6pv. Meinaako porukka innostua uuesta pelimuodosta? Haluan kyllä nähä et miten tuo toimii.. Olin satunnainen bf2 pelaaja, mutta en muista tuota pelimuotoa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Falafel kysyikin assaultista. ;) Supporttina ite tuli käytettyä ensimmäiseen service stariin asti M249 ja sillä tuli se ~600 tappoa.



SUPPORTISTA oli kyse :) . ja hyvä ase tuo M249... mikä on teidän lemppari pistooli ite tykkään käyttää REX:siä jonka saa ekana co-op aseena :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hohhoijjaa... Peli on nyt pariin kertaan asennettu uudelleen ilman mitään vaikutusta. Aina vaan jämähtää samaan kohtaan. Alkaa olla pikku hiljaa aika turhautuneet fiilikset, joten osaisiko joku asiasta pätevämpi auttaa mitenkään? Omat neuvoni kun rajoittuvat vain reboottaukseen ja reinstallointiin.

Ootko kokeillu Restore filesystemiä tai Rebuild databasea tuolta pleikkarin Safe Modesta?
PlayStation® Knowledge Center | Support - PlayStation.com

Toi Restore Filesystem saattaa poistaa vioittuneita tiedostoja, mutta rebuild database taitaa poistaa jotain musiikki/kuva/videoasetuksia..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Support klassille tiedustelisin et mikä olisi sellanen ase jolla pärjäis ja myös sellane et jaksais kerätä niin service star sei. kiitos jo etukäteen

tietenkin "saha" Muita hyvii on noi kaikille clasiikeille olevat aseet esim ump ja pp2000.Noi kaks edellistä on hyviä en takia että ne saa nopeasti tähtaykselle heti juoksusta toisin kuin esim "sahan" kun se on todella painava/raskas ase.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Täh? Uus pelimuoto? :D

Eh, anteeksi täysi epämääräisyyteni :P Siis tämä mikä tulee b2k mukana, tämä qonquest assault.
Ja kylläkait tuo kuola valuu suupieliä pitkin, kun selailee tuota b2k ase listaa :cool:¨

Edit. Ja jess!!! Oonki ihmetelly tuota assigments osiota tuolla statseissa, mukava saada tuommoinen ominaisuus bäfäänki.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Täh? Uus pelimuoto? :D

Ei uusi, mutta uusi BF3'lle sovitettuna. Eli siis toimii kuin ryysi mutta tässä pelimuodossa liput vallataan järjestyksessä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

KonsoliFIN4 täynnä. Nyt tarvittaisiin aktiivisen jäsenen panosta luomaan seuraava 100 pelaajan joukko, KonsoliFIN5. Ei haittaisi vaikka olisi joku aiemmista perustajista. Antakaapa ilmoittelua tähän ketjuun kun tartuttu tuumasta toimeen, laitetaan tieto tästä sitten myös ketjun ensimmäiseen viestiin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Turhauttavaa perusrynkylllä lätkyttää ku lippaallinen menee jamppaa, ei paljon kärsi ampua huteja. Liikkuviin on todella hankala osua.

Kaverilla kun ollaan pelattu Huonolla yhteydellä ukot tippuu vasta kun lopettaa purskeen! luulen että sinulla on vähän samaa vikaa, eli yhteys on huono verkkopelaamiseen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Co-opista saatavat aseet on mun mielest alitehoisia (ainakin 4 ensimmäistä), vaikka co-op on hyvä lisä pelissä, mutta kauheen vaikeest löytyy hyviä pelaajia siihen, kun pitäis tehä trophyjä.

Voiko joku vastata tähän? Miten löydän KFIN servun, kun oon saanut simmoisen käsityksen, että simmoinen servu on? Itse ei löydä mitään, jos pistän hakuun "KonsoliFIN".
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuota "uutta" konkka muotoa on jokainen vanhoja bäfiä pelannut tahkonut huomaamattaan paljon.

Suurin osa kartoista toimi tällä systeemillä ennen konsoleiden mukaantuloa vaikka pelimuodon nimi olikin aina vain conquest.

-Toinen joukkue on "hyökkäävä". Heillä on/oli breikissä yksi tai kaksi lippua joita puolustavat eivät voineet vallata.

-Neutraaleja lippuja saattoi olla yksi kappale tai ei ollenkaan.

-"Puolustavalla" joukkueella oli kaikki loput liput hallinnassa.

-Hyökkäävällä joukkueella on/oli selvästi enemmän tikettejä. Jopa tuplasti.

-Peli loppui joko tikettejen loppumiseen toisella joukkueella tai siihen että hyökkäävällä joukkueella oli kaikki liput hallinnassa ja puolustajilla ei ollut enää lippua johon spawnata. Myöskään hengissä/piilossa olevan squad-liiderin luokse ei voinut enää spawnata jollei ollut yhtään lippua hallussa.

Lipuissa ei ole mitään valtausjärjestystä. Hyökkäävä joukkue voi puskea rintamaa vasten tai koukata taaemmas ja vallata sieltä lipun ja hyökätä sen jälkeen kahdesta suunnasta. Puolustajat voivat vallata myös menettämiään lippuja takaisin.

Jotenkin näin tämä "uusi" pelimuoto tulee toimimaan, pienin viilauksin.
 
Ylös Bottom