Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä
Tulipa mukavia kokemuksia Metrosta.
Tiimijako oli niin persiistä, että oltiin koko ajan alakynnessä, toisin sanoen ei päästy tukikohdasta hirveästi etenemään. Mutta syy miksi kirjoitan tänne on se, että löysin tantereelta f2000?!? kunnon scoopilla ja herkuilla. Ekaa kertaa oltiin tasavertaisi kokeneimpien taistelijoiden kanssa ja elämäni eka 4srteakkihan + lukuisat apudabit eiku aputapot sieltä tippui. Olihan se helpompaa lätkyttää vaikka jouduin parissa vikassa tapossa yllätetyksi housut kintuissa, silti sain käännettyä tilanteet voitoiksi. episodi tuntui sen verran pitkältä, että tuli ihan jumalainen olo ja piti lähteä ramboileen vihun niskaan ilman mitään pelkoa persiissä. Lopulta kuolema korjasi tämän Rokan, mutta vain hiuksen ohuella marginaalilla, sillä kyllä sekin kaveri osumaa sai kivasti. Muuten nappasin vielä pari tappoa, eli saldolla 6/9 mentiin se roundi. Olis tosi kiva taistella jos porukalla olisi jonkinlainen gameplani eikä vaan juostais päättömänä ympäri kenttää, ku vastustaja siivuttaa 4hölön porukoissa pisteeltä toiselle. Jotenkin tuli äitiä ikävä tässä vaiheessa. Kaikki session matsit päättyivät persraiskaukseen, mut opettavaisia nuo on silti.
Ei auta kuin maltilla kehittää omaa taistelijaa ja toivoa parasta. Omaluokkani on engineeri, joten löytyykö tälle luokalle kunnon primaari asetta?
Negatiivinen juttu pelissä on se, että 24pelaajasta jaetaan puolet eli 12 ja 12. Sit näistä 12 porukka hyppää suoraan lentokoneisiin, hekoihin, jeeppeihin , tankkeihin, yms. Eihän rivimiehiä jää kuin mä ja korkeintaa joku telttailija. Kai se on sit vihollisella sit sama juttu, vaikka tuntuu siltä, että mut yllätetään melko mielenkiintoisista paikoista tai sit mä yllätän ja kuolen ku rynkyllä ei ehdi tappaan ennen kuin tulen tapetuksi
Killrate taitaa olla jotain 0.20 vaikka kuinka yritän. Mut on mulla sentään 1. DOG TAG! Piti ihan olut korkata ton jälkeen, toinenkin ois tullut mut oma ehti apua vihun just ku olin sen selän takana