Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä
Jeesus kun ei meinaa saada unta kun naurattaa:
Pelattiin Caspian Borderissa Rushia ja oltiin venäläisinä puolustamassa. KFIN-jampat pölli vihun kuljetuskopterin ja laittoi sen kopterin katolleen/kyljelleen siihen raja-alueelle missä on suht leveä oja tai rotko joka on rajattu niillä aidoilla. Oliskohan lentosuorituksesta vastannut KFIN-tagilla varustettu herramies nimeltä "Asiamies". Syystä tai toisesta se kopu ei kuitenkaan mennyt rikki, vaan pyöritteli siinä avuttomana propellejaan samalla kun 6 jamppaa istuu kopterin sisällä päät alaspäin ja ammuskeli tähdättyjä laukauksia miniguneilla ties minne.
Viereen ajaa Rooroo tankilla, mainittakoon että kyseessä oli vihuilta pöllitty Abrams, ja kuulokkeista kuuluu: "saisinkohan mä tällä puskettua sen kopterin takasin pystyyn?"
Seuraa pakittelua, kiihdyttelyä ja puskemista. Huomattakoon, että meillä taisi olla yhdeksän pelaajaa siinä säätämässä sen kopterin kanssa, joka oli myös koko tiimin sen hetkinen koko. Vihuja taisi olla vielä vähemmän, vissiin 6 tai jotain sinne päin. Joka tapauksessa, ne eivät saaneet viritettyä M-Comeja siellä venäläisten basessa, vaikka siellä ei ihan oikeasti ollut KETÄÄN moneen minuuttiin.
Samaan aikaan kun pojat yrittää saada tankilla kopteria takaisin oikeaan asentoon, tulee paikalle ihmettelemään tilannetta ainakin yksi vihu. Ensiksi se käy siinä raja-aidan takana kurkkaamassa ja taitaa todeta, että "ei vi**u mitä touhua..." ja lähtee juoksemaan poispäin. Tilanteen suunnaton vetovoima kuitenkin saa vihun kääntymään takaisin ja se tulee takaisin siihen raja-aidan taakse kytikselle. Mä olin hypännyt tässä vaiheessa tankista ulos ja seisoin siinä katollaan olevan kopterin päällä ja leikin jotain hitsipillin kanssa. Hetki siinä kuikuillaan vihun kanssa toisiamme ja yritin vähän mikin välityksellä kysellä, että pitäisikö tuolle tehdäkin jotain, vaikka se taitaa vaan tyytyä katselemaan. Vastauksena tulee jotain, että ei nyt oikein kiinnosta vihut tässä...
Tää oli niitä hetkiä, kun sitä matsin jonkinlaista nauhoitusmahdollisuutta (Battle Recorder tjsp) olis todellakin arvostanut.
Jotenkin siitä vihun tuijottelusta vaivaantuneena päätin kaivaa karbiinin takataskusta ja laittaa sille kuulan ohtaan. No, samalla jampat saa kopterin oikenemaan ja matka jatkuu. Edelleenkin M-Comit on mykkänä, joten mennään vihujen deploymentin kautta tankilla. Johan alkaa tonttuhattuja nousta makuulta sieltä sun täältä. En tiedä mitä ihmettä ne oli siellä niiden deploymentissä puuhanneet, mutta ei niitäkään ollut M-Comit näköjään kiinnostaneet.
Lopulta ne sai kuitenkin M-Comit tuhottua ja mentiin pelaamaan Rushia Seineen. Seinessä päätettiin (tai ainakin mä päätin) kokeilla kuinka nopeasti matsin voi juosta läpi hyökkääjänä. Matsin päätyttyä kello näytti, että aikaa olis kulunut 5min50sek, mutta
battlelog näköjään väittää, että aikaa olis kulunut 6min48sek. Battlelog valehtelee, sanon minä!
Että semmosta. Eipä ollut hirveästi järkeä tässä stoorissa, joten öitä.