Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä
Näin mullakin... Yleensä mun flaretkaan ei edes toimi ollenkaan, eivätkä siis poista vihollisen lukitusta. Ja tosiaan itekki tipun tolla littlebirdillä yhdestä ja joskus attack helicopterillakin. Vihollisia ei kuitenkaan saa alas millään. Vähän niinku se kun sut revivoidaan niin kuolet heti, mutta vihollisella on ''suojakenttä''.
Ajasta ei tietoa.
Minua taas ihmetyttää välillä se lukitusääni kun pörrää kopterilla. Esimerkkinä eilen Damavand peak konkassa otin heti erän alussa sen pikkuchopperin ja kävin omalla lipulla, ja lensin sitten jyrkänteen yli, pudotin vihukopterin ja rupesin etsimään vihuja. Hetken siinä ehdin pörrätä, kunnes tuli lukitusääni. Se tasainen ääni oli pitkä, mutta se piipitys kun raketti on tuloillaan, kesti varmaan alle sekunnin. Vaikka aika korkealla olinkin, ei ollut mitään mahdollisuutta ehtiä laukaista flareja, joten sehän osui samantien. Tällaista on sattunut aiemminkin Kharg Islandissa isommalla kopulla, ettei yksinkertaisesti ehdi edes reagoimaan piipitykseen että saisi laitettua flaret taivaalle... Hmm.. lagia, tai jotain. Who knows..
Edit: ...Niin, ainakin se pikkukopteri tippuu yhdestä iglasta, ainakin kun minä olen puikoissa.
Näin mullakin... Yleensä mun flaretkaan ei edes toimi ollenkaan, eivätkä siis poista vihollisen lukitusta. Ja tosiaan itekki tipun tolla littlebirdillä yhdestä ja joskus attack helicopterillakin. Vihollisia ei kuitenkaan saa alas millään. Vähän niinku se kun sut revivoidaan niin kuolet heti, mutta vihollisella on ''suojakenttä''.
Jess. Se on mukavaa kun on koulusta vapaa päivä.
Ja mikä mahtaa olla kellon aika jolloin ilmestyy?
Ajasta ei tietoa.