Aphex
Well-Known Member
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä
Joo, olin sun kans samas squadis muutaman erän, mut huomasin että voitot on täynnä ja lähin äkkiä pois . Olen kyllä vajaan sadan tapon jälkeen samaa mieltä tuosta L85A2. Tosi hyvän tuntuinen ase, hyvät rautatähtäimet ja tarkan oloinen pyssy, siitä tuli aika nopeasti lempparirynkky
edit: sen verran pitää pilkkua viilata, että "insinöörin" ase HK53 (5.56mmx45 NATO) ei ole yhtäkuin MP5 (9mmx19 Para). HK53 on siis G3:n karbiiniversio, vähän kuin M4 on M16:n tai AKS-74U on AK-74:n. Hyvä ase se silti on.
Tätä sattuu myös MG36:lla, mikä harmittaa suuresti, ase kun tuntuu tarkalta ja juuri sopivalta rynkyn ja lmg:n välimuodolta. Välillä se MG kyllä toimii, mutta useammin ei, ja QBU ei toimi ikinä.
Hehkutetaan nyt tännekkin et l85a2 on auki, vaikka kovan työn takana olikin. Tuntu melko toivottomalta voittaa nuo 5 sdm matsia randomi smurffien kanssa. Kuitenkin parin tunnin tahkoamisen jälkeen ase aukesi ja tais nousta heti omaksi lemppari aseeks. Eihän sillä tietenkään famasia lähitaistelussa voita, mutta vähän kauemmaks kyllä yks parhaista rynkyistä. Todisteena pieni "hate mail" methodmanilta Tuossa vielä statsit sdm matsiin jonka voitin periaatteessa yksin, tuo oma vaan kämppi lähes koko pelin ajan http://http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/11434332/4/340393963/ Nyt kun tuo ase on auki niin en enää vilkasekkaan squad death matchiin päin
Joku puhu ettei nuilla uusilla insinöörin aseilla tee mitään, omasta mielestä mp5 on karbiinien parhaimmistoa.
Joo, olin sun kans samas squadis muutaman erän, mut huomasin että voitot on täynnä ja lähin äkkiä pois . Olen kyllä vajaan sadan tapon jälkeen samaa mieltä tuosta L85A2. Tosi hyvän tuntuinen ase, hyvät rautatähtäimet ja tarkan oloinen pyssy, siitä tuli aika nopeasti lempparirynkky
edit: sen verran pitää pilkkua viilata, että "insinöörin" ase HK53 (5.56mmx45 NATO) ei ole yhtäkuin MP5 (9mmx19 Para). HK53 on siis G3:n karbiiniversio, vähän kuin M4 on M16:n tai AKS-74U on AK-74:n. Hyvä ase se silti on.
Tässä vielä kuva, jonka napsasin (puhelimella) tuosta QBU-88 bugista, joka tapahtui minulle joka mapissa eli asetta ei voinut käyttää. Ja kun lähti juoksemaan niin ase laskeutui normaalisti tuohon ruutuun, mutta heilu aivan hirveästi edestakaisin.
Näytä liitetiedosto 8233
Tätä sattuu myös MG36:lla, mikä harmittaa suuresti, ase kun tuntuu tarkalta ja juuri sopivalta rynkyn ja lmg:n välimuodolta. Välillä se MG kyllä toimii, mutta useammin ei, ja QBU ei toimi ikinä.
Viimeksi muokannut moderaattori: