Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Rupee kyl pikkuhiljaa kilahteleen päässä toi engin tehtävä, mis pitää sillä repair toolilla tuhota joku vihun vehje. Eilen luulin et sain sen, ku hitsasin vihun tankkia ja sit tuttuun tapaan se tuli ulos ja mä menin sisään. Ympärillä oli pari sinkotyyppiä joten lähdin pois ja sain yhden tapettua, toiseen kuolin. Killcamista katselin ku se selvinnyt vihu meni sille tankille ja just ennen ku se oli alottamas korjaamisen, ni se räjähti ja mä sain siitä tapon repair toolilla, mutta asetta ei tullut eli sen vihun pitää ilmeisesti olla siellä tankissa kun se räjähtää.

Sitten tänään kun yrittelin taas, niin kävi tuuri kun löysin tarpeeks tyhmän vihun, joka ei poistunut tankista. Onnetar ei silti ollut kokonaan mun puolella. Eli ekaks ammuin singolla btr:ää takaosaan ja siitä disabled. Juoksin sit käristeleen sitä tankkia ja naureskelin, ku se ei huomannut sitä, mutta hymy hyytyi kun peli väitti et olin tappanut sen rpg:llä, joten ei asetta vieläkään. ***** mitä paskaa oikeesti tällaset tehtävät. Ihme ku ei oo jotain tehtävää, et "destroy enemy jet with repair tool" tai "kill an enemy soldier with defibrillator"!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voisko joku kertoo mistä ton BTR-90 löytää ja mistä pelimuodosta?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No vaikka niinkin, mutta en usko että ko. servu on aina tyhjänä. Mutta luulisin että siellä on kuitenkin aina joku servu tyhjänä johon päästään pelaamaan. Saataskohan vielä tälle päivälle porukka kasaan? :p

Jos vaan täksi illaksi saadaan porukkaa niin minä olen mukana. Pelimuodolla ei niin väliä. Kyllä sieltä aina tyhjiä servuja löytyy, joten eiköhän saada joku vallattua itsellemme.

Voisko joku kertoo mistä ton BTR-90 löytää ja mistä pelimuodosta?

Conquestistä aika varmasti löytyy kaikkia ajoneuvoja. Tuo on vissiin vain venäläisillä. Mapeista en tiedä, mutta B2K mappeja kun pelaat niin etköhän löydä kun tarpeeksi etsit.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voisko joku kertoo mistä ton BTR-90 löytää ja mistä pelimuodosta?

Taitaa löytyä vain venäläisten tukikohdasta Gulf of Oman -kentästä neljän lipun conquestissa. Muualta en ole ainakaan löytänyt.
 
Tuli tämäkin hommattua ja ihan hauskalta vaikuttaa. Grafiikat erinomaisia ja pelattavuus yllättävän hyvää. Ongelma kuitenkin se, että en ole konsolia moneen vuoteen omistanut enkä koskaan aikaisemmin pelannut fps pelejä moisella. PC:lla tuli joskus vuosia sitten hakattua sitäkin enemmän, mutta padilla tämä on aivan eri peli. Huomattavan hankalaa siis tottua tuohon padiohjaukseen näissä fps peleissä. Pelin taso siis järkyttävän huonoa ja muutaman tunnin testauksella aivan hukassa koko touhussa, hyvä että edes tajuaa missä vastustaja on kun on jo kuollut, oma tähtäys kankeaa ja hidasta :eek: Paraneekohan tämä tästä koskaan, ihan hauskaa on silti ollut :D

Itse pelaan samasta syystä hiirellä, vaan tässä pelissä se ei jostain syystä kovin tarkasti toimi. Kuitenkin sillain että harjoittelun jälkeen paljon helpompaa kuin padilla. Koneita on parempi ohjata padilla vaikka tietokoneella se onnistuu hiirelläkin hyvin. En tiedä mistä johtuu.

BTW, onko muilla sellaista bugia ollut, että kun heität C4:sia esim. jeeppiin, sitten lähdet ajamaan ja kun hyppäät pois ja painat R1, niin mikään ei räjähdä vaan sen sijaan eteen tippuu uusi C4 aina kun painat R1?

On käynyt samalla tavalla, ärsyttävää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

BTW, onko muilla sellaista bugia ollut, että kun heität C4:sia esim. jeeppiin, sitten lähdet ajamaan ja kun hyppäät pois ja painat R1, niin mikään ei räjähdä vaan sen sijaan eteen tippuu uusi C4 aina kun painat R1? Ihan hiton ärsyttävää, monta kertaa kuollut tämän takia tai jäänyt tankki tuhoamatta. Tätä ei siis tapahdu aina kun noin tekee, mutta liian usein.

Mutta pakko sanoa, silloin kun se toimii niin kuin pitääkin niin on kyllä helvetin hauskaa. :D Jeepillä tankkia päin, hyppää pois ja räjäytä. WIN

Tuotahan tapahtui jo BFBC2:ssa. Eivät sitten korjanneet tähän sitä. No ei siitä paljoa haittaa ole kun en tuollaista harrasta kuin silloin tällöin :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ainoa vain että mp5 ei ole karbiini.

Eihän se oikeasti olekkaan, tässä se vaan luokitellaan sinne karbiinien sekaan ja se käyttäytyy kuten karbiini.

Eilen meni taas totaalisesti hermot smurffeihin, pelasin Black eaglen kanssa rushia gulf of omanissa, hän oli totuttuun tyylin reconi joka napsi/spottaili vihuja kauempaa ja ite assaulttina riehuin menemään etulinjassa. Hyökkäys vuoro voitettiin ehkä vähän tuurilla, viimenen b pommi piti käyä laittamassa 3 kertaa tulille että se räjähti, eikä siellä kertaakaan ollut onneksi yhtään vihua oottelemassa. Tiesin, että puolustuksesta tulee vaikeaa sen tiimin kanssa mutta yllättäen ekoilla pommeilla vihuilla oli enää n.20 tikettiä jälellä kunnes saivat koko meidän squadin tapettua ja pommin viritettyä. Se pommi paikka menetettiin siinä ja toinen satsi olikin nopeemmin tuhottu kunnes taas niihin viimeisiin saatiin vihuja hidastettua kunnolla. Vihuilla oli taas joku n.30 tikettiä muistaakseni jälellä kun he saavat jäljellä olevan a pommin viritettyä. Itse lähden tietenkin sinne täysillä juoksemaan ja huomaan että siellä makaa kolme omaa tyyppiä sen pommi paikan ympärillä ja kattovat vaan kun se mcom siinä huutaa kuin viimeistä päivää. Kun sitten ite juoksen suoraan sinne pommille ja se mittari näyttää että pommi on ihan muutaman sekunnin päästä purettu niin eikö sieltä tule jostain vihu ja tapa minut ja jonka takia tuli tappio siitä matsista. Ei sitten tullut mieleen niille omille että se pommi pitäs purkaa tai että sitä pomminpurkajaa pitäs suojella.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eihän se oikeasti olekkaan, tässä se vaan luokitellaan sinne karbiinien sekaan ja se käyttäytyy kuten karbiini.

Eilen meni taas totaalisesti hermot smurffeihin, pelasin Black eaglen kanssa rushia gulf of omanissa, hän oli totuttuun tyylin reconi joka napsi/spottaili vihuja kauempaa ja ite assaulttina riehuin menemään etulinjassa. Hyökkäys vuoro voitettiin ehkä vähän tuurilla, viimenen b pommi piti käyä laittamassa 3 kertaa tulille että se räjähti, eikä siellä kertaakaan ollut onneksi yhtään vihua oottelemassa. Tiesin, että puolustuksesta tulee vaikeaa sen tiimin kanssa mutta yllättäen ekoilla pommeilla vihuilla oli enää n.20 tikettiä jälellä kunnes saivat koko meidän squadin tapettua ja pommin viritettyä. Se pommi paikka menetettiin siinä ja toinen satsi olikin nopeemmin tuhottu kunnes taas niihin viimeisiin saatiin vihuja hidastettua kunnolla. Vihuilla oli taas joku n.30 tikettiä muistaakseni jälellä kun he saavat jäljellä olevan a pommin viritettyä. Itse lähden tietenkin sinne täysillä juoksemaan ja huomaan että siellä makaa kolme omaa tyyppiä sen pommi paikan ympärillä ja kattovat vaan kun se mcom siinä huutaa kuin viimeistä päivää. Kun sitten ite juoksen suoraan sinne pommille ja se mittari näyttää että pommi on ihan muutaman sekunnin päästä purettu niin eikö sieltä tule jostain vihu ja tapa minut ja jonka takia tuli tappio siitä matsista. Ei sitten tullut mieleen niille omille että se pommi pitäs purkaa tai että sitä pomminpurkajaa pitäs suojella.


Eikös se ole pelissäkin luokiteltu konepistooliksi niinkuin mp7 ja UMP? Ja tehokas kantamakin merkattu 200m.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuntuu että veitsellä tappo takaapäin olisi muuttunu helpommaksi taannoisen päivityksen jälkeen? Nyt ei sohi niin helposti ohi, vaan ukko ikään kuin "imeytyy" viholliseen kiinni. Onkohan homma parantunut vai kuvittelenko vain?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä muuten toi famas ei ole oikean näköinen.
Esinnäkin siinä on tähtäin "kaari" tai "kantokahva" on liian matala.
toiseksi siinä on lataus vipu väärässä paikassa.

Ja mikä on teidän pienin squadi missä ootte voittanu ace squad merkin?
mulla on 2(minä ja mun kaveri) Battlelog / Sign in
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä muuten toi famas ei ole oikean näköinen.
Esinnäkin siinä on tähtäin "kaari" tai "kantokahva" on liian matala.
toiseksi siinä on lataus vipu väärässä paikassa.

Ja mikä on teidän pienin squadi missä ootte voittanu ace squad merkin?
mulla on 2(minä ja mun kaveri) Battlelog / Sign in


Joo, muitakin puutteita on: Eli aseessa on teoreettinen tulinopeus laitettu (korjatkaa jos en muista väärin) 900laukausta/min kun taas in this universum se taisi olla 1000-1100/min. Lisäksi lipas on 31 patruunainen kun oikeassa elämässä taitaapi imeä vain 25 paukkua sisäänsä (26 kun yksi valmiina pesässä). Mutta eihä tämä simu olekkaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Suomiservereistä..

Kävin tälläisen Ketjun Pikaisesti kyhäämässä.
Kaikki halukkaat Ryhmänjohtajat mukaan ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Huomattavan hankalaa siis tottua tuohon padiohjaukseen näissä fps peleissä.

No, tästä ei ole kuin yksi suunta eli pelitunteja lisää ja ohjaus alkaa kulkea itsestään kuin ajatus. Samahan se on meillä kaikilla ollut ammoin ja yli on päästy nopeasti. Nuo esitetyt hiiriviritelmät ovat vain ongelman lakaisemista maton alle, pulpahtaakseen taas seuraavan pelin kohdalla pinnalle. Muuten yleisen härdellin ymmärtämiseen auttaa sama lääke, mutta myös jos liikut oman squadin matkassa ja yrität tehdä hahmoluokkasi tukitehtäviä, kuten panoslaatikoiden ja lääkelaukkujen jakaminen on.

Liityin muuten tuohon KFIN5:een, miten tuo käytännössä toimii?

Sieltä löytyy platoonin oma chatti, jossa voitte vaihdella pelaajatunnuksia ja sopia yhteisistä peleistä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä porukka täällä mouhottaa jostain MP5:sta kun ei koko pelistä sitä löydy. HK53 ei muutu MP5:ksi vaikka miten pyörittelis.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noniin, pelihän saapui keskiviikkona ja COD:i pelurina totuttelua varten aloitin ihan 'Campaing'-modella, jottai tottuisin ohjaukseen yms. Hardilla alkoi ja ensinmäiset viisi(5) kenttää pelasin ja päätin, että nettipeliä kokeilemaan.

Suurinta ongelmaa tuotti se, etten oikein tuntenut kenttiä, eninten videoita nähnyt tuosta 'Operation metro':sta, joten sinne siis. No spottaus tuotti heti ongelmia, välillä spottasi välillä ei, mutta kyllähän niitä spottaus pointseja kuitenkin loppujen lopuksi rapsahti. Aluksi pelasin ilman mikkiä, mutta johan peli parani, kun tuoreen bluetooth mikin iskin tuonne oikean korvan taakse ;) Hyvillä pisteillä yms vikasta pelistä selvisin mikin avulla, jakelin ' health packetteja' tarpeen tullen ja autoin valtaamaan MComeja.

Noh, päästin sitten vähimmittä kuolemitta Rushia pelatessa Operation metrossa sinne uloks, ja tuli sovittua sillein, että minä hoitelisin talon/talot, joissa olikin telttailemassa heti suuri lauma pelaajia (vihollisen), siitähän rapsahti heti helppoja pisteitä niitä puukottaessa ja ampuessa. Jäin sitten hetkeksi sinne spottailemaan ja ampumaan vihollisia ja ramppasin samalla kahden kerrostalon väliä. Ainahan sieltä joku löytyi....

Matsi olikin loppujen lopuksi todella miellyttävä voitto ja itse pelikin maistui paljon paremmin, kuin joku COD:in TD:n murskavoitto, taitaa tämä mies siirtyä Battlefieldin puolelle kokonaan ;) Sen verran miellyttävä peli oli.

JippoPro:ta saa sitten lisäillä ja hyväksyä, ketkä eivät ole vielä vastanneet:)

-Jippo kuittaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

ÄRSYTTÄÄ! Haluan pelata niitä laajoja ja mahtavia B2K-mappeja tuossa tavallisessa Conquestissa, mutta aina joka servulla pyörii myös tuo Conquest Assault ja siinä ne mapit on aina ihan pieniä. Ärsyttää, kun tietää että olis hunajata tarjolla, mutta ei vaan pääse melkein ikinä silti pelaamaan. Sitten kun nuo erät on vielä aina noin lyhyitä, niin hohhoijaa. 100 tickettiä molemmille tiimeille lisää ja B2K Normal Conquest -servuja pystyyn, niin jees. Ja koska nuo pelit on aina niin lyhyitä, toivoisin jopa jotain muutamaa "Wake Island Only" -servua tai "Gulf of Oman Only".
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No, tästä ei ole kuin yksi suunta eli pelitunteja lisää ja ohjaus alkaa kulkea itsestään kuin ajatus. Samahan se on meillä kaikilla ollut ammoin ja yli on päästy nopeasti. Nuo esitetyt hiiriviritelmät ovat vain ongelman lakaisemista maton alle, pulpahtaakseen taas seuraavan pelin kohdalla pinnalle. Muuten yleisen härdellin ymmärtämiseen auttaa sama lääke, mutta myös jos liikut oman squadin matkassa ja yrität tehdä hahmoluokkasi tukitehtäviä, kuten panoslaatikoiden ja lääkelaukkujen jakaminen on.



Sieltä löytyy platoonin oma chatti, jossa voitte vaihdella pelaajatunnuksia ja sopia yhteisistä peleistä.
Näinhän tämä on, pikkuhiljaa eteenpäin. Varmaan paranee tuo pelaaminen ja oppiminen kunhan pääsee jyystämään mikin kanssa vaikka KFIN tovereiden kera samassa squadissa. Pitää tutustua noihin platooneihin ja saada sovittua yhteisiä pelihetkiä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Lisäksi lipas on 31 patruunainen kun oikeassa elämässä taitaapi imeä vain 25 paukkua sisäänsä (26 kun yksi valmiina pesässä). Mutta eihä tämä simu olekkaan.

Tais olla vaan ekassa FAMAS F1-mallissa 25-kutinen lipas, sen jälkeiset mallit käyttää NATO-standardin mukaista STANAG-lipasta, joka vetää sen 30 patruunaa. Samaa lipasmallia käyttävät monet muutkin valmistajat ympäri maailmaa.
 
Ylös Bottom