Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oliko muilla takkuja map packin latauksessa? Itsellä on limited edition, joten koitin eilen lunastaa uudet kentät. Menin peliin ja sieltä storeen löin koodin, joka antoi ladata jonkin 100kb kikkareen. Tämä ei vissiin riittänytkään kun nyt kokeilin ihan mennä wake islandia fiilistelemään vaan pitääkin näköjään vielä ladata 1326MB palikka, joka tulee vissiin jonkin mehupillin kautta kun kestänyt jo kohta puoli tuntia ja vasta puolessa välissä. Kaistaa kyllä olisi täällä päässä. Jospa tuon jälkeen pääsisi uusia kenttiä pelaamaan, ihanan helpoksi ovat tehneet tämänkin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja vielä normaali pulttilukkoon "suoravetolukko", heh. Saa olla melkoine seppä että saa passaamaan. No pelihän tämä vaan on :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No onnea vaan ton sivun näpertäneelle mutuilijalle. Voi mennä ihan pelistä katsomaan niin sieltä ei löydy MP5:sta mistään.

Sä oot oikeassa tässä kuva hk53
http://world.guns.ru/userfiles/images/assault/as13/hk53a3.jpg

ja "ämpärin" (mp5) http://world.guns.ru/userfiles/images/smg/smg14/hk_mp5n.jpg
jos muuta eroa ei ole kuin lipas, liekin raiskain ja hk:ssa on bursti ja ämåärissä ei. Tosin ämpäreitä on myös saatava semi bursti auto yhdistelmällä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

ÄRSYTTÄÄ! Haluan pelata niitä laajoja ja mahtavia B2K-mappeja tuossa tavallisessa Conquestissa, mutta aina joka servulla pyörii myös tuo Conquest Assault ja siinä ne mapit on aina ihan pieniä. Ärsyttää, kun tietää että olis hunajata tarjolla, mutta ei vaan pääse melkein ikinä silti pelaamaan. Sitten kun nuo erät on vielä aina noin lyhyitä, niin hohhoijaa. 100 tickettiä molemmille tiimeille lisää ja B2K Normal Conquest -servuja pystyyn, niin jees. Ja koska nuo pelit on aina niin lyhyitä, toivoisin jopa jotain muutamaa "Wake Island Only" -servua tai "Gulf of Oman Only".

minusta jotkut näistä B2K mapeist on liian isoja näille pelaja määrille (24 pelajaa per servu)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sä oot oikeassa tässä kuva hk53
http://world.guns.ru/userfiles/images/assault/as13/hk53a3.jpg

ja "ämpärin" (mp5) http://world.guns.ru/userfiles/images/smg/smg14/hk_mp5n.jpg
jos muuta eroa ei ole kuin lipas, liekin raiskain ja hk:ssa on bursti ja ämåärissä ei. Tosin ämpäreitä on myös saatava semi bursti auto yhdistelmällä.

Ööh, jos olet tarkkana, niin suurin ero on kaliiperi.
Mp5 on pistoolikaliiperinen, pääsääntöisesti 9mm parabellum, muitakin on käytetty(10mm, .40 ACP). HK53 taas on kiväärikaliiperinen, patruuna 5,56*45 NATO. Joten HK53 lienee asetyypiltä karbiini, MP5 taas konepistooli.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ööh, jos olet tarkkana, niin suurin ero on kaliiperi.
Mp5 on pistoolikaliiperinen, pääsääntöisesti 9mm parabellum, muitakin on käytetty(10mm, .40 ACP). HK53 taas on kiväärikaliiperinen, patruuna 5,56*45 NATO. Joten HK53 lienee asetyypiltä karbiini, MP5 taas konepistooli.

Minä tarkoitin pääasiassa ulkoisia eroja.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuntuu että veitsellä tappo takaapäin olisi muuttunu helpommaksi taannoisen päivityksen jälkeen? Nyt ei sohi niin helposti ohi, vaan ukko ikään kuin "imeytyy" viholliseen kiinni. Onkohan homma parantunut vai kuvittelenko vain?

Sanoisin että kuvittelet. Tänään sohinut puukolla Mortaria hyväilevää Sotamies Turhapuroa takaapäin "ohi" x4. Molemmilla kerroilla pääsin hiipimään ihan selkään kiinni, painan nappia ja puukko viuhahtaa ja "x" näkyy ruudussa. Ehdin vielä koittaa toisenkin kerran molemmissa tapauksissa ja sama juttu.. Noh siitähän ne sitten nousi ja ampu kuulan kalloon kun se puukko vielä jää jotenkin "jumittamaan" sen huitaisun jälkeen.

Ärsyttää kun ite kuolee [KNIFE] tekstiin tarpeeksi monta kertaa rundin aikana.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Rupee kyl pikkuhiljaa kilahteleen päässä toi engin tehtävä, mis pitää sillä repair toolilla tuhota joku vihun vehje. Eilen luulin et sain sen, ku hitsasin vihun tankkia ja sit tuttuun tapaan se tuli ulos ja mä menin sisään. Ympärillä oli pari sinkotyyppiä joten lähdin pois ja sain yhden tapettua, toiseen kuolin. Killcamista katselin ku se selvinnyt vihu meni sille tankille ja just ennen ku se oli alottamas korjaamisen, ni se räjähti ja mä sain siitä tapon repair toolilla, mutta asetta ei tullut eli sen vihun pitää ilmeisesti olla siellä tankissa kun se räjähtää.

Sitten tänään kun yrittelin taas, niin kävi tuuri kun löysin tarpeeks tyhmän vihun, joka ei poistunut tankista. Onnetar ei silti ollut kokonaan mun puolella. Eli ekaks ammuin singolla btr:ää takaosaan ja siitä disabled. Juoksin sit käristeleen sitä tankkia ja naureskelin, ku se ei huomannut sitä, mutta hymy hyytyi kun peli väitti et olin tappanut sen rpg:llä, joten ei asetta vieläkään. ***** mitä paskaa oikeesti tällaset tehtävät. Ihme ku ei oo jotain tehtävää, et "destroy enemy jet with repair tool" tai "kill an enemy soldier with defibrillator"!

Sellaisen vinkin voin antaa, että uav ja eod bot lasketaan myös vihollisen ajoneuvoksi, joten sellaisen tuhoamisellakin saa sen tehtävän suoritettua.
Varsin usein tulee vastaan vihollisen spottaamaan paikalleen jätetty uav, joten kimppuun vaan ja kosaani laulamaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

minusta jotkut näistä B2K mapeist on liian isoja näille pelaja määrille (24 pelajaa per servu)

Minusta ei - tai ainakaan kolme neljästä. Karkand on vähän liian laaja 24 pelaajalle. Niillä RU:n puolen lipuilla (D ja E) ei oo ikinä paljon ketään, joten taistelut keskittyy sinne A-, B- ja C-lipuille. Tosin ite aina kierrän sitten salakavalasti sinne E:lle, jolloin osa siirtyy taistelemaan sinne ja valtaamaan lippua takaisin. Ihan hyvin tuo toimii, vaikka tyhjää tuolta mapista löytyy paljon. Muissakin mapeissa tyhjää löytyy mappien ympäriltä (esim. ne aivan reunimmaiset tiet Sharqi Peninsulassa), mutta ei sillä väliä ole, kun taistelut keskittyy sinne lipuille. Wake Islandin Conquest Assault -muodossa siellä saaren "hevosenkengän" päissä on kans tyhjää, mut se onki tuon pelimoodin ongelma, kun lippuja on vaan 3. Conquest rulz. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Minusta ei - tai ainakaan kolme neljästä. Karkand on vähän liian laaja 24 pelaajalle. Niillä RU:n puolen lipuilla (D ja E) ei oo ikinä paljon ketään, joten taistelut keskittyy sinne A-, B- ja C-lipuille. Tosin ite aina kierrän sitten salakavalasti sinne E:lle, jolloin osa siirtyy taistelemaan sinne ja valtaamaan lippua takaisin. Ihan hyvin tuo toimii, vaikka tyhjää tuolta mapista löytyy paljon. Muissakin mapeissa tyhjää löytyy mappien ympäriltä (esim. ne aivan reunimmaiset tiet Sharqi Peninsulassa), mutta ei sillä väliä ole, kun taistelut keskittyy sinne lipuille. Wake Islandin Conquest Assault -muodossa siellä saaren "hevosenkengän" päissä on kans tyhjää, mut se onki tuon pelimoodin ongelma, kun lippuja on vaan 3. Conquest rulz. :)

Nii kun tarkemmin aattelee niin kyllä nää on sopivan kokosia. Se mappien "isoisuus" tunne tulee siitä että kun välillä ei löydä tietyllä alueella olenkaan vihulaisia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No onnea vaan ton sivun näpertäneelle mutuilijalle. Voi mennä ihan pelistä katsomaan niin sieltä ei löydy MP5:sta mistään.

No eipä näköjään löydykään, luulin että olisi ollut MP5 kun mainostivat Back to Karkand DLC:ssä tulevan 10 "klassista" BF2 asetta. MP5 kuitenkin löytyi jo BF2:n perus pelistä, HK53 tuli vasta Euro Force lisärissä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aika ottaa itsekin osaa keskusteluun. Aikaisemmin rustasin viestiä ennen pelin julkaisua tuonne hype puolelle.
Elikkäs muutamia omia ajatuksia pelistä olisi tarkoitus tässä pienessä perjantaipöhnässä kirjoitella.

Peli itsessään on temmannut mukaansa ja hienosti se reilu 100h on vierähtänyt sitten julkaisun.
Kaikille luokille on tähdet pelattu ja joillekin useampikin. Lempiluokkaa ei oikeastaan ole vaan tilanteen mukaan tulee valittua se mikä kulloinkin tuntuu hyvältä. Assault/Medic luokalla olen eniten kuitenkin pelannut, suurimmalti osin sen loistavien aseiden takia (M16a3, AEK).

Kulkuneuvot ovat mukavaa perus bäfä laatua, varsinkin helikopterilla lentely on mukaansa tempaavaa!
Täytyy sanoa että nykyisin tuo "pikkulintu" on niin tappava, että välillä oikein hävettää roiskii menemään sen kanssa mutta antaa nyt mennä vaan kun sellainen pelissä on. Tankilla ajelusta en ole tykännyt missään bäföissä (olen pelannut 1942:sta asti) eikä se tässäkään iske, niitä tulee käytettyä enemmänkin suojana silloin kun lyijyä on niin paljon ilmassa ettei sekaan meinaa mahtua.
Hävittäjällä olin bf2:ssa aika haka, mutta tolla padilla ei meinaa sit onnistua yhtään joten jätän sen suosiolla niistä kiinnostuneille.

B2K lisärin myötä olen enemmässä määrin tahkonnut sniper-luokkaa ja pikkuhiljaa alkaa sujua hyvin.
Neuvoksi vaan kaikille aloitteville snipuille, että niitä tappoja ei saa sieltä 2km päästä kuin hyvällä munkilla silmät kiinni. Menkää iholle ja valitkaa hyvä pistooli (itse käytän aina lampullisia versioita sen sokaisevaisuuden ansiosta). Valitkaa tilaisuuden mukaan 4x, 7x tai 8x kiikari ja opetelkaa tähtäämään päähän (pelaan vain normimodea). Laittakaa myös laaseri kiinni, nimittäin helpoittaa lonkalta tähtäämistä erittäin paljon ainakin itselläni. Lempi "sniippanna" minulla toimii M98B, tuo L96 vaikutti ihan hyvältä muttei niin hyvältä. Myös vakio sniput on loistavia varsinkin äänenvaimentimen ja HOLO:n kanssa.

Siinä vähän (sekalaisia?)ajatuksia pelistä. Itse tykkään kyllä paljon, niin pelattavuuden kuin grafiikoidenkin osalta. EI ps3:sta paljoon tykimpää kuvaa voikaan saada aikaseksi. Pelaajia saisi vaan olla enemmän kuin 24.

Kirjoittelen taas kun tulee asiaa mieleen ja yritän tulevaisuudessa olla hieman aktiivisempi foorumilla muutenkin. Hyviä viestejä ollut tässä topicissa kyllä! Muistakaa laser-sääntö ja hauskoja pelihetkiä bäfäkolosen parissa!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

niitä tappoja ei saa sieltä 2km päästä kuin hyvällä munkilla silmät kiinni. Menkää iholle ja valitkaa hyvä pistooli (itse käytän aina lampullisia versioita sen sokaisevaisuuden ansiosta). Valitkaa tilaisuuden mukaan 4x, 7x tai 8x kiikari ja opetelkaa tähtäämään päähän (pelaan vain normimodea).
Itsekkin olen samaa mieltä että snipulla Agressiivinen pelityyli toimii paremmin kuin hyvin. varusteina tietty M98B Ironsightillä (Tähtäys nopeampaa kuin esim HOLO tai RDS:n kanssa) + Pistooli lampulla
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Niin ja sitten joku kattoo kauepaa ja huomaa lampun/laserin takia ja ampuu sut...? Ja miksi ottaa recon jos juoksee niissä vihuissa kiinni? Aattelin vaan. Eikös reconin kuulukkin olla vähän kauempana?
 
Ylös Bottom