Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itsellä vähän sama vika. Usein näen oman tiimiläisen kaatuneen keskelle rytäkkää, niin silti yritän aina - usein henkeni uhalla - mennä elvyttämään tätä. Usein siinä käy niin, että saan kaverin takaisin tolpilleen, kaadun itse ja tämä kaveri pääsee takaisin taisteluun... Hmm. :D

Tollasissa tilanteissahan ei sinänsä oo mitään järkee elvyttää, menetetty ticketti on menetetty. Ittee tympäsee just sellaset jotka käy siellä reviveemäs ihan miten sattuu vaikka vihulta tulee kutia nii ettei eteensä nää, etenki rasittavaa oli kun porukka haki niitä elvytyksiä sitä famasia varten. Monesti ei kerkee edes omaa pistoolia näkemään kun on jo uudestaan kuollut. Ite ottanu nyt ihan suoraan sellasen tyylin, että yritän ensin joko tappaa ne vihut siitä läheltä et saa rauhassa elvyttää tai sit jos lähen elvyttämään vaikka tiiän et siel on vihu niin pistän elvytyksen jälkeen suojatulta ettei se vihu näkis ampua meitä. Melko monesti sinne on joku smurffi juossu elvyttämään ensin mut sitten sekin kuollu samaan viholliseen nii ite saanu hyvät pisteet kun tappanu sen vihollisen ja elvyttäny sitten siitä useemman jätkän.

Vähän samaan asiaan liittyen, kerta maviin kuollutta kaveria ei voi elvyttää nii eikö vois tehä samallalailla jos on kuollut puukosta? Siis jos joku on sinut puukolla saanut teilattua niin sua ei vois elvyttää sen jälkeen vaan pitäs spawnata.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tollasissa tilanteissahan ei sinänsä oo mitään järkee elvyttää, menetetty ticketti on menetetty. Ittee tympäsee just sellaset jotka käy siellä reviveemäs ihan miten sattuu vaikka vihulta tulee kutia nii ettei eteensä nää, etenki rasittavaa oli kun porukka haki niitä elvytyksiä sitä famasia varten. Monesti ei kerkee edes omaa pistoolia näkemään kun on jo uudestaan kuollut. Ite ottanu nyt ihan suoraan sellasen tyylin, että yritän ensin joko tappaa ne vihut siitä läheltä et saa rauhassa elvyttää tai sit jos lähen elvyttämään vaikka tiiän et siel on vihu niin pistän elvytyksen jälkeen suojatulta ettei se vihu näkis ampua meitä. Melko monesti sinne on joku smurffi juossu elvyttämään ensin mut sitten sekin kuollu samaan viholliseen nii ite saanu hyvät pisteet kun tappanu sen vihollisen ja elvyttäny sitten siitä useemman jätkän.

Vähän samaan asiaan liittyen, kerta maviin kuollutta kaveria ei voi elvyttää nii eikö vois tehä samallalailla jos on kuollut puukosta? Siis jos joku on sinut puukolla saanut teilattua niin sua ei vois elvyttää sen jälkeen vaan pitäs spawnata.

Useesti ite tulee elvytettyä ja jos vihollisia on lähettyvillä menen elvytettävän eteen antamaan suojaa. Täten kummatkin jäävät eloon todennäkösesti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olipa huikeat väännöt tänään, pelimuotona konkka. Kerrankin sattui sellainen random tiimi joka pelas perkeleen tiukasti yhteen. Tankeissa oli aina pari jätkää, eikä yks rambo. Lipulta mentiin parin kolmen kaverin kanssa kohti uusia taisteluita. Hitto, että oli mukavaa. Vastapuolellakin oli osaavaa porukkaa ja lopputulokset olivat 9-0 lippujen suhteen. Viimeinen taistelu menimme kaupungissa suht helppoon voittoon ja itse keräsin ennätyspisteeni n.4300 ja tiimin kolmonen. Aika paljon saatiin aikaan osaavan tankkikuskin kanssa ja mä olin kk:ssa + korjailin hädän hetkellä. Käytännössä rundin loppu 70% vedettiin samalla tankilla ilman pahoja osumia.

Toinen highlight oli se, että vihulla oli sniper kaveri joka oli löytänyt itselleen mieluisan spotin tiputtaa meidän ukkoja. Kerran tiputti minutkin ja näin tarkasti kaverin sijainnin maastosta. Spawnin jälkeen hiivin kaverin selän taakse ja lähiheadshotilla lopetin kaverin campschoolin :D Mutta äläpä huoli.. Kaveri kömpi ihan samaan paikkaan uudestaan spawnin jälkeen. Huvikseen tankista spottailin siihen suuntaan ja punainen lyhtyhän sieltä löytyi. Ajeltiin savakavalasti kaverin lähistölle ja kk:lla suolattiin se.

Kysymyksiä, tyhmiä sellaisia. Miks spottaaminen toimii välillä todella huonosti? Eli monesti yritän vihun kopterit ja lentsikat jäävät spottaamatta vaikka kuinka rämpytän selectiä. Mut tankista tämä sujuu ongelmitta. Juoksevat vihutkaan ei aina tartu vaikka näen ne todella selvästi?

Tarviiko tarvikepakkauksia ja ea-pakkauksia poimia jollain napilla vai juosta vaan niiden yli?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kysymyksiä, tyhmiä sellaisia. Miks spottaaminen toimii välillä todella huonosti? Eli monesti yritän vihun kopterit ja lentsikat jäävät spottaamatta vaikka kuinka rämpytän selectiä. Mut tankista tämä sujuu ongelmitta. Juoksevat vihutkaan ei aina tartu vaikka näen ne todella selvästi?

Tarviiko tarvikepakkauksia ja ea-pakkauksia poimia jollain napilla vai juosta vaan niiden yli?

Hyviä kysymyksiä. Spottaaminen lakkaa toimimasta hetkeksi jos jatkuvasti hakkaat sitä. Siitä kuuluu erikseen äänimerkki jos se spottaus ei toimi jatkuvan rämpyttämisen seurauksena eli spottia kannattaa käyttää jos on varma vastustajan sijainnista. Hekoja ja jettejä spotatessa niiden tulee olla aika tarkkaan tähtäimen alueella spottaushetkellä tai ne eivät välttämättä "spottaudu". Näin ainakin minulla.

Tarvikkeita ja EA-pakkauksia ei tarvitse erikseen klikkailla vaan riittää, että menee niiden läheisyyteen jolloin niistä alkaa tulla tavaraa omaan reppuun. Softcore-servereillä se näkee lisääntyvistä health-prosenteista ja ammusmääristä. Hardcore-servereillä kannattaa kuunnella äänimerkkejä ammusten saamisesta ja healthien osalta näkee kun ruutuun alkaa tulla enemmän väriä (mustavalkoinen ruutu = vähän healthia jäljellä -> värikäs ruutu = täynnä tai ainakin melkein täynnä oleva health).

Tankeilla pystyy tehokkaasti dominoimaan edes välttävästi toimivaa vastapuolta vastaan jos ohjaksissa on toimiva driver-gunner-kombo. Gunnerilla kannattaa olla vielä unlockattuna CITV-station niin saa hekoihinkin kätevästi lukituksen ja guided shelliä persiiseen. Osuuhan noihin "taitaviin" päällä heiluviin hekosankareihin tankin main cannonillakin, mutta se ei ilmeisesti tuhoa laakista vaan heko menee disablediksi. Tosin tällöin suurella todennäköisyydellä ainakin kuskille tulee noutaja. Pari kertaa tuli taas eilen kiskastua suoraan naamaan kuskia. Varmaan mahtava tunnelma hytissä kun tulee murkulaa sisään. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Lista mahdollisista muutoksista tulevissa päivityksissä: DICE posts lists of possible future Battlefield 3 changes

Esimerkiksi pulttilukkokivääreillä olisi mahdollista saada yhden osuman tappoja ylävartaloon, C4:n säilyminen kuoleman yli poistetaan, Stingerin ja Iglan damage lentovehkeitä vastaan kasvaa ja tankin ammukset tuhoavat lentovehkeet yhdellä osumalla. Ja mikä tärkeintä, haulikoiden fragiammusten damagea lasketaan.

Edit: vielä linkki Alan Kertzin foorumipostiin: link. Olisi kyllä mukavaa jos reconia parannettaisiin, itselläni kun osumatarkkuus ei tahdo riittää pelkkien pääosumien metsästämiseen, ja BC2:ssa aggressive recon oli lempitaktiikka :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei saa muilla kuin M95B'llä softcoressa, vain pääosumat on one hit kill.

Niinpä, M98 tekee 95% damagea alle 20m etäisyyksiltä, eli "terve" vihu ei kuole yhdestä vartalo-osumasta millään kiväärillä. Hardcoressahan on 60% health, joten siinä on hit killejä saa helposti.
 
Iha ok päivitys, mutta ne sais tehä jotain sille et igla/stig ohjukset hakeutuu pelaajaan eikä lentolaitteeseen vai onko niiden sit tarkotuski tehä niin...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Iha ok päivitys, mutta ne sais tehä jotain sille et igla/stig ohjukset hakeutuu pelaajaan eikä lentolaitteeseen vai onko niiden sit tarkotuski tehä niin...

Listalta löytyy "AA Missiles should no longer kill the pilot instead of the vehicle." Toivottavasti toteutuu, on nimittäin hyvin ärsyttävää kun näin käy.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Lista mahdollisista muutoksista tulevissa päivityksissä: DICE posts lists of possible future Battlefield 3 changes

Esimerkiksi pulttilukkokivääreillä olisi mahdollista saada yhden osuman tappoja ylävartaloon, C4:n säilyminen kuoleman yli poistetaan, ...

No höh. Itse sain vasta avattua C4:t ja ovat aivan mahtava ominaisuus Supportille. Hauska noissa B2K-kentissä Konkassa, kun laitan aina Explosives-specialisaatiolla n. 6 räjähdettä tasaisesti ympäri vaikkapa Karkandin A-lippua (Hotel). Sitten kun näen, että lippua ollaan valtaamassa, niin klik ja kauheat triple killit, flag defenderit ja muut ropisee ruutuun. Tämä on vielä helpompaa nyt, kun C4:t pysyy maassa kuolemankin jälkeen. Mutta vaikka tuo päivitettäis, niin onnistuuhan tuo silti. Tällä hetkellä melko epäreilu homma tuo, että C4:t ei katoa, mutta eipö kovin moni noita edes näytä käyttävän, niin melko sama.

Mielestäni parempi nerffaus olis se, että C4:t ei katoa, mutta jos uudessa elämässä alkaa laittamaan lisää C4-räjähteitä, entiset katoaisi sitä myötä yksitellen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mielestäni parempi nerffaus olis se, että C4:t ei katoa, mutta jos uudessa elämässä alkaa laittamaan lisää C4-räjähteitä, entiset katoaisi sitä myötä yksitellen.

C4:t saavat mielestäni kadota silloin kun pelaaja kuolee. Siinä tapauksessa jos kuollessasi pudoittaisit laukaisimen ja sen saisi kuka tahansa käydä poimimassa, olisi tuolle jotain perusteita. Miinat taas mielestäni saisivat säilyä, koska niiden luonne on ihan erilainen. Ne jäävät oikeastikin elämään omaa elämäänsä kun ne on kerran kylvetty, ennen kuin ne joku käy kaivamassa pois. Ja engineerille pitäisi saada pojoja kun se käy noukkimassa vihollisen miinan. Saisivat suoraan mennä siihen destroy enemy explosives juttuun ja 20 pojoo per räjähde.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

C4:t saavat mielestäni kadota silloin kun pelaaja kuolee. Siinä tapauksessa jos kuollessasi pudoittaisit laukaisimen ja sen saisi kuka tahansa käydä poimimassa, olisi tuolle jotain perusteita. Miinat taas mielestäni saisivat säilyä, koska niiden luonne on ihan erilainen. Ne jäävät oikeastikin elämään omaa elämäänsä kun ne on kerran kylvetty, ennen kuin ne joku käy kaivamassa pois. Ja engineerille pitäisi saada pojoja kun se käy noukkimassa vihollisen miinan. Saisivat suoraan mennä siihen destroy enemy explosives juttuun ja 20 pojoo per räjähde.

Samaa mieltä. Tankinkaan räjäyttäminen ei ole nyt palkitsevaa, koska voit kuoleman jälkeen sen räjäyttää - ite en ole supporttia käyttänyt pitkään aikaan, mutta oli se hienoa nähdä kun tankki räjähtää C4'silla.
 
C4:t saavat mielestäni kadota silloin kun pelaaja kuolee. Siinä tapauksessa jos kuollessasi pudoittaisit laukaisimen ja sen saisi kuka tahansa käydä poimimassa, olisi tuolle jotain perusteita. Miinat taas mielestäni saisivat säilyä, koska niiden luonne on ihan erilainen. Ne jäävät oikeastikin elämään omaa elämäänsä kun ne on kerran kylvetty, ennen kuin ne joku käy kaivamassa pois. Ja engineerille pitäisi saada pojoja kun se käy noukkimassa vihollisen miinan. Saisivat suoraan mennä siihen destroy enemy explosives juttuun ja 20 pojoo per räjähde.

Enpä ole miinoihin koskenu päivityksen jälkeen, kyllä ne sais jäädä peliin kuoleman jälkeenkin. Sama koskee kyl reconin spawnia ja t-ugs:sia!!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

C4:t saavat mielestäni kadota silloin kun pelaaja kuolee. Siinä tapauksessa jos kuollessasi pudoittaisit laukaisimen ja sen saisi kuka tahansa käydä poimimassa, olisi tuolle jotain perusteita. Miinat taas mielestäni saisivat säilyä, koska niiden luonne on ihan erilainen. Ne jäävät oikeastikin elämään omaa elämäänsä kun ne on kerran kylvetty, ennen kuin ne joku käy kaivamassa pois. Ja engineerille pitäisi saada pojoja kun se käy noukkimassa vihollisen miinan. Saisivat suoraan mennä siihen destroy enemy explosives juttuun ja 20 pojoo per räjähde.

"-C4 will no longer be detonatable after a player respawns, if the player is revived within 5 seconds he can still detonate his C4.

-The player may now have a maximum number of mines which will persist after the player’s death. Deploying more than the maximum of 6 mines will remove a previous mine from the world.
"

Miinojen poimimisesta saisi tosiaan tulla samat pisteet kuin niiden tuhoamisesta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olipahan äsken pitkä matsi rushia, 40:47 min. Tietysti se hävittiin mutta vääntö oli kovaa molemmilta puolilta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jokaisessa kunnon pelissähän pitää olla peniksiä. Tässä näyte Sir. Communitylta.
[video=youtube;mbSfUOuTF0w]http://www.youtube.com/watch?v=mbSfUOuTF0w&list=UUaYFhjuM2KPI57F87hhvdxw&feature=plcp[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä? Pystyykö C4:set muka räjäyttämään kuoleman jälkeen? Ei ole kertaakaan räjähtänyt, vaikka olen kokeillut monta kertaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllähän sieltä Enemy Killed tuli kun spawnin jälkeen c4:set otin käteen ja painoin r1:stä. Eli pystyy. Tuleva päivitys poistaa ilmeisesti tuon mahdollisuuden.
Edit: Olikin näköjään peri viestiä ylempänä toi päivitysjuttu. Enivei.
 
Ylös Bottom