Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Itsekkin olen samaa mieltä että snipulla Agressiivinen pelityyli toimii paremmin kuin hyvin. varusteina tietty M98B Ironsightillä (Tähtäys nopeampaa kuin esim HOLO tai RDS:n kanssa) + Pistooli lampulla

Itekkin käyttäisin pistoolin ja taskulampun yhdistelmää, mutta dog tagia sille aseelle ei silloin saa. Hyvin tolla normaalilla pärjää.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Niin ja sitten joku kattoo kauepaa ja huomaa lampun/laserin takia ja ampuu sut...?
Pistooli on Lähitaistelu-ase ja sen tulee olla aina se viimeinen oljenkorsi.. taskulamppu taas on erittäin toimiva lähitaistelussa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänää tuli saatua se assault service star eli 50h assaulttina tullu pelailtua. Eikä oo enää kaukana et ois miljoona pojookin kyseisellä klassilla:)

Käyttääkö porukka täällä paljonki noita äänenvaimentimia? Ite oon lähes kaikissa aseissa tähän mennessä käyttäny mut nyt jättäny tosta l85 pois ja tuntuu et kauempaa saa paljon helpommin tapon. Harmittaa vaan et näkyy sit vihujen minimapissa ja lähes aina joku sitä mappia seuraa ja yrittää tulla tappamaan. Ite kun vielä tykkään lähtee sieltä mapin reunoilta kiertämään vihujen selustaan nii se suunnitelma aina vähän kusasee jos joutuu ampumaan vaimentamattomalla aseella.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eniten uusissa kentissä ärsyttää nuo random "censorer" nutipäät. kudit loppu, support ei anna kuteja, kun toinen voi saada enemmän pisteitä kuin itse. Tai assault, ei ea pakkausta kun "pitää hyökätä/puolustaa. Ttu mitä P****tä....
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eniten uusissa kentissä ärsyttää nuo random "censorer" nutipäät. kudit loppu, support ei anna kuteja, kun toinen voi saada enemmän pisteitä kuin itse. Tai assault, ei ea pakkausta kun "pitää hyökätä/puolustaa. Ttu mitä P****tä....

Kyllä tuo on ollut ongelmana koko ajan, eikä pelkästään b2k mapeissa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänää tuli saatua se assault service star eli 50h assaulttina tullu pelailtua. Eikä oo enää kaukana et ois miljoona pojookin kyseisellä klassilla:)

...

Siis... 50 tuntia oot pelannu Assaultilla ja nyt vasta ensimmäinen Service Star? Ymmärisnkö nyt ihan oikein... :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siis... 50 tuntia oot pelannu Assaultilla ja nyt vasta ensimmäinen Service Star? Ymmärisnkö nyt ihan oikein... :D

Siis tietenkin tarkotin assault mitalia :D väsyneenä ei pitäs näemmä kirjotella. Noita tähtiä löytyy sit se 4 kpl
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Assault Service Medal, ei Star. Eli tosiaan vaatii 50 tuntia pelaamista ko. luokalla. Vähän tähän liittyen; noi mitalit 2 tuntia kiinteillä AT-aseilla ja 300 mortartappoa kyllä tuntuvat niin kököiltä ideoilta ettei mitään järkeä.

Edit. Jaa siellä jo ehdittiinkin ensin.
 
Assault Service Medal, ei Star. Eli tosiaan vaatii 50 tuntia pelaamista ko. luokalla. Vähän tähän liittyen; noi mitalit 2 tuntia kiinteillä AT-aseilla ja 300 mortartappoa kyllä tuntuvat niin kököiltä ideoilta ettei mitään järkeä.

Edit. Jaa siellä jo ehdittiinkin ensin.

Tuli bongattua servulta pelaaja jolla oli tuo stationary emplacement medal dog tag ja tagissa stationary emplacement tunteja oli sille kertynyt 167. :3 Kuka tuollaista jaksaa? Se kaksikin tuntia tuntuu todella paljolta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä? :D 167 tuntia? Kaveri varmaan oikein tietoisesti hakee intensiivistä ja elämysrikasta pelikokemusta!

Mainittakoon nyt vielä että 58 tunnissa on TOW- ja KORNET- launchereiden ja tuon Pantsirin kanssa tullut touhuttua yhteensä 9 minuuttia. Suattaapi siis mennä tovi ennenkuin tuo kaksi tuntia on täynnä...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eikös täälläkin kirjoitellut, joku että suurimman osan ajasta on pelannut/istunut noissa AA-tykeissä. Mikäs siinä, kaikki pelaa tyyleillään. Hauskan pitohan se pää asia on :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli bongattua servulta pelaaja jolla oli tuo stationary emplacement medal dog tag ja tagissa stationary emplacement tunteja oli sille kertynyt 167. :3 Kuka tuollaista jaksaa? Se kaksikin tuntia tuntuu todella paljolta.

Mä epäilen, että noi tuntimäärät kusee jotenkin rankemmin. Näin joskus jonkun, jolla oli Recon service hours pitkälle toista sataa, eikä se ollu edes lvl 30. Olishan se toki voinut kykkiä jossain kuusen juurella tekemättä mitään sen x tuntia, mutta ei se jotenkin vaikuttanut pitävän paikkaansa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sanoisin että kuvittelet. Tänään sohinut puukolla Mortaria hyväilevää Sotamies Turhapuroa takaapäin "ohi" x4. Molemmilla kerroilla pääsin hiipimään ihan selkään kiinni, painan nappia ja puukko viuhahtaa ja "x" näkyy ruudussa. Ehdin vielä koittaa toisenkin kerran molemmissa tapauksissa ja sama juttu.. Noh siitähän ne sitten nousi ja ampu kuulan kalloon kun se puukko vielä jää jotenkin "jumittamaan" sen huitaisun jälkeen.

Ärsyttää kun ite kuolee [KNIFE] tekstiin tarpeeksi monta kertaa rundin aikana.

Jep. Sehän tässä onkin vittumaisin tapa menettää henkensä. Toisaalta mikään rynkyllä tapettu sälli ei aiheuta yhtä suurta hymyä naamalle, kun käyt puukottamassa sinut just tappaneen jonnen. Ehkä sitä sai muutaman kerran vaan niin hyvät asemat puukotukseen että onnistui.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hmm... ok.

[video=youtube;FOaGhE_sejI]http://www.youtube.com/watch?v=FOaGhE_sejI[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itellä kans nostaa verenpainetta tuo juuri että pääset vihun taakse ja alat puukottamaan niin viuh. Ohi meni ja uudestaan niin sama homma. Sittempä se kuula pamahtaa kalloon kun puukotettava huomaa ja itse ei kerkiä pyssyyn vaihtaa takas. Ja tämä tapahtunu aina oli vihulainen sitten makuulla, polvillaan tai seisaallaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itellä kans nostaa verenpainetta tuo juuri että pääset vihun taakse ja alat puukottamaan niin viuh. Ohi meni ja uudestaan niin sama homma. Sittempä se kuula pamahtaa kalloon kun puukotettava huomaa ja itse ei kerkiä pyssyyn vaihtaa takas. Ja tämä tapahtunu aina oli vihulainen sitten makuulla, polvillaan tai seisaallaan.

Mie oon tältä onneksi välttynyt ainakin vielä, mutta tulee kyllä aseteltua ittensä kunnolla ennen ku alkaa puukottaan. Yhesti olin muuten jopa niin onnekas että lähitaistelutilanteessa loppui lipas kesken ja sain viimeisteltyä kaverin eestä päin puukolla. =D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mä epäilen, että noi tuntimäärät kusee jotenkin rankemmin. Näin joskus jonkun, jolla oli Recon service hours pitkälle toista sataa, eikä se ollu edes lvl 30. Olishan se toki voinut kykkiä jossain kuusen juurella tekemättä mitään sen x tuntia, mutta ei se jotenkin vaikuttanut pitävän paikkaansa.

Se tuntimäärä kusee todella paljon.
tipahdin karkandissa katolta alas niin Dogtag näytti jotaki 164000 tuntia .......
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli nyt tossa puheeks nää supportit/medicit mitkä ei anna kuteja niin kyllä itseäkin ärsyttää sillä välillä itse juoksen medicillä mapin toiselle puolelle että voisin elvyttää yhden jätkän ja sama pätee supportilla että juoksen toiselle puolelle mappia antaakseni ihmisille ammuksia. Ja välillä näkee kuolleena että siinä metrin päässä ois medic mutta kun ei viitti sitte elvyttää -.-
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä


Ei hahhah! Eeppisin Battlefield-momentti ikinä. Oikeesti. Ja tuo musiikkikin vielä. :D


Tuli nyt tossa puheeks nää supportit/medicit mitkä ei anna kuteja niin kyllä itseäkin ärsyttää sillä välillä itse juoksen medicillä mapin toiselle puolelle että voisin elvyttää yhden jätkän ja sama pätee supportilla että juoksen toiselle puolelle mappia antaakseni ihmisille ammuksia. Ja välillä näkee kuolleena että siinä metrin päässä ois medic mutta kun ei viitti sitte elvyttää -.-

Itsellä vähän sama vika. Usein näen oman tiimiläisen kaatuneen keskelle rytäkkää, niin silti yritän aina - usein henkeni uhalla - mennä elvyttämään tätä. Usein siinä käy niin, että saan kaverin takaisin tolpilleen, kaadun itse ja tämä kaveri pääsee takaisin taisteluun... Hmm. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen tuli mielenkiintoinen (uusi?) puukkoglitchi. Pelattiin Gulf of Omania. Yksi smurffi jumitti jostain syystä siellä C-lipun lähellä olevalla katolla, joten ajattelin lämpimikseni huitaista sitä puukolla. No, äijäpä ei suostunut vaan puukolla huitaisemisen sijaan näytti smurffin selälle peukkua?!? Ei välttämättä glitchi, vaan ihan hauska "ominaisuus".

No, ollaanpa hetken kuluttua B-lipulla rakennusten sisällä. Vihu ammuskelee tokasta kerroksesta RPG:llä B-lipulle. Menen antamaan puukkoa... ja äijä näyttää jälleen peukkua, mutta tällä kertaa vihulle! MIIIITVIIIIITTT??? Tämän jälkeen tulee peruspuukkosekoilu, eli mun äijälle jää puukko käteen, huoneeseen tulee toinen vihu... ja arvatkaa kuka siellä loppujen lopuksi kuolee?
 
Ylös Bottom