Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä
Tämä oli kyllä hieno matsi. Tiukkaakin tiukempaa vääntöä ja voitto maistui kermahunajalle (MVP ribbonia unohtamatta)
PS. Taisi olla pisin matsi mitä oon pelannu
PPS. Tosiaan teidän puoella jokseenkin moni päästeli menemään tuolla PP-19:llä, jonka itse totesin karmeaksi pörinäpöntöksi.
Oli todella viihdyttävä ja tiukka CQ-matsi eilen Metrossa, vaikka meidän puoli turpaan lopulta ottikin, kun vihut löysivät ihan lopussa meidän spawn beaconin eikä saatu enää A:ta eikä näin myöskään kierrettyä selustaan B:lle. Taisi olla squadillinen KFIN-porukkaa molemmin puolin?
Väkersin itse ne pakolliset assignment-tapot tuolla PP-19:llä. Onneksi ei tarvitse enää ikinä tuota käyttää. Sai olla eka ja vika kerta. Jos pitää PDW:llä pelata niin todellakin mieluummin AS VAL kantoon kuin tuo PP-19 joka on käytännössä full auto pisla. Todella selkeä ero 9x39:n eduksi verrattuna tuohon 9x19:ään.
Poistun itse langoilta joulun viettoon. Ensi viikolla voisi taas tavata tantereella.
Tämä oli kyllä hieno matsi. Tiukkaakin tiukempaa vääntöä ja voitto maistui kermahunajalle (MVP ribbonia unohtamatta)
PS. Taisi olla pisin matsi mitä oon pelannu
PPS. Tosiaan teidän puoella jokseenkin moni päästeli menemään tuolla PP-19:llä, jonka itse totesin karmeaksi pörinäpöntöksi.