Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitäs nämä kotkat oikein on kysyy epätietoinen? Eilen huomasin, että joihinkin kavereihin ei pysty spawnaa ollenkaan vaikka siis ovat omaa squadia ja en tarkoita että olisi ollu esim. tankki täynnä vaan koko roundin aikana - mites se on mahdollista?

Rank 45 on Colonel ja sen ikonina on musta kotka. Tuo rank on tavallaan "maksimirank", tämän jälkeen tulee vain aina sama kotka, mutta sen alapuolella olevat numerot lisääntyy. Esimerkiksi Rank 46 on Colonel Service Star 1 (eli Colonel 45 + 1 = 46). Oikea maksimirank on kuitenkin 145, eli Colonel Service Star 100 (eli Colonel 45 + 100 = 145).

Välillä omiin squadilaisiin ei pysty spawnaamaan, koska peli bugittaa jotenkin. Siis ne squadilaisten nimet näkyy vaan harmaana. Tätä esiintyy tietääkseni silloin (muttei tietenkään aina), jos liittyy kesken matsin peliin jonkun kaverin nimen kautta. Ja tietysti silloin ei pysty spawnaamaan kaverin luo, jos tämä on jossain ahtaassa tilassa, jolloin ympärille ei mahdu spawnaamaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Välillä omiin squadilaisiin ei pysty spawnaamaan, koska peli bugittaa jotenkin. Siis ne squadilaisten nimet näkyy vaan harmaana. Tätä esiintyy tietääkseni silloin (muttei tietenkään aina), jos liittyy kesken matsin peliin jonkun kaverin nimen kautta. Ja tietysti silloin ei pysty spawnaamaan kaverin luo, jos tämä on jossain ahtaassa tilassa, jolloin ympärille ei mahdu spawnaamaan.
On myös tiettyjä alueita, jonne ei voi spawnia.. esim Rushissa ei pysty spawnimaan lähelle vastustajan "basea".
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Rank 45 on Colonel ja sen ikonina on musta kotka. Tuo rank on tavallaan "maksimirank", tämän jälkeen tulee vain aina sama kotka, mutta sen alapuolella olevat numerot lisääntyy. Esimerkiksi Rank 46 on Colonel Service Star 1 (eli Colonel 45 + 1 = 46). Oikea maksimirank on kuitenkin 145, eli Colonel Service Star 100 (eli Colonel 45 + 100 = 145).
Itseasiassahan niitä kotkan rank-kuvia on useampiakin, kuten alla olevasta kuvasta näkee. En sitten tiedä mitkä kaikki noista näkyvät itse pelissä kesken kierroksen. Tietääkseni ainakin tuo viimeinen näkyy ensimmäisen lisäksi. Ei ole ainakaan toinen ja kolmas (11 ja 21) näkynyt itsellä erilaisena. En tosin ole sen tarkemmin silmäillyt sitä, ehkä olen missannut.
Ja eikös se ole enemmänkin hopeinen, kuin musta?
Näytä liitetiedosto 8518 (Klikkaa...)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Välillä omiin squadilaisiin ei pysty spawnaamaan, koska peli bugittaa jotenkin. Siis ne squadilaisten nimet näkyy vaan harmaana. Tätä esiintyy tietääkseni silloin (muttei tietenkään aina), jos liittyy kesken matsin peliin jonkun kaverin nimen kautta. Ja tietysti silloin ei pysty spawnaamaan kaverin luo, jos tämä on jossain ahtaassa tilassa, jolloin ympärille ei mahdu spawnaamaan.

Eikös HC:ssa ole ainakin osalla servereistä vain squad leader spawn? Eli muihin kuin leaderiin ei voi spawnata, mutta leader itse voi spawnata kaikkiin.

Kotkan kuvia on erilaisia, eilen juuri eräs pelikaveri sai nuo kultaiset siivet eli service star 51:n.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eikös HC:ssa ole ainakin osalla servereistä vain squad leader spawn? Eli muihin kuin leaderiin ei voi spawnata, mutta leader itse voi spawnata kaikkiin.

Näinhän se HC:ssa menee. Tainnut spawnaus myös muuttua julkaisusta niin, että jos on laskenut maahan Spawn Beaconin niin siihen vain voi spawnata, eikä siihen itse pelaajaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eikös HC:ssa ole ainakin osalla servereistä vain squad leader spawn? Eli muihin kuin leaderiin ei voi spawnata, mutta leader itse voi spawnata kaikkiin.

...

No me pelataan kaverin kanssa aina HC:ta ja pystytään spawnaamaan toisiemme luo (ollaan yleensä vaan kahdestaan squadissa), vaikka vain toinen on luonnollisesti squad leader. Ja pelimuotona toimii Conquest, en tiedä sitten Rushista.


Itseasiassahan niitä kotkan rank-kuvia on useampiakin, kuten alla olevasta kuvasta näkee. En sitten tiedä mitkä kaikki noista näkyvät itse pelissä kesken kierroksen. Tietääkseni ainakin tuo viimeinen näkyy ensimmäisen lisäksi. Ei ole ainakaan toinen ja kolmas (11 ja 21) näkynyt itsellä erilaisena. En tosin ole sen tarkemmin silmäillyt sitä, ehkä olen missannut.
Ja eikös se ole enemmänkin hopeinen, kuin musta?
Näytä liitetiedosto 8518 (Klikkaa...)

Pelissä tuo kotka on musta, jos en ihan väärin muista. Ja onhan niitä juu erivärisiä, kun hieman rankeissa nousee. Tarkotin vaan, että tuo ikonin itse muoto pysyy koko ajan samana rank 45:stä lähtien, eli se on koko ajan se kotka. Oon nähnyt itse pelissä oikeestaan (mustan lisäksi) vain sellasen pronssin värisen kotkan. Sitäkään ei tuossa kuvassa näy, että ihme touhua kyllä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pelissä tuo kotka on musta, jos en ihan väärin muista. Ja onhan niitä juu erivärisiä, kun hieman rankeissa nousee. Tarkotin vaan, että tuo ikonin itse muoto pysyy koko ajan samana rank 45:stä lähtien, eli se on koko ajan se kotka. Oon nähnyt itse pelissä oikeestaan (mustan lisäksi) vain sellasen pronssin värisen kotkan. Sitäkään ei tuossa kuvassa näy, että ihme touhua kyllä.
Luultavasti tuo pronssin värinen on tuo kultainen. Elleivät sitten ole tehneet jotain ihme säätöä, että olisi pronssi, hopea ja kulta tuolla loppupäässä?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ton edellisen "huollon" jälkeen on pelit lagineet niin helvetisti että ei tee mieli oikeastaan edes pelata.
Tai sitten se on welho.
Nopeus D 38, U 2, pingi helsinkiin 5ms ja packet loss ainoastaan 68-92% (sponge much?) :D
Kokeilin sitä assaultin toista b2k asetta, huono on. F2000 laittaa mennen tullen
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Asiat mitkä ärsyttävät tällä hetkellä pelissä.

TOP3.

1. Rush -pelimuoto. Mä olen niiiiin pas..huono tässä muodossa.. 90% ajasta en edes tiedä mistä vihut ovat tulossa. Siinä saa Bomitus ja Mike huudella, ku juoksentelen missä sattuu.. Tämä varmaan korjaantuu kahdella keinolla.. pelaa enemmän ja fiksummin tai pysy poissa!

2. Ahtaissa kentissä kuten Basaari, Metro, Damawand och så vidare.. Omat jätkät juoksevat aina piippulinjalle kun vihuja on edessä. Nooh.. joko ammut ne edestä ja selviät tai odotat, että sompailija häviää edestä, joka johtaa siihen, että vihu ampuu molemmat. Omat jätkät juoksevat muuten vaan piippulinjalle kun olet ampumassa = HEADSHOT ja ragemailiä mailissa! Joten pientä pelisilmää mistä juokset.

3. Joinaat peliin ja samalla ruutuun lävähtää YOUR TEAM LOST! Onko asiaan tulossa päivitystä! Pelin lopussa vois olla joku turva-aika, jolloin peliin ei pääsisi vaikka porukka quittaiskin ihan loppumetreillä. Joinaaminen tapahtuisi vasta kun seuraavaa kenttää ladataan. Toisaalta pikkujuttu, mut hatuttaa silti!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No me pelataan kaverin kanssa aina HC:ta ja pystytään spawnaamaan toisiemme luo (ollaan yleensä vaan kahdestaan squadissa), vaikka vain toinen on luonnollisesti squad leader. Ja pelimuotona toimii Conquest, en tiedä sitten Rushista.
Tää on vähemmän yllättävää, koska toinen teistä on squad leader, joka pystyy spawnaamaan keneen tahansa, eli teidän tapauksessanne siihen ei-squad leaderiin. Joka puolestaan taas pystyy spawnaamaan sitten squad leaderiin. Jos teitä olisi kolme, niin ei toimisi enää.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Amtrac on kyllä niin aliarvostettu kulkupeli, kuin olla ja voi! Tankit on helppo tuhot kun vain saa kaverin fixaamaan taakse, ja IMO pelin paras kulkupeli jalkaväkeä vastaan. Kirsikkana kakun päällä Amtracista löytyy armoria niin helevetisti! Ainoa miinus muuten loistavaan kokonaisuuteen on koneen hitaus ja gunnerin tykin hidas kääntymisnopeus, mutta mikään ei voi olla täydellistä. Porukan pitäisi käyttää tuota enemmän!a :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Amtrac on kyllä niin aliarvostettu kulkupeli, kuin olla ja voi! Tankit on helppo tuhot kun vain saa kaverin fixaamaan taakse, ja IMO pelin paras kulkupeli jalkaväkeä vastaan. Kirsikkana kakun päällä Amtracista löytyy armoria niin helevetisti! Ainoa miinus muuten loistavaan kokonaisuuteen on koneen hitaus ja gunnerin tykin hidas kääntymisnopeus, mutta mikään ei voi olla täydellistä. Porukan pitäisi käyttää tuota enemmän!a :)


Kyllähän väki sitä käyttääkin, jopa liikaakin kun sillä vissiin on niin mukava madella keskelle mappia kaikkien nähtäville/tuhottavaks ja seuraavaks spawnatessa taas lähetään jostain hornan hanurista juoksee kun joku penaalin terävinkynä kävi ajamas amtrakin vihun tuhottavaks. Joudun myöntämään että hölmönä joutuu tuijottaan ja nauramaan kun porukka toisinaan tuolla hööki oman vaunun kimppuun, siinäkun ei muuta tarvi tehä ku ajella amtrakkia ympäri tai sahata ees taas ni vihun gunneri sylkee vaahtoa sen hitaan tykkitornin vuoks :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo o.. Hyvin kulki peli siihen asti kunnes yhden randomin kanssa juoksennellaan melko lähekkäin toisiamme ja sivustaan hyökkää vihu ja pistää liipasimen pohjaan kohti squad matea. Käännyn kohti vihua ja annan rynkyn laulaa sitten tämä Repe Sorsa joka ottaa osumaa juoksee eteeni juuri sillä samalla sekunnilla kun saan vihulta sykkeen pois. Squad mate kuolee josta minulle teamkill ja Savior kill kun sain vihun kyljelleen siinä rytäkässä myös. Tämä jamppa sitten pistää postilaatikkoni täyteen paskaa ja jahtaa minua koko loppuerän ajan vain ja ainoastaan minua jatkuvasti tappaen ja häiriten tulilinjaani ym ym. Siitä kiukusta ei sitten enää selvitty koko loppuillan pelit vituilleen. On se perkele. Voisia sanoa että normisettiä mutta silti. :mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tässä nyt ollut kolmen pelin sarja missä on tullut mitalleja. Tuossa HC:lla pelit ovat sujuneet vähän huonosti mutta tänään Normissa meni ihan hyvin. Paras tänään oli että USAS kaveri rupesi jo runsaasti ennen nurkaa painamaan R1 pohjaan oli hauskaa kun kuului varmaan 5 laukausta enen kuin tuli kohdalle :D

Hyvä kuulla että VOIP korjataan 6.2, vielä kun saisi tietoon sen bugi patchin julkaisun niin olisi hyvä.

Tänään piti lopettaa pelit ohjaimen ongelmien takia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hyvä kuulla että VOIP korjataan 6.2, vielä kun saisi tietoon sen bugi patchin julkaisun niin olisi hyvä.

Twitteristä bongattua:

It´s been quiet for a while but we are working on updates for the game
which we will announce as soon as we´re satisfied with what we have.

Daniel Matros
Global Battlefield Community Manager at DICE


Eli varmaan ihan nurkan takana päivitys on tuloillaan.

Ja huhuja päivityksen sisällöstä: Upcoming Battlefield 3 patch: what we know - Battlefield 3
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Monet valitellu noitten squad tdm matsien voittamisen vaikeutta, onkyl joku jo varmaa sanont mut kumminkii, ni järjestäkää joku porukka siihe: 4 suomalaista mikkien kans on nimittäi voittamaton yhistelmä:p tänää sai porukan kasaa ja vietii porukkaa kunnolla, voitettii noin 10 matsii 12:sta:D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Huoh, nyt on kaikilla haulikoilla USASia lukuun ottamatta yksi service star. Oli kyllä työn ja tuskan takana, tuntuu että varsinkin puoliautomaattiset haulikot ovat epäluotettavampia aseita kuin Vietnamin ajan M16. Välillä vihollinen kuolee kauempaakin yhdellä laukauksella, mutta välillä joutuu upottamaan 4-5 laukausta läheltä ja katselemaan sen jälkeen spawniruutua... BC2:ssa haulikoilla sentään teki jotain, kun aseet tappoivat huomattavasti hitaammin. BF3:ssa luotiaseidenkin damage on niin korkea ettei haulikolla saa juurikaan etua silmästä silmään-kohtaamisissa. USASin olen jättänyt käyttämättä ihan periaatteesta, mutta kai sillekin täytyy sitten viimeisenä hankkia service star. Ennen sitä on vielä muutama tarkkuuskivääri, M249, PP-2K ja MP7 sekä G3, jota en ole vielä edes avannut.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Amtrac on kyllä niin aliarvostettu kulkupeli, kuin olla ja voi! Tankit on helppo tuhot kun vain saa kaverin fixaamaan taakse, ja IMO pelin paras kulkupeli jalkaväkeä vastaan. Kirsikkana kakun päällä Amtracista löytyy armoria niin helevetisti! Ainoa miinus muuten loistavaan kokonaisuuteen on koneen hitaus ja gunnerin tykin hidas kääntymisnopeus, mutta mikään ei voi olla täydellistä. Porukan pitäisi käyttää tuota enemmän!a :)

Itselläni se on rushissa usein todella kovassa käytössä, mutta välillä kyllä kilahtaa nuppi, kun asetat sen täydellisesti, jotta näet M-COM'ille ja voit ampua sieltä kaikki purkaajat ja PAM, joku ihana smurffi spawnaa siihen kuskin paikalle ja ajaa vihollisen miinaan. Toinen ärsyttävä asia on se, kun asetat sen jonnekin hyvään paikkaan (esim. puolustajien taakse), niin joku smurffihan sen sieltä ajaa taas kaikkien puolustajien nähtäväksi.


Btw. Sen tähtäimen saa liikkumaan nopeammin, kun vaihdat siihen konekivääriin kranaatinheittimen sijaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Lagimisesta huolimatta oikein syräntä lämmitti ottaa paskamaisen metro konkan jälkeen ranskan usasin suurlähettiläästä kaksi kappaletta nemesis ribboneita basaarissa. Mahto sitäkin viihdyttää katsoa sitä 0-7 lukua siellä yläkulmassa.
Tyyppi on muuten hiukan hakannut menemään : http://bf3stats.com/stats_ps3/Oo-tete42-oO


Oliko Ukulele hyvät teet rannalla? :D
 
Ylös Bottom