Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jahas taasen täytyy höyryjä päästellä manaamalla täällä foorumilla!! Siis oikeasti miten kukaan tota HC:ta kykenee pelaan? Team killaamisen sietää kyllä okei, mutta siis mitä kuraa se siinä vaihees onkun nurkan takaa huomaat vihun tulevan vastaan ja tämä sankari ampuu sua jalkaan ja ollaan joukkohaudas enneku kunnolla älytäänkään et wtf siis häh!!! Lipulle silmät kii, nappi pohjaa ja voitto on taattu :eek: Ei pysty ku nauraa ja itkemään tolle pelimuodolle :p

:D taisi tulla monelle yllätyksenä se HC kun liittyi tänään siihen servulle jonne minä olin mennyt. Itse kyllästyin coressa kämppiviin assaultteihin ja päätin pitkästä aikaa kokeilla HC:ta, ja kyllähän se maistui. Tykkään rauhallisemmasta pelityylistä, ja hardcoressa se palkitsee. Lisäksi reconin apuvälineiden tarjoama hyöty nousee toiseen potenssiin kun 3D-spottaus on pois päältä. Oli kivaa teurastaa viholliset kuiskausta hiljaisemmalla AS-VALilla kun valloitti lippua MAV:in piippausten säestämänä :).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

:D taisi tulla monelle yllätyksenä se HC kun liittyi tänään siihen servulle jonne minä olin mennyt. Itse kyllästyin coressa kämppiviin assaultteihin ja päätin pitkästä aikaa kokeilla HC:ta, ja kyllähän se maistui. Itse tykkään rauhallisemmasta pelityylistä, ja hardcoressa se palkitsee. Lisäksi reconin apuvälineiden tarjoama hyöty nousee toiseen potenssiin kun 3D-spottaus on pois päältä. Oli kivaa teurastaa viholliset kuiskausta hiljaisemmalla AS-VALilla kun valloitti lippua MAV:in piippausten säestämänä :).

Ite taas lähes itkin sen pelin aikana :D ensimmäisen 5 kuolemaan kuului teamkill, pari rpg ja pari snipuu... sit kävi sujuu ku otin ton m60 + pääsin juliuksen matkaan gunnerinks :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

:D taisi tulla monelle yllätyksenä se HC kun liittyi tänään siihen servulle jonne minä olin mennyt. Itse kyllästyin coressa kämppiviin assaultteihin ja päätin pitkästä aikaa kokeilla HC:ta, ja kyllähän se maistui. Itse tykkään rauhallisemmasta pelityylistä, ja hardcoressa se palkitsee. Lisäksi reconin apuvälineiden tarjoama hyöty nousee toiseen potenssiin kun 3D-spottaus on pois päältä. Oli kivaa teurastaa viholliset kuiskausta hiljaisemmalla AS-VALilla kun valloitti lippua MAV:in piippausten säestämänä :).

Vähän piti silmiä pyöritellä että mihis hittoon se tähtäin on kadonnut. Sitten kun panosmäärät ym puuttu niin huomas että täähän onkin HC :rolleyes:
No ei siinä. Mukavaa menoa ainakin omasta mielestä. Taidan pelata kyseistä muotoa useamminkin :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitkä asiat kerryttävät pisteitä jeteille? Olin siinä uskossa, että spottaamalla saisi pisteitä, mutta ei. Spottaamisen lisäksi sain tänään ammuttua tankkia sen verran, että vehicle disabled ja 100 pistettä, mutta näitäkään pisteitä ei jetti scoreen tullut. Tuntuu vaan aivan pirun vaikealta saada pisteitä edes sen verran kasaan, että saisi flaresit saatika heat seekersit.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitkä asiat kerryttävät pisteitä jeteille? Olin siinä uskossa, että spottaamalla saisi pisteitä, mutta ei. Spottaamisen lisäksi sain tänään ammuttua tankkia sen verran, että vehicle disabled ja 100 pistettä, mutta näitäkään pisteitä ei jetti scoreen tullut. Tuntuu vaan aivan pirun vaikealta saada pisteitä edes sen verran kasaan, että saisi flaresit saatika heat seekersit.

Anna sähköpostiosottees ja salasana psn tunnuksees tonzylle niin johan on pian tavaraa ;)
Vitsi vitsi kokeile mennä vaikka pelaamaan rushia kharg islandiin sieltä saat helposti jetillä pisteitä :)

Niin ja A10 ei tuo pisteitä jetille vaan sille classille jota sillä hetkellä käytät
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitkä asiat kerryttävät pisteitä jeteille? Olin siinä uskossa, että spottaamalla saisi pisteitä, mutta ei. Spottaamisen lisäksi sain tänään ammuttua tankkia sen verran, että vehicle disabled ja 100 pistettä, mutta näitäkään pisteitä ei jetti scoreen tullut. Tuntuu vaan aivan pirun vaikealta saada pisteitä edes sen verran kasaan, että saisi flaresit saatika heat seekersit.

Jos lensit A-10 Thunderboltilla, niin siinä on sellainen hauska ominaisuus että sillä saadut pisteet eivät kerry jeteille... Muuten mainitsemasi pisteet kertyvät jettien hyväksi.

[video=youtube;8ne92Q2EFhU]http://www.youtube.com/watch?v=8ne92Q2EFhU&feature=channel_video_title[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos lensit A-10 Thunderboltilla, niin siinä on sellainen hauska ominaisuus että sillä saadut pisteet eivät kerry jeteille... Muuten mainitsemasi pisteet kertyvät jettien hyväksi.

[video=youtube;8ne92Q2EFhU]http://www.youtube.com/watch?v=8ne92Q2EFhU&feature=channel_video_title[/video]

No sillähän mä just lensin, prkl! Ei muuta, kuin uutta matoa koukkuun.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jokaisen battlefield pelaajan painajainen:
[video=youtube;lMRpc9cSlQw]http://www.youtube.com/watch?v=lMRpc9cSlQw[/video]
Tuon silmät jotenkin törröttää mukavasti :eek:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitkä asiat kerryttävät pisteitä jeteille? Olin siinä uskossa, että spottaamalla saisi pisteitä, mutta ei. Spottaamisen lisäksi sain tänään ammuttua tankkia sen verran, että vehicle disabled ja 100 pistettä, mutta näitäkään pisteitä ei jetti scoreen tullut. Tuntuu vaan aivan pirun vaikealta saada pisteitä edes sen verran kasaan, että saisi flaresit saatika heat seekersit.

Anna sähköpostiosottees ja salasana psn tunnuksees tonzylle niin johan on pian tavaraa ;)

+1 :D

Jos ne helpoimmat pisteet kiinnostaa, niin mene lentelemään SU-25TM Frogfootilla rushissa. Attackereilla on sen verran monta vaunua ja jeeppiä, joten pistesampoja riittää. Käyt koukkaamassa pienen matkan päästä toivottavasti suoraan vihollisen tankkien taakse, jarrutat, asetat tähtäimen ja ammut siitä pienen sarjan sillä konekiväärillä, jolloin pitäis tulla disabled ja se mainitsemas 100 pojoa. Älä missään nimessä keskity siihen A-10'iin vaan niihin maa-ajoneuvoihin. Itekin aloitin tuolla tavalla, mutta vaihdoin aika nopeasti konkan jetteihin, kun niillä on hauskempi lentää, voi koirataistella taivaalla ja maa-ajoneuvojen suhteen vähän haastavampia.

Sitten kun saat rocket podit unlockattua niin vaihda ne heti heatseekereiden tilalle, vaikka tuossa videossa niitä kovasti käytettiinkin. Heatseekereistä ei ole mitään hyötyä tiimille ja saat helpommin vihun koput ja koneet alas sillä konekiväärillä. Rocket podeilla sitten kiusaat niitä tankkeja. Ja tuollainen kiitotiekämppiminen on halpa keino, älä alennu siihen. Onnea lentelyyn vaan nimimerkillä 11 service staria jeteillä :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jokaisen battlefield pelaajan painajainen:
Tuon silmät jotenkin törröttää mukavasti :eek:

Tuon kokoseen päähän saattasin minäkin jo osua snipalla :D

Tuli pelattua tänää itekki ilmeisesti jonku tollasen mutantin kanssa, sillä vaikka sillä näytti olevan sininen tonttulakki, se hyppäs korjaamaan tankkia aina tarvittaessa. Teki vieläpä sen verran hyvää työtä, että tuli laitettua kaverille toisen matsin jälkeen kiitos viestiä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

:D taisi tulla monelle yllätyksenä se HC kun liittyi tänään siihen servulle jonne minä olin mennyt. Itse kyllästyin coressa kämppiviin assaultteihin ja päätin pitkästä aikaa kokeilla HC:ta, ja kyllähän se maistui. Tykkään rauhallisemmasta pelityylistä, ja hardcoressa se palkitsee. Lisäksi reconin apuvälineiden tarjoama hyöty nousee toiseen potenssiin kun 3D-spottaus on pois päältä. Oli kivaa teurastaa viholliset kuiskausta hiljaisemmalla AS-VALilla kun valloitti lippua MAV:in piippausten säestämänä :).

Ei mulle tullu onneks yllätyksenä tuo HC kun browserista friends valikosta kattelin et missä kukakin luuraa ja huvikseni joinasin, mut tosiaankin olin unohtanu ihan miten toi käy hermoon :D Nimimerkillä uusi ohjain tilaukseen, kun tuli vähän hajottua aamuihin :D Sopiva pelimuoto minulle sillonkun saan pätevän miehistön vaunuuni ja maltan itte olla ampumatta kohdetta jos joku oma on likellä aikeissa ampua/räjäyttää/puukottaa tai muuten vaan chillailla sen kohteen vieres :o
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jokaisen battlefield pelaajan painajainen:
youtube
Tuon silmät jotenkin törröttää mukavasti :eek:

Pää on ainakin saman kokoinen kuin Socom nelosessa.
*snarp*

Kharg islandissa lentelin eilen Hornetilla ja tähystin guided rocketilla olisko D lipulla jotain ammuttavaa. Ei siellä ollut kuin 1 jalkamies ja päätin kiusallani ruutata sille sarjan. Ammuin siihen suuntaan missä se suurinpiirtein oli ja head shot :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli eilen hommattua uusi ohjain Mad Catzin f.p.s pro. Onko kenellä muulla sama ohjain käytössä? Pitää vielä hieman säätää ohjaimelle sopivaksi nuo komennot ja herkkyys. Tähtäyksen pisti niin että se lukittuu painalluksesta eikä sitä tarvitse pitää pohjassa. Herkkyys on hieman haastava kun pitää olla niin ettei liian hidas mutta ei saa liikaa heilua kääntyessä. Voisi seuraavaksi kokeilla 1/4.

Ja tänään aamulla mielenkiintoinen lagi matsi. Tuntui kun itsellä healthia kuin 40% sillä melkein joka kerta vihollinen sai kaadettua kun näin vihollisen. Paras oli se kun tuli hieman damagea ja menin makaamaan portaiden juureen ja vihollinen sitten sai hoidettua hahmoni 1 s myöhemmin. Damage tuli myöhässä koska vihollinen ei olisi kerennyt juosta sinne asti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Battlefield 3 DLC announcement coming next week in New York
NewsPosted 02/02/2012 - 10:15am GMT

Possibly the rumoured All American DLC.

New Battlefield 3 DLC will be announced in New York next week, EA has suggested during an overnight call with investors.

Responding to a question about DLC for titles including FIFA 12 and Battlefield 3, EA VP of Investor Relations Peter C. Ausnit said: "You're going to hear some announcements from us on Battlefield actually as early as next week in an event we've got in New York."

Ausnit didn't offer any further details.
VideoGamer.com Analysis

Rumours suggest DICE is preparing an All American DLC pack, featuring maps set in New York, Miami, New Jersey and San Francisco. A NYC press event would be the perfect time to reveal such an add-on.

Battlefield 3 DLC announcement coming next week in New York - Battlefield 3 for Xbox 360 News

Löytyy ihan tuo transcriptikin:
Peter C. Ausnit:
we've got plans for all of our major franchises to turn them into more of as we're seeing with FIFA and with Battlefield more as games for service that have constant flow of downloadable content.

you're going to hear some announcements from us on Battlefield actually as early as next week in an event we've got in New York.

http://seekingalpha.com/article/333...2-results-earnings-call-transcript?part=qanda
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jokaisen battlefield pelaajan painajainen:
*video*
Tuon silmät jotenkin törröttää mukavasti :eek:

Samalta tyypiltä löyty toinenkin hauska klippi:

[video=youtube;K4QYYD8r8sA]http://www.youtube.com/watch?v=K4QYYD8r8sA&feature=player_embedded[/video]


@ irfan: Miami! Ooooh! Sounds good. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

BF moment of the day: Olen Seine Crossingissa A lipulla siinä lipun viereisellä kujalla kun huomaan oikealla vihun tankin suuntaavan kohti B lippua. Kieli keskelle suuta nopea sihtaus puiden välistä Rpg:llä ja sopivasti korkeutta laukaukseen. Puff!! Ziiiiium!!!! ja BANG triple kill ja vehicle destroyed! Boooyaa!! Siitä tuli aivan mieletön draivi päälle! This is why i love battlefield. Osui vissiin melko herkkään kohtaan ;)
http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/25992666/4/363947560/
Ei mikään ylivertainen suoritus mutta omakohtaisesti paras.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikä siinä on että vaunu tuhoutuu välillä lähes kokonaan ekalla raketilla vaikkei se osu moottoriin ja itte saa sitte aina vähintään sen 2-3 kertaa ampua ennen kuin disablet tulee . Toinen on se vodnik missä ekalla tulee disablet ja sen jälkeen saa ampua niin perkeleesti että tuhoutuu, ennätys varmaan 6-7 rakettia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vaunu ottaa damagea vain 22 suoraan edestä tai sivuista 0-45° & 135-180° kulmasta ammuttaessa, joten disabloimiseen tarvitaan 22+22+22 = 66 -> 3 rakettia + mahdollinen reactiven tuhoaminen + mahdollinen engineeri korjaamassa. Suoraan 90° kulmassa taakse ammuttaessa ilman reactivea tulee damagea 61 -> disable.

Näytä liitetiedosto 8531
 
Ylös Bottom